Ik zit over het algemeen doordeweeks in Brussel, ben alleen in het weekend thuis.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij weinig te doen overdag ?
Kom anders eens chillen als ik weer in Genk ben verveel me dood daar.
Komt omdat joden altijd wegrennen. Dan blijven er vanzelf meer Feyenoorders over.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
De Feyenoordhooligans zijn in overtal
Perfecte omschrijving: 422 is Pipo Inzaghiquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
Jij bent echt de Inzaghi van VBL he met die kaolo lapo's en tt-snitches van je.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt omdat joden altijd wegrennen. Dan blijven er vanzelf meer Feyenoorders over.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Wie heeft er zin in een potje wordfeud?
Dit dus niet. Weer tentamen maandagquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Caland het volgende:
Dit gaat weer een bazenweekend worden trouwens. Nu al zin in.
Qua voetbal?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Caland het volgende:
Dit gaat weer een bazenweekend worden trouwens. Nu al zin in.
Drawsomething is het tegenwoordig man.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Wie heeft er zin in een potje wordfeud?
Ik snap niet wat daar leuk aan is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Drawsomething is het tegenwoordig man.
In het weekend zit ik er dan weer bijna nooit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit over het algemeen doordeweeks in Brussel, ben alleen in het weekend thuis.
Maar je bent welkom hoor
Ga lekker met je vrinden en vrindinnetjes wordfeuten. Kut feut.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat nou weer? Moet ik het terras opzoeken ofzo?
Qua alles. Vanavond stappen, morgen 90's feestje, zaterdag Feyenoord, vanaf 7 uur in de Kuip rondwandelen en meehelpen met die 75 jaar de Kuip actie, daarna wedstrijd, weer stappenquote:
Ik snap niet waarom mensen geld uitgeven aan dat soort dingen, muntjes kopen voor kleurtjes..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar leuk aan is.
Ik zei toch dat het goedkwam Caland.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua alles. Vanavond stappen, morgen 90's feestje, zaterdag Feyenoord, vanaf 7 uur in de Kuip rondwandelen en meehelpen met die 75 jaar de Kuip actie, daarna wedstrijd, weer stappen
Jij lijkt me wel het type corpsball ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga lekker met je vrinden en vrindinnetjes wordfeuten. Kut feut.
leuk programma trouwens dat feuten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga lekker met je vrinden en vrindinnetjes wordfeuten. Kut feut.
Wie ik? Ik heb/had een mat, maar dat is dan ook alles. Zitten wel paar maten bij het corps, maar die nemen het gelukkig niet al te serieusquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel het type corpsball ja.
Leuke serie feuten.
Dat of ik kom vanavond weer nergens binnen, feestje morgen is kut en Feyenoord verliest zaterdag.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het goedkwam Caland.
Nah man.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat of ik kom vanavond weer nergens binnen, feestje morgen is kut en Feyenoord verliest zaterdag.
Story of my life... Ik had tijdens mijn studietijd speciaal een nl-se vriendin om maar ergens binnen te kunnen komen...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat of ik kom vanavond weer nergens binnen, feestje morgen is kut en Feyenoord verliest zaterdag.
Ik ken Genk helemaal niet eerlijk gezegd. Ik ga meestal naar Hasselt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In het weekend zit ik er dan weer bijna nooit.
Mijn vriendin woont daar bij C-Mine in Genk.
Mooie moderne stad in opkomst.
mega grappig, vertel meer van dit soort grapjes bitte.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net kNACworst op
Nee, ik hou wel van je cynisme.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mega grappig, vertel meer van dit soort grapjes bitte.
Weer nergens binnen? Moet je niet zoveel zuipen, jong.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, laat hem, hij is 13. Onee, 14.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kappen met duitsquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hey, ik ben het bijna nooit hoor. Vrienden van mij zijn al bij best veel tenten uitgesloten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weer nergens binnen? Moet je niet zoveel zuipen, jong.
Serieus? Nooit wat van gemerkt in mijn hele studententijd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Story of my life... Ik had tijdens mijn studietijd speciaal een nl-se vriendin om maar ergens binnen te kunnen komen...
Moet je ook niet met die kaalkoppies a la Stokstaart omgaan. Dan vraag je erom.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey, ik ben het bijna nooit hoor. Vrienden van mij zijn al bij best veel tenten uitgesloten.
Dat en het zijn allemaal geen studenten, dan kom je ook op heel veel plekken niet binnen op donderdagavond.
Hij is een negertquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus? Nooit wat van gemerkt in mijn hele studententijd.
Hoe ben ik nu weer een duitser?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent ook een halve duitser man, het is dat je zwart bent..
omdat uitgaan in tilburg op donderdag en dinsdag gewoon nice is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus? Nooit wat van gemerkt in mijn hele studententijd.
Weet ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Moet je ook niet met die kaalkoppies a la Stokstaart omgaan. Dan vraag je erom.
[..]
Hij is een negert.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet iedere Surinamer is een neger...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Hij is een negert.
En woensdag tegenwoordig ook. Hell elk café mag gewoon tot 4 uur openblijven ELKE FUCKING DAG tegenwoordig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat uitgaan in tilburg op donderdag en dinsdag gewoon nice is.
Weet niet, zo kom je over.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe ben ik nu weer een duitser?
En als ik echt duitser was dan had ik nu in het Badhotel Scheveningen aan het strand gezeten
Ja, naast het uitvak ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Ging jij nog naar de Kuip zaterdag? Krijg een bandje dat ik overal naar binnen kan lopen, kan je mooi dat pisbiertje voor me halen.
woensdags ook al? podver.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En woensdag tegenwoordig ook. Hell elk café mag gewoon tot 4 uur openblijven ELKE FUCKING DAG tegenwoordig.Liberalisering ipv doodregulering. Het kan nog in Nederland.
Sowieso Dino.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet iedere Surinamer is een neger...
Volgens Dino ben ik ook niet zwart maar donker-wit...
Is dat dat zangertje?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor de Tillburgers iemand bekend met Edgar Korkes ?
Klein Srilakaans negertje
Sowieso zou ik daar niet willen wonen man, meest afzichtelijke stad die ik ooit gezien hebquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou momenteel niet in Manchester willen wonen zeg
http://www.telegraaf.nl/t(...)voorgetrokken__.html
Ik ging in Tilburg eigenlijk alleen dinsdag.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat uitgaan in tilburg op donderdag en dinsdag gewoon nice is.
Newcastle is daarintegen een mooie stadquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sowieso zou ik daar niet willen wonen man, meest afzichtelijke stad die ik ooit gezien heb. Al zouden ze me een levenslang contract aanbieden bij United, zie ik er nog vanaf.
Dinsdag weer een heerlijke international party gecrashed.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ging in Tilburg eigenlijk alleen dinsdag.
DaarEntegen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Newcastle is daarintegen een mooie stad
Zou,kunnen zijn moeder had een hoge functie in de Universiteit Van Tilburg.. Hij is ook bekend als Kamura of iets.quote:
Hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Newcastle is daarintegen een mooie stad
Ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou,kunnen zijn moeder had een hoge functie in de Universiteit Van Tilburg.. Hij is ook bekend als Kamura of iets.
Triest, in onze groep zat ook een donkere jongen die vaak niet toe werd gelaten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Story of my life... Ik had tijdens mijn studietijd speciaal een nl-se vriendin om maar ergens binnen te kunnen komen...
Dat zijn de beste ja. Zo af en toe komt er ook één voorbij in Den Haag, geniale feestjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dinsdag weer een heerlijke international party gecrashed.
waar?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dinsdag weer een heerlijke international party gecrashed.
..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt.
Bevolkingsgroepen in Suriname:quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso Dino.Maar true, story. Negroïde Surinamers zien zichzelf toch niet als echt zwart? Dat vinden ze toch alleen de Afrikanen etc?
Dus? Echt een afgrijselijke stad, een beetje Tilburg 3.0 (quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mei 2010 naar Newcastle geweest met dat Premier League darts
Dat heb ik dus echt nog nooit meegemaakt he.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:39 schreef eight het volgende:
[..]
Triest, in onze groep zat ook een donkere jongen die vaak niet toe werd gelaten.
Dat heeft aardig wat knokpartijen opgeleverd
Nee. Heb ik ook niet gedaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus? Echt een afgrijselijke stad, een beetje Tilburg 3.0 ()
Alleen het uitgaan is epischer dan episch, al verwacht ik niet dat je dat hebt gedaan.
Ben je hindoestaans? Ik dacht dat jij een homegrown neger was om 't maar zo te zeggen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bevolkingsgroepen in Suriname:
Hindoestanen = ik
Creolen
Boslandcreolen (tegenwoordig marrons)
Indianen (tegenwoordig inheemsen)
Javanen
Chinezen
Joden
Boeroes (blanken)
Brazilianen (goudzoekers en hoeren)
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus? Echt een afgrijselijke stad, een beetje Tilburg 3.0 ()
Alleen het uitgaan is epischer dan episch, al verwacht ik niet dat je dat hebt gedaan.
Yep hindoestaans.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je hindoestaans? Ik dacht dat jij een homegrown neger was om 't maar zo te zeggen.
Ben al voor veel uitgemaakt, maar dit doet echt pijn..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weet niet, zo kom je over.
Ik word altijd helemaal gaar van een dag werken, begin partij onzin uit te slaan. Kan beter gewoon stoppen met werken en van de staat gaan profiteren.
[..]
Ja, naast het uitvak ofzo. Kom maar langs en roep ef YO KROMME, krijg jij een biertje van mij.
4 generaties terug India, de grootouders van mijn grootouders kwamen van de boot.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ben je ook van origine Indiaas/Pakistaans zeg maar? Nee toch?
zag ook de Oranje Helikopter nog over mn huis heenvliegen met de huldiging.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat blijven het toch prachtige machines. Zag ze gister weer overvliegen hier.Mooiste is nog als ze van die netten er onder hebben hangen en iets vervoeren.
De vrouwelijke mix daarvan kan er doorgaans aardig uitzienquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kende ooit een kerel met een Surinaamse negerin moeder en een Chinese vader.
dan ben je of gezegend of vervloekt.. vaak mee gepest die jongen.
ik hoor ze ook vaak, net als die straaljagers. zit er een basis in de buurt ofzo?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat blijven het toch prachtige machines. Zag ze gister weer overvliegen hier.Mooiste is nog als ze van die netten er onder hebben hangen en iets vervoeren.
Die combi komt vrij regelmatig voor in Sur. Mixjes met hindoestanen zie je minder vaak.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kende ooit een kerel met een Surinaamse negerin moeder en een Chinese vader.
dan ben je of gezegend of vervloekt.. vaak mee gepest die jongen.
Die zijn wat honkvaster jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die combi komt vrij regelmatig voor in Sur. Mixjes met hindoestanen zie je minder vaak.
Dan loop je of wel op drie benen of je hebt een grote clitt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die combi komt vrij regelmatig voor in Sur. Mixjes met hindoestanen zie je minder vaak.
Ik weet niet van mannen, maar de vrouwelijke halfbloedjes zijn vaak supermooi.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan loop je of wel op drie benen of je hebt een grote clitt.
Sowieso lijken halfbloedjes over 't algemeen altijd aardig te lukken qua uiterlijk. Valt me echt op.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
De vrouwelijke mix daarvan kan er doorgaans aardig uitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |