Artikel 3.20 Ontspanningsruimtenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:34 schreef Basp1 het volgende:
Moet een werkgever geen kantine aanbeiden, waar geen kantoor gehuisvest is?
als het tot een rechtszaak komt, zullen TS en soortgelijken evt in het gelijk worden gesteld.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
of de shoarmaboer, en dan lekker op kantoor opsmikkelen.
TS, die werkgever kan je niks maken w.m.b.
nee, want dan wordt er weer verteld dat je het moet zien als wijkzorg. maar in de wijk kan je gewoon naar huis desnoods om te eten. hier zit ik gewoon 5 uur lang in een gebouw, bijna een half uur fietsen van huis.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:34 schreef Basp1 het volgende:
Moet een werkgever geen kantine aanbeiden, waar geen kantoor gehuisvest is?
precies, werkgever heeft gewoon geen poot om op te staanquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:36 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
als het tot een rechtszaak komt, zullen TS en soortgelijken evt in het gelijk worden gesteld.
Wat voor rechtszaak?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:36 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
als het tot een rechtszaak komt, zullen TS en soortgelijken evt in het gelijk worden gesteld.
Dat inderdaad. Als je je werknemers weg wilt pesten, moet je vooral dit soort dingen doen. Wat een teef.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:37 schreef Mirjam het volgende:
wel een uitstekende manier om de werksfeer te verneuken en de loyaliteit van je werknemers zo door de plee te spoelen
ze zei letterlijk: dan eten ze maar brood! (is niet een verplichting natuurlijk, maar om elke avond sushi te gaan eten, hoeft van mij nou ook niet )quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:35 schreef Waaghals het volgende:
Ze verplichten je niet om brood te eten, maar verbieden je om warm te eten
Heeft ze een kort pittig kapsel?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze zei letterlijk: dan eten ze maar brood! (is niet een verplichting natuurlijk, maar om elke avond sushi te gaan eten, hoeft van mij nou ook niet )
Maar het is toch geen wijkzorg. Nuance. Nuance. Daar gaat de wet ook over.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, want dan wordt er weer verteld dat je het moet zien als wijkzorg. maar in de wijk kan je gewoon naar huis desnoods om te eten. hier zit ik gewoon 5 uur lang in een gebouw, bijna een half uur fietsen van huis.
ik begin vandaag om 16.00 uur ja. maar er zijn verschillende diensten, die allemaal op verschillende tijden beginnen. maar ik heb geen zin om om 3 uur thuis aan mijn warme hap te zitten omdat ik om 6 uur aan mijn broodje moet. daar heb ik dan echt geen trek in.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:35 schreef fruityloop het volgende:
Als er 's avonds gewerkt wordt, begint de dienst dan voor wat ik voor het gemak etenstijd noem, dus zeg vanaf 16.00 oid?
lamaarquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze zei letterlijk: dan eten ze maar brood! (is niet een verplichting natuurlijk, maar om elke avond sushi te gaan eten, hoeft van mij nou ook niet )
Ongepaste arbeidsomstandighedenquote:
Het lijkt me dat ze verwacht dat jullie het schema van de bewoners/cliënten volgen, en dus 's avonds een broodmaaltijd nuttigen, net als hen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik begin vandaag om 16.00 uur ja. maar er zijn verschillende diensten, die allemaal op verschillende tijden beginnen. maar ik heb geen zin om om 3 uur thuis aan mijn warme hap te zitten omdat ik om 6 uur aan mijn broodje moet. daar heb ik dan echt geen trek in.
voor mij is het een stageplaats. ik moet er niet aan denken hier jaren te blijven hangen. hell no!quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Als je je werknemers weg wilt pesten, moet je vooral dit soort dingen doen. Wat een teef.
dit ivm arbo, of magentron toestaan en jullie hangen haar niet op aan arbo richtlijnenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:35 schreef daftme het volgende:
Zeg dat ze een fatsoenlijke pauze ruimte/kantine regelt. Nu heeft ze geen recht van spreken.
ja en rijstwafels met pindakaasquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:29 schreef LostFormat het volgende:
Ik zou alleen nog maar ansjovis op brood gaan eten.
Nee, ze zei dat het stinkt. Niet dat ze het schema van de bewoners moeten volgen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:41 schreef fruityloop het volgende:
Het lijkt me dat ze verwacht dat jullie het schema van de bewoners/cliënten volgen, en dus 's avonds een broodmaaltijd nuttigen, net als hen?
Ach als ze je reistijd naar huis dan ook betalen om daar 1/2 uur pauze te kunnen gaan houden zou ik dat zo doen bij zulke bureaucraten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, want dan wordt er weer verteld dat je het moet zien als wijkzorg. maar in de wijk kan je gewoon naar huis desnoods om te eten. hier zit ik gewoon 5 uur lang in een gebouw, bijna een half uur fietsen van huis.
Er is toch een aangewezen ruimte waar de pauze genoten kan worden, als hier genoeg plaats is voor iedereen die op dat moment pauze heeft kan je niks beginnen..quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:42 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
dit ivm arbo, of magentron toestaan en jullie hangen haar niet op aan arbo richtlijnen
Dit !quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:47 schreef Palomar het volgende:
Je hoort gewoon te doen wat je baas zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |