what's this, i didn't evenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze heeft vast over de dikke van BobbyB gehoord
O_oquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze heeft vast over de dikke van BobbyB gehoord
Enkele van haar bijnamen:quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Hmm, W_F heeft een reputatie zo te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Die virgin_flower snap ik dan niet helemaalquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Enkele van haar bijnamen:
White_kutje
white_cum
White_power ()
Virgin_flower
Allemaal erg-waardig ik geef het toe
:S kan ik niet handelenquote:
Speculatie. 2Nutz wil haar de-flowerenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die virgin_flower snap ik dan niet helemaal
Wat is dezen nou weer?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Speculatie. 2Nutz wil haar de-floweren
watquote:
ik lees ook maar even tussen de regels door.quote:
Ja wtfquote:
en jij: "O wordt het weer zo'n dag"quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja wtfik kom vanochtend online en word van alle kanten gehaat
![]()
Iedereen is hier ongesteld lijkt wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja wtfik kom vanochtend online en word van alle kanten gehaat
![]()
Ik ben gewoon helemaal van mijn aproposquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en jij: "O wordt het weer zo'n dag"
Je weet dat het merendeel hier uit piemols bestaat he?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iedereen is hier ongesteld lijkt wel.
O ja, SC. Trivialiteiten uitwisselen. Nou eh, mijn bijdrage: koffie gehaald. Eet nu boterham. Boterham beetje droog. Gelukkig koffie om weg te spoel0n.quote:
Klopt.. ff relativerenquote:
Het begon met een gestrekt-been-post van Sinos, dat was toch een clue right there.quote:
Snap het wel eigenlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:30 schreef haan33 het volgende:
Bangalijst vs. Tienermeisjes. Wie wint er? De bangalijstjes. Triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |