Ik word enigszins verlegen van het ideequote:Op donderdag 29 maart 2012 10:45 schreef BobbyB het volgende:
Valt wel op dat Dqod en Allure tegelijkertijd ineens hier zijn.
Romantischquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dqod heeft me net wakker gemaakt met 1000 kusjes.
Pure liefde is het, PUUR zeg ik jequote:
Inderdaad, morgen zit ik gewoon weer op een dikke vette tampeloerisquote:
I like where this is goingquote:
quote:
Hey Sallyquote:
Ik durf nog niet zo goed, het is Luur ehquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah, hoevaak heb je al d'r beentjes mogen spreiden?
Geil.quote:
Laat hem naar buiten?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Godver, kater is weer eens het hele huis bij elkaar aan het krijsen.
Trap hem in zijn zak.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Is die loops?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:02 schreef Vaseline_ het volgende:
katers zijn toch krols?quote:
Krolse poezen in de buurt?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Poezen zijn krols, katers reageren daar opquote:
O ja, dat bedoelde ik ook.quote:
Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Poezen zijn krols, katers reageren daar op
We wonen op 3e verdieping.quote:
Hij heeft geen zak meer.quote:
Nee, dat zijn honden.quote:
Nee, je bent net zo dom als bovenstaande reactie.quote:
Daar zou ie toch niet op reageren want geen ballen meer. hij doet het elke ochtendquote:
Hij zingt gewoon een liedje voor jequote:Op donderdag 29 maart 2012 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We wonen op 3e verdieping.
[..]
Hij heeft geen zak meer.
[..]
Nee, dat zijn honden.
[..]
Nee, je bent net zo dom als bovenstaande reactie.
[..]
Daar zou ie toch niet op reageren want geen ballen meer. hij doet het elke ochtend
Hmm, aandachtvragen dan ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft geen zak meer.
[..]
Nee, dat zijn honden.
[..]
[..]
Daar zou ie toch niet op reageren want geen ballen meer. hij doet het elke ochtend
Lijsten, voornamelijk Twitteraccounts van meisjes die "makkelijk" zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:07 schreef Sinosappel het volgende:
Ik had tot gisteren nooit over bangalijsten gehoord...is dat iets nieuws? Wat is het precies en wie stelt ze op??
Index van sletten, meisjes die elkaar haten en nee het is niet nieuw.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:07 schreef Sinosappel het volgende:
Ik had tot gisteren nooit over bangalijsten gehoord...is dat iets nieuws? Wat is het precies en wie stelt ze op??
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft geen zak meer.
[..]
Nee, dat zijn honden.
[..]
Je bent en blijft een schijtuser zo af en toequote:Op donderdag 29 maart 2012 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
Kan me best voorstellen dat het 'vaste clubje' hier van sommigen die hier nu 'nieuw' zijn balen
sry
Omg jij ook hierquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:05 schreef White_Flower het volgende:
[..]
O ja, dat bedoelde ik ook.Ik ben nog niet wakker.
Misschien heeft ie honger.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft geen zak meer.
[..]
Nee, dat zijn honden.
[..]
[..]
Hamburgers dit keer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg jij ook hier
Ging het weer over penissen?
Damn, zeg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Omg jij ook hier
Maar wie stelt zoiets op dan? En het is publiekelijk toegankelijk?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Lijsten, voornamelijk Twitteraccounts van meisjes die "makkelijk" zijn
None taken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je bent en blijft een schijtuser zo af en toe
No offence
[..]
Omg jij ook hier
Ik denk, maar weet niet zeker, gewoon jongeren en die sturen ze onderling door.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar wie stelt zoiets op dan? En het is publiekelijk toegankelijk?
Ik ben hier voor jou.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
None taken.
En idd, geen eens penii maar ze is er toch
Zo'n stigma ben je zomaar nog niet kwijt hoor.quote:
Ze heeft vast over de dikke van BobbyB gehoordquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
None taken.
En idd, geen eens penii maar ze is er toch
Ik heb het in de gaten, best vervelend eigenlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo'n stigma ben je zomaar nog niet kwijt hoor.
als ze 13 was stond ze hoog op de bangalijst, fo sho.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Hmm, W_F heeft een reputatie zo te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |