Ja doe maar alsof jij niet aan het googlen bent op "bangalijst waddinxveen".quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:30 schreef haan33 het volgende:
Bangalijst vs. Tienermeisjes. Wie wint er? De bangalijstjes. Triest
wat ben jiij zuur.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O ja, SC. Trivialiteiten uitwisselen. Nou eh, mijn bijdrage: koffie gehaald. Eet nu boterham. Boterham beetje droog. Gelukkig koffie om weg te spoel0n.
Ik benniet helemaal helder en sane vanochtend ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het begon met een gestrekt-been-post van Sinos, dat was toch een clue right there.
Ah joh, dan laat je het lekker langs je heen gaan. Who the fuck cares, toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
Ik benniet helemaal helder en sane vanochtend ookik heb geen idee wat ik hier op moet antwoorden want ik snap het niet
Dat maakt het alleen maar merkwaardiger.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je weet dat het merendeel hier uit piemols bestaat he?
Roep om aandacht ditquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik benniet helemaal helder en sane vanochtend ookik heb geen idee wat ik hier op moet antwoorden want ik snap het niet
Valt zat mee heur.quote:
Beter van wel ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah joh, dan laat je het lekker langs je heen gaan. Who the fuck cares, toch?
Heb ik al 3 maanden, 2 van mijn exen erop gezet, dat zal ze leren!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja doe maar alsof jij niet aan het googlen bent op "bangalijst waddinxveen".
Projectmanager bij een thuiszorg organisatiequote:
twitter:_JeBoy015 twitterde op donderdag 29-03-2012 om 07:56:11Als ik erachter kon welke mogool haar op die bangalijst heb gezet ik maak hem af reageer retweet
Inderdaad. Bedragen erbij en je kan aan het werk als amateur hoertje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:36 schreef Sinosappel het volgende:
Tis toch eigenlijk best chill om op zo'n bangalijst te staan?
Je hoeft dan totaal geen moeite meer te doen om te neukon, je wordt er gewoon voor gebeld en klaar is kees
Dat jij nou de dorpshoer ben.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:36 schreef Sinosappel het volgende:
Je hoeft dan totaal geen moeite meer te doen om te neukon, je wordt er gewoon voor gebeld en klaar is kees
En je zit nooit om beltegoed verlegen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:36 schreef Sinosappel het volgende:
Ja L0t, aanpoten is het nu. tsjak tsjak tsjak en d'rbij blijven!! Niet verslappen!!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:38 schreef L0t.. het volgende:
Word er hier nou gewoon soort van snel gepost?!
fixed, wel met de tijds meegaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:36 schreef Sinosappel het volgende:
Je hoeft dan totaal geen moeite meer te doen om te neukon, je wordt er gewoon voor gebeld getwitterd en klaar is kees
Je moet 4 SC's teruglezenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:38 schreef L0t.. het volgende:
Word er hier nou gewoon soort van snel gepost?!
geregistreerd op: woensdag 28 maart 2012 @ 13:20quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:39 schreef Fewt het volgende:
Toen ik dat las van die bangalijst dacht ik al, daar gaat shit van komen. Erg triest dit....
Gat in de markt! (hihi, gat)quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Bedragen erbij en je kan aan het werk als amateur hoertje.
JEBOY015quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:37 schreef Adolecens het volgende:
https://twitter.com/#!/_JeBoy015twitter:_JeBoy015 twitterde op donderdag 29-03-2012 om 07:56:11Als ik erachter kon welke mogool haar op die bangalijst heb gezet ik maak hem af reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |