what's this, i didn't evenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze heeft vast over de dikke van BobbyB gehoord
O_oquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze heeft vast over de dikke van BobbyB gehoord
Enkele van haar bijnamen:quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Hmm, W_F heeft een reputatie zo te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Die virgin_flower snap ik dan niet helemaalquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Enkele van haar bijnamen:
White_kutje
white_cum
White_power ()
Virgin_flower
Allemaal erg-waardig ik geef het toe
:S kan ik niet handelenquote:
Speculatie. 2Nutz wil haar de-flowerenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die virgin_flower snap ik dan niet helemaal
Wat is dezen nou weer?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Speculatie. 2Nutz wil haar de-floweren
watquote:
ik lees ook maar even tussen de regels door.quote:
Ja wtfquote:
en jij: "O wordt het weer zo'n dag"quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja wtfik kom vanochtend online en word van alle kanten gehaat
![]()
Iedereen is hier ongesteld lijkt wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja wtfik kom vanochtend online en word van alle kanten gehaat
![]()
Ik ben gewoon helemaal van mijn aproposquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en jij: "O wordt het weer zo'n dag"
Je weet dat het merendeel hier uit piemols bestaat he?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iedereen is hier ongesteld lijkt wel.
O ja, SC. Trivialiteiten uitwisselen. Nou eh, mijn bijdrage: koffie gehaald. Eet nu boterham. Boterham beetje droog. Gelukkig koffie om weg te spoel0n.quote:
Klopt.. ff relativerenquote:
Het begon met een gestrekt-been-post van Sinos, dat was toch een clue right there.quote:
Snap het wel eigenlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:30 schreef haan33 het volgende:
Bangalijst vs. Tienermeisjes. Wie wint er? De bangalijstjes. Triest
Ja doe maar alsof jij niet aan het googlen bent op "bangalijst waddinxveen".quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:30 schreef haan33 het volgende:
Bangalijst vs. Tienermeisjes. Wie wint er? De bangalijstjes. Triest
wat ben jiij zuur.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O ja, SC. Trivialiteiten uitwisselen. Nou eh, mijn bijdrage: koffie gehaald. Eet nu boterham. Boterham beetje droog. Gelukkig koffie om weg te spoel0n.
Ik benniet helemaal helder en sane vanochtend ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het begon met een gestrekt-been-post van Sinos, dat was toch een clue right there.
Ah joh, dan laat je het lekker langs je heen gaan. Who the fuck cares, toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
Ik benniet helemaal helder en sane vanochtend ookik heb geen idee wat ik hier op moet antwoorden want ik snap het niet
Dat maakt het alleen maar merkwaardiger.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je weet dat het merendeel hier uit piemols bestaat he?
Roep om aandacht ditquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik benniet helemaal helder en sane vanochtend ookik heb geen idee wat ik hier op moet antwoorden want ik snap het niet
Valt zat mee heur.quote:
Beter van wel ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah joh, dan laat je het lekker langs je heen gaan. Who the fuck cares, toch?
Heb ik al 3 maanden, 2 van mijn exen erop gezet, dat zal ze leren!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja doe maar alsof jij niet aan het googlen bent op "bangalijst waddinxveen".
Projectmanager bij een thuiszorg organisatiequote:
twitter:_JeBoy015 twitterde op donderdag 29-03-2012 om 07:56:11Als ik erachter kon welke mogool haar op die bangalijst heb gezet ik maak hem af reageer retweet
Inderdaad. Bedragen erbij en je kan aan het werk als amateur hoertje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:36 schreef Sinosappel het volgende:
Tis toch eigenlijk best chill om op zo'n bangalijst te staan?
Je hoeft dan totaal geen moeite meer te doen om te neukon, je wordt er gewoon voor gebeld en klaar is kees
Dat jij nou de dorpshoer ben.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:36 schreef Sinosappel het volgende:
Je hoeft dan totaal geen moeite meer te doen om te neukon, je wordt er gewoon voor gebeld en klaar is kees
En je zit nooit om beltegoed verlegen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:36 schreef Sinosappel het volgende:
Ja L0t, aanpoten is het nu. tsjak tsjak tsjak en d'rbij blijven!! Niet verslappen!!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:38 schreef L0t.. het volgende:
Word er hier nou gewoon soort van snel gepost?!
fixed, wel met de tijds meegaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:36 schreef Sinosappel het volgende:
Je hoeft dan totaal geen moeite meer te doen om te neukon, je wordt er gewoon voor gebeld getwitterd en klaar is kees
Je moet 4 SC's teruglezenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:38 schreef L0t.. het volgende:
Word er hier nou gewoon soort van snel gepost?!
geregistreerd op: woensdag 28 maart 2012 @ 13:20quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:39 schreef Fewt het volgende:
Toen ik dat las van die bangalijst dacht ik al, daar gaat shit van komen. Erg triest dit....
Gat in de markt! (hihi, gat)quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Bedragen erbij en je kan aan het werk als amateur hoertje.
JEBOY015quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:37 schreef Adolecens het volgende:
https://twitter.com/#!/_JeBoy015twitter:_JeBoy015 twitterde op donderdag 29-03-2012 om 07:56:11Als ik erachter kon welke mogool haar op die bangalijst heb gezet ik maak hem af reageer retweet
quote:
dit vind ik wel sociaal van je. Gebruikt speelgoed aan minder bedeelden gevenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
Heb ik al 3 maanden, 2 van mijn exen erop gezet, dat zal ze leren!
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:37 schreef Adolecens het volgende:
https://twitter.com/#!/_JeBoy015twitter:_JeBoy015 twitterde op donderdag 29-03-2012 om 07:56:11Als ik erachter kon welke mogool haar op die bangalijst heb gezet ik maak hem af reageer retweet
Nieuw ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
laatste bezoek: 2 seconden geleden.
aantal posts: 7 (gemiddeld 7 per dag)
Wie ben jij dan
Maak dit je afstudeerproject dan... of studeer je geen psychologie?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
moet helaas aan afstudeerproject gaan werken![]()
Deze fucked up wereld waarin we leven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:37 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga je volgenquote:
Studie boven ons verkiezenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
moet helaas aan afstudeerproject gaan werken![]()
Ik ruik je anders van 200 km afstand rukken op mijn #bangastatus Silvioquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ga je volgen
(op een afstandje, anders krijg ik weer zo'n aanklacht wegens stalkerij aan mijn broek)
Het blijven primitieve wezens, die kerels.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ruik je anders van 200 km afstand rukken op mijn #bangastatus Silvio
Nu je het zegt, die smegma ruikt wel sterk vandaag.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ruik je anders van 200 km afstand rukken op mijn #bangastatus Silvio
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:46 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Het blijven primitieve wezens, die kerels.
Vraag het hem even, hij kent er vast wel watquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:48 schreef gers het volgende:
Bangalijstjes ?
doe eens een linkje posten
Nee dat project wordt al door lamon gedaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maak dit je afstudeerproject dan... of studeer je geen psychologie?
Zuster ik heb last van een klamme zak wat kan je daar aan doen ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee dat project wordt al door lamon gedaan.
Maar doe HBO-V
Wat is een metro man?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Pharkus is metro man. Die rollt fresh
Jouw visolie verhaal.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:50 schreef Panzermaus het volgende:
allure no. #2 bangalijst brabant
gr straatcorps genk-zuid
Genk-zuid daar moet je niet mee fucken die lui zijn paraquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:50 schreef Panzermaus het volgende:
allure no. #2 bangalijst brabant
gr straatcorps genk-zuid
latente homosueel die dat heel lang volhoudt, meestal zijn hele leven.quote:
Dat wil ik helemaal niet wetenquote:
Doe jij nou altijd zo niet wetend ala Meloewa of ben je echt zo naief?quote:
Innemen met een bak kwark, uitkotsen en opslurpen met een rietjequote:
quote:
Regel die shit dan ouwe.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:55 schreef Chai het volgende:
Als rose, sinedraap, Meloewa en misschien nog een paar andere van die slowchatfiguren hier komen posten, zal mama Lithia echt heel trots zijn.
Ze zijn druk in de weer met bangalijsten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:55 schreef Chai het volgende:
Als rose, sinedraap, Meloewa en misschien nog een paar andere van die slowchatfiguren hier komen posten, zal mama Lithia echt heel trots zijn.
Dat is zó yesterday's news.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze zijn druk in de weer met bangalijsten.
Nee dat moeten jullie doen, van die mensen die op de koekjes stonden. Of zijn jullie niet een soort kliekje?quote:
Oke thanks.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
latente homosueel die dat heel lang volhoudt, meestal zijn hele leven.
Wat moet ik doen voor die 10 euro?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe jij nou altijd zo niet wetend ala Meloewa of ben je echt zo naief?anders kan je nog wel 10eu beltegoed verdienen, als je dat wilt
Ik wil er niet mee geassocieerd wordenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat moeten jullie doen, van die mensen die op de koekjes stonden. Of zijn jullie niet een soort kliekje?
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat moeten jullie doen, van die mensen die op de koekjes stonden. Of zijn jullie niet een soort kliekje?
Je bent gewoon jaloers.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
Tsss ja, die koekjeskliek.. Gelukkig was er van mij geen koekj0n.
Nee, geen kliekje voor zover ik weet. (gewoon grappig toch die koekjes, ga hat0n).quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Komen we wel uit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:57 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Wat moet ik doen voor die 10 euro?
gerssiequote:
Als je je dat al afvraagt wil je die 10 euro niet verdienen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:57 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Wat moet ik doen voor die 10 euro?
Ze schijnen wel lekker geweest te zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
Tsss ja, die koekjeskliek.. Gelukkig was er van mij geen koekj0n.
Inderdaad, zitten we hier in de brugklas of zo?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, geen kliekje voor zover ik weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |