Ik zit over het algemeen doordeweeks in Brussel, ben alleen in het weekend thuis.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij weinig te doen overdag ?
Kom anders eens chillen als ik weer in Genk ben verveel me dood daar.
Komt omdat joden altijd wegrennen. Dan blijven er vanzelf meer Feyenoorders over.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
De Feyenoordhooligans zijn in overtal
Perfecte omschrijving: 422 is Pipo Inzaghiquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
Jij bent echt de Inzaghi van VBL he met die kaolo lapo's en tt-snitches van je.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt omdat joden altijd wegrennen. Dan blijven er vanzelf meer Feyenoorders over.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Wie heeft er zin in een potje wordfeud?
Dit dus niet. Weer tentamen maandagquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Caland het volgende:
Dit gaat weer een bazenweekend worden trouwens. Nu al zin in.
Qua voetbal?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Caland het volgende:
Dit gaat weer een bazenweekend worden trouwens. Nu al zin in.
Drawsomething is het tegenwoordig man.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Wie heeft er zin in een potje wordfeud?
Ik snap niet wat daar leuk aan is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Drawsomething is het tegenwoordig man.
In het weekend zit ik er dan weer bijna nooit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit over het algemeen doordeweeks in Brussel, ben alleen in het weekend thuis.
Maar je bent welkom hoor
Ga lekker met je vrinden en vrindinnetjes wordfeuten. Kut feut.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat nou weer? Moet ik het terras opzoeken ofzo?
Qua alles. Vanavond stappen, morgen 90's feestje, zaterdag Feyenoord, vanaf 7 uur in de Kuip rondwandelen en meehelpen met die 75 jaar de Kuip actie, daarna wedstrijd, weer stappenquote:
Ik snap niet waarom mensen geld uitgeven aan dat soort dingen, muntjes kopen voor kleurtjes..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar leuk aan is.
Ik zei toch dat het goedkwam Caland.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua alles. Vanavond stappen, morgen 90's feestje, zaterdag Feyenoord, vanaf 7 uur in de Kuip rondwandelen en meehelpen met die 75 jaar de Kuip actie, daarna wedstrijd, weer stappen
Jij lijkt me wel het type corpsball ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga lekker met je vrinden en vrindinnetjes wordfeuten. Kut feut.
leuk programma trouwens dat feuten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga lekker met je vrinden en vrindinnetjes wordfeuten. Kut feut.
Wie ik? Ik heb/had een mat, maar dat is dan ook alles. Zitten wel paar maten bij het corps, maar die nemen het gelukkig niet al te serieusquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel het type corpsball ja.
Leuke serie feuten.
Dat of ik kom vanavond weer nergens binnen, feestje morgen is kut en Feyenoord verliest zaterdag.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het goedkwam Caland.
Nah man.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat of ik kom vanavond weer nergens binnen, feestje morgen is kut en Feyenoord verliest zaterdag.
Story of my life... Ik had tijdens mijn studietijd speciaal een nl-se vriendin om maar ergens binnen te kunnen komen...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat of ik kom vanavond weer nergens binnen, feestje morgen is kut en Feyenoord verliest zaterdag.
Ik ken Genk helemaal niet eerlijk gezegd. Ik ga meestal naar Hasselt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In het weekend zit ik er dan weer bijna nooit.
Mijn vriendin woont daar bij C-Mine in Genk.
Mooie moderne stad in opkomst.
mega grappig, vertel meer van dit soort grapjes bitte.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net kNACworst op
Nee, ik hou wel van je cynisme.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mega grappig, vertel meer van dit soort grapjes bitte.
Weer nergens binnen? Moet je niet zoveel zuipen, jong.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, laat hem, hij is 13. Onee, 14.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kappen met duitsquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hey, ik ben het bijna nooit hoor. Vrienden van mij zijn al bij best veel tenten uitgesloten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weer nergens binnen? Moet je niet zoveel zuipen, jong.
Serieus? Nooit wat van gemerkt in mijn hele studententijd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Story of my life... Ik had tijdens mijn studietijd speciaal een nl-se vriendin om maar ergens binnen te kunnen komen...
Moet je ook niet met die kaalkoppies a la Stokstaart omgaan. Dan vraag je erom.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey, ik ben het bijna nooit hoor. Vrienden van mij zijn al bij best veel tenten uitgesloten.
Dat en het zijn allemaal geen studenten, dan kom je ook op heel veel plekken niet binnen op donderdagavond.
Hij is een negertquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus? Nooit wat van gemerkt in mijn hele studententijd.
Hoe ben ik nu weer een duitser?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent ook een halve duitser man, het is dat je zwart bent..
omdat uitgaan in tilburg op donderdag en dinsdag gewoon nice is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus? Nooit wat van gemerkt in mijn hele studententijd.
Weet ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Moet je ook niet met die kaalkoppies a la Stokstaart omgaan. Dan vraag je erom.
[..]
Hij is een negert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |