Avocado bestaat vlgs mij louter uit kh's, dus da's geen wonder.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef Barreltje het volgende:
gister avond hadden we overigens ook wraps met kipfilet en spinazie met sla, komkommer en tomaat.. en zelf gemaakte guacamole![]()
maar de koolhydraten vielen me nog vies tegen, 52 gram per 100 gram wrap
Nee joh! Avocado is een en al vetquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
Avocado bestaat vlgs mij louter uit kh's, dus da's geen wonder.![]()
Maar wel lekker.
Ah ok. Even gekeken idd en 12,5 gr per 100gr. Dan 'mag' het niet van Heller, dus vandaar dat ze bij mij op de no-go lijst staan voor overdag.quote:
Dat zijn vast geen transvetten.quote:
ik probeer gewoon een beetje een 485/500 kcal als diner altijd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:51 schreef Jarno het volgende:
Ik ga ook weer eens wat meer recept gericht koken denk ik. Op die AH site staan al best leuke dingen.
Ik ben er dol opquote:
laat maar in de war met auberginequote:Op donderdag 29 maart 2012 12:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben er dol opIk had deze week weer 5 avocado's voor een euro op de markt en die zijn erg lekker
Nee, dat zijn aubergines?quote:
Je bedoelt aubergines?quote:
Ja in de warquote:
zou het ?quote:
Ik vergis me altijd met courgettes?quote:
dat mag toch ?quote:
het is toch fruit ?quote:
Dan koop je perongeluk een komkommer ?quote:
Ik vind dat zo dom overkomenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:04 schreef Audreyoot het volgende:
haha dat had ik ook, toen ik als kassameisje werkte aan de klanten vragen 'wat is dit?'
Ik heb nog nooit een grilgerecht voor avocado gezienquote:
De meeste Kassameisjes hebben het licht dan ook niet uitgevondenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat zo dom overkomenKassameisjes die vragen wat de groente/het fruit is wat ik wil kopen.
Ik was 15, dacht je dat ik toen mijn boodschappen deed en kon koken?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat zo dom overkomenKassameisjes die vragen wat de groente/het fruit is wat ik wil kopen.
Ja, courgette, die bedoelde ikquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een grilgerecht voor avocado gezienCourgette of aubergine: ja, die wel.
je kan op allebei zitten ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
het verschil tussen een courgette en een aubergine is best evident.
Oh die moet je door de helft snijden , uithollen en vullen <3quote:
Ik weet het niet, als bijbaantje werd je als caissière alleen aangenomen als je HAVO/VWO deed bij de Edah destijds.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef Joene het volgende:
[..]
De meeste Kassameisjes hebben het licht dan ook niet uitgevondensorry als ik nu iemand beledig.
Die eisen zijn tegenwoordig een stuk lager.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:08 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik weet het niet, als bijbaantje werd je als caissière alleen aangenomen als je HAVO/VWO deed bij de Edah destijds.
Ochja het is dan ook niet zo'n heel intelligent werkquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die eisen zijn tegenwoordig een stuk lager.
Is ook prima, ik heb het ook gedaan.. Uiteraard..quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:12 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ochja het is dan ook niet zo'n heel intelligent werkMeeste meiden hebben het gewoon als bijbaantje denk ik.
Kaasmeisje ook, maar meer gewoon bij de worst en kaas versafdeling van de hoogvliet. En verder nog pitlady en horeca gebeuren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nooit kassameisje geweest, wel poets, kaasmeisje, kinderwagenverkoopster, callcentertrut, postbezorger en leenbakkermeisje.
Geen idee , maar ik heb niet het idee dat ik tegen heel slim volk praat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die eisen zijn tegenwoordig een stuk lager.
pitspoes ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kaasmeisje ook, maar meer gewoon bij de worst en kaas versafdeling van de hoogvliet. En verder nog pitlady en horeca gebeuren.
De oudere generatie achter de kassa bestaat ook vaak uit moeders die voor de kids gezorgd hebben en nu ook wel wat bij willen verdienen. Ze hebben vaak geen opleiding genoten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Geen idee , maar ik heb niet het idee dat ik tegen heel slim volk praat.
Jep.quote:
Gewoon kwark met iets erin als ontbijt ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef Ticootje het volgende:
O : Havermout met melk en suiker
T : Banaan en een eierkoek
T : 2 x cola light
L : Chili con carne (Dit dus in plaats van patat met pindasaus en een broodje kroket)
T : Appel en een eierkoek (Had geen zin in ontbijtkoek afsnijden vanmorgen)
D : Spinazie met aardappeltjes en een eitje en iets van vlees
S : Rustdag, misschien even wat optrekken ofzo, maar niets zwaars. Vanmorgen al 2 setjes optrekken gedaan.
Lijsje van vandaag.
Ik ben gewoon best trots dat ik de red bull heb vervangen, en dat ik vandaag de snack ga weerstaan.
Oh en de havermout gaat de deur weer uit, niet te hachelen die meuk. Dat wordt brinta, of toch gewoon weer cornflakes.
Brinta pakken dan, geen cornflakes!quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef Ticootje het volgende:
O : Havermout met melk en suiker
T : Banaan en een eierkoek
T : 2 x cola light
L : Chili con carne (Dit dus in plaats van patat met pindasaus en een broodje kroket)
T : Appel en een eierkoek (Had geen zin in ontbijtkoek afsnijden vanmorgen)
D : Spinazie met aardappeltjes en een eitje en iets van vlees
S : Rustdag, misschien even wat optrekken ofzo, maar niets zwaars. Vanmorgen al 2 setjes optrekken gedaan.
Lijsje van vandaag.
Ik ben gewoon best trots dat ik de red bull heb vervangen, en dat ik vandaag de snack ga weerstaan.
Oh en de havermout gaat de deur weer uit, niet te hachelen die meuk. Dat wordt brinta, of toch gewoon weer cornflakes.
Ja, dat kan wel, maar bijvoorbeeld fruit in kwark vind ik niet lekker.. Een deel wat je moet kauwen en kwark hoor je niet te kauwen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon kwark met iets erin als ontbijt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |