quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:46 schreef Smoofie het volgende:
Van bommel naar PSV en Clarence naar Ajax?
Deal.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:46 schreef Smoofie het volgende:
Van bommel naar PSV en Clarence naar Ajax?
quote:
Lolquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:47 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil een duel van Zlatan vs Messi zien.
Het zou zomaar eens kunnen vandaag!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:47 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil een duel van Zlatan vs Messi zien.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:48 schreef detulp050 het volgende:
Als je deze niet maakt, ben je gedoemd te verliezen
geluk shirt enzoquote:
Ik denk het ook. Maar heb thee op.quote:
Neequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Is het geen tactiek van Barca om vroeg achter te komen in grote wedstrijden om zo de tegenstander te manipuleren? Kijk: nu weer bijna, al eens tegen Real Madrid, binnen 24 seconden in de 1e wedstrijd tegen AC Milan. Gewoon om de tegenstander een verrassingsaanval te geven terwijl de tegenstander denkt dat ze veel beter zijn.
nee, verdediging van Barcelona is gewoon niet super mega top in het begin.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Is het geen tactiek van Barca om vroeg achter te komen in grote wedstrijden om zo de tegenstander te manipuleren? Kijk: nu weer bijna, al eens tegen Real Madrid, binnen 24 seconden in de 1e wedstrijd tegen AC Milan. Gewoon om de tegenstander een verrassingsaanval te geven terwijl de tegenstander denkt dat ze veel beter zijn.
Oh idd. Vreemd dat ze dat bij een thuiswedstrijd niet doen idd. Gast heeft zich toch altijd aan te passen?quote:
Jaquote:
dit is barcelona he, dan hoeft het nie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh idd. Vreemd dat ze dat bij een thuiswedstrijd niet doen idd. Gast heeft zich toch altijd aan te passen?
Hoort erbij. Moet kunnen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:51 schreef detulp050 het volgende:
Zitten ze weer met laserpennen in ogen te schijnen
Ik denk meer een talkpoeder bips. Maar in mijn geval is het meer een aanname.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
Seedorf met z'n eendenkont in de muur.
Nare lui die dat doenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:51 schreef detulp050 het volgende:
dat doen ze bij ruben schaken ook, dus zo speciaal is het niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:51 schreef detulp050 het volgende:
Alleen Marcelo kan dat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:52 schreef Zilverloo het volgende:
zelfs als messi uitglijdt geeft hij nog bijna een assist
Nee, andersom. Ruben Schaken heeft lasers uit z'n ogen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat doen ze bij ruben schaken ook, dus zo speciaal is het niet.
Ik mis hem vooral in dat shirtquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:52 schreef Smoofie het volgende:
Ik mis wel
[ afbeelding ]
dat kapsel van Zlatan
Ojah, dat was het.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, andersom. Ruben Schaken heeft lasers uit z'n ogen.
Ik weet het, maar dat is nog steeds Jeroenquote:
Kamille toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Zit trouwens aan de thee. Ietwat vochtig, dat wel.²
Neem bier. Je kijkt zo droevig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Zit trouwens aan de thee. Ietwat vochtig, dat wel.²
En een snor. Like a bossquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, andersom. Ruben Schaken heeft lasers uit z'n ogen.
quote:
Ze gaan over naar kunstgras.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |