haha dan lig je de rest van de avond onder de kraan. lijkt me ook niet echt handigquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:29 schreef LostFormat het volgende:
Ik zou alleen nog maar ansjovis op brood gaan eten.
van die geperste knoflook uit een potjequote:Op donderdag 29 maart 2012 14:29 schreef LostFormat het volgende:
Ik zat er ook aan te denken. Verstop garnalen in zomen van de gordijnen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:29 schreef HyperViper het volgende:
Verstop een garnaaltje ergens. Fuck haar.
Ga je even voorbij aan het feit dat je wél gebruik maakt van faciliteiten die jou niet toebehoren...quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:30 schreef dikkebroekzak het volgende:
Wat je doet in de pauze moet je zelf weten. Dan ben je niet meer op de baas zn tijd, en er gelden geen regels meer.
Niet helemaal waar natuurlijk. TS bevindt zich nog in het gebouw van werkgever, waar wel regels gelden. Maar dit is absoluut een nonsensregel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:30 schreef dikkebroekzak het volgende:
Wat je doet in de pauze moet je zelf weten. Dan ben je niet meer op de baas zn tijd, en er gelden geen regels meer.
dan rij je een eindje verderop naar de Macquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:32 schreef CutCake het volgende:
[..]
Ga je even voorbij aan het feit dat je wél gebruik maakt van faciliteiten die jou niet toebehoren...
Maar zij kan wel die magnetron weghalen. Bij ons op kantoor werden Senseo's verboden. Dus ik weet niet of ze het kan maken. Maar puik voor de werksfeer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:30 schreef dikkebroekzak het volgende:
of de shoarmaboer, en dan lekker op kantoor opsmikkelen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:32 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
dan rij je een eindje verderop naar de Mac
je eigen magnetron meenemenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar zij kan wel die magnetron weghalen. Bij ons op kantoor werden Senseo's verboden. Dus ik weet niet of ze het kan maken. Maar puik voor de werksfeer.
de magnetron is van het huiskamerproject. die warmen 's avonds hun soep daar op en dan moeten daaromheen zien dat we ons eten opwarmen. er is toen gevraagd of we een eigen magnetron konden krijgen zodat het wat sneller kon. en toen kwam dus de uitspraak dat er helemaal niet meer warm gegeten mocht worden omdat het stinkt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:30 schreef RanTheMan het volgende:
als ze het echt wil, dan haalt ze de magnetron toch gewoon weg?
Mirjam zegt dat het mag, slotje?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
of de shoarmaboer, en dan lekker op kantoor opsmikkelen.
TS, die werkgever kan je niks maken w.m.b.
Nope, er staat nergens in de wet dat, indien een werkgever het vindt stinken, zij jou mag bevelen brood te eten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:30 schreef lady-wrb het volgende:
maar even serieus. is zoiets ergens vastgelegd? wettelijk of in een cao?
Zegt ze dat ook tegen de bewoners van dat huiskamerproject?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:33 schreef lady-wrb het volgende:
de magnetron is van het huiskamerproject. die warmen 's avonds hun soep daar op en dan moeten daaromheen zien dat we ons eten opwarmen. er is toen gevraagd of we een eigen magnetron konden krijgen zodat het wat sneller kon. en toen kwam dus de uitspraak dat er helemaal niet meer warm gegeten mocht worden omdat het stinkt.
Artikel 3.20 Ontspanningsruimtenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:34 schreef Basp1 het volgende:
Moet een werkgever geen kantine aanbeiden, waar geen kantoor gehuisvest is?
als het tot een rechtszaak komt, zullen TS en soortgelijken evt in het gelijk worden gesteld.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, want dan wordt er weer verteld dat je het moet zien als wijkzorg. maar in de wijk kan je gewoon naar huis desnoods om te eten. hier zit ik gewoon 5 uur lang in een gebouw, bijna een half uur fietsen van huis.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:34 schreef Basp1 het volgende:
Moet een werkgever geen kantine aanbeiden, waar geen kantoor gehuisvest is?
precies, werkgever heeft gewoon geen poot om op te staanquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:36 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
als het tot een rechtszaak komt, zullen TS en soortgelijken evt in het gelijk worden gesteld.
Wat voor rechtszaak?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:36 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
als het tot een rechtszaak komt, zullen TS en soortgelijken evt in het gelijk worden gesteld.
Dat inderdaad. Als je je werknemers weg wilt pesten, moet je vooral dit soort dingen doen. Wat een teef.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:37 schreef Mirjam het volgende:
wel een uitstekende manier om de werksfeer te verneuken en de loyaliteit van je werknemers zo door de plee te spoelen
ze zei letterlijk: dan eten ze maar brood! (is niet een verplichting natuurlijk, maar om elke avond sushi te gaan eten, hoeft van mij nou ook niet )quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:35 schreef Waaghals het volgende:
Ze verplichten je niet om brood te eten, maar verbieden je om warm te eten
Heeft ze een kort pittig kapsel?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze zei letterlijk: dan eten ze maar brood! (is niet een verplichting natuurlijk, maar om elke avond sushi te gaan eten, hoeft van mij nou ook niet )
Maar het is toch geen wijkzorg. Nuance. Nuance. Daar gaat de wet ook over.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, want dan wordt er weer verteld dat je het moet zien als wijkzorg. maar in de wijk kan je gewoon naar huis desnoods om te eten. hier zit ik gewoon 5 uur lang in een gebouw, bijna een half uur fietsen van huis.
ik begin vandaag om 16.00 uur ja. maar er zijn verschillende diensten, die allemaal op verschillende tijden beginnen. maar ik heb geen zin om om 3 uur thuis aan mijn warme hap te zitten omdat ik om 6 uur aan mijn broodje moet. daar heb ik dan echt geen trek in.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:35 schreef fruityloop het volgende:
Als er 's avonds gewerkt wordt, begint de dienst dan voor wat ik voor het gemak etenstijd noem, dus zeg vanaf 16.00 oid?
lamaarquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze zei letterlijk: dan eten ze maar brood! (is niet een verplichting natuurlijk, maar om elke avond sushi te gaan eten, hoeft van mij nou ook niet )
Ongepaste arbeidsomstandighedenquote:
Het lijkt me dat ze verwacht dat jullie het schema van de bewoners/cliënten volgen, en dus 's avonds een broodmaaltijd nuttigen, net als hen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik begin vandaag om 16.00 uur ja. maar er zijn verschillende diensten, die allemaal op verschillende tijden beginnen. maar ik heb geen zin om om 3 uur thuis aan mijn warme hap te zitten omdat ik om 6 uur aan mijn broodje moet. daar heb ik dan echt geen trek in.
voor mij is het een stageplaats. ik moet er niet aan denken hier jaren te blijven hangen. hell no!quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Als je je werknemers weg wilt pesten, moet je vooral dit soort dingen doen. Wat een teef.
dit ivm arbo, of magentron toestaan en jullie hangen haar niet op aan arbo richtlijnenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:35 schreef daftme het volgende:
Zeg dat ze een fatsoenlijke pauze ruimte/kantine regelt. Nu heeft ze geen recht van spreken.
ja en rijstwafels met pindakaasquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:29 schreef LostFormat het volgende:
Nee, ze zei dat het stinkt. Niet dat ze het schema van de bewoners moeten volgen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:41 schreef fruityloop het volgende:
Het lijkt me dat ze verwacht dat jullie het schema van de bewoners/cliënten volgen, en dus 's avonds een broodmaaltijd nuttigen, net als hen?
Ach als ze je reistijd naar huis dan ook betalen om daar 1/2 uur pauze te kunnen gaan houden zou ik dat zo doen bij zulke bureaucraten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, want dan wordt er weer verteld dat je het moet zien als wijkzorg. maar in de wijk kan je gewoon naar huis desnoods om te eten. hier zit ik gewoon 5 uur lang in een gebouw, bijna een half uur fietsen van huis.
Er is toch een aangewezen ruimte waar de pauze genoten kan worden, als hier genoeg plaats is voor iedereen die op dat moment pauze heeft kan je niks beginnen..quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:42 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
dit ivm arbo, of magentron toestaan en jullie hangen haar niet op aan arbo richtlijnen
Dit !quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:47 schreef Palomar het volgende:
Je hoort gewoon te doen wat je baas zegt.
LOLquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:47 schreef Palomar het volgende:
Dat zijn geen rechten en plichten die uit een arbeidscontract op te maken zijn, gewoon je bek houden en je werk doen wel...quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
LOL
Jij springt ook altijd van een brug als je werkgever dat zegt?
We hebben het hier niet over de sociale werkplaats.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:47 schreef Palomar het volgende:
Oh, en al dan niet warm eten staat wel in een arbeidscontract/CAO/wet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:03 schreef CutCake het volgende:
Dat zijn geen rechten en plichten die uit een arbeidscontract op te maken zijn, gewoon je bek houden en je werk doen wel...
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
LOL
Jij springt ook altijd van een brug als je werkgever dat zegt?
Ik heb al meerdere malen gezegd dat dat er niet is, je vraagt dus om een bron waarin staat dat er geen bron is?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, en al dan niet warm eten staat wel in een arbeidscontract/CAO/wet?
Graag even de bron daarvan. Dank u
Dus je geeft nu toe dat "bek houden en je werk doen" gewoon onzin is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:10 schreef CutCake het volgende:
Ik heb al meerdere malen gezegd dat dat er niet is, je vraagt dus om een bron waarin staat dat er geen bron is?
Circle-jerk...
en dat dan zo helemaal volblaffen met knoflooksaus, en de resten een nachtje laten staanquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dat. Waarbij je soep ook kunt vervangen door [insert willekeurig warm gerecht].quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:36 schreef Leandra het volgende:
Dus als je besluit dat je die avond op je werk soep eet, dan mag de soep voor het huiskamerproject wel opgewarmd worden en je privésoep niet, want privésoep stinkt en instellingssoep stinkt niet?
Ja, verneuk de sfeer nog meer. Goed plan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:43 schreef Fer het volgende:
Volgens mij kan ze wel verbieden prive etenswaren in de magnetron op te warmen, aangezien de daarvoor niet geplaatst is.
Ja, als mevrouw nog een baas boven zich heeft zou ik die baas eens collectief aanschrijven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:23 schreef dikkebroekzak het volgende:
De baas moet ontslagen worden.
Wie verzorgt dit?
Dan moet ze de toestemming hebben van de anderen om hun naam erin te zetten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 04:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, als mevrouw nog een baas boven zich heeft zou ik die baas eens collectief aanschrijven.
Niet in je eentje doen TS want je bent stagiare. Maar in naam van allemaal. Ja, schrijven.
Nee, dat moet ze niet in haar eentje gaan sjouwen inderdaad.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 04:23 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Dan moet ze de toestemming hebben van de anderen om hun naam erin te zetten.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:29 schreef LostFormat het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 04:47 schreef Salvad0R het volgende:
Dus je werkgever betaalt niet eens je vreten als je een avonddienst draait???
Jah, nu snap ik die dikke broekzak ook wel he. Je bent gewoon een dikke lul.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 04:54 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Klopt.
Het is zorgwekkend...![]()
![]()
![]()
hahahahhhaaaahhhhaaa !!!! Snap je 'm?ik zei zorg...wekkend
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 04:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, nu snap ik die dikke broekzak ook wel he. Je bent gewoon een dikke lul.
Door die post van mij ga je gewoon scoren.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 05:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Door die post van mij ga je gewoon scoren.
Was je niet vroeger een vrouw?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 05:03 schreef Staal het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
Nummer 1 sta je.
En argeloos dit achter je naam ook he. Un certain jeune home.quote:
Ben ik nog steeds.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 05:06 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Was je niet vroeger een vrouw?
ok hommie homo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 05:07 schreef Staal het volgende:
[..]
En argeloos dit achter je naam ook he. Un certain jeune home.
niet volgens jouw blauwe streepquote:
Rood kruisje bedoel je toch zeker wel? Nou hoe eerlijk kun je zijn. Neem een man in je profiel en dan krijg je meteen een rood kruisje. Zo oubollig ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 05:09 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
niet volgens jouw blauwe streep
mits kluisjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:04 schreef sijs het volgende:
je moet gelegenheid krijgen om te kunnen eten...het is tenslotte onbetaalde lunchpauze
en vwb het weghalen van de magnetron...voor een paar tientjes heb je er een, die zet je in je locker of zo, hebben ze verdr niets meer over te zeggen
succes
helemaal nonsens is het niet hoor...quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet helemaal waar natuurlijk. TS bevindt zich nog in het gebouw van werkgever, waar wel regels gelden. Maar dit is absoluut een nonsensregel.
alsof alleen medelanders stinkend voedsel eten. Beetje Hollandse haring die niet al te vers meer is moet je sooms eens ruiken. Ik erger me aan dit soort vinger wijzend stoere praat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:27 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
helemaal nonsens is het niet hoor...
Heb hetzelfde mee gemaakt... op een kantoor gewerkt waar na 18:00 een nachtploeg op de service desk starte.. die wilde ook idd een warm hapje hebben. Niks mis mee, maar als je dan zo'n medelander hebt die van de meest vage rösti handel gaat opwarmen... geloof me, dan ben je de volgende dag NIET blij.
Het is daardoor niet verboden maar er zijn wel duidelijke regels opgesteld mbt wat wel en wat niet kon.
Wat waren die duidelijke regels dan? Alleen aardappels, groente en slavinken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:27 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Heb hetzelfde mee gemaakt... op een kantoor gewerkt waar na 18:00 een nachtploeg op de service desk starte.. die wilde ook idd een warm hapje hebben. Niks mis mee, maar als je dan zo'n medelander hebt die van de meest vage rösti handel gaat opwarmen... geloof me, dan ben je de volgende dag NIET blij.
Het is daardoor niet verboden maar er zijn wel duidelijke regels opgesteld mbt wat wel en wat niet kon.
En de soep die voor het huiskamerproject van de bewoners wordt opgewarmd stinkt niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:27 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Ach, zeker nog nooit echt lekker gegeten? Zeur toch niet zo man, ze moeten gewoon warm kunnen eten, klaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |