LOLquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:47 schreef Palomar het volgende:
Je hoort gewoon te doen wat je baas zegt.
Dat zijn geen rechten en plichten die uit een arbeidscontract op te maken zijn, gewoon je bek houden en je werk doen wel...quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
LOL
Jij springt ook altijd van een brug als je werkgever dat zegt?
We hebben het hier niet over de sociale werkplaats.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:47 schreef Palomar het volgende:
Je hoort gewoon te doen wat je baas zegt.
Oh, en al dan niet warm eten staat wel in een arbeidscontract/CAO/wet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:03 schreef CutCake het volgende:
Dat zijn geen rechten en plichten die uit een arbeidscontract op te maken zijn, gewoon je bek houden en je werk doen wel...
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
LOL
Jij springt ook altijd van een brug als je werkgever dat zegt?
Ik heb al meerdere malen gezegd dat dat er niet is, je vraagt dus om een bron waarin staat dat er geen bron is?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, en al dan niet warm eten staat wel in een arbeidscontract/CAO/wet?
Graag even de bron daarvan. Dank u
Dus je geeft nu toe dat "bek houden en je werk doen" gewoon onzin is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:10 schreef CutCake het volgende:
Ik heb al meerdere malen gezegd dat dat er niet is, je vraagt dus om een bron waarin staat dat er geen bron is?
Circle-jerk...
en dat dan zo helemaal volblaffen met knoflooksaus, en de resten een nachtje laten staanquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
of de shoarmaboer, en dan lekker op kantoor opsmikkelen.
TS, die werkgever kan je niks maken w.m.b.
Dat. Waarbij je soep ook kunt vervangen door [insert willekeurig warm gerecht].quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:36 schreef Leandra het volgende:
Dus als je besluit dat je die avond op je werk soep eet, dan mag de soep voor het huiskamerproject wel opgewarmd worden en je privésoep niet, want privésoep stinkt en instellingssoep stinkt niet?
Ja, verneuk de sfeer nog meer. Goed plan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:43 schreef Fer het volgende:
Volgens mij kan ze wel verbieden prive etenswaren in de magnetron op te warmen, aangezien de daarvoor niet geplaatst is.
Ja, als mevrouw nog een baas boven zich heeft zou ik die baas eens collectief aanschrijven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:23 schreef dikkebroekzak het volgende:
De baas moet ontslagen worden.
Wie verzorgt dit?
Dan moet ze de toestemming hebben van de anderen om hun naam erin te zetten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 04:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, als mevrouw nog een baas boven zich heeft zou ik die baas eens collectief aanschrijven.
Niet in je eentje doen TS want je bent stagiare. Maar in naam van allemaal. Ja, schrijven.
Nee, dat moet ze niet in haar eentje gaan sjouwen inderdaad.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 04:23 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Dan moet ze de toestemming hebben van de anderen om hun naam erin te zetten.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:29 schreef LostFormat het volgende:
Ik zou alleen nog maar ansjovis op brood gaan eten.
Klopt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 04:47 schreef Salvad0R het volgende:
Dus je werkgever betaalt niet eens je vreten als je een avonddienst draait???
Jah, nu snap ik die dikke broekzak ook wel he. Je bent gewoon een dikke lul.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 04:54 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Klopt.
Het is zorgwekkend...![]()
![]()
![]()
hahahahhhaaaahhhhaaa !!!! Snap je 'm?ik zei zorg...wekkend
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 04:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, nu snap ik die dikke broekzak ook wel he. Je bent gewoon een dikke lul.
Door die post van mij ga je gewoon scoren.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 05:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Door die post van mij ga je gewoon scoren.
Was je niet vroeger een vrouw?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 05:03 schreef Staal het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
Nummer 1 sta je.
En argeloos dit achter je naam ook he. Un certain jeune home.quote:
Ben ik nog steeds.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 05:06 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Was je niet vroeger een vrouw?
ok hommie homo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 05:07 schreef Staal het volgende:
[..]
En argeloos dit achter je naam ook he. Un certain jeune home.
niet volgens jouw blauwe streepquote:
Rood kruisje bedoel je toch zeker wel? Nou hoe eerlijk kun je zijn. Neem een man in je profiel en dan krijg je meteen een rood kruisje. Zo oubollig ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 05:09 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
niet volgens jouw blauwe streep
mits kluisjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:04 schreef sijs het volgende:
je moet gelegenheid krijgen om te kunnen eten...het is tenslotte onbetaalde lunchpauze
en vwb het weghalen van de magnetron...voor een paar tientjes heb je er een, die zet je in je locker of zo, hebben ze verdr niets meer over te zeggen
succes
helemaal nonsens is het niet hoor...quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet helemaal waar natuurlijk. TS bevindt zich nog in het gebouw van werkgever, waar wel regels gelden. Maar dit is absoluut een nonsensregel.
alsof alleen medelanders stinkend voedsel eten. Beetje Hollandse haring die niet al te vers meer is moet je sooms eens ruiken. Ik erger me aan dit soort vinger wijzend stoere praat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:27 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
helemaal nonsens is het niet hoor...
Heb hetzelfde mee gemaakt... op een kantoor gewerkt waar na 18:00 een nachtploeg op de service desk starte.. die wilde ook idd een warm hapje hebben. Niks mis mee, maar als je dan zo'n medelander hebt die van de meest vage rösti handel gaat opwarmen... geloof me, dan ben je de volgende dag NIET blij.
Het is daardoor niet verboden maar er zijn wel duidelijke regels opgesteld mbt wat wel en wat niet kon.
Wat waren die duidelijke regels dan? Alleen aardappels, groente en slavinken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:27 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Heb hetzelfde mee gemaakt... op een kantoor gewerkt waar na 18:00 een nachtploeg op de service desk starte.. die wilde ook idd een warm hapje hebben. Niks mis mee, maar als je dan zo'n medelander hebt die van de meest vage rösti handel gaat opwarmen... geloof me, dan ben je de volgende dag NIET blij.
Het is daardoor niet verboden maar er zijn wel duidelijke regels opgesteld mbt wat wel en wat niet kon.
En de soep die voor het huiskamerproject van de bewoners wordt opgewarmd stinkt niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:27 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Ach, zeker nog nooit echt lekker gegeten? Zeur toch niet zo man, ze moeten gewoon warm kunnen eten, klaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |