Regel die shit dan ouwe.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:55 schreef Chai het volgende:
Als rose, sinedraap, Meloewa en misschien nog een paar andere van die slowchatfiguren hier komen posten, zal mama Lithia echt heel trots zijn.
Ze zijn druk in de weer met bangalijsten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:55 schreef Chai het volgende:
Als rose, sinedraap, Meloewa en misschien nog een paar andere van die slowchatfiguren hier komen posten, zal mama Lithia echt heel trots zijn.
Dat is zó yesterday's news.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze zijn druk in de weer met bangalijsten.
Nee dat moeten jullie doen, van die mensen die op de koekjes stonden. Of zijn jullie niet een soort kliekje?quote:
Oke thanks.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
latente homosueel die dat heel lang volhoudt, meestal zijn hele leven.
Wat moet ik doen voor die 10 euro?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe jij nou altijd zo niet wetend ala Meloewa of ben je echt zo naief?anders kan je nog wel 10eu beltegoed verdienen, als je dat wilt
Ik wil er niet mee geassocieerd wordenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat moeten jullie doen, van die mensen die op de koekjes stonden. Of zijn jullie niet een soort kliekje?
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat moeten jullie doen, van die mensen die op de koekjes stonden. Of zijn jullie niet een soort kliekje?
Je bent gewoon jaloers.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
Tsss ja, die koekjeskliek.. Gelukkig was er van mij geen koekj0n.
Nee, geen kliekje voor zover ik weet. (gewoon grappig toch die koekjes, ga hat0n).quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Komen we wel uit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:57 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Wat moet ik doen voor die 10 euro?
gerssiequote:
Als je je dat al afvraagt wil je die 10 euro niet verdienen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:57 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Wat moet ik doen voor die 10 euro?
Ze schijnen wel lekker geweest te zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
Tsss ja, die koekjeskliek.. Gelukkig was er van mij geen koekj0n.
Inderdaad, zitten we hier in de brugklas of zo?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, geen kliekje voor zover ik weet.
Ja. Je hebt toch ook het Fernandes kliekje? of nouja sommige willen dat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Inderdaad, zitten we hier in de brugklas of zo?
Ach flikker toch op mensquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:00 schreef Sinosappel het volgende:
2Nutz sinep en Iddoher zijn wel die users die het allemaal het meest verkankerden daar
No offence
24quote:
Je bent een hommotjequote:Op donderdag 29 maart 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach flikker toch op mens
no offence.
TR gedaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach flikker toch op mens
no offence.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SEHR GUTE OME HIMMLER IST GANGST TROTSquote:
Ah, jonkie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:01 schreef gers het volgende:
[..]
24
in mijn tijd waren er geen bangalijstjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |