quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:46 schreef Smoofie het volgende:
Van bommel naar PSV en Clarence naar Ajax?
Deal.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:46 schreef Smoofie het volgende:
Van bommel naar PSV en Clarence naar Ajax?
quote:
Lolquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:47 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil een duel van Zlatan vs Messi zien.
Het zou zomaar eens kunnen vandaag!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:47 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil een duel van Zlatan vs Messi zien.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:48 schreef detulp050 het volgende:
Als je deze niet maakt, ben je gedoemd te verliezen
geluk shirt enzoquote:
Ik denk het ook. Maar heb thee op.quote:
Neequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Is het geen tactiek van Barca om vroeg achter te komen in grote wedstrijden om zo de tegenstander te manipuleren? Kijk: nu weer bijna, al eens tegen Real Madrid, binnen 24 seconden in de 1e wedstrijd tegen AC Milan. Gewoon om de tegenstander een verrassingsaanval te geven terwijl de tegenstander denkt dat ze veel beter zijn.
nee, verdediging van Barcelona is gewoon niet super mega top in het begin.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Is het geen tactiek van Barca om vroeg achter te komen in grote wedstrijden om zo de tegenstander te manipuleren? Kijk: nu weer bijna, al eens tegen Real Madrid, binnen 24 seconden in de 1e wedstrijd tegen AC Milan. Gewoon om de tegenstander een verrassingsaanval te geven terwijl de tegenstander denkt dat ze veel beter zijn.
Oh idd. Vreemd dat ze dat bij een thuiswedstrijd niet doen idd. Gast heeft zich toch altijd aan te passen?quote:
Jaquote:
dit is barcelona he, dan hoeft het nie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh idd. Vreemd dat ze dat bij een thuiswedstrijd niet doen idd. Gast heeft zich toch altijd aan te passen?
Hoort erbij. Moet kunnen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:51 schreef detulp050 het volgende:
Zitten ze weer met laserpennen in ogen te schijnen
Ik denk meer een talkpoeder bips. Maar in mijn geval is het meer een aanname.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
Seedorf met z'n eendenkont in de muur.
Nare lui die dat doenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:51 schreef detulp050 het volgende:
dat doen ze bij ruben schaken ook, dus zo speciaal is het niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:51 schreef detulp050 het volgende:
Alleen Marcelo kan dat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:52 schreef Zilverloo het volgende:
zelfs als messi uitglijdt geeft hij nog bijna een assist
Nee, andersom. Ruben Schaken heeft lasers uit z'n ogen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat doen ze bij ruben schaken ook, dus zo speciaal is het niet.
Ik mis hem vooral in dat shirtquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:52 schreef Smoofie het volgende:
Ik mis wel
[ afbeelding ]
dat kapsel van Zlatan
Ojah, dat was het.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, andersom. Ruben Schaken heeft lasers uit z'n ogen.
Ik weet het, maar dat is nog steeds Jeroenquote:
Kamille toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Zit trouwens aan de thee. Ietwat vochtig, dat wel.²
Neem bier. Je kijkt zo droevig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Zit trouwens aan de thee. Ietwat vochtig, dat wel.²
En een snor. Like a bossquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, andersom. Ruben Schaken heeft lasers uit z'n ogen.
quote:
Ze gaan over naar kunstgras.quote:
Hij kan dat gewoon makenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:52 schreef Smoofie het volgende:
Ik mis wel
[ afbeelding ]
dat kapsel van Zlatan
Ja, hij krijgt verse kamillethee geïnjecteerd. En volgens mij ook een chocotoff in zijn achterwerk geduwd. Zie je terug in zijn spel.quote:
[/tripmode]quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hij krijgt verse kamillethee geïnjecteerd. En volgens mij ook een chocotoff in zijn achterwerk geduwd. Zie je terug in zijn spel.²
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hij krijgt verse kamillethee geïnjecteerd. En volgens mij ook een chocotoff in zijn achterwerk geduwd. Zie je terug in zijn spel.²
Zit je mobiel te fokken? oh wacht, geheimtaal.. Hond, jij vind Seedorf een hond?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
okquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe voelt het als je vrouw een chocotoff in je anus drukt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Beter dan ducht lekken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:59 schreef Smoofie het volgende:
Ik zie 3 spelers van Milan lucht dekken.
Gaat weer terug naar zijn geboorteland. Pluto.quote:
Neequote:Op woensdag 28 maart 2012 21:00 schreef Type-R het volgende:
zou zo'n laser nou nog gevaarlijk zijn als ie van die afstand recht er in kijkt? et zijn wel flinke laserts
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[VBL Slowchat] #111: Zon, zee en voetbal!
Er is ook een Slowchat voor de liefhebbers.Zag hier alweer wat onzin voorbijkomen. Iedereen is welkom, maar je moet wel een ontgroening ondergaan.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en ook tijdens de voorbeschouwing en analyse.
Ja die dingen zijn niet voor niets verboden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:00 schreef Type-R het volgende:
zou zo'n laser nou nog gevaarlijk zijn als ie van die afstand recht er in kijkt? et zijn wel flinke laserts
42 keer.quote:
Niet voor mensen in de leger.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die dingen zijn niet voor niets verboden.
het is bedoeningquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:01 schreef YazooW het volgende:
Pfffff, wat een trieste bedoeling weer. Met z'n allen achter de scheids aan
Indd...quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik weet het nog zo net niet, of het geen penalty was.
Kun je verwachten bij Barcelona wedstrijdenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:01 schreef YazooW het volgende:
Pfffff, wat een trieste bedoeling weer. Met z'n allen achter de scheids aan
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:02 schreef jepperdeprep het volgende:
Tja die keeper tikt 'm toch echt aan. Je kan hem geven als scheidsrechter hoor. Maar vind het wel prima dat hij 'm niet geeft.
Als ze bovenin een stadion zitten is het minder gevaarlijk. Natuurlijk blijf je dat dingetje zien. Heb zelf ook wel eens een laser gehad waar je 50 m mee kon schijnen of zo, maar lijkt me niet dat het dan precies in een oog kan komen en dan schade kan aanrichten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die dingen zijn niet voor niets verboden.
"In de geest van de wedstrijd, blabla"quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:02 schreef jepperdeprep het volgende:
Tja die keeper tikt 'm toch echt aan. Je kan hem geven als scheidsrechter hoor. Maar vind het wel prima dat hij 'm niet geeft.
Schwalbe hoeft er niet bij, iedereen begrijpt je gelijk.quote:
Alexis had al kunnen gaan liggen toen die Milan speler in z'n nek vloogquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:01 schreef Wilskracht het volgende:
Alexis had een gele kaart moeten hebben.
aankomende zondag studio voetbal wordt hier half uur tijd aan besteed.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik weet het nog zo net niet, of het geen penalty was.
Eens.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:02 schreef Saekerhett het volgende:
Laserpen: reglementaire 0-3 nederlaag. Kijken hoe snel het stopt.
Goed plan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:02 schreef Saekerhett het volgende:
Dan gaan er gewoon Inter-fans op de tribune zitten en met die lasers schijnen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:02 schreef Saekerhett het volgende:
Ditquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:01 schreef Zilverloo het volgende:
zie die benen vliegen. vindt het gezocht
Ik denk niet dat het fans zijn die dat doen. Boeien hun het dan dat er met 3-0 wordt verloren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:02 schreef Saekerhett het volgende:
Behalve bij Messiquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:02 schreef Saekerhett het volgende:
lol inderdaadquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan gaan er gewoon Inter-fans op de tribune zitten en met die lasers schijnen.
Dit dus, geef je ze teveel macht.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Strenger controleren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee, er stond nog een alien.quote:
Hoe weet je of het niet het uitvak was?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:02 schreef Saekerhett het volgende:
Niet te handhaven zo'n regel. Kan ook misbruik van gemaakt worden door tegen supporters.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:02 schreef Saekerhett het volgende:
Hoop het niet. Het houdt het een beetje spannend.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:05 schreef sl44 het volgende:
Kan die rat met zijn laser niet verwijderd worden?
NOS stream heeft amper vertraging.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:05 schreef Romanus het volgende:
lol mijn stream heeft lichtelijke vertraging
Ik hoop dat Sneijder meekijkt.quote:
Klopt, als je 2 van zulke dikke kansen mist in de eerste 20 minuten, ga je het nooit meer winnenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit gaat Barça hoe dan ook winnen
shakira's toyboyquote:
Hij heeft mijn baan afgepakt.quote:
Alle officiële streams bijna nooit.quote:
Ga weg man, hij ziet eruit als een haring, zonder uitjes welteverstaan.quote:
ahhhquote:
Luque was datquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
Bij Ajax speelde toch ook een Pique?
sorry off topic
Ze willen dat Puyol en die andere geel krijgen zodat die de return niet mee kunnen doenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:08 schreef jepperdeprep het volgende:
Huh, nu al twee spelers van AC Milan die naar het achterhoofd grijpen terwijl er niks aan de hand is. Die voeren iets in hun schild.
Als je mee wil kijken in dit topic beter een eerdere doch slechtere stream. Niks zo vervelend als achterlopen en al over doelpunten lezen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
De NOS stream loopt zo'n 20 seconden voor op de Telfort stream, maar de NOS-stream is slechtere kwaliteit... keuzes..
Jij bedoeld Luque?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
sorry off topic
Dat inderdaad, goed voetbal, veel gezeikquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:08 schreef satecl het volgende:
Xavi gelijk weer huile huilie.. Tering wat heb ik toch een hekel aan dat kut barca
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:08 schreef satecl het volgende:
Xavi gelijk weer huile huilie.. Tering wat heb ik toch een hekel aan dat kut barca
Mitchell Pique ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
sorry off topic
Waarom doet hij eigenlijk nooit mee? Was toch een conflict ofzo?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:09 schreef Stiggie het volgende:
Seedorf is een baas. Zou niet misstaan in het nl elftal
Mitchell moest ik eerlijk gezegd even opzoekenquote:
Samen met Ruudquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:09 schreef Stiggie het volgende:
het komt er niet zo goed uit bij het NL elftalquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:09 schreef Stiggie het volgende:
Nu wel, het beste is er inmiddels wel van af.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:09 schreef Stiggie het volgende:
Maar hij heeft wel een homo achterwerk. Genoeg mannen die zijn bips als wasteil willen gebruiken. Denk ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
Seedorf zul je ook nooit op die opzichtige gay-ass schoentjes zien lopen. Gewoon wit of zwart, zoals het hoort.
nederlanders houden ervan om hem uit te fluiten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:09 schreef Romanus het volgende:
[..]
Waarom doet hij eigenlijk nooit mee? Was toch een conflict ofzo?
Een bikkel iddquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:09 schreef Stiggie het volgende:
Mensen die niet weten dat M. Pique bij Ajax speelde, falen hardquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Mitchell moest ik eerlijk gezegd even opzoekenIk wist alleen nog dat hij Pique heette, maar die bedoelde ik idd.
Hij word gehaat binnen oranje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:10 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
het komt er niet zo goed uit bij het NL elftal
Mitchell Piquequote:
Anita moet dus oppassenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een homo achterwerk. Genoeg mannen die zijn bips als wasteil willen gebruiken. Denk ik.²
omkopingquote:
ik kijk voor Ac Milan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:12 schreef Ramkraker het volgende:
Al die barca haters stop aub met kijken of stop aub met zeiken, stelletje wankers
Ik vind dit soort topics juist leuk omdat er aanhangers van beide ploegen zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:12 schreef Ramkraker het volgende:
Al die barca haters stop aub met kijken of stop aub met zeiken, stelletje wankers
Omkoping??quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat ie weer hoor. Hoevaak fluiten ze weer niet voor het vallen van Barça
Moet heel Oranje in dienst van hem spelen, wil hij uit de verf komenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:09 schreef Stiggie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |