Ik zit over het algemeen doordeweeks in Brussel, ben alleen in het weekend thuis.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij weinig te doen overdag ?
Kom anders eens chillen als ik weer in Genk ben verveel me dood daar.
Komt omdat joden altijd wegrennen. Dan blijven er vanzelf meer Feyenoorders over.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
De Feyenoordhooligans zijn in overtal
Perfecte omschrijving: 422 is Pipo Inzaghiquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
Jij bent echt de Inzaghi van VBL he met die kaolo lapo's en tt-snitches van je.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt omdat joden altijd wegrennen. Dan blijven er vanzelf meer Feyenoorders over.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Wie heeft er zin in een potje wordfeud?
Dit dus niet. Weer tentamen maandagquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Caland het volgende:
Dit gaat weer een bazenweekend worden trouwens. Nu al zin in.
Qua voetbal?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Caland het volgende:
Dit gaat weer een bazenweekend worden trouwens. Nu al zin in.
Drawsomething is het tegenwoordig man.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Wie heeft er zin in een potje wordfeud?
Ik snap niet wat daar leuk aan is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Drawsomething is het tegenwoordig man.
In het weekend zit ik er dan weer bijna nooit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit over het algemeen doordeweeks in Brussel, ben alleen in het weekend thuis.
Maar je bent welkom hoor
Ga lekker met je vrinden en vrindinnetjes wordfeuten. Kut feut.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat nou weer? Moet ik het terras opzoeken ofzo?
Qua alles. Vanavond stappen, morgen 90's feestje, zaterdag Feyenoord, vanaf 7 uur in de Kuip rondwandelen en meehelpen met die 75 jaar de Kuip actie, daarna wedstrijd, weer stappenquote:
Ik snap niet waarom mensen geld uitgeven aan dat soort dingen, muntjes kopen voor kleurtjes..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar leuk aan is.
Ik zei toch dat het goedkwam Caland.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua alles. Vanavond stappen, morgen 90's feestje, zaterdag Feyenoord, vanaf 7 uur in de Kuip rondwandelen en meehelpen met die 75 jaar de Kuip actie, daarna wedstrijd, weer stappen
Jij lijkt me wel het type corpsball ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga lekker met je vrinden en vrindinnetjes wordfeuten. Kut feut.
leuk programma trouwens dat feuten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga lekker met je vrinden en vrindinnetjes wordfeuten. Kut feut.
Wie ik? Ik heb/had een mat, maar dat is dan ook alles. Zitten wel paar maten bij het corps, maar die nemen het gelukkig niet al te serieusquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel het type corpsball ja.
Leuke serie feuten.
Dat of ik kom vanavond weer nergens binnen, feestje morgen is kut en Feyenoord verliest zaterdag.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het goedkwam Caland.
Nah man.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat of ik kom vanavond weer nergens binnen, feestje morgen is kut en Feyenoord verliest zaterdag.
Story of my life... Ik had tijdens mijn studietijd speciaal een nl-se vriendin om maar ergens binnen te kunnen komen...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat of ik kom vanavond weer nergens binnen, feestje morgen is kut en Feyenoord verliest zaterdag.
Ik ken Genk helemaal niet eerlijk gezegd. Ik ga meestal naar Hasselt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In het weekend zit ik er dan weer bijna nooit.
Mijn vriendin woont daar bij C-Mine in Genk.
Mooie moderne stad in opkomst.
mega grappig, vertel meer van dit soort grapjes bitte.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net kNACworst op
Nee, ik hou wel van je cynisme.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mega grappig, vertel meer van dit soort grapjes bitte.
Weer nergens binnen? Moet je niet zoveel zuipen, jong.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, laat hem, hij is 13. Onee, 14.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kappen met duitsquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hey, ik ben het bijna nooit hoor. Vrienden van mij zijn al bij best veel tenten uitgesloten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weer nergens binnen? Moet je niet zoveel zuipen, jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |