Ik zit over het algemeen doordeweeks in Brussel, ben alleen in het weekend thuis.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij weinig te doen overdag ?
Kom anders eens chillen als ik weer in Genk ben verveel me dood daar.
Komt omdat joden altijd wegrennen. Dan blijven er vanzelf meer Feyenoorders over.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
De Feyenoordhooligans zijn in overtal
Perfecte omschrijving: 422 is Pipo Inzaghiquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
Jij bent echt de Inzaghi van VBL he met die kaolo lapo's en tt-snitches van je.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt omdat joden altijd wegrennen. Dan blijven er vanzelf meer Feyenoorders over.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Wie heeft er zin in een potje wordfeud?
Dit dus niet. Weer tentamen maandagquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Caland het volgende:
Dit gaat weer een bazenweekend worden trouwens. Nu al zin in.
Qua voetbal?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Caland het volgende:
Dit gaat weer een bazenweekend worden trouwens. Nu al zin in.
Drawsomething is het tegenwoordig man.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Wie heeft er zin in een potje wordfeud?
Ik snap niet wat daar leuk aan is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Drawsomething is het tegenwoordig man.
In het weekend zit ik er dan weer bijna nooit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit over het algemeen doordeweeks in Brussel, ben alleen in het weekend thuis.
Maar je bent welkom hoor
Ga lekker met je vrinden en vrindinnetjes wordfeuten. Kut feut.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat nou weer? Moet ik het terras opzoeken ofzo?
Qua alles. Vanavond stappen, morgen 90's feestje, zaterdag Feyenoord, vanaf 7 uur in de Kuip rondwandelen en meehelpen met die 75 jaar de Kuip actie, daarna wedstrijd, weer stappenquote:
Ik snap niet waarom mensen geld uitgeven aan dat soort dingen, muntjes kopen voor kleurtjes..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar leuk aan is.
Ik zei toch dat het goedkwam Caland.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua alles. Vanavond stappen, morgen 90's feestje, zaterdag Feyenoord, vanaf 7 uur in de Kuip rondwandelen en meehelpen met die 75 jaar de Kuip actie, daarna wedstrijd, weer stappen
Jij lijkt me wel het type corpsball ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga lekker met je vrinden en vrindinnetjes wordfeuten. Kut feut.
leuk programma trouwens dat feuten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga lekker met je vrinden en vrindinnetjes wordfeuten. Kut feut.
Wie ik? Ik heb/had een mat, maar dat is dan ook alles. Zitten wel paar maten bij het corps, maar die nemen het gelukkig niet al te serieusquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel het type corpsball ja.
Leuke serie feuten.
Dat of ik kom vanavond weer nergens binnen, feestje morgen is kut en Feyenoord verliest zaterdag.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het goedkwam Caland.
Nah man.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat of ik kom vanavond weer nergens binnen, feestje morgen is kut en Feyenoord verliest zaterdag.
Story of my life... Ik had tijdens mijn studietijd speciaal een nl-se vriendin om maar ergens binnen te kunnen komen...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat of ik kom vanavond weer nergens binnen, feestje morgen is kut en Feyenoord verliest zaterdag.
Ik ken Genk helemaal niet eerlijk gezegd. Ik ga meestal naar Hasselt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In het weekend zit ik er dan weer bijna nooit.
Mijn vriendin woont daar bij C-Mine in Genk.
Mooie moderne stad in opkomst.
mega grappig, vertel meer van dit soort grapjes bitte.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net kNACworst op
Nee, ik hou wel van je cynisme.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mega grappig, vertel meer van dit soort grapjes bitte.
Weer nergens binnen? Moet je niet zoveel zuipen, jong.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, laat hem, hij is 13. Onee, 14.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kappen met duitsquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hey, ik ben het bijna nooit hoor. Vrienden van mij zijn al bij best veel tenten uitgesloten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weer nergens binnen? Moet je niet zoveel zuipen, jong.
Serieus? Nooit wat van gemerkt in mijn hele studententijd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Story of my life... Ik had tijdens mijn studietijd speciaal een nl-se vriendin om maar ergens binnen te kunnen komen...
Moet je ook niet met die kaalkoppies a la Stokstaart omgaan. Dan vraag je erom.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey, ik ben het bijna nooit hoor. Vrienden van mij zijn al bij best veel tenten uitgesloten.
Dat en het zijn allemaal geen studenten, dan kom je ook op heel veel plekken niet binnen op donderdagavond.
Hij is een negertquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus? Nooit wat van gemerkt in mijn hele studententijd.
Hoe ben ik nu weer een duitser?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent ook een halve duitser man, het is dat je zwart bent..
omdat uitgaan in tilburg op donderdag en dinsdag gewoon nice is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus? Nooit wat van gemerkt in mijn hele studententijd.
Weet ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Moet je ook niet met die kaalkoppies a la Stokstaart omgaan. Dan vraag je erom.
[..]
Hij is een negert.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet iedere Surinamer is een neger...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Hij is een negert.
En woensdag tegenwoordig ook. Hell elk café mag gewoon tot 4 uur openblijven ELKE FUCKING DAG tegenwoordig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat uitgaan in tilburg op donderdag en dinsdag gewoon nice is.
Weet niet, zo kom je over.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe ben ik nu weer een duitser?
En als ik echt duitser was dan had ik nu in het Badhotel Scheveningen aan het strand gezeten
Ja, naast het uitvak ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Ging jij nog naar de Kuip zaterdag? Krijg een bandje dat ik overal naar binnen kan lopen, kan je mooi dat pisbiertje voor me halen.
woensdags ook al? podver.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En woensdag tegenwoordig ook. Hell elk café mag gewoon tot 4 uur openblijven ELKE FUCKING DAG tegenwoordig.Liberalisering ipv doodregulering. Het kan nog in Nederland.
Sowieso Dino.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet iedere Surinamer is een neger...
Volgens Dino ben ik ook niet zwart maar donker-wit...
Is dat dat zangertje?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor de Tillburgers iemand bekend met Edgar Korkes ?
Klein Srilakaans negertje
Sowieso zou ik daar niet willen wonen man, meest afzichtelijke stad die ik ooit gezien hebquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou momenteel niet in Manchester willen wonen zeg
http://www.telegraaf.nl/t(...)voorgetrokken__.html
Ik ging in Tilburg eigenlijk alleen dinsdag.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat uitgaan in tilburg op donderdag en dinsdag gewoon nice is.
Newcastle is daarintegen een mooie stadquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sowieso zou ik daar niet willen wonen man, meest afzichtelijke stad die ik ooit gezien heb. Al zouden ze me een levenslang contract aanbieden bij United, zie ik er nog vanaf.
Dinsdag weer een heerlijke international party gecrashed.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ging in Tilburg eigenlijk alleen dinsdag.
DaarEntegen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Newcastle is daarintegen een mooie stad
Zou,kunnen zijn moeder had een hoge functie in de Universiteit Van Tilburg.. Hij is ook bekend als Kamura of iets.quote:
Hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Newcastle is daarintegen een mooie stad
Ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou,kunnen zijn moeder had een hoge functie in de Universiteit Van Tilburg.. Hij is ook bekend als Kamura of iets.
Triest, in onze groep zat ook een donkere jongen die vaak niet toe werd gelaten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Story of my life... Ik had tijdens mijn studietijd speciaal een nl-se vriendin om maar ergens binnen te kunnen komen...
Dat zijn de beste ja. Zo af en toe komt er ook één voorbij in Den Haag, geniale feestjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dinsdag weer een heerlijke international party gecrashed.
waar?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dinsdag weer een heerlijke international party gecrashed.
..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt.
Bevolkingsgroepen in Suriname:quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso Dino.Maar true, story. Negroïde Surinamers zien zichzelf toch niet als echt zwart? Dat vinden ze toch alleen de Afrikanen etc?
Dus? Echt een afgrijselijke stad, een beetje Tilburg 3.0 (quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mei 2010 naar Newcastle geweest met dat Premier League darts
Dat heb ik dus echt nog nooit meegemaakt he.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:39 schreef eight het volgende:
[..]
Triest, in onze groep zat ook een donkere jongen die vaak niet toe werd gelaten.
Dat heeft aardig wat knokpartijen opgeleverd
Nee. Heb ik ook niet gedaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus? Echt een afgrijselijke stad, een beetje Tilburg 3.0 ()
Alleen het uitgaan is epischer dan episch, al verwacht ik niet dat je dat hebt gedaan.
Ben je hindoestaans? Ik dacht dat jij een homegrown neger was om 't maar zo te zeggen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bevolkingsgroepen in Suriname:
Hindoestanen = ik
Creolen
Boslandcreolen (tegenwoordig marrons)
Indianen (tegenwoordig inheemsen)
Javanen
Chinezen
Joden
Boeroes (blanken)
Brazilianen (goudzoekers en hoeren)
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus? Echt een afgrijselijke stad, een beetje Tilburg 3.0 ()
Alleen het uitgaan is epischer dan episch, al verwacht ik niet dat je dat hebt gedaan.
Yep hindoestaans.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je hindoestaans? Ik dacht dat jij een homegrown neger was om 't maar zo te zeggen.
Ben al voor veel uitgemaakt, maar dit doet echt pijn..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weet niet, zo kom je over.
Ik word altijd helemaal gaar van een dag werken, begin partij onzin uit te slaan. Kan beter gewoon stoppen met werken en van de staat gaan profiteren.
[..]
Ja, naast het uitvak ofzo. Kom maar langs en roep ef YO KROMME, krijg jij een biertje van mij.
4 generaties terug India, de grootouders van mijn grootouders kwamen van de boot.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ben je ook van origine Indiaas/Pakistaans zeg maar? Nee toch?
zag ook de Oranje Helikopter nog over mn huis heenvliegen met de huldiging.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat blijven het toch prachtige machines. Zag ze gister weer overvliegen hier.Mooiste is nog als ze van die netten er onder hebben hangen en iets vervoeren.
De vrouwelijke mix daarvan kan er doorgaans aardig uitzienquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kende ooit een kerel met een Surinaamse negerin moeder en een Chinese vader.
dan ben je of gezegend of vervloekt.. vaak mee gepest die jongen.
ik hoor ze ook vaak, net als die straaljagers. zit er een basis in de buurt ofzo?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat blijven het toch prachtige machines. Zag ze gister weer overvliegen hier.Mooiste is nog als ze van die netten er onder hebben hangen en iets vervoeren.
Die combi komt vrij regelmatig voor in Sur. Mixjes met hindoestanen zie je minder vaak.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kende ooit een kerel met een Surinaamse negerin moeder en een Chinese vader.
dan ben je of gezegend of vervloekt.. vaak mee gepest die jongen.
Die zijn wat honkvaster jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die combi komt vrij regelmatig voor in Sur. Mixjes met hindoestanen zie je minder vaak.
Dan loop je of wel op drie benen of je hebt een grote clitt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die combi komt vrij regelmatig voor in Sur. Mixjes met hindoestanen zie je minder vaak.
Ik weet niet van mannen, maar de vrouwelijke halfbloedjes zijn vaak supermooi.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan loop je of wel op drie benen of je hebt een grote clitt.
Sowieso lijken halfbloedjes over 't algemeen altijd aardig te lukken qua uiterlijk. Valt me echt op.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
De vrouwelijke mix daarvan kan er doorgaans aardig uitzien
Is dit een troll?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik hoor ze ook vaak, net als die straaljagers. zit er een basis in de buurt ofzo?
Broodje Bakkeljauw?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:02 schreef Caland het volgende:
Door dat geleuter hier krijg ik zin in een surinaams broodje.
weet ik veel man, ik ben niet army mindedquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dit een troll?Gilze Rijen man.
Of pom, of garnalen.quote:
Nee, maar dude. Het ligt én langs het spoor én langs de snelweg én op 8km van Tilburg ofzo. Waarom dacht je dat al die hellikopters, straaljagers en AWACS-vliegtuigen hier overvliegen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
weet ik veel man, ik ben niet army minded
Sowieso idd. Echt, ik zou er geen fuck om geven als ik de rest van m'n leven geen Nederlands eten zou kunnen eten. Wat dat betreft zijn zulk soort invloeden echt een zegening voor mensen zoals ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Of pom, of garnalen.
Het is dat je er volgens mij hartstikke rond van wordt, anders zou ik het elke dag eten.
ik kom altijd via den bosch aan sporen, en ik dacht misschien stiekeme invasie belgie ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar dude. Het ligt én langs het spoor én langs de snelweg én op 8km van Tilburg ofzo. Waarom dacht je dat al die hellikopters, straaljagers en AWACS-vliegtuigen hier overvliegen?
Haha. Nja, toch apart dat je soms dingen komt te weten die anderen al jaren doodnormaal lijken te vinden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik kom altijd via den bosch aan sporen, en ik dacht misschien stiekeme invasie belgie ofzo
Ik eet dat alleen nog als ik bij m'n ouders ben, dan is het nog best te pruimen. Maar inderdaad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso idd. Echt, ik zou er geen fuck om geven als ik de rest van m'n leven geen Nederlands eten zou kunnen eten. Wat dat betreft zijn zulk soort invloeden echt een zegening voor mensen zoals ik.
Mijn ouders zijn ook redelijk om wat dat betreft. Gekookte aardappels eten ze volgens mij nauwelijks.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik eet dat alleen nog als ik bij m'n ouders ben, dan is het nog best te pruimen. Maar inderdaad.
Ik heb een geweldig huis. Als de zon één dag schijnt is het een week lang 25 graden. Als het een dag vriest, kunnen we met 3 weken de CV op 30 graden nauwelijks het huis op 19 graden krijgen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
Wie zet er hier nog meer z'n verwarming aan en uit elke dag? Het zit bij mij echt op de grens telkens om 'm aan te zetten qua temperatuur.
Zo'n huis woonde ik hiervoor ook in. 's Winters niet aangenaam warm te krijgen en 's zomers was het blafheet met die zon op dat huis.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb een geweldig huis. Als de zon één dag schijnt is het een week lang 25 graden. Als het een dag vriest, kunnen we met 3 weken de CV op 30 graden nauwelijks het huis op 19 graden krijgen.
's nachts zet ik 'm toch uit..quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
Wie zet er hier nog meer z'n verwarming aan en uit elke dag? Het zit bij mij echt op de grens telkens om 'm aan te zetten qua temperatuur.
Wordt ook gewoon in olie gebakken, dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Bananen chips van de Roti corner![]()
is dat veel gezonder als normale chips?
s' nachts altijd uit en raam open, ik krijg hoofdpijn van die droge verwarmingslucht.quote:
Ik heb vloerverwarming met maar 1 stand dus dat is een beetje lastig om de goede balans te vinden.quote:
Ik ook, helemaal naar de klote. Maar ik heb dalijk na werk ook nog een verplicht practicumcollege van 5 tot 7quote:
Je bent studie-object van een groep studenten?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ook, helemaal naar de klote. Maar ik heb dalijk na werk ook nog een verplicht practicumcollege van 5 tot 7. Dit wordt nog een lange dag.
Ik ga zo eerst weer een uurtje voetballen, dan nog een korte statusmeeting en vervolgens naar huis.quote:
Zoietsquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent studie-object van een groep studenten?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die containers lossen zichzelf niet hoor. Nou, chop chop.quote:
Heb net een presentatie van ons portal-team gehad over iViews, dat was saai als een mofo...quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zoiets. Moet met eViews werken ofzo
.
Containers in Amersfoort? Kliko's dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Die containers lossen zichzelf niet hoor. Nou, chop chop.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je heel zeker dat jij geen Surinamer bent?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
Ik denk dat ik zo ff ga slapen man. Anders trek ik 't niet om vanavond nog uit te gaan.
Lekker middagdutje. Is toch heerlijk man.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
Ik denk dat ik zo ff ga slapen man. Anders trek ik 't niet om vanavond nog uit te gaan.
Opzich is het wel een redelijk overzichtelijk programma. Maar altijd met Excel/SPSS gewerkt, krijgen we dit weer ineensquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb net een presentatie van ons portal-team gehad over iViews, dat was saai als een mofo...
Dat vraagt m'n hindoestaanse maat ook altijd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet je heel zeker dat jij geen Surinamer bent?
Oh ik las weer eens scheel: jij hebt het over eView, ik over iViewquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Opzich is het wel een redelijk overzichtelijk programma. Maar altijd met Excel/SPSS gewerkt, krijgen we dit weer ineens. Ze weten ook niet wat ze willen he.
Het feit dat je het überhaupt over een vorig leven hebt, zegt al genoegquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vraagt m'n hindoestaanse maat ook altijd.Inside out bounty noemt ie me altijd.
Maar serieus...ik denk dat ik in een vorig leven idd iets in die richting ben geweest. Heb teveel dingen die overeenkomen, kan geen toeval zijn.
O god.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vraagt m'n hindoestaanse maat ook altijd.Inside out bounty noemt ie me altijd.
Maar serieus...ik denk dat ik in een vorig leven idd iets in die richting ben geweest. Heb teveel dingen die overeenkomen, kan geen toeval zijn.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar ben ik alleen je maat als ik 1 op 1 dezelfde opvattingen heb als jou dan? Beetje saai toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O god.. Mensen die praten over een vorig leven
. Kapiteintje, ik hoef je toch niet af te gaan schrijven hé?
Welnee, alleen zijn dat meestal zweverige types met een vriendin met een kort vlot kapsel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar ben ik alleen je maat als ik 1 op 1 dezelfde opvattingen heb als jou dan? Beetje saai toch?
Wees niet bang. Dat is beide niet het geval.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welnee, alleen zijn dat meestal zweverige types met een vriendin met een kort vlot kapsel.
Maar je blijft toch wel mn skattiej.
Dat zou nog leuk werk zijn vergeleken met hetgeen ik nu doe. Betaald alleen minder...quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat compenseer je weer met de goederen die van die container vallen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou nog leuk werk zijn vergeleken met hetgeen ik nu doe. Betaald alleen minder...
't is me toch wat bij de Feyenoord Supportersvereniging. Don't deny Happel. I've got my eye on youquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou nog leuk werk zijn vergeleken met hetgeen ik nu doe. Betaald alleen minder...
Er werkt hier een gast die eerst in de haven van Antwerpen heeft gewerkt als losser. Ik wist niet dat ze serieus nog gewoon zich aanmelden 's ochtends en dat er dan een groepje uitgekozen wordt om te lossen, de rest wordt gewoon weggestuurd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Que? FSV? Nee, joh. Gek. Echt al jaren geen lid meer van ook.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
't is me toch wat bij de Feyenoord Supportersvereniging. Don't deny Happel. I've got my eye on you.
Hoe moet ik dat voor me zien dan? Net als bij de gymles ofzo?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er werkt hier een gast die eerst in de haven van Antwerpen heeft gewerkt als losser. Ik wist niet dat ze serieus nog gewoon zich aanmelden 's ochtends en dat er dan een groepje uitgekozen wordt om te lossen, de rest wordt gewoon weggestuurd.
Hij zei dat het enorm goed verdiende, maar elke dag de onzekerheid of je wel gekozen zou worden vond hij niks. Dus nu is hij ict-consultant...
Yep. Nu was dit een vrij grote kerel, die werd vaak gekozen. Maar van die schriele indiers/pakistaantjes gingen vaak van schip naar schip zonder gekozen te worden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien dan? Net als bij de gymles ofzo?Dat je 's ochtends naar je werk gaat en maar moet hopen dat je mag werken?
Hoezo boos?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Pas maar op straks wordt HelpmeFok boos om het 9gag logomaar ik moest gister wel hard lachen om deze
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/3605714_700b.jpg (wel erg lang om tussen img tags te doen)
Boeiend als ik ergens om moet lachen ga ik er niet te diep over nadenken vrijwel alles op het internet is toch in scene gezet. En waar zijn haat jegens 9gag vandaan komt weet ik nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo boos?
Die van jou had ik gister al gezien, maar is dat echt?
Af en toe staan er wel geniale dingen op hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boeiend als ik ergens om moet lachen ga ik er niet te diep over nadenken vrijwel alles op het internet is toch in scene gezet. En waar zijn haat jegens 9gag vandaan komt weet ik niet
Zou mooi zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Goeie linksback![]()
Hopen op een stuntje van AZ
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Goeie linksback![]()
Hopen op een stuntje van AZ
gelijkspel zou mooi zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou mooi zijnook voor de rest van de top 6 in Nederland.
rij veiligquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:41 schreef DonRaja het volgende:
En ik ben weer weg, statusmeeting was kort: We lopen achter en alles zuigt.
Ga file rijden.
guten dayquote:
ik denk hetquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Zijn jullie ook allemaal zo blij?!?!
Geen flauw idee. Direct naast het uitvak is mij verteldquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef Helpmefok het volgende:
Kromme welk vak zit je zaterdag? Ik FF
Ja, maar wel minder dan afgelopen dagen, kutweerquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Zijn jullie ook allemaal zo blij?!?!
Dat vraag ik mezelf ook af. Uitgenodigd door een paar Feijenoord maten om een keer mee te gaan, ze zijn ook mee geweest naar Den Haag, dus ik moet er wel aan toegevenquote:
Nee ik ben er niet, ga je meeten met HMF ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook af. Uitgenodigd door een paar Feijenoord maten om een keer mee te gaan, ze zijn ook mee geweest naar Den Haag, dus ik moet er wel aan toegeven. En zo'n avondwedstrijdje is opzich prima.
Zit jij ook nog in 't stadion zaterdag? Dat wordt nog veel bier weggeven
.
Hij mag best langskomen, maar die krijgt geen bier. Caland krijgt wel een biertjequote:Op donderdag 29 maart 2012 20:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee ik ben er niet, ga je meeten met HMF ?
Dan zit je of bij mij, of aan de andere kant.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Direct naast het uitvak is mij verteld.
[..]
Ja, maar wel minder dan afgelopen dagen, kutweer.
Ik schreeuw wel ef Helpmefok om me heen. Kijk maar uit, vriend.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan zit je of bij mij, of aan de andere kant.
God kennende zal hij wel weer pontificaal naast me zitten
NAC mag de stad niet in hoor?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik schreeuw wel ef Helpmefok om me heen. Kijk maar uit, vriend.
Zal eens vragen welk vak we zitten. Hopen dat die hommos uit Breda nog een beetje op te fokken zijn. Van tevoren de stad in schijnbaar, zullen wel takkelam aankomen.
Ja, ikzelf.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:39 schreef GGMM het volgende:
Godver, neemt iemand een camera mee? Een meet tussen De_kromme en HMF wil ik zien.
Isgoed. Maar kom je niet ef gezellig meeten met mij en Caland? Misschien komt Happel er ook nog bijquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
NAC mag de stad niet in hoor?
En roep maar "KAREL, KAREL".
Zo heet ik niet, maar dan weet ik tenminste wie die gek is die "KARUHL" roept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Isgoed. Maar kom je niet ef gezellig meeten met mij en Caland? Misschien komt Happel er ook nog bij. Krijg je meteen een paar Haagse stootjes op je neus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haagse stootjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Volgens mij ben jij echt 1 meter 60 en 64 kilo. Maargoed, zelfs als je 1 meter 95 ben maak ik me nog niet echt zorgen.
Wil wel even met je komen kroelen hoor. Wat zeg je ervan, neem anders een mooie grote ADO vlag mee, dan herken ik je makkelijk. Net zoiets als een witte roos met je meedragen.
En dan mooi met die vlag door het stadion zwaaien, goed?![]()
stoer héquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haagse stootjes.
Volgens mij ben jij echt 1 meter 60 en 64 kilo. Maargoed, zelfs als je 1 meter 95 ben maak ik me nog niet echt zorgen.
Wil wel even met je komen kroelen hoor. Wat zeg je ervan, neem anders een mooie grote ADO vlag mee, dan herken ik je makkelijk. Net zoiets als een witte roos met je meedragen.
En dan mooi met die vlag door het stadion zwaaien, goed?
Ik ben stoer?quote:
Was meer voor jullie beide bedoeldquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben stoer?. Lees De_Kromme's lieve spoilerts even
.
En de ADO-vlag was gewoon om De_Kromme te herkennen, en in de hoop dat hij zo dom zou zijn het daadwerkelijk te doen![]()
![]()
![]()
Maar Krommie, het zou best leuk zijn samen nog even NAC'ertjes te pesten, ware het niet dat ze überhaupt niet in de bovenring komen te zitten. FF en HH grenzen namelijk aan het uitsupportersvak, en ze laten altijd een buffer als er uitsupporters in GG zitten.
Jij zal dus in ring 1 zitten, en niet in de buurt van mij.
Er zijn maar 3 wedstrijden waarbij je clubkaartloos kaarten kan kopenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:00 schreef De_kromme het volgende:
Blijft triest dat je op een half uurtje afstand met zo weinig man komt.. Maar je weet dus al zeker dat er geen supporters in die bovenvakken komen te zitten? Ik zit liever niet direct achter het goal eigenlijk, geen flauw idee wat ze geregeld hebben.
Ik hoorde wel verhalen dat er maar twee kaarten per club/seizoenskaart gehaald konden worden, sinds wanneer is NAC een risico wedstrijd dan?
Volgens mij pas sinds 't Hoekskequote:Op donderdag 29 maart 2012 21:00 schreef De_kromme het volgende:
Ik hoorde wel verhalen dat er maar twee kaarten per club/seizoenskaart gehaald konden worden, sinds wanneer is NAC een risico wedstrijd dan?
Zolang al weer. Niet eens bij stilgestaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is tien jaar geleden, echt wát een onzin
Lijkt me wel. Nemen normaal nooit zoveel supporters mee. Zeker rond carnavalstijd niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Nac zit toch zeker in de 2e ring?
Ja maar ik denk dat je wel gelijk hebt. Ik zeg dus niet dat JIJ onzin verkondigt hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Zolang al weer. Niet eens bij stilgestaan.
Er is voetbal op, schaam je. Met hoeveel man komt NAC dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Nemen normaal nooit zoveel supporters mee. Zeker rond carnavalstijd niet.
Zit trouwens voor het eerst eens naar mijn man is klusser te kijken. Wat een programma is dat. Hilarisch gewoon.![]()
Maximaal 200 meestalquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Er is voetbal op, schaam je. Met hoeveel man komt NAC dan?
Tegen stoelnummering. Of ben je voor?quote:
AZquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Er is voetbal op, schaam je. Met hoeveel man komt NAC dan?
tegen maar heb geen spandoek gemaaktquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Tegen stoelnummering. Of ben je voor?
carnaval is toch allang afgelopen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Nemen normaal nooit zoveel supporters mee. Zeker rond carnavalstijd niet.
Zit trouwens voor het eerst eens naar mijn man is klusser te kijken. Wat een programma is dat. Hilarisch gewoon.![]()
Schaam je, iedereen heeft er 1quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:12 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
tegen maar heb geen spandoek gemaakt
Boeiend. Gewoon voor de Nederlands ploeg zijn in Europa. Valencia is ook wel een leuke ploeg opzich.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Tegen stoelnummering. Of ben je voor?
[..]
AZ
dan maakt die gozer waar ik mee ga er maar 2quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Schaam je, iedereen heeft er 1
ff opletten of ik dronken hagenezen zie op het vak dusquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Boeiend. Gewoon voor de Nederlands ploeg zijn in Europa. Valencia is ook wel een leuke ploeg opzich.
Ik hoor net dat we in dat vak JJ zitten. Alleen ken ik dat hele Roffamannetje niet, die username klinkt ook niet al te best
.
Ja, daaagquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Boeiend. Gewoon voor de Nederlands ploeg zijn in Europa. Valencia is ook wel een leuke ploeg opzich.
Hooliganvak.quote:Ik hoor net dat we in dat vak JJ zitten. Alleen ken ik dat hele Roffamannetje niet, die username klinkt ook niet al te best
.
JJ is nu ineens een hooliganvak?quote:
Is een soort van het 410 van Feyenoord, veel trommels en 14 jarige jochies.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Is dat zo? Gelukkig heb ik net mijn Haagse mat bijgesnoeid.
Je moet juist voor AZ zijn als je Feijenoord een warm hart toedraagt. Hoe meer inspanningen ze moeten leveren, hoe beter toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JJ is nu ineens een hooliganvak?
Niet met De_Kromme.
En ik ben ZO HARD NIET voor AZ hé.
Feijenoord, laatse Europese PrijspakkerLaat dat maar lekker zo blijven
Dagdoei AZ!
Jezus, nou we gaan het meemaken hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Is een soort van het 410 van Feyenoord, veel trommels en 14 jarige jochies.
Neuh, de hoolies zitten aan de andere kant van 't stadion (Z4 tot W1 en alles wat ertussen zit is 'actiever' supporter, X, S, T enzo zijn de meeste "hoolies" te vinden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Is dat zo? Gelukkig heb ik net mijn Haagse mat bijgesnoeid.
Die zitten overal. J en JJ zijn ook vrij fanatieke vakken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neuh, de hoolies zitten aan de andere kant van 't stadion (Z4 tot W1 en alles wat ertussen zit is 'actiever' supporter, X, S, T enzo zijn de meeste "hoolies" te vinden.)
Valt mee met die puistpubers. In de hoeken staat de oude 'garde',quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
JJ zitten veel oude gasten toch. Valt me mee dat Happel daar nog niet zit, die blijft maar tussen die puistpubers op Z staan.
Zo heb ik er eigenlijk niet eens tegenaan gekeken. Mja, laat AZ zich maar helemaal leegspelen maar toch 2-0 verliezenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je moet juist voor AZ zijn als je Feijenoord een warm hart toedraagt. Hoe meer inspanningen ze moeten leveren, hoe beter toch?
[..]
Jezus, nou we gaan het meemaken hoor.
Fanatiek vakje is primaquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Die zitten overal. J en JJ zijn ook vrij fanatieke vakken.
[..]
Valt mee met die puistpubers. In de hoeken staat de oude 'garde',
Ja oké maar de grootste hoeveelheid 'gekkies' zit toch aan de overzijde.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoekie Z4. Ik vraag me toch af of ik jou niet stiekem ken hoorquote:Valt mee met die puistpubers. In de hoeken staat de oude 'garde',
idd. ik gun ze de finale wel, zolang ze dan maar verliezenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je moet juist voor AZ zijn als je Feijenoord een warm hart toedraagt. Hoe meer inspanningen ze moeten leveren, hoe beter toch?
Klopt wel ja. Toch heb ik altijd wel het idee dat er op W en Z bovengemiddeld veel jeugd staat, als ik er snel een blik op werp.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Valt mee met die puistpubers. In de hoeken staat de oude 'garde',
Nou écht niet hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:21 schreef eight het volgende:
[..]
idd. ik gun ze de finale wel, zolang ze dan maar verliezen
Waar zit jij dan? Nog in de buurt van JJquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Toch heb ik altijd wel het idee dat er op W en Z bovengemiddeld veel jeugd staat, als ik er snel een blik op werp.
Gast, je bent zelf 22quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Toch heb ik altijd wel het idee dat er op W en Z bovengemiddeld veel jeugd staat, als ik er snel een blik op werp.
Ja, is ook zo. Op de vakken zelf staat veel van dat fanatieke grut dat de hele wedstrijd probeert te zingen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:21 schreef Helpmefok het volgende:
Hoekie Z4. Ik vraag me toch af of ik jou niet stiekem ken hoor.
Ik ken echt geen 1 az fan jij wel dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou écht niet hoorDan houden ze die grote bekken nooit meer. "Als AZ de UEFA al bijna kan winnen kan Ajax dat ook, Feijenoords' prestatie niet bijzonder etc. etc.".
Nee hoor, laat maar lekker door de boot gaan vandaag.
23.quote:
Twee. Komen beide uit Alkmaar, wonen in delft. Werden supporter tijdens het bijna-kampioenschap, "maar waren al hun hele leven fan".quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ken echt geen 1 az fan jij wel dan?
Een verdwaalde ajacied dus.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Twee. Komen beide uit Alkmaar, wonen in delft. Werden supporter tijdens het bijna-kampioenschap, "maar waren al hun hele leven fan"..
Deze twee mensen zou ik echt de keel af willen snijden en in de maas willen pleuren. Het zijn echt van die éxtréém smerige galbakken die alles aan zichzelf géwéldíg vinden.
Ik sta op X doorgaans, soms op U, soms op T. Ligt er een beetje aan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Nog in de buurt van JJ?
O dat soort figuurtjes. Meh, die zie je vooral op Y veel, als ook W3, W4 en Z2, Z3. Maarja, probleem bij de W'tjes en Z'tjes is natuurlijk dat dat soort poepies overal kennen gaan staan waar ze willen. Meestal even flink duwtje geven, ben je ook weer van dat soort figuurtjes af.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
23.
En dan heb ik het echt over die 16-jarige pikkies met nike petje en stone ijsland jasje.
Hebben ze nog hulp nodig zaterdag? Ik wil best effe kommen helpen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sta op X doorgaans, soms op U, soms op T. Ligt er een beetje aan.
Zaterdag mag ik uitkiezen. Krijg een hendig bandje waarmee ik door de hele Kuip kan wandelen. Elite jwz.
Hoe kom je daar aan danquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sta op X doorgaans, soms op U, soms op T. Ligt er een beetje aan.
Zaterdag mag ik uitkiezen. Krijg een hendig bandje waarmee ik door de hele Kuip kan wandelen. Elite jwz.
Volgens mij niet, begreep ik uit de mail. Krijgen sowieso altijd meer aanmeldingen dan mensen die ze nodig hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hebben ze nog hulp nodig zaterdag? Ik wil best effe kommen helpen.
Door hem nog steeds een zwak voor Madrid ondanks dat ze hem zo makkelijk en nog net niet dwongen te gaan.quote:
Wat voor tifo is er zaterdag dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij niet, begreep ik uit de mail. Krijgen sowieso altijd meer aanmeldingen dan mensen die ze nodig hebben.
Harde werker, echte clubman, en zo `gewoon gebleven`quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:32 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom zijn zoveel Feijenoorderts gek van Raul?
Tja wat moet je anders als je zo weggebonjourd wordt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:33 schreef Caland het volgende:
Raul bij Schalke. Hoe lelijk kan iemand zijn loopbaan afsluiten.
Vlaggetje, spandoekje. 75 jaar De Kuip. Vuurwerk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat voor tifo is er zaterdag dan?
Geen idee. Die shit wordt nooit verteld. Weet wel dat ze met een enorm doek bezig zijn, en uit die bandjes maak ik op dat het een actie op meerdere zijdes zal zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat voor tifo is er zaterdag dan?
Naar elke club behalve Schalkequote:Op donderdag 29 maart 2012 21:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja wat moet je anders als je zo weggebonjourd wordt.
Halve finale CL en nu wellicht EL.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:33 schreef Caland het volgende:
Raul bij Schalke. Hoe lelijk kan iemand zijn loopbaan afsluiten.
Vs. 3 keer CL gewonnen en topscorer aller tijden bij Real Madridquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Halve finale CL en nu wellicht EL.
Ja. Zo'n halve finale CL en EL zal Raul echt als een hoogtepunt in zijn loopbaan zienquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Halve finale CL en nu wellicht EL.
TOch nog paar doelpuntenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Zo'n halve finale CL en EL zal Raul echt als een hoogtepunt in zijn loopbaan zien![]()
Enfin, ik ben er vandoor.
Je bent vrijwilliger bij de tifo? Mag hopen op wat doeken tegen stoelnummering.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Die shit wordt nooit verteld. Weet wel dat ze met een enorm doek bezig zijn, en uit die bandjes maak ik op dat het een actie op meerdere zijdes zal zijn.
Hopelijk mag ik weer het veld op. Dat was tegen PSV vorig jaar ook zo gaaf. Maar dat zal wel niet
Messi zal nooit Raúls record overnemen hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TOch nog paar doelpuntAl zal Messi met zijn kaartwapperende armpjes zijn record wel snel overnemen.
ja maar wel wat kansjes voor az ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
In slaap gevallen. Valencia beter neem ik aan?
Leuk dat ze zo meedoen, denk dat ze daar in Spanje wel kapot worden gespeeld.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:25 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
ja maar wel wat kansjes voor az ook
Als Valencia er nou nog even een doelpuntje uitperst dan stort AZ compleet in. Daar hoop ik echt opquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leuk dat ze zo meedoen, denk dat ze daar in Spanje wel kapot worden gespeeld.
Mooiste is dat ze de komende competitiewedstrijd punten gaan verspelen.
Ach joh laat ze lekker doorgaan, dan hebben ze nog meer wedstrijden en weet je zeker dat ze helemaal af gaan zakken in de competitie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als Valencia er nou nog even een doelpuntje uitperst dan stort AZ compleet in. Daar hoop ik echt op
Nee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als Valencia er nou nog even een doelpuntje uitperst dan stort AZ compleet in. Daar hoop ik echt op
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben je een kwartier bezig mijn quotes bij elkaar te zoeken
Al die quotes van mij die je postte in het EL-livetopic. Om vervolgens continue weggemod te worden door GGMMquote:
Ik weet serieus niet waar je het over hebt man. Pizzageit had wel een lijst met quotes, bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Al die quotes van mij die je postte in het EL-livetopic. Om vervolgens continue weggemod te worden door GGMM
Was niet derrr pizzageit toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet waar je het over hebt man. Pizzageit had wel een lijst met quotes, bedoel je dat niet?
ik leef ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:45 schreef Helpmefok het volgende:
Ajacied422 doe eens hier komen posten
quote:
Naja, ik weet niet. Ik niet, denk ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:45 schreef Helpmefok het volgende:
Ik weet niet man beetje gezopen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |