Is bij van Persie toch eigenlijk ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:13 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Moet heel Oranje in dienst van hem spelen, wil hij uit de verf komen
Jep.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:14 schreef Romanus het volgende:
[..]
Is bij van Persie toch eigenlijk ook
dat zekerquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Barcelona speelt net als Ajax
Best wel ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heerlijk om neutraal te kijken zeg
milanquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wie is er beter ik schakel zo pas in
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heerlijk om neutraal te kijken zeg
beiden zijn even goed.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wie is er beter ik schakel zo pas in
Let niet op die jongen. Beetje dronkenquote:
Meer ManU.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Komt door Cruijffquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ben fan van V. Bommel én Ibiquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]Ik BEN voor Barca maar ook voor Zlatan en Seedorf, dus ik ben ook redelijk neutraal nu.
dacht het alquote:
is altijd in Zuid-Europese landenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat ziet dat grasveld er slecht uit eigenlijk.
Die komt er nog wel in.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Jammer dat vredige néger Emanuelson niet speelt.²
kappen nou jeroen kloonquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:16 schreef Zilverloo het volgende:
Die lekkere beentjes van die kleine Argentijn
néger? Is dat een Frans werkwoord?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Jammer dat vredige néger Emanuelson niet speelt.²
Gek eigenlijk toch, met zoveel geld moet een grasveld toch wel prima onderhouden kunnen worden.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ibrahim Afellay
Zlatan Ibrahimovic.
Zlahim Ibrahimolay
Ibrahim Afellay
Zlatan Ibrahimovic.
Zlahim Ibrahimolay
Ibrahim Afellay
Zlatan Ibrahimovic.
Zlahim Ibrahimolay
mistte een kans voor een nagenoeg open doel.quote:
Grote kans in de 1e minuut, ging hoog over.quote:
Maar wie is dan die snuivert?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Robinho zit niet op dit forum
Gelukkig niet zeg. Waardeloos figuur.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Robinho zit niet op dit forum
Ik vind Ibratan Apfelvic beter.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ibrahim Afellay
Zlatan Ibrahimovic.
Zlahim Ibrahimolay
Ik rij liever een meidquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou best zo'n Hyundai i40 CW willen rijden.²
Ik moest lachenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ibrahim Afellay
Zlatan Ibrahimovic.
Zlahim Ibrahimolay
oh boy, hij begint weer over z'n Hyundai hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou best zo'n Hyundai i40 CW willen rijden.²
Enige baas bij Barca juistquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:19 schreef Anonymousz het volgende:
villa speelt niet?
mooi
irritante figuurtje is die gozer
Toch jammer dat hij altijd Barca die hemel in prijst.. Voor de rest een prima kerel!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:19 schreef Wilskracht het volgende:
Sport 1 Emiel Schelvis geeft commentaar.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik vind Ibratan Apfelvic beter.
Je avatar verraad eerder dat je bereden wilt worden.quote:
Wie nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:20 schreef Hierro het volgende:
Volgens mij zijn de spelers van Barcelona bang voor Ibra.
Niet verwonderlijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:20 schreef Hierro het volgende:
whaaaaaaaaahahaquote:
Hoe ken dat nou? Heb 'm niet eens.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:20 schreef YazooW het volgende:
[..]
oh boy, hij begint weer over z'n Hyundai hoor
Daarom moest hij ook weg daar, de spelers kwamen bang het veld opquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:20 schreef Hierro het volgende:
Wordt helaas onderbelicht. Gaat alleen maar om aanvallende acties in voetbalprogramma's.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:20 schreef YazooW het volgende:
Een goede verdedigende actie blijft toch wel beter dan een mooi doelpunt
Inderdaad, maar toch blijf je het maar over die lelijke auto hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe ken dat nou? Heb 'm niet eens.²
Ja, ook man of the match bijna alleen maar aanvallers.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wordt helaas onderbelicht. Gaat alleen maar om aanvallende acties in voetbalprogramma's.
jaquote:
ik was eerderquote:
Valt wel mee bij Eredivisie Live volgens mij, ook omdat het publiek daar stemt, zie best vaak keepers langskomenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, ook man of the match bijna alleen maar aanvallers.
dat is niet per se een goed teken of wel?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
Seedorf is de enige speler ter wereld die alleen z'n benen beweegt als hij rent. Moet je eens op letten.
min mogelijk plaatjesquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Euhm, waarom wordt mijn post over het verschil in streamkwaliteit weggehaald? ten eerste gaat dat prima over de wedstrijd, en ten tweede zijn het beide legale streams.
Ik denk door je avatar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Euhm, waarom wordt mijn post over het verschil in streamkwaliteit weggehaald? ten eerste gaat dat prima over de wedstrijd, en ten tweede zijn het beide legale streams.
Er is een speciaal streamtopic.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Plaatjes waren nogal groot en ik vond het niet van belang voor de wedstrijdquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dan ben je veel aerodynamischer en dus sneller.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat is niet per se een goed teken of wel?
whutquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
Bewust met de stuit geschoten. Knap hoor als je dat op zo'n moment nog bedenkt.
Vanwege je UI.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Omdat niemand een neuk geeft.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat een slecht spelling zeg. Abnormaal
quote:
?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Net comedycapers af en toe.
ja das ff wat anders dan bij PSV, in het San Siro word iedere 3 dagen een topwedstrijd gespeeldquote:
ik denk omdat het topic over de wedstrijd gaat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
Oeh, gewoon even commentaar uit en dat liedje aan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Net comedycapers af en toe.
hou je mondquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zomer 2010.![]()
Als ik die man tegenkom dit jaar in Spanje.... dan dan dan
Omarm je hem.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zomer 2010.![]()
Van Iniesta net. Neemt de bal aan en schiet 'm met een stuit op goal. Helaas naast. Vind dat knap als je dat bedenkt in een split second.quote:
Ja oké, maar het mag toch niet zo slecht zijn?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ja das ff wat anders dan bij PSV, in het San Siro word iedere 3 dagen een topwedstrijd gespeeld
Veld ligt er 3 weken in,quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ja das ff wat anders dan bij PSV, in het San Siro word iedere 3 dagen een topwedstrijd gespeeld
ik plaag je alleen maarquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Lopen zeiken over wie eerst is met een antwoord ...
Maar natuurlijk, smilie-only posts zijn natuurlijk beter!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Plaatjes waren nogal groot en ik vond het niet van belang voor de wedstrijd
Ik wil hem killen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zomer 2010.![]()
die hadden zeker geen winter schoenen bij zich. Rondjes 34.4 man.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ze heel de tijd uitglijden. Het is net Comedy capers af en toe.
dan is het goedquote:
Loop niet zo te zeiken appel. Je post was niet rullevant en daarmee basta.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, smilie-only posts zijn natuurlijk beter!
Bovendien waren ze niet mega, en ze worden al door het forum verkleind. Maargoed.
Nee man, hij is baasquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat Ibrahimovic bij het vrouwenvoetbal past? Alleen nog wat stevige tepels.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat Ibrahimovic bij het vrouwenvoetbal past? Alleen nog wat stevige tepels.
Hij steekt er alleen 2 koppen boven uit bij damesquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou echt prachtig zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik verwacht hier gewoon een italiaanse 1-0. AC milan dat verdedigt als gekken, en dan mooi Zlatan ergens rond de 89e minuut even de 1-0
Ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:29 schreef Zilverloo het volgende:
importantie, is dat wel een nederlands woord?
Jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:29 schreef Zilverloo het volgende:
importantie, is dat wel een nederlands woord?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg het tegen hemquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:31 schreef Zilverloo het volgende:
Dat vlak voor rust en uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Niet gek, die neppert komt uit Madridquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
messi kijkt alsof ie met sinterklaas niet het gewenste cadeau heeft gekregen.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:31 schreef Zilverloo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:
turkije, alleen hq in madridquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:32 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Niet gek, die neppert komt uit Madrid
ik weet niet waar jij doorgaans op de tribune zit ouwe reusquote:
Hebben ze het al over gehad.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Vraag me af hoeveel Spaanse teams er overeind blijven als de Spaanse overheid geen schulden gaat kwijtschelden en de teams voor Europa geen schulden mogen hebben.
Sowieso moet dat voor Europa gewoon gelden, omdat het op dit moment gewoon compleet oneerlijk is.
Jup, maar zover ik weet nog niks doorgevoerd.quote:
Omdat onze overheid te lui en te gierig is om hun nationale trots te sponsoren, moet barcelona ook maar naar de tering?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Vraag me af hoeveel Spaanse teams er overeind blijven als de Spaanse overheid geen schulden gaat kwijtschelden en de teams voor Europa geen schulden mogen hebben.
Sowieso moet dat voor Europa gewoon gelden, omdat het op dit moment gewoon compleet oneerlijk is.
Je draait de zaken om.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:34 schreef sl44 het volgende:
[..]
Omdat onze overheid te lui en te gierig is om hun nationale trots te sponsoren, moet barcelona ook maar naar de tering?
Miljoenen sponsoren terwijl Spanje enorm moet bezuinigen? Heeft niets met trots te makenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:34 schreef sl44 het volgende:
[..]
Omdat onze overheid te lui en te gierig is om hun nationale trots te sponsoren, moet barcelona ook maar naar de tering?
Wtf een leuk grapje dit mag ik hopen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:34 schreef sl44 het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook alquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is dit nou weer voor een reclame? Axe
Jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:34 schreef sl44 het volgende:
[..]
beetje immoreel om als je aan het bezuinigingen bent nog 600 miljoen in een voetbalclub te steken .quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:34 schreef sl44 het volgende:
[..]
Inderdaad, Loden Leeuw dit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Idd en optyfen met die eigengeile reclame mannetjes. MInachting van de kijker zo'n kutreclame.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon sport 1 man, geen reclame en kromme.
Leuk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
Alle nationale trotsen zijn al de deur uit, kpn, klm, de post, en een eigen staatsbank waar we trots op kunnen zijn hebben we ook al niet, en een eigen vliegmaatschappij ook niet, en de enige bank die ons bezit is moet zo snel mogelijk verkocht worden van meester de jager.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:35 schreef Romanus het volgende:
[..]
Miljoenen sponsoren terwijl Spanje enorm moet bezuinigen? Heeft niets met trots te maken
Axe liegt. Dit gebeurt echt niet hoor. Ik heb het geprobeerd op het strand, twee bussen leeg gespoten maar t enige wat ik aantrok was een drachtige labradorquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Willem heeft altijd gelijk, net als Boskamp.quote:
eerste helft sport1 tweede NOS geen zin om mij volledig op deze wedstrijd te concentreren. Wellicht snap ik het voetbal niet maar ik vind het echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zou je voor sport1 betalen terwijl je overal op internet gratis streams voor al die wedstrijden kan vinden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
Dit. Ik moet altijd een beetje giechelen als ik volwassen mannen dat spul zie gebruiken.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:37 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Axe liegt. Dit gebeurt echt niet hoor. Ik heb het geprobeerd op het strand, twee bussen leeg gespoten maar t enige wat ik aantrok was een drachtige labrador
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:38 schreef Quisho het volgende:
[..]
Waarom zou je voor sport1 betalen terwijl je overal op internet gratis streams voor al die wedstrijden kan vinden.
Gilette of Niveaquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Ik moet altijd een beetje giechelen als ik volwassen mannen dat spul zie gebruiken.Beetje alsof je Haribo onder je oksels smeert man.
Omdat ik geen pauper ben itt jou.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:38 schreef Quisho het volgende:
[..]
Waarom zou je voor sport1 betalen terwijl je overal op internet gratis streams voor al die wedstrijden kan vinden.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:38 schreef Quisho het volgende:
[..]
Scheelt veel moeite met zoeken. Op groot scherm in HD. De Kromme. en de ALLERGROOTSTE REDEN: SIERD DE VOS IN 5.1 DOLBY SURROUND !!!!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:38 schreef Quisho het volgende:
[..]
Hij vond het een pingel, Messi Ronaldotrekjes verwijtenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Willem heeft altijd gelijk, net als Boskamp.
Sierd de Vis?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Scheelt veel moeite met zoeken. Op groot scherm in HD. De Kromme. en de ALLERGROOTSTE REDEN: SIERD DE VIS IN 5.1 DOLBY SURROUND !!!!
Sierd de Visquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Scheelt veel moeite met zoeken. Op groot scherm in HD. De Kromme. en de ALLERGROOTSTE REDEN: SIERD DE VIS IN 5.1 DOLBY SURROUND !!!!
Voor wedstrijden hoef ik niet te zoeken hoor. Gewoon pcstreams proggie downloaden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb toch geen HD TV en nog analoog (ja ik kijk alleen VI soms en voetbal, verder staat ie altijd uit) dus daarvoor hoef ik het niet te doen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Scheelt veel moeite met zoeken. Op groot scherm in HD. De Kromme. en de ALLERGROOTSTE REDEN: SIERD DE VOS IN 5.1 DOLBY SURROUND !!!!
Minder reclame tegenwooordig , maaarquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
Ronaldoquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn (ex)vriendin ook:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)l-door-Ronaldo.dhtml
Fixedquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Die gast is werkelijk ON-VER-STAANBAAR.
Same here.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ik heb toch geen HD TV en nog analoog (ja ik kijk alleen VI soms en voetbal, verder staat ie altijd uit) dus daarvoor hoef ik het niet te doen.
Hij is echt dom en enorm partijdigquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Die gast is werkelijk ON-UIT-STAANBAAR.
"Deprimerend"quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn (ex)vriendin ook:
Btw Puyol doet een duckfacequote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn (ex)vriendin ook:
echt hequote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Die gast is werkelijk ON-UIT-STAANBAAR.
Moet Puyol achter die vriendin van Ronaldo aanquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn (ex)vriendin ook:
Nikiforov?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Speelt er een goeie Joeri in het voetbal?
Een tijd terug een hele goede bij oa Shalke.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
zomertijdquote:
quote:
Ken je feitenquote:
oh echtquote:
Dat was ook de reden dat Puyol tijdens deze relatie zo belabberd speelde ..quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn (ex)vriendin ook:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft hij Alba van je afgepakt?quote:
NOU NOU, de postbode kan morgen niet touren met zijn BMW, want hij moet met de prijzen naar Ajacied422.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Joeri de prijzensloeri. Het klinkt zo lekker. En je kan zoveel lol hebben om de naam.
Sowieso Puyolquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was ook de reden dat Puyol tijdens deze relatie zo belabberd speelde ..
Tot zover, joeri de sloeriquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
NOU NOU, de postbode kan morgen niet touren met zijn BMW, want hij moet met de prijzen naar Ajacied422.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef jepperdeprep het volgende:
Klinkt als een tekenfilm. Op avontuur met Sierd de Vis. Blub blub.
Zo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Die gast is werkelijk ON-VER-SLAANBAAR.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |