abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109662859
Die grasmatten zijn gewoon niet om aan te zien. Ze moeten eens een voorbeeld nemen aan de grasmat in het Emirates _O_
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:45:10 #277
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_109665411
Philips Stadion bedoel je.
pi_109676507
Het valt mij op dat veel mensen het gister een "saaie wedstrijd" vonden.

Waarom? door de 0-0 en de weinig kansen? Is het niet meer mogelijk om te genieten van de mentale aspecten van topwedstrijden, de spanning en de concentratie. De manier waarop Puyol de linksback positie invult. De ervaring van Nesta en Ambrosini van geen tot veel pressie in 1e en 2e helft. De goede basisplaats van Bonera. De onmacht en klasse van Messi. De neutralisering en geniale pass van Ibra. Het mentale tekort van jongelingen op dit niveau zoals Tello en Emanuelson.

Moet voetbal tegenwoordig ook PVV-achtig zijn zoals de confrontaties in el clasico met zuigen en opportunisme als enig wedstrijdbeeld?
pi_109678183
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:54 schreef louter_genieten het volgende:
Het valt mij op dat veel mensen het gister een "saaie wedstrijd" vonden.

Waarom? door de 0-0 en de weinig kansen? Is het niet meer mogelijk om te genieten van de mentale aspecten van topwedstrijden, de spanning en de concentratie. De manier waarop Puyol de linksback positie invult. De ervaring van Nesta en Ambrosini van geen tot veel pressie in 1e en 2e helft. De goede basisplaats van Bonera. De onmacht en klasse van Messi. De neutralisering en geniale pass van Ibra. Het mentale tekort van jongelingen op dit niveau zoals Tello en Emanuelson.

Moet voetbal tegenwoordig ook PVV-achtig zijn zoals de confrontaties in el clasico met zuigen en opportunisme als enig wedstrijdbeeld?
Ik vond het een goede wedstrijd. Het enige minpunt voor mij was dat Milan niet heeft gewonnen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')