abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110768328
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:31 schreef Joene het volgende:

[..]

1 handtekening met 2 minuten sta je buiten
Hier moeten we het tekenen en opsturen, maar ik breng het wel langs dan. Met die trage post van tegenwoordig schiet het anders ook niet op.
Bovendien kan ik dan sneller bij de belastingdienst alles veranderen / aanvragen.

quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:49 schreef Troel het volgende:
Ingrid, gewoon reageren op die ene woning. Misschien gaat er over zoveel tijd wel wat met de toeslagen gebeuren, maar misschien heb jij over zoveel tijd wel gewoon een baan :)
Goed punt!

Ik heb net nog gebeld en als de termijn is afgelopen, kijken ze eerst of er urgenten hebben gereageerd en zijn er meerdere dan krijg degene die het langst staat ingeschreven de woning.
Dat getal wat ik zag staan, hoef ik niet op te letten dus!
En dan sturen ze ook zsm de brief, dus uiterlijk vrijdag heb je dan bericht als je het geworden bent.

[ Bericht 11% gewijzigd door _Ingrid_ op 25-04-2012 14:59:51 ]
pi_110768422
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:53 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Hier moeten we het tekenen en opsturen, maar ik breng het wel langs dan. Met die trage post van tegenwoordig schiet het anders ook niet op.
Bovendien kan ik dan sneller bij de belastingdienst alles veranderen / aanvragen.

[..]

Goed punt!
Oh je bent al bij de advocaat geweest ? want je moet in persoon voor de advocaat verschijnen namelijk van de wet ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_110768624
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:55 schreef Joene het volgende:

[..]

Oh je bent al bij de advocaat geweest ? want je moet in persoon voor de advocaat verschijnen namelijk van de wet ?
Hoe bedoel je? We zijn iig bij de advocaat geweest samen om het ouderschapsplan en alimentatie op te stellen.
pi_110768943
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:01 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? We zijn iig bij de advocaat geweest samen om het ouderschapsplan en alimentatie op te stellen.
ja dan mag het gewoon thuis tekenen, wij hadden een mediator en moesten toen nog 1x apart verschijnen bij de advocaat :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_110772240
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:09 schreef Joene het volgende:

[..]

ja dan mag het gewoon thuis tekenen, wij hadden een mediator en moesten toen nog 1x apart verschijnen bij de advocaat :)
Je hebt ook genoeg mediators die ook meteen mogen indienen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_110773492
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je hebt ook genoeg mediators die ook meteen mogen indienen.
dat zijn verkapte advocaten :) die mediator dingen doen :)
pi_110773667
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:46 schreef Joene het volgende:

[..]

dat zijn verkapte advocaten :) die mediator dingen doen :)
Dat is correct.
pi_110773789
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is correct.
ik weet het ? ik heb ook zo een sjieke scheiding gehad ?
pi_110817152
Ik ben net thuis van de huizenjacht en de papieren zijn er al! Dus vandaag tekenen en misschien morgen langsbrengen, of opsturen.
Ik heb zo´n ontzettend tof huis gezien, waar ik al blind op had gereageerd. Eengezinswoning. Bij de buren binnen gekeken en is helemaal tof!
Als iedereen nou heel hard gaat duimen lukt het vast wel! Positief blijven!
Verder nog een flatje en 2 bovenwoningen gezien. Waarvan er 1 totaal afgeleefd is volgens de onderbuuf. Schoonmaakteam was geweest en heel klein.
De andere heel leuk, maar slaapkamer nr 3 moet je zelf een deur voor verzinnen. Is nu het eettafel gedeelte, waar je ook langs moet om naar het balkon te gaan. Niet echt handig dus!
  donderdag 26 april 2012 @ 15:34:29 #285
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_110817278
Welk huisje is het waar je het tof vind? Centrum?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  donderdag 26 april 2012 @ 15:37:58 #286
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110817454
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ben net thuis van de huizenjacht en de papieren zijn er al! Dus vandaag tekenen en misschien morgen langsbrengen, of opsturen.
Ik heb zo´n ontzettend tof huis gezien, waar ik al blind op had gereageerd. Eengezinswoning. Bij de buren binnen gekeken en is helemaal tof!
Verder nog een flatje en 2 bovenwoningen gezien. Waarvan er 1 totaal afgeleefd is volgens de onderbuuf. Schoonmaakteam was geweest en heel klein.
De andere heel leuk, maar slaapkamer nr 3 moet je zelf een deur voor verzinnen. Is nu het eettafel gedeelte, waar je ook langs moet om naar het balkon te gaan. Niet echt handig dus!
Anders een gordijn voor de ontbrekende deur ofzo?
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Moderator donderdag 26 april 2012 @ 15:39:04 #287
249559 crew  Lavenderr
pi_110817500
quote:
Duimen dus ^O^
Schuifdeur een optie?
  donderdag 26 april 2012 @ 15:39:18 #288
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_110817516
quote:
Ik zal voor je duimen dat je die woning snel krijgt. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_110817531
Of zo'n harmonicadeur

Moderator donderdag 26 april 2012 @ 15:39:53 #290
249559 crew  Lavenderr
pi_110817548
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:39 schreef Laysa het volgende:
Of zo'n harmonicadeur

[ afbeelding ]
Ja, zoeen bedoel ik :Y
pi_110817549
quote:
dan maak je daar jouw slaapkamer van, heb je ook iets eigens (een balkon) en ben je van kindergekut met balkon af :P

en ik heb ruime ervaring met balkonbeveiliging voor kat & kind :Y
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_110818126
Gordijn vind ik niet handig, Schuifdeur, harmonicadeur zou kunnen. Maar ik heb daar echt geen geld voor. Ik heb uberhaupt geen geld.
Ik reageer wel , ookal lijkt het me zwaar onhandig en kut zo, maar goed.
Tis een behoorlijk grote opening, veel groter dan een normale deur iig.ik zat al te denken om de kledingkast aan de zijkant te zetten, zodat er een klein gangetje is naar het balkon toe.

Maar veeeeeel liever de 1 gezinswoning O+ in de wijk Lariks.
  Milf donderdag 26 april 2012 @ 15:55:53 #293
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_110818293
Ik duim met je mee!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_110818810
Ik zou er een kralending ophangen als het een slaapkamer van mezelf zou worden.
pi_110818824
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gordijn vind ik niet handig, Schuifdeur, harmonicadeur zou kunnen. Maar ik heb daar echt geen geld voor. Ik heb uberhaupt geen geld.

flikker je je kinderen lekker naar de Kinderopvang , en die ander gaat al naar de basisschool en misschien moet je dan is bedenken om te gaan werken ofzo.
  donderdag 26 april 2012 @ 16:07:14 #296
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_110818856
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:06 schreef Joene het volgende:

[..]

flikker je je kinderen lekker naar de Kinderopvang , en die ander gaat al naar de basisschool en misschien moet je dan is bedenken om te gaan werken ofzo.
En verder gaat het wel met je? :{
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_110818931
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:07 schreef Muck het volgende:

[..]

Het is een bewuste keuze die ze maakt om thuis te zitten.
pi_110818947
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:07 schreef Muck het volgende:

[..]

Nou een beetje frusterend is het wel. Ze krijgt werkelijk alles, een hele inboedel voor noppes... Ze heeft 1100 eu netto in de maand, zonder dat ze daar iets voor hoeft te doen? Sorry, maar dat schiet bij sommigen in het verkeerde gat?
pi_110818995
Daar gaat het hier toch niet over? Als het je niet bevalt open er dan lekker een topic over ^O^
  donderdag 26 april 2012 @ 16:10:17 #300
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_110819006
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou een beetje frusterend is het wel. Ze krijgt werkelijk alles, een hele inboedel voor noppes... Ze heeft 1100 eu netto in de maand, zonder dat ze daar iets voor hoeft te doen? Sorry, maar dat schiet bij sommigen in het verkeerde gat?
Tja, wij moeten het ook met veel minder doen, maar daar is dit topic niet voor :N
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')