Avocado bestaat vlgs mij louter uit kh's, dus da's geen wonder.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef Barreltje het volgende:
gister avond hadden we overigens ook wraps met kipfilet en spinazie met sla, komkommer en tomaat.. en zelf gemaakte guacamole![]()
maar de koolhydraten vielen me nog vies tegen, 52 gram per 100 gram wrap
Nee joh! Avocado is een en al vetquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
Avocado bestaat vlgs mij louter uit kh's, dus da's geen wonder.![]()
Maar wel lekker.
Ah ok. Even gekeken idd en 12,5 gr per 100gr. Dan 'mag' het niet van Heller, dus vandaar dat ze bij mij op de no-go lijst staan voor overdag.quote:
Dat zijn vast geen transvetten.quote:
ik probeer gewoon een beetje een 485/500 kcal als diner altijd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:51 schreef Jarno het volgende:
Ik ga ook weer eens wat meer recept gericht koken denk ik. Op die AH site staan al best leuke dingen.
Ik ben er dol opquote:
laat maar in de war met auberginequote:Op donderdag 29 maart 2012 12:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben er dol opIk had deze week weer 5 avocado's voor een euro op de markt en die zijn erg lekker
Nee, dat zijn aubergines?quote:
Je bedoelt aubergines?quote:
Ja in de warquote:
zou het ?quote:
Ik vergis me altijd met courgettes?quote:
dat mag toch ?quote:
het is toch fruit ?quote:
Dan koop je perongeluk een komkommer ?quote:
Ik vind dat zo dom overkomenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:04 schreef Audreyoot het volgende:
haha dat had ik ook, toen ik als kassameisje werkte aan de klanten vragen 'wat is dit?'
Ik heb nog nooit een grilgerecht voor avocado gezienquote:
De meeste Kassameisjes hebben het licht dan ook niet uitgevondenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat zo dom overkomenKassameisjes die vragen wat de groente/het fruit is wat ik wil kopen.
Ik was 15, dacht je dat ik toen mijn boodschappen deed en kon koken?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat zo dom overkomenKassameisjes die vragen wat de groente/het fruit is wat ik wil kopen.
Ja, courgette, die bedoelde ikquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een grilgerecht voor avocado gezienCourgette of aubergine: ja, die wel.
je kan op allebei zitten ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
het verschil tussen een courgette en een aubergine is best evident.
Oh die moet je door de helft snijden , uithollen en vullen <3quote:
Ik weet het niet, als bijbaantje werd je als caissière alleen aangenomen als je HAVO/VWO deed bij de Edah destijds.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef Joene het volgende:
[..]
De meeste Kassameisjes hebben het licht dan ook niet uitgevondensorry als ik nu iemand beledig.
Die eisen zijn tegenwoordig een stuk lager.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:08 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik weet het niet, als bijbaantje werd je als caissière alleen aangenomen als je HAVO/VWO deed bij de Edah destijds.
Ochja het is dan ook niet zo'n heel intelligent werkquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die eisen zijn tegenwoordig een stuk lager.
Is ook prima, ik heb het ook gedaan.. Uiteraard..quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:12 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ochja het is dan ook niet zo'n heel intelligent werkMeeste meiden hebben het gewoon als bijbaantje denk ik.
Kaasmeisje ook, maar meer gewoon bij de worst en kaas versafdeling van de hoogvliet. En verder nog pitlady en horeca gebeuren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nooit kassameisje geweest, wel poets, kaasmeisje, kinderwagenverkoopster, callcentertrut, postbezorger en leenbakkermeisje.
Geen idee , maar ik heb niet het idee dat ik tegen heel slim volk praat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die eisen zijn tegenwoordig een stuk lager.
pitspoes ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kaasmeisje ook, maar meer gewoon bij de worst en kaas versafdeling van de hoogvliet. En verder nog pitlady en horeca gebeuren.
De oudere generatie achter de kassa bestaat ook vaak uit moeders die voor de kids gezorgd hebben en nu ook wel wat bij willen verdienen. Ze hebben vaak geen opleiding genoten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Geen idee , maar ik heb niet het idee dat ik tegen heel slim volk praat.
Jep.quote:
Gewoon kwark met iets erin als ontbijt ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef Ticootje het volgende:
O : Havermout met melk en suiker
T : Banaan en een eierkoek
T : 2 x cola light
L : Chili con carne (Dit dus in plaats van patat met pindasaus en een broodje kroket)
T : Appel en een eierkoek (Had geen zin in ontbijtkoek afsnijden vanmorgen)
D : Spinazie met aardappeltjes en een eitje en iets van vlees
S : Rustdag, misschien even wat optrekken ofzo, maar niets zwaars. Vanmorgen al 2 setjes optrekken gedaan.
Lijsje van vandaag.
Ik ben gewoon best trots dat ik de red bull heb vervangen, en dat ik vandaag de snack ga weerstaan.
Oh en de havermout gaat de deur weer uit, niet te hachelen die meuk. Dat wordt brinta, of toch gewoon weer cornflakes.
Brinta pakken dan, geen cornflakes!quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef Ticootje het volgende:
O : Havermout met melk en suiker
T : Banaan en een eierkoek
T : 2 x cola light
L : Chili con carne (Dit dus in plaats van patat met pindasaus en een broodje kroket)
T : Appel en een eierkoek (Had geen zin in ontbijtkoek afsnijden vanmorgen)
D : Spinazie met aardappeltjes en een eitje en iets van vlees
S : Rustdag, misschien even wat optrekken ofzo, maar niets zwaars. Vanmorgen al 2 setjes optrekken gedaan.
Lijsje van vandaag.
Ik ben gewoon best trots dat ik de red bull heb vervangen, en dat ik vandaag de snack ga weerstaan.
Oh en de havermout gaat de deur weer uit, niet te hachelen die meuk. Dat wordt brinta, of toch gewoon weer cornflakes.
Ja, dat kan wel, maar bijvoorbeeld fruit in kwark vind ik niet lekker.. Een deel wat je moet kauwen en kwark hoor je niet te kauwen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon kwark met iets erin als ontbijt ?
Bestquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, maar bijvoorbeeld fruit in kwark vind ik niet lekker.. Een deel wat je moet kauwen en kwark hoor je niet te kauwen.Zo vind ik ook vruchtenyoghurt geen succes.. Stukjes...
Cornflakes kan dan weer wel door de yoghurt...
Ja ik ben ellendig moeilijk.
Brinta is ook prima.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:21 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Brinta pakken dan, geen cornflakes!
Wat is ontbijtmix? Je kan het ook afwisselen met een gekookt eitje met yoghurt of een omeletje?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Brinta is ook prima.
Mag ik dan ook afwisselen met bv dat ontbijtmix, dat je gewoon ff een shake hebt?
Oe-oe-oe-oe-oe-oe-oe-oequote:Op donderdag 29 maart 2012 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vroeger Sex voor de Buch gekeken?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sommige stukjes televisie kan ik nog zo helder voor de geest halen. Volgens mij herinner ik me die aubergine indianen nog als ik 80 ben. Oh help, als ik maar geen vieze praatjes daarover ga vertellen als ik dement ben. Mijn oma doet dat nu.
ofcoursequote:Op donderdag 29 maart 2012 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vroeger Sex voor de Buch gekeken?
In OUD gaat het grapje over dat seks net is alsof je een komkommer een lege gang in flikkert als je eenmaal kinderen hebt gebaard.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
MarMar. Ik begon toen net met sex en ik ging me serieus afvragen of zulke dingen normaal waren. En ik was bang dat ik binnen no-time zover uit zou rekken dat ik ook aubergines nodig had
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Dat ben ik ook nog geweestquote:
Ik kan bevestigen dat die komkommer in de gang een hoax isquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:59 schreef Audreyoot het volgende:
door dit topic wil ik geen kinderen meer
Als ik sexloos door het leven wil, moet ik dat doen ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, een spiraaltje. Ik blijf wel aan de pil.
De grap is toch geniaal? Maar idd, dat komt wel weer goed.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat die komkommer in de gang een hoax is
Ach, ik vergat de pil altijd en heb nu al 3 jaar een Mirena, ben nooit meer ongesteld, geen pms, geen vreetbuien, geen huilbuien. Ik vermaak me welquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
In de ochtend? Ik heb dan heul geen tijd om echt iets knaps te maken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:24 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Wat is ontbijtmix? Je kan het ook afwisselen met een gekookt eitje met yoghurt of een omeletje?
Zeker geniaalquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De grap is toch geniaal? Maar idd, dat komt wel weer goed.
Ieder zijn meug maar ik hoef gewoon geen vishaak in mijn poes. En als ik de pil niet doorslik raakt mijn hele hormoonhuishouding nog meer in de war dan hij al is en heb ik bij elke ongesteldheid een week migraine. Ik neem het risico niet meer, elke stoppoging was dramatisch. En vergeten doe ik m niet, hij zit in mijn pillendoos bij de andere meuk die ik dagelijks moet slikken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:02 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ach, ik vergat de pil altijd en heb nu al 3 jaar een Mirena, ben nooit meer ongesteld, geen pms, geen vreetbuien, geen huilbuien. Ik vermaak me wel
Je krijgt er handigheid in, en een eitje koken kan je de dag van te voren doenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In de ochtend? Ik heb dan heul geen tijd om echt iets knaps te maken.
Ja ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat is een andere oorzaak...quote:
Tja, sommige mannetjes mogen dan laten knippen..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef Jarno het volgende:
Wat ben ik weer eens blij dat ik een mannetje ben.
Jij kan ook best op zo'n aubergine gaan zitten hoor!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef Jarno het volgende:
Wat ben ik weer eens blij dat ik een mannetje ben.
Dus 9cm incombi met kinderen ?quote:
als de komkommer een augurk is... tsjaquote:
Ik heb de afpraak staan om gynefix te laten plaatsen.. Is veel kleiner en geeft echt minder bijwerkingen enzo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet je hoe zuur ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
als de komkommer een augurk is... tsja
Blijft een koperspiraaltje en die komt er bij mij niet in...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb de afpraak staan om gynefix te laten plaatsen.. Is veel kleiner en geeft echt minder bijwerkingen enzo.
Doe je er niet aan ? heb je er een hekel aan ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:13 schreef Tink89 het volgende:
Jongens, gaat het nou weer over piemels en sex?
Ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk...
Verkeerde topique?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Doe je er niet aan ? heb je er een hekel aan ?
Je kan ook een staafje in je arm laten plaatsen? Hoef je ook nergens meer aan te denken, en minder hormonen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:14 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Blijft een koperspiraaltje en die komt er bij mij in...
Ach van sex gaat je hartslag ook omhoog he!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:13 schreef Tink89 het volgende:
Jongens, gaat het nou weer over piemels en sex?
Ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk...
en hoe zit het met de transvetten ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:14 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Er schijnt best wel wat suiker in dat spul van de augurken te zitten.
Blijft hormonen in je bloedbaan en bijwerkingen. Mirena heb ik nu, lekker zonder koper en met de minimale hoeveelheid hormonenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan ook een staafje in je arm laten plaatsen? Hoef je ook nergens meer aan te denken, en minder hormonen.
Implanon ! , leuk ik ken echt verschillende kindjes van mensen die implanon gebruiktequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan ook een staafje in je arm laten plaatsen? Hoef je ook nergens meer aan te denken, en minder hormonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |