Onnodig, dit gaat hard genote worden hoor.quote:
Ik zal je moeder eens noten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onnodig, dit gaat hard genote worden hoor.
Je begint achter te lopen op remmie.
Vind ze niet leuk, ze post al amper.quote:
Ik sta er mede dankzij jou 5 op 'm voorquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onnodig, dit gaat hard genote worden hoor.
Je begint achter te lopen op remmie.
quote:
Sorry, doe Nikita de groeten van mequote:Op woensdag 28 maart 2012 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind ze niet leuk, ze post al amper.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sorry, doe Nikita de groeten van me.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sorry, doe Nikita de groeten van me.
Ik meen me te herinneren dat mijn amice GS rond een uur of 2 wou komen, dus ik match die tijd waarschijnlijk. We moeten elkaar alvast wat moed inpraten voor de hamer en sikkel brigade komt opdagen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:05 schreef remlof het volgende:
Maar goed, ik probeer er om half vier te zijn, via Den Bosch, misschien kan ik met betyar in de trein vast indrinken?
Hoe laat zijn jullie er?
Citroen bij je drankje zodat je niet als politiek gevangene wordt meegenomen, kan je zo'n zuur gezicht trekken:quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat mijn amice GS rond een uur of 2 wou komen, dus ik match die tijd waarschijnlijk. We moeten elkaar alvast wat moed inpraten voor de hamer en sikkel brigade komt opdagen natuurlijk.
Oh goed plan!quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:16 schreef JoaC het volgende:
[..]
Citroen bij je drankje zodat je niet als politiek gevangene wordt meegenomen, kan je zo'n zuur gezicht trekken:
[ afbeelding ]
Ik heb nog ergens een rood t-shirt met in het geel CCCP erop. Als ik het kan vinden trek ik het aanquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat mijn amice GS rond een uur of 2 wou komen, dus ik match die tijd waarschijnlijk. We moeten elkaar alvast wat moed inpraten voor de hamer en sikkel brigade komt opdagen natuurlijk.
Mwoah, ze willen niet al te geweldig weer dus wellicht is een overhemd beter.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een rood t-shirt met in het geel CCCP erop. Als ik het kan vinden trek ik het aan
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:16 schreef JoaC het volgende:
[..]
Citroen bij je drankje zodat je niet als politiek gevangene wordt meegenomen, kan je zo'n zuur gezicht trekken:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:22 schreef JoaC het volgende:
[..]
Er werd gebaggerd, dat kan in de toilet van de meetlocatie, niet in topic
Verschil tussen willekeurige filmplaatjes en verwijzingen naar de meet. Niks mis met plaatjes van bedekte borsten, lijken op bitterballen, dus wel Ontopic.quote:
ohjaquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:27 schreef JoaC het volgende:
[..]
Verschil tussen willekeurige filmplaatjes en verwijzingen naar de meet. Niks mis met plaatjes van bedekte borsten, lijken op bitterballen, dus wel Ontopic.
Ik verwees naar eventuele zure gezichten voor de meet, Tem verwijst naar paar dagen terug, toen willekeurige plaatjes zich in rap tempo opvolgden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zie geen borsten, maar een ouwe man.
Het waren geen willekeurige plaatjes maar goed dat begreep jij niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:32 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik verwees naar eventuele zure gezichten voor de meet, Tem verwijst naar paar dagen terug, toen willekeurige plaatjes zich in rap tempo opvolgden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |