Avocado bestaat vlgs mij louter uit kh's, dus da's geen wonder.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef Barreltje het volgende:
gister avond hadden we overigens ook wraps met kipfilet en spinazie met sla, komkommer en tomaat.. en zelf gemaakte guacamole![]()
maar de koolhydraten vielen me nog vies tegen, 52 gram per 100 gram wrap
Nee joh! Avocado is een en al vetquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
Avocado bestaat vlgs mij louter uit kh's, dus da's geen wonder.![]()
Maar wel lekker.
Ah ok. Even gekeken idd en 12,5 gr per 100gr. Dan 'mag' het niet van Heller, dus vandaar dat ze bij mij op de no-go lijst staan voor overdag.quote:
Dat zijn vast geen transvetten.quote:
ik probeer gewoon een beetje een 485/500 kcal als diner altijd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:51 schreef Jarno het volgende:
Ik ga ook weer eens wat meer recept gericht koken denk ik. Op die AH site staan al best leuke dingen.
Ik ben er dol opquote:
laat maar in de war met auberginequote:Op donderdag 29 maart 2012 12:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben er dol opIk had deze week weer 5 avocado's voor een euro op de markt en die zijn erg lekker
Nee, dat zijn aubergines?quote:
Je bedoelt aubergines?quote:
Ja in de warquote:
zou het ?quote:
Ik vergis me altijd met courgettes?quote:
dat mag toch ?quote:
het is toch fruit ?quote:
Dan koop je perongeluk een komkommer ?quote:
Ik vind dat zo dom overkomenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:04 schreef Audreyoot het volgende:
haha dat had ik ook, toen ik als kassameisje werkte aan de klanten vragen 'wat is dit?'
Ik heb nog nooit een grilgerecht voor avocado gezienquote:
De meeste Kassameisjes hebben het licht dan ook niet uitgevondenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat zo dom overkomenKassameisjes die vragen wat de groente/het fruit is wat ik wil kopen.
Ik was 15, dacht je dat ik toen mijn boodschappen deed en kon koken?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat zo dom overkomenKassameisjes die vragen wat de groente/het fruit is wat ik wil kopen.
Ja, courgette, die bedoelde ikquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een grilgerecht voor avocado gezienCourgette of aubergine: ja, die wel.
je kan op allebei zitten ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
het verschil tussen een courgette en een aubergine is best evident.
Oh die moet je door de helft snijden , uithollen en vullen <3quote:
Ik weet het niet, als bijbaantje werd je als caissière alleen aangenomen als je HAVO/VWO deed bij de Edah destijds.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef Joene het volgende:
[..]
De meeste Kassameisjes hebben het licht dan ook niet uitgevondensorry als ik nu iemand beledig.
Die eisen zijn tegenwoordig een stuk lager.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:08 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik weet het niet, als bijbaantje werd je als caissière alleen aangenomen als je HAVO/VWO deed bij de Edah destijds.
Ochja het is dan ook niet zo'n heel intelligent werkquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die eisen zijn tegenwoordig een stuk lager.
Is ook prima, ik heb het ook gedaan.. Uiteraard..quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:12 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ochja het is dan ook niet zo'n heel intelligent werkMeeste meiden hebben het gewoon als bijbaantje denk ik.
Kaasmeisje ook, maar meer gewoon bij de worst en kaas versafdeling van de hoogvliet. En verder nog pitlady en horeca gebeuren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nooit kassameisje geweest, wel poets, kaasmeisje, kinderwagenverkoopster, callcentertrut, postbezorger en leenbakkermeisje.
Geen idee , maar ik heb niet het idee dat ik tegen heel slim volk praat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die eisen zijn tegenwoordig een stuk lager.
pitspoes ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kaasmeisje ook, maar meer gewoon bij de worst en kaas versafdeling van de hoogvliet. En verder nog pitlady en horeca gebeuren.
De oudere generatie achter de kassa bestaat ook vaak uit moeders die voor de kids gezorgd hebben en nu ook wel wat bij willen verdienen. Ze hebben vaak geen opleiding genoten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Geen idee , maar ik heb niet het idee dat ik tegen heel slim volk praat.
Jep.quote:
Gewoon kwark met iets erin als ontbijt ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef Ticootje het volgende:
O : Havermout met melk en suiker
T : Banaan en een eierkoek
T : 2 x cola light
L : Chili con carne (Dit dus in plaats van patat met pindasaus en een broodje kroket)
T : Appel en een eierkoek (Had geen zin in ontbijtkoek afsnijden vanmorgen)
D : Spinazie met aardappeltjes en een eitje en iets van vlees
S : Rustdag, misschien even wat optrekken ofzo, maar niets zwaars. Vanmorgen al 2 setjes optrekken gedaan.
Lijsje van vandaag.
Ik ben gewoon best trots dat ik de red bull heb vervangen, en dat ik vandaag de snack ga weerstaan.
Oh en de havermout gaat de deur weer uit, niet te hachelen die meuk. Dat wordt brinta, of toch gewoon weer cornflakes.
Brinta pakken dan, geen cornflakes!quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef Ticootje het volgende:
O : Havermout met melk en suiker
T : Banaan en een eierkoek
T : 2 x cola light
L : Chili con carne (Dit dus in plaats van patat met pindasaus en een broodje kroket)
T : Appel en een eierkoek (Had geen zin in ontbijtkoek afsnijden vanmorgen)
D : Spinazie met aardappeltjes en een eitje en iets van vlees
S : Rustdag, misschien even wat optrekken ofzo, maar niets zwaars. Vanmorgen al 2 setjes optrekken gedaan.
Lijsje van vandaag.
Ik ben gewoon best trots dat ik de red bull heb vervangen, en dat ik vandaag de snack ga weerstaan.
Oh en de havermout gaat de deur weer uit, niet te hachelen die meuk. Dat wordt brinta, of toch gewoon weer cornflakes.
Ja, dat kan wel, maar bijvoorbeeld fruit in kwark vind ik niet lekker.. Een deel wat je moet kauwen en kwark hoor je niet te kauwen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon kwark met iets erin als ontbijt ?
Bestquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, maar bijvoorbeeld fruit in kwark vind ik niet lekker.. Een deel wat je moet kauwen en kwark hoor je niet te kauwen.Zo vind ik ook vruchtenyoghurt geen succes.. Stukjes...
Cornflakes kan dan weer wel door de yoghurt...
Ja ik ben ellendig moeilijk.
Brinta is ook prima.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:21 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Brinta pakken dan, geen cornflakes!
Wat is ontbijtmix? Je kan het ook afwisselen met een gekookt eitje met yoghurt of een omeletje?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Brinta is ook prima.
Mag ik dan ook afwisselen met bv dat ontbijtmix, dat je gewoon ff een shake hebt?
Oe-oe-oe-oe-oe-oe-oe-oequote:Op donderdag 29 maart 2012 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vroeger Sex voor de Buch gekeken?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sommige stukjes televisie kan ik nog zo helder voor de geest halen. Volgens mij herinner ik me die aubergine indianen nog als ik 80 ben. Oh help, als ik maar geen vieze praatjes daarover ga vertellen als ik dement ben. Mijn oma doet dat nu.
ofcoursequote:Op donderdag 29 maart 2012 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vroeger Sex voor de Buch gekeken?
In OUD gaat het grapje over dat seks net is alsof je een komkommer een lege gang in flikkert als je eenmaal kinderen hebt gebaard.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
MarMar. Ik begon toen net met sex en ik ging me serieus afvragen of zulke dingen normaal waren. En ik was bang dat ik binnen no-time zover uit zou rekken dat ik ook aubergines nodig had
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Dat ben ik ook nog geweestquote:
Ik kan bevestigen dat die komkommer in de gang een hoax isquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:59 schreef Audreyoot het volgende:
door dit topic wil ik geen kinderen meer
Als ik sexloos door het leven wil, moet ik dat doen ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, een spiraaltje. Ik blijf wel aan de pil.
De grap is toch geniaal? Maar idd, dat komt wel weer goed.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat die komkommer in de gang een hoax is
Ach, ik vergat de pil altijd en heb nu al 3 jaar een Mirena, ben nooit meer ongesteld, geen pms, geen vreetbuien, geen huilbuien. Ik vermaak me welquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
In de ochtend? Ik heb dan heul geen tijd om echt iets knaps te maken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:24 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Wat is ontbijtmix? Je kan het ook afwisselen met een gekookt eitje met yoghurt of een omeletje?
Zeker geniaalquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De grap is toch geniaal? Maar idd, dat komt wel weer goed.
Ieder zijn meug maar ik hoef gewoon geen vishaak in mijn poes. En als ik de pil niet doorslik raakt mijn hele hormoonhuishouding nog meer in de war dan hij al is en heb ik bij elke ongesteldheid een week migraine. Ik neem het risico niet meer, elke stoppoging was dramatisch. En vergeten doe ik m niet, hij zit in mijn pillendoos bij de andere meuk die ik dagelijks moet slikken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:02 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ach, ik vergat de pil altijd en heb nu al 3 jaar een Mirena, ben nooit meer ongesteld, geen pms, geen vreetbuien, geen huilbuien. Ik vermaak me wel
Je krijgt er handigheid in, en een eitje koken kan je de dag van te voren doenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In de ochtend? Ik heb dan heul geen tijd om echt iets knaps te maken.
Ja ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat is een andere oorzaak...quote:
Tja, sommige mannetjes mogen dan laten knippen..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef Jarno het volgende:
Wat ben ik weer eens blij dat ik een mannetje ben.
Jij kan ook best op zo'n aubergine gaan zitten hoor!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef Jarno het volgende:
Wat ben ik weer eens blij dat ik een mannetje ben.
Dus 9cm incombi met kinderen ?quote:
als de komkommer een augurk is... tsjaquote:
Ik heb de afpraak staan om gynefix te laten plaatsen.. Is veel kleiner en geeft echt minder bijwerkingen enzo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet je hoe zuur ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
als de komkommer een augurk is... tsja
Blijft een koperspiraaltje en die komt er bij mij niet in...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb de afpraak staan om gynefix te laten plaatsen.. Is veel kleiner en geeft echt minder bijwerkingen enzo.
Doe je er niet aan ? heb je er een hekel aan ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:13 schreef Tink89 het volgende:
Jongens, gaat het nou weer over piemels en sex?
Ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk...
Verkeerde topique?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Doe je er niet aan ? heb je er een hekel aan ?
Je kan ook een staafje in je arm laten plaatsen? Hoef je ook nergens meer aan te denken, en minder hormonen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:14 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Blijft een koperspiraaltje en die komt er bij mij in...
Ach van sex gaat je hartslag ook omhoog he!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:13 schreef Tink89 het volgende:
en hoe zit het met de transvetten ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:14 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Er schijnt best wel wat suiker in dat spul van de augurken te zitten.
Blijft hormonen in je bloedbaan en bijwerkingen. Mirena heb ik nu, lekker zonder koper en met de minimale hoeveelheid hormonenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan ook een staafje in je arm laten plaatsen? Hoef je ook nergens meer aan te denken, en minder hormonen.
Implanon ! , leuk ik ken echt verschillende kindjes van mensen die implanon gebruiktequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan ook een staafje in je arm laten plaatsen? Hoef je ook nergens meer aan te denken, en minder hormonen.
Die zitten er niet inquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en hoe zit het met de transvetten ?
hmm.. valt dat dan ook onder Sport??quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach van sex gaat je hartslag ook omhoog he!. Dat gelul over kcal's en kipfilet is ook eindig toch?
Het is wel een contrastquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:16 schreef Ticootje het volgende:
Anyway, donderdag is hier snackdag... Dus daar zat ik met mn opgewarmde chili, tussen de patat en kroketten..
Ik eet dus voortaan op donderdag niet meer beneden.. Das gewoon niet te doen.
Oh...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Blijft hormonen in je bloedbaan en bijwerkingen. Mirena heb ik nu, lekker zonder koper en met de minimale hoeveelheid hormonen
* Barreltje gaat aan de augurken..quote:
Ik heb die dagen wel eens hoor, maar vandaag niet geloof ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:17 schreef Sjeen het volgende:
Ok, een beetje ontopic vraag dan...
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je in de spiegel kijkt en denkt 'damn girl, dat mag er best zijn'?
Ik heb zo'n dag vandaag
Doe is een pic ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:17 schreef Sjeen het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je in de spiegel kijkt en denkt 'damn girl, dat mag er best zijn'?
Ik heb zo'n dag vandaag
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:17 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb zo'n dag vandaag
Weinig tot nooit...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:17 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb zo'n dag vandaag
Noop.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:17 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb zo'n dag vandaag
En dat met maat 34 (toch?)? Niet dat je dan maar meteen alles aan jezelf leuk moet vinden, maar als je dat gevoel nooit hebt, terwijl je lijf er prima uit ziet...quote:
Sorry, je hebt helemaal gelijk. Gisteren vond ik dat ook, nu doe ik zelf mee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:13 schreef Tink89 het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En dat met maat 34 (toch?)? Niet dat je dan maar meteen alles aan jezelf leuk moet vinden, maar als je dat gevoel nooit hebt, terwijl je lijf er prima uit ziet...
Overigens is dit dus precies de reden dat ik mensen die superdun zijn en hier meeposten soms zo vervelend vind![]()
Dat heb ik gisteren gemist dan...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, je hebt helemaal gelijk. Gisteren vond ik dat ook, nu doe ik zelf mee.
niet zo bokken hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, je hebt helemaal gelijk. Gisteren vond ik dat ook, nu doe ik zelf mee.
Dat het daarover ging? Of dat ik het ook een beetjequote:
Hebben ze hier wat tegen piemels ofzo?quote:
quote:
Hmz.. Ik wil hier heel graag blijven posten, juist omdat het zogenaamde zustertopic gewoon absoluut niets lijkt op hier.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En dat met maat 34 (toch?)? Niet dat je dan maar meteen alles aan jezelf leuk moet vinden, maar als je dat gevoel nooit hebt, terwijl je lijf er prima uit ziet...
Overigens is dit dus precies de reden dat ik mensen die superdun zijn en hier meeposten soms zo vervelend vind![]()
Piemels vinden ze hier eng J.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hebben ze hier wat tegen piemels ofzo?
Snap ikquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef Barreltje het volgende:
ik heb er ook niet altijd behoefte aan , terwijl ik andere keren er weer keihard aan mee doe..
ligt ook een beetje aan mijn bui denk ik
rekening houden met iedereen in een topic is toch altijd een beetje lastig iets![]()
Ik snap dat je er dik van kunt worden maar verder...?quote:
Duh ik post mee ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Snap ikHet gaat er gewoon de laatste paar dagen wel heel erg veel over...
Anyway, die rotsmaak is echt naar, want zelfs thee is gewoon vies nou
hmm wat is er zo anders hier dan in het zuster topic dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hmz.. Ik wil hier heel graag blijven posten, juist omdat het zogenaamde zustertopic gewoon absoluut niets lijkt op hier.
Maar misschien heeft het helemaal niets te maken met hoe dun of dik ik ben (want geloof me, ik kan heel goed jojo-en). Het heeft puur te maken met zelfbeeld.
Ik ken genoeg mensen met een maatje meer, die er gewoon beter uit zien, doordat ze zich veel beter in hun lijf voelen, en dat ook zo kunnen uitstralen..
Maar heb jij echt 34 in truitjes ofzo? Bij maat 34 zie ik altijd zo'n mega mager meisje voor me maar jij ziet er normaal uit, als een 38 zeg maar. En dit bedoel ik absoluut niet lullig! Maar ik ken een meisje met een maat 34 en ik vind dat helemaal niet mooi..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hmz.. Ik wil hier heel graag blijven posten, juist omdat het zogenaamde zustertopic gewoon absoluut niets lijkt op hier.
Maar misschien heeft het helemaal niets te maken met hoe dun of dik ik ben (want geloof me, ik kan heel goed jojo-en). Het heeft puur te maken met zelfbeeld.
Ik ken genoeg mensen met een maatje meer, die er gewoon beter uit zien, doordat ze zich veel beter in hun lijf voelen, en dat ook zo kunnen uitstralen..
jesters!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef Sjeen het volgende:
Crappy phone pic, dat dan weer wel... maar ik voel me 1.000.000 dollars vandaag
[ afbeelding ]
Ik kan het er op denk ik?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Lookin' gooooood!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Kots bedoel je , whehhe garpjequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat is alleen CotS onze in-house feministe
Nais!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
ik moest stiekem toch lachenquote:
Ik denk uit d'r kast maar goed dta is mijne mneing whehehehequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nais!
waar komt dat rokje vandaan![]()
* Barreltje gooit een bak zout over Jarno heenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk uit d'r kast maar goed dta is mijne mneing whehehehe
Is het al vrijdagmiddagquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk uit d'r kast maar goed dta is mijne mneing whehehehe
Gewoon lekker hier posten danquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:25 schreef Ticootje het volgende:
Fixed.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:38 schreef Jarno het volgende:
Verschil tussen mannen en vrouwen...
J en ik denken, geil wijf, neuken? En de rest: leuk jurkje, waar vandaan?? Whehehe.
Ik dacht , beste tietenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:38 schreef Jarno het volgende:
J en ik denken, geil wijf, neuken? En de rest: leuk jurkje, waar vandaan?? Whehehe.
yum!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Had ze een rokje aan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:38 schreef Jarno het volgende:
Dit . Mooi Moppie it is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon lekker hier posten danEn wat aan je zelfbeeld doen want volgens mij ben jij gewoon een prachtige vrouw!
Dat dacht zelfs ik!quote:
Ergo, neuken. Dat je het niet zegt is wat anders.quote:
En ikquote:
Als ik zulke... oh, wacht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Als ik zulke tieten had zou ik er ook goed uit zien!![]()
Je hebt ze?quote:
Dát dus! En fuck wat er in de OP staat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon lekker hier posten danEn wat aan je zelfbeeld doen want volgens mij ben jij gewoon een prachtige vrouw!
Iets met het gras is altijd groener. Mss niet heel leuk, maar heel veel kleding ziet er wel degelijk leuker uit als je het een beetje op weet te vullen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:41 schreef Tink89 het volgende:
Mooi Sjeen!
Ennuhmz, BE, er is *voor mij iig* weinig leuks aan grote borsten hebben hoor. Erg onhandig, veel rugklachten, mannen kijken je nooit aan als ze met je praten en bh's kopen is echt zo belachelijk duur...
Da's het andere uiterste natuurlijk... Ik val wel af, maar niet daar, dus schuif op m'n gemakje van 90F naar 85G naar *inmiddels* 80H. Da's echt niet meer leukquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Iets met het gras is altijd groener. Mss niet heel leuk, maar heel veel kleding ziet er wel degelijk leuker uit als je het een beetje op weet te vullen.
Probeer maar eens een leuke blouse of top in maatje 48 aan te trekken als je een bescheiden c'tje hebt... En dan heb ik het al helemaal niet over jasjes ofzo. Dat zijn dan echt hobbezakken hoor.
Ik heb op het moment niks te klagen, maar als het me lukt om idd heul veul af te vallen blijft er geen reet van over.
Pas maar op dat ik geen bikinifoto's post incl echt vetquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
Dát dus! En fuck wat er in de OP staat.![]()
Zolang Tico geen bikini foto's gaat posten terwijl ze miept dat ze haar vetrollen zo lelijk vindt is het ok toch?
Ik ken het! Mijn borsten zijn ook zo omvangrijk dat als ik Sjeen zou willen kussen we niet eens bij elkaar in de buurt komen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:41 schreef Tink89 het volgende:
Mooi Sjeen!
Ennuhmz, BE, er is *voor mij iig* weinig leuks aan grote borsten hebben hoor. Erg onhandig, veel rugklachten, mannen kijken je nooit aan als ze met je praten en bh's kopen is echt zo belachelijk duur...
Ja joh, 20 kilo geleden durfde ik in NL niet met korte broeken oid aan te lopen, dat hield ik voor vakanties in het buitenland, nu zou ik een moord doen voor 20 kilo minder en schijt aan de hele wereld hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
as maar op dat ik geen bikinifoto's dan post incl echt vet(ik heb er 1 waarbij ik dacht: omg...ik moet nódig afvallen! en die was van 10 jaar terug of zo)
dit roept om een fotoquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:41 schreef Tink89 het volgende:
Mooi Sjeen!
Totaal niet mijn ervaring... Maar, ik had gisteren een gesprek met fysiotherapeut en die zei dat ik waarschijnlijk geen rugklachten krijg omdat mijn schouder/rugspieren goed ontwikkeld zijn door wedstrijdzwemmen en volleybal. En omdat mijn houding relatief goed is en de jetsters in kwestie goed in verhouding zijn met de rest van mijn lichaam. En mijn ogen schijnen vaak nog interessanter te zijn dan mijn decolletéquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:41 schreef Tink89 het volgende:
Mooi Sjeen!
Mijn baas en ik hebben de boob-belly index ontwikkeld. Als je buik je tieten voorbij komt heb je een slechte dag.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken het! Mijn borsten zijn ook zo omvangrijk dat als ik Sjeen zou willen kussen we niet eens bij elkaar in de buurt komen!
Goed topic dit! Jquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken het! Mijn borsten zijn ook zo omvangrijk dat als ik Sjeen zou willen kussen we niet eens bij elkaar in de buurt komen!
tenzij je zwanger bentquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn baas en ik hebben de boob-belly index ontwikkeld. Als je buik je tieten voorbij komt heb je een slechte dag.![]()
hah, mijn buik maakt geen schijn van kans! Of ik moet zwanger worden van een drieling.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn baas en ik hebben de boob-belly index ontwikkeld. Als je buik je tieten voorbij komt heb je een slechte dag.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:
Da's fijn voor jouquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Totaal niet mijn ervaring... Maar, ik had gisteren een gesprek met fysiotherapeut en die zei dat ik waarschijnlijk geen rugklachten krijg omdat mijn schouder/rugspieren goed ontwikkeld zijn door wedstrijdzwemmen en volleybal. En omdat mijn houding relatief goed is en de jetsters in kwestie goed in verhouding zijn met de rest van mijn lichaam. En mijn ogen schijnen vaak nog interessanter te zijn dan mijn decolleté![]()
BH's zijn wel duur, maar ach, ik hul de dames graag in iets moois
Paar topics geleden staan foto's, pervquote:
Het beste jesterstopic in jaren wmb!!!quote:
Flink balen is dat wel en ik kan me voorstellen dat elke dag last ervan hebben niet leuk is...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Da's fijn voor jouIk heb wel rugklachten *ondanks jaren wedstrijdzwemmen, synchroonzwemmen enz.*, maar die zijn er alleen als de rest van m'n lijf in vorm is. Het is ook niet meer echt in verhouding hier... En ik hul de dames ook graag in iets moois, maar ben nog gewoon student en kan niet altijd 70-100 euro voor een bh neertellen. Fysiotherapeut, manueel therapeut en huisarts zijn het eens met een verkleining en ik kan niet wachten tot ik naar een normale cup can. D of E zou echt perfect zijn.
[..]
Paar topics geleden staan foto's, perv
ik hou dr van ? is dit oldbies ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het beste jesterstopic in jaren wmb!!!
Whehehehehe dat zou ik ook gedaan hebben dusquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:52 schreef Silmarwen het volgende:
Op de middelbare noemde ze me altijd Pamela.Zit je dan met je maat 34 en cup DD. Vond ik niet zo heul amusant. Of jongens die altijd je potloden en pennen van je desk af schuiven in de hoop dat je zou bukken om ze te pakken...
Op de lagere school hadden mijn borsten al namen gekregen van de jongens in de klasquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:52 schreef Silmarwen het volgende:
Trouwens, mocht ik ooit echt maat 36 halen en dat lang volhouden, gaat de cup F (of misschien al groter onderhand) echt wel verkleind worden... Mooie D/DD ofzo.
Op de middelbare noemde ze me altijd Pamela.Zit je dan met je maat 34 en cup DD. Vond ik niet zo heul amusant. Of jongens die altijd je potloden en pennen van je desk af schuiven in de hoop dat je zou bukken om ze te pakken...
Niks leuks aan... Bij mij gooiden ze propjes enzo mijn kant op in de hoop dat ik ze uit m'n bh moest gaan vissenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehehe dat zou ik ook gedaan hebben dus
Hier iemand met de bijnaam Alpen op sokken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op de lagere school hadden mijn borsten al namen gekregen van de jongens in de klas
Etna & Vesuvius kan ik me nog herinneren
Dat doen de jongens hier op mn werk nog steedsquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Niks leuks aan... Bij mij gooiden ze propjes enzo mijn kant op in de hoop dat ik ze uit m'n bh moest gaan vissen
Opzich mooie heuvels dus ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op de lagere school hadden mijn borsten al namen gekregen van de jongens in de klas
Etna & Vesuvius kan ik me nog herinneren
Ik heb er destijds eentje gevraagd of hij die van z'n moeder (zelfde maat) ook zo mooi vond als die van mij en toen was het voorbij... of je dat op je werk wilt doenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat doen de jongens hier op mn werk nog steeds
Het zijn vulkanen, pas maar opquote:
Alleen dan met paaseitjes ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Knut heeft daar een sport van gemaakt. Het liefst iets van M&M's...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik ben niet zo bang van je isa , ik ben ooit is in je huis geweest ?quote:
En dan maar klagen als je een keer een coltrui draagt?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:56 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Knut heeft daar een sport van gemaakt. Het liefst iets van M&M's...
yum!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:56 schreef Silmarwen het volgende:
Knut heeft daar een sport van gemaakt. Het liefst iets van M&M's...
Ik was iets minder subtiel... Ik heb er 1 een knietje gegeven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:56 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb er destijds eentje gevraagd of hij die van z'n moeder (zelfde maat) ook zo mooi vond als die van mij en toen was het voorbij... of je dat op je werk wilt doen
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik was iets minder subtiel... Ik heb er 1 een knietje gegeven.Toen was ie er ook klaar mee. xD
Haha! Ja. Nou draag ik niet zovaak laag uitgesnedenn topjes ivm werk enzo. xDquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:57 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En dan maar klagen als je een keer een coltrui draagt?
Nou, niet alleen Iteejer. xDquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:59 schreef Sjeen het volgende:
Dat doet Iteejer tijdens de gemiddelde crewmeet ook...
Niet alleen iteejerquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:59 schreef Sjeen het volgende:
Dat doet Iteejer tijdens de gemiddelde crewmeet ook...
de gemiddeld crewmeet is sowieso het betere gooi- en smijtwerkquote:
Ben 1 keer bij een crewmeet geweest, de rest waren gewone meets.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
de gemiddeld crewmeet is sowieso het betere gooi- en smijtwerk
Bart noemde me ooit 'die andere Grand Canyon'... toen ik naast Tally stond
M'n cavia moet elke keer afzwemmen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:02 schreef Joene het volgende:
Meetings , echt al 9 a 10 jaar niet meer geweest denk ik
Ja, daar kom ik dus ook niet meer. Ken het gros van de crew nu niet meer terwijl er een tijd was dat ik iedereen ook domweg live had ontmoet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:03 schreef Sjeen het volgende:
Ik doe ook alleen maar crewmeets, eigenlijk...
Heb ik nu al vaak op FOK! dat ik crew zie en denk "Uhhh wie?"quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik dus ook niet meer. Ken het gros van de crew nu niet meer terwijl er een tijd was dat ik iedereen ook domweg live had ontmoet.
Woop! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:05 schreef BananaPancake het volgende:
Sinds ik hier begonnen ben met posten ben ik 6 kilo kwijt
Ik mag hier nu officieel niet meer posten met een BMI onder de 25
Ik veranderde net m'n ticker op lilyslim en kwam er toen achter dan ik in de 24 zit!
Thanks! Ik wil nog wel wat meer kwijt. M'n streefgewicht ligt op 70 kilo, dus dan moet er nog 7 kilo vanaf.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Woop! Gefeliciteerd!
Ben je klaar nu? Of wil je nog wat meer kwijt?
Alleen het posten hier zorgt al voor gewichtsverliesquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:05 schreef BananaPancake het volgende:
Sinds ik hier begonnen ben met posten ben ik 6 kilo kwijt
Ik mag hier nu officieel niet meer posten met een BMI onder de 25
Ik veranderde net m'n ticker op lilyslim en kwam er toen achter dat ik in de 24 zit!
In het begin liep ik er ook best wat af ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe eigenlijk al jaren niet meer aan meets, terwijl ik in het begin elke maand wel een meet had
Even de dokter bellen wat de pijnstillers betreft! Je wilt er niet ook nog een maagzweer bij. Je kan er een beschermmiddel bij krijgen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef Lonaa het volgende:
Even een update:
De weegschaal is kwijt. En ik was lichtelijk in paniek.Ding is voor gezamelijk gebruik en iemand zal m achterover gedrukt hebben. Zo even en eigen kopen.
Verder, kan ik nog steeds niet fatsoenlijk eten. Probeer toch iedere dag zo rond de 1000/12000 kcal te zitten met vloeibaar/bijna vloeibaar eten en drinken.
De pijnstillers hebben mijn maag aangetast, hele dag verschrikkelijke maagpijn. Pfff.
Ik vind dit helemaal niet grappig meer.
Haha zo lijkt het wel door mijn verwoordingquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen het posten hier zorgt al voor gewichtsverlies
Gefeliciteerd!
Ibu staat er natuurlijk wel bekend om. Zeker in combinatie met 8 AB pillen per dag en een lege maag.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Even de dokter bellen wat de pijnstillers betreft! Je wilt er niet ook nog een maagzweer bij. Je kan er een beschermmiddel bij krijgen.
Wordt het al wel iets beter?
Nee, alleen als je BMI 25 of lager was toen je begon met posten. Je kan gewoon blijven plakken hoor!quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef BananaPancake het volgende:
Haha zo lijkt het wel door mijn verwoordingDanku
![]()
Nu moet ik in het zustertopic gaan posten zeker?
Ik zou het niet doen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Haha zo lijkt het wel door mijn verwoordingDanku
![]()
Nu moet ik in het zustertopic gaan posten zeker?
Waarom niet?quote:
Ok, gezellig!quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, alleen als je BMI 25 of lager was toen je begon met posten. Je kan gewoon blijven plakken hoor!
Ik vind ze daar ook heel erg sympathiek hoor! Maar het kliekjesgehalte is erg hoog en het is moeilijk er tussen te komen. Als je een dieet/sport gerelateerde vraag stelt tussen een reeks posts over rokjes en schoenen dan kan je er wel al vanuit gaan dat jouw vraag nooit beantwoord wordt.quote:
Probeer het maar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:19 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Ok, gezellig!
Jij vond het daar heel gezellig tochquote:
Ja, ik heb het toch bijna 3 dagen volgehouden voordat ik op stop volgen drukte.. Nee sorry, eten moet wel leuk blijven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij vond het daar heel gezellig toch
Oh nee, laten we dat vooral niet krijgen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:41 schreef MarMar het volgende:
Wel een beetje jammer dat het nu weer zo'n wij versus zij wordt, niet nodig.. Doe gewoon wat je prettig vindt en wat het beste bij je past.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh nee, laten we dat vooral niet krijgen!Gewoon daar posten wat bij je past
![]()
En ik post gewoon in beidenMaar dat komt omdat ik in Slank veel mensen erg sympathiek vind en ze soms gewoon geweldig goede ideeën/oplossingen hebben
Dat lijkt me verstandig.... er bestaan echt klunzen op aardquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:47 schreef Tink89 het volgende:
Pfft, net met het 'mannetje dat morgen bij de bedrijfslunch de lunch regelt' gebeld... Lactosevrij is blijkbaar heel erg ingewikkeld. Ik gaf aan dat de meeste bakkers wel brood zonder boter hebben, zegt hij "Ja, maar ik wilde afbakken". Kan ik daar iets aan doen? Ik bood aan zelf brood mee te nemen, maar toen vondtie dat onzinnig, want hij kon het heus... Ben benieuwd, er gaat stiekem een zakje droog brood mee, hoor.
Xx
hier nog zo 1! en conleche ook niet. enz enz.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:17 schreef Tinkepink het volgende:
Niet iedereen in Slank is van de ontbijtkoekmaffia hoor! jammer dat je je weg hebt laten jagen ticootje. Ik herken me namelijk niet in het profiel van puur eten - geen mais - eiwitshakes - ijzer - low carb - etc. En toch ben ik slank
Alleen biefstuk?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Vandaag ziet er tot nu toe al een stuk beter uit dan gisteren (veel te veel vet, eigenlijk geen groente en fruit.)
O: Yoghurt met cornflakes, thee (kan beter, maar het ritme van ontbijten moet er eerst even inzitten voor ik me aan andere dingen ga wagen.)
L: 4 volkorenboterhammen met kipfilet, koffie
T: Appel (en nog een in m'n tas)
D: Geen idee, moet onderweg ergens eten vandaan zien te vissen.
Beweging bestaat vandaag uit heen en weer fietsen van huis naar station.
Contrast met gisteren: geen ontbijt, want laat wakker. Lunch was croissant, want voor m'n neus gezet en meteen opvreten ipv bedenken of dat wel zo handig is () en avondeten was biefstuk.
Jep. Ja, en "sla".quote:
Morgen half dagje. Smiddags met de auto naar de garagequote:Op donderdag 29 maart 2012 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook aftellen...
Vanavond roerbak groenten en noodles
Rip aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Morgen half dagje. Smiddags met de auto naar de garage
Dat dat kan in Nederlandquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:17 schreef Tinkepink het volgende:
Niet iedereen in Slank is van de ontbijtkoekmaffia hoor! jammer dat je je weg hebt laten jagen ticootje. Ik herken me namelijk niet in het profiel van puur eten - geen mais - eiwitshakes - ijzer - low carb - etc. En toch ben ik slank
Dat ja of aan mn bankrekening.quote:
Fixed!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Iets met het gras is altijd groener. Mss niet heel leuk, maar heel veel kleding ziet er wel degelijk leuker uit als je het een beetje op weet te vullen.
Probeer maar eens een leuke blouse of top in maatje 48 aan te trekken als je een bescheiden c'tje hebt...![]()
En dan heb ik het al helemaal niet over jasjes ofzo. Dat zijn dan echt hobbezakken hoor.
Ik heb op het moment niks te klagen tov toen ik een flink stuk slanker was, maar als wanneer het me lukt om idd heul veul af te vallen blijft er geen reet van over.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:38 schreef Probability het volgende:
Hallo, willen de mensen van slank in het slanktopic blijven?
ik denk dat billy het te stil vond daarquote:
Te stil in Slank!quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:08 schreef kwakz0r het volgende:
ik denk dat billy het te stil vond daarmaar wij kunnen heel goed multitasken heur billy!
Joden, negersquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
door mijn twisted brain heb ik door deze opmerking vreselijk trek in negerzoenen
pinda's...quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb nu zin in vietnamese loempia...
Een omelet kluts je toch? Zodat je het eiwit wat opklopt. Van 3 opgeklopte eitjes met ham zal ik ook best vol zitten. Ik eet het dan wel op 2 boterhammen ofzo. Maar ik kan er rustig den hele middag op teren ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
maar is het normaal dat je zo stampvol raakt van een omelet?
Laatste keer dat ik een grote omelet had gemaakt heb ik de volgende dag de helft als lunch meegenomen naar mijn werk. Ja dusquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ja komt door de eiwittenquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:11 schreef Ticootje het volgende:
Dus beter na een training? En toch iets van koolhydraten vooraf. Toch?
Ze zeggen: binnen 20 minuten na je training .. eiwitten!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:11 schreef Ticootje het volgende:
Dus beter na een training? En toch iets van koolhydraten vooraf. Toch?
Knap joh! Conditie kakt dan enorm in dan helaas.....quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:34 schreef Joene het volgende:
Zo na de griep , voor het eerst weer te spinnen geweest , dood maar ik heb het gedaan , trots!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |