SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Als jij er niet bent grijpen wij onze kans.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wil ik net wat posten, is ie alweer vol..
Jullie gaan weer als een gek zie ik
GREAT MINDS THINK AWESOMEquote:
Awesome!quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:37 schreef MohMi het volgende:
We moeten een keer een overzicht maken van alle TT
@ MR: Cake!!!![]()
![]()
Heb net een fase gehad met dat nr, nog wel eigenlijk. TE vet gewoon!
Wou net zeggenquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:37 schreef Muisraket het volgende:
@MohMi: Topicreeks: STA 's-Hertogenbosch
quote:
Ik, jij: wijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik, jij: wij
Oké, dit is wel heel klef, mijn taco's komen naar boven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Heel subtiel, die houding van dat meisje, heel subtiel.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik, jij: wij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
I know you like it.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, dit is wel heel klef, mijn taco's komen naar boven.
2 Fokt op buiken zien en dan de houding van een meisje beoordelenquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heel subtiel, die houding van dat meisje, heel subtiel.
Nee, die was echt veel te erg.quote:
Jij en bdh ja.quote:
Mweh, ben het wel gewend van de VPRO, daar was een programma waar ook altijd buiken als gezichten waren geschminkt, dus dan valt die enorm onsubtiele decolletéhouding wel meer op.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
2 Fokt op buiken zien en dan de houding van een meisje beoordelen___________
Zo'n buik en dan shifto's oude kapsel eropquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
2 Fokt op buiken zien en dan de houding van een meisje beoordelen___________
Ik voel een paint aankomen!quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo'n buik en dan shifto's oude kapsel erop
Alsof je dat niet gewend bent.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, die was echt veel te erg.
[..]
Jij en bdh ja.
ik ook niet.quote:
Jij paint met poepquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hmm, dan was dat gevoel toch een aanduiding dat ik moet poepen denk ik.
Ik word geil van jou nuquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hmm, dan was dat gevoel toch een aanduiding dat ik moet poepen denk ik.
Meestal welquote:
Dat effect heb ik vaker op mensen als ik uitgebreid over poep(-en) praatquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik word geil van jou nu
Deden de makers van The Elder Scrolls III ookquote:
Snap ikquote:[..]
Dat effect heb ik vaker op mensen als ik uitgebreid over poep(-en) praat
Die heb ik niet meerquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:49 schreef Muisraket het volgende:
Als iemand even het origineel stuurt van de shifto foto, doe ik het wel.
Hoezo datquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:50 schreef MohMi het volgende:
Ik denk dat ik ook een beetje de lol heb weggenomenKut MohMi
True. Maar poep nietquote:
Stuur es naar mijquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:08 schreef Muisraket het volgende:
Heb me gewaagd aan een paint/photoshop, maar hij lijkt meer op een liefdesbaby van shifto, bdh en Barrie Butsers (als in het personage uit de New Kids film, niet als BB) dan op shifto.Waar is Barrie trouwens?
Gaat ze nou daten met die jongen?
Barrieee!quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Neequote:Op woensdag 28 maart 2012 19:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Barrieee!Ga je nou met die gast daten?
Eigenlijk wel, dat is het erge.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie hebben ook echt heel de dag geen kut te doen he. Wat een levens.
DJ gefeliciteerd met die 10!
En MR nu ben ik benieuwd naar die paint.
Waarom niet, als ik vragen mag?quote:
Nee, want hier ga ik over een tijdje heel erg van balen.quote:
Lijkt alleen niet echt meer op shifto, maar goed, ik heb zijn gezicht dan ook wat misvormd en uitgerekt.quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lijkt alleen niet echt meer op shifto, maar goed, ik heb zijn gezicht dan ook wat misvormd en uitgerekt.
Meer een afro-matje-combinatie nu.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is waarMaar die afro herken je gelijk.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Meer een afro-matje-combinatie nu.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:28 schreef Muisraket het volgende:
Ik ga maar eens wat doen, fijne avond mensjes!
Warriequote:Op woensdag 28 maart 2012 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Ze gaat liever met mijquote:
Dag pluisjequote:Op woensdag 28 maart 2012 19:28 schreef Muisraket het volgende:
Ik ga maar eens wat doen, fijne avond mensjes!
Handjeeeeequote:Op woensdag 28 maart 2012 19:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Warrie![]()
[..]
Ze gaat liever met mij
Ergens geloof ik het niet helemaal...quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ergens geloof ik het niet helemaal...
Noemen ze dat zo tegenwoordig? Vroeger noemden we het gewoon een lijntjequote:Op woensdag 28 maart 2012 19:45 schreef shifto het volgende:
* shifto snuift snel even wat lente op op zijn balkon
Een lijntje zegt nog niks, een lijntje wat?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig? Vroeger noemden we het gewoon een lijntje
Coke.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Een lijntje zegt nog niks, een lijntje wat?Sos? Pep? Keta?
Weet je zeker dat je niet mijn zweet rook toen ik voorbij kwam gerend?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:45 schreef shifto het volgende:
* shifto snuift snel even wat lente op op zijn balkon
Jouw zweet ruikt naar lentequote:Op woensdag 28 maart 2012 19:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet mijn zweet rook toen ik voorbij kwam gerend?
Werkt wel beter dan hardlopenquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Een lijntje zegt nog niks, een lijntje wat?Sos? Pep? Keta?
quote:
Kijk met die instelling kom je nog eens ergensquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:00 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
Die ga ik zeker een keer gebruiken! 'Ik stink niet, dat is de geur van lente! Geleerd van BDH dus dan is het waar!'
Maar met die geur niet dus ik ga toch maar even douchenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kijk met die instelling kom je nog eens ergens
Bedankt namens Pokie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar met die geur niet dus ik ga toch maar even douchen
Taxi tientje!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:24 schreef rubbereend het volgende:
hallo, vraagje. Weet iemand nog een goedkope of zwarte taxi in Den Bosch?
Wat voorquote:
Aambeien cornetto. Was eventjes naar de pomp gewandeld.quote:
Groot gelijk. Is wel lekker tochquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Aambeien cornetto. Was eventjes naar de pomp gewandeld.
Die weet ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:24 schreef rubbereend het volgende:
hallo, vraagje. Weet iemand nog een goedkope of zwarte taxi in Den Bosch?
Ze hebben ook kleintjes. Al krijg je die ook in een keer weg.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Groot gelijk. Is wel lekker tochIk hou van Magnums (zowel het ijsje als het wapen) maar wordt er zo dik van
Daarom moet je gaan lopen om er een te halen. Dan heb je alvast 3 van 42083 calorieën verbrand.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Groot gelijk. Is wel lekker tochIk hou van Magnums (zowel het ijsje als het wapen) maar wordt er zo dik van
Dan zijn bonbons op een stokjequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze hebben ook kleintjes. Al krijg je die ook in een keer weg.
Ja dat is waar. Zo'n hele doos meenemenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daarom moet je gaan lopen om er een te halen. Dan heb je alvast 3 van 42083 calorieën verbrand.
Nee, voor ieder ijsje opnieuw lopen BDH!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Zo'n hele doos meenemen
Nu moet ik denken aan het feit dat mn oma net vertelde dat ze na een bonbon met alcohol erin al begint te wankelen. Kan/wil het niet gelovenquote:
Nee ik hou het wel bij waterijsjesquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, voor ieder ijsje opnieuw lopen BDH!
Jouw oma is mijn moederquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan het feit dat mn oma net vertelde dat ze na een bonbon met alcohol erin al begint te wankelen. Kan/wil het niet geloven
Dat zegt ze jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En voelt ze dat na 1 zo'n ding serieus?
Ik weet dat je wilquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef shifto het volgende:
Kheb ook zin in een ijsje maar het tankstation hier is 2x zo ver als die van DJ
[ afbeelding ]
Dan verbrand je al gauw 6 calorieën!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef shifto het volgende:
Kheb ook zin in een ijsje maar het tankstation hier is 2x zo ver als die van DJ
[ afbeelding ]
Ik hoop voor je smaakpapillen dat dit een opzettelijke tikfout is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Aambeien cornetto. Was eventjes naar de pomp gewandeld.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik hoop voor je smaakpapillen dat dit een opzettelijke tikfout is.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aanstellerigquote:
Hij was opzettelijk. Ik vroeg me eerlijk gezegd al af wanneer iemand het zou zien. +1 internet voor jou.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zag dat nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hij was opzettelijk. Ik vroeg me eerlijk gezegd al af wanneer iemand het zou zien. +1 internet voor jou.
Inderdaad. Jezus dan is er ook geen bal aan. Kan je om half alweer naar huisquote:
1 internet? OMG dat is wel heel veel eer, dankjewel! En maf dat niemand anders het zag.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hij was opzettelijk. Ik vroeg me eerlijk gezegd al af wanneer iemand het zou zien. +1 internet voor jou.
Niemand gelooft dat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zag het wel maar zocht het niet om te corrigeren.
Ik wel, maar ik ben misschien ook iets te goedgelovig.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zag het wel maar zocht het niet om te corrigeren.
Ik moest lachen om jouw garp dat je het gezien hadquote:
Thanks for the invite dude, maar ik sla deze overquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:09 schreef shifto het volgende:
MohMi, rj komt zo biertje doen, komde ook ff langs?
pompompompompompompom parara pompompom ik ben een vrach twagenchauffeur...quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:41 schreef BarrieButsers het volgende:
En bdh door dat ene kutlied heb ik eindelijk het vrachtwagenchauffeurslied weer gevonden
Parara Pompompompom pompompompomquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
pompompompompompompom parara pompompom ik ben een vrach twagenchauffeur...
Ik heb echt het gevoel vrijdag al iets te hebben... Is goedquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Thanks for the invite dude, maar ik sla deze overVrijdagavond bij mij?
Ik heb ook het gevoel dat jij vrijdag iets hebt! xDDquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel vrijdag al iets te hebben... Is goedDenk ik
Deze is beter, DJquote:
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat jij vrijdag iets hebt! xDDWe zien vrijdag wel
Denk je nou serieus...quote:
Ik denk niet.quote:
Wat kost die tosti?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:48 schreef BarrieButsers het volgende:
tos tos tos tosti tos tos tos tosti tos tos tos tosti tosti in het weekend ga ich gehre noa de kroeg
Over heldinnen gesproken, wat is de uitkomst van je onderzoekquote:
Great minds think alike, BB!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Durven jullie niet meer te posten?
Ik ook voor jou. Vooral in BEAR-modus.quote:
Dan ben ik juist heel lief. Behalve als ik je niet magquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ook voor jou. Vooral in BEAR-modus.
Je verwart BEAR-modus met teddybear-modus.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan ben ik juist heel lief. Behalve als ik je niet mag
O je hebt gelijk. In BEAR-modus trek ik zonder enige spijt/moeite je kop van je rompquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je verwart BEAR-modus met teddybear-modus.
Jori's uiterst interessante sexy time.quote:
Jori's uitermate iniemienie slappe tietjes.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jori's uiterst interessante sexy time.
Zo inimienie zijn ze anders nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jori's uitermate iniemienie slappe tietjes.
Ze zijn vooral platquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zo inimienie zijn ze anders niet
[ afbeelding ]
In de winter een kleine C, in de zomer een B.quote:
Val je af in de zomer dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
In de winter een kleine C, in de zomer een B.
Waarom zo'n verschil?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
In de winter een kleine C, in de zomer een B.
quote:
Ik ben een kameel. In de zomer heb ik meer extra vocht nodig en kan ik het niet opslaan. Daarom worden mijn bulten kleiner.quote:
Hoe krijg je het verzonnenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een kameel. In de zomer heb ik meer extra vocht nodig en kan ik het niet opslaan. Daarom worden mijn bulten kleiner.
Serieus wat is ditquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een kameel. In de zomer heb ik meer extra vocht nodig en kan ik het niet opslaan. Daarom worden mijn bulten kleiner.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
[..]
In de zomer haal ik er altijd de melk uitquote:
Dat denk je. Is gewoon een vochtkwestie. Jij bent ook een kameel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze in de winter juist dikker, maar dat komt gewoon omdat ik dan vadsiger ben
Ah, is dat het!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat denk je. Is gewoon een vochtkwestie. Jij bent ook een kameel.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Zit een giraf in het bos een joint te draaien komt er plots een konijn voorbij gerend. "Gatver", zegt het konijn, "dat moet je niet doen, je kan beter met mij gaan rennen." "Eigenlijk heeft het konijn gelijk", denkt de giraf en hij gooit z'n joint in de struiken er rent met het konijn mee door het bos. Even later komen ze een olifant tegen die op het punt staat een gigantische lijn coke te snuiven."Neeeeee", roept het konijn, "dat moet je niet doen, denk na en ga met ons mee rennen door het bos!" De olifant kijkt naar z'n lijn en blaast alles met een puf de lucht in. "Hij heeft gelijk", denkt de olifant en zo rennen ze met z'n drieën door het bos.
Aan de rand van het bos zit een leeuw met z'n al afgebonden poot klaar om een shot heroïne te nemen. Op het moment dat de drie voorbij komen geeft ie het konijn een enorme klap tegen z'n bek. Het konijn landt bewusteloos 3 meter verder in de struiken waarop de giraf en de olifant tegen de leeuw schreeuwen dat ie normaal moet doen.
Zegt de leeuw: "het is goed met jullie, iedere keer als dat kut konijn aan de xtc heeft gezeten moet iedereen met hem mee door het bos gaan rennen.
PARTYFLOCK MOPJE
wtfquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Zit een giraf in het bos een joint te draaien komt er plots een konijn voorbij gerend. "Gatver", zegt het konijn, "dat moet je niet doen, je kan beter met mij gaan rennen." "Eigenlijk heeft het konijn gelijk", denkt de giraf en hij gooit z'n joint in de struiken er rent met het konijn mee door het bos. Even later komen ze een olifant tegen die op het punt staat een gigantische lijn coke te snuiven."Neeeeee", roept het konijn, "dat moet je niet doen, denk na en ga met ons mee rennen door het bos!" De olifant kijkt naar z'n lijn en blaast alles met een puf de lucht in. "Hij heeft gelijk", denkt de olifant en zo rennen ze met z'n drieën door het bos.
Aan de rand van het bos zit een leeuw met z'n al afgebonden poot klaar om een shot heroïne te nemen. Op het moment dat de drie voorbij komen geeft ie het konijn een enorme klap tegen z'n bek. Het konijn landt bewusteloos 3 meter verder in de struiken waarop de giraf en de olifant tegen de leeuw schreeuwen dat ie normaal moet doen.
Zegt de leeuw: "het is goed met jullie, iedere keer als dat kut konijn aan de xtc heeft gezeten moet iedereen met hem mee door het bos gaan rennen.
PARTYFLOCK MOPJE
Die waren zo awesome hequote:Op woensdag 28 maart 2012 21:52 schreef MohMi het volgende:
Krijg meteen een Happy Tree Friends gevoel
En vooral dat über psycho intro muziekjequote:
Op de middelbare stiekem die filmpjes kijken en ideeën opdoenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
En vooral dat über psycho intro muziekjeToenmalige collega en ik deden de hele dag niks anders dan dat liedje zingen
Ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ging echt STUK bij die laatste foto!!!![]()
Het viel me pas op toen ik die reactie eronder lasquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ging echt STUK bij die laatste foto!!!![]()
Bij mij ook pas de derde keer ofzo, maar alleen al dat hoofd van die kerel zelfquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het viel me pas op toen ik die reactie eronder las
Zo mooi dat ie gaat kotsen en zoenen enzoquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
....ik heb hier geen woorden voor....
Iets zegt me dat ik blij ben dat ik dit maar 20 sec heb volgehouden...quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo mooi dat ie gaat kotsen en zoenen enzo
Nee dat einde is coolquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik blij ben dat ik dit maar 20 sec heb volgehouden...
Inderdaad. Mag een voorbeeld nemen aan de vader van Breivik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:37 schreef DeJori het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-politie-door.dhtml
Hoe labiel ben je dan?
Ik kan me niks van zijn reactie herinneren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Inderdaad. Mag een voorbeeld nemen aan de vader van Breivik.
Juist.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik kan me niks van zijn reactie herinneren.
Omdat het weekend om half 1 vandaag begintquote:
Dat nummer komt ook een keer voor in Southpark waar Stan wordt opgesloten in een kelder met dit nummerquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wie heeft the girl with the dragon tattoo gezien?
Ik net en ik heb een nummer opgezocht, en die comment eronder_________________
My swedish friend Martin likes this song. Whenever he has girls over he invites them to his basement to listen to this song. He hasn't had a man there before though.
Ik moest zo hard lachen
Jup, gaat een groot project live datgetest meot worden voordat iedereen begint. En da's maar goed ook want het gaat niej goed niej.quote:
Recht hierboven is het blauw, maar verder richting de horizon wordt het steeds grijzer...quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:12 schreef DuTank het volgende:
Is het nou heel lichtjes blauw of gewoon grijs?
En richting Kaatsheuvel? Ik ga naar de Eftelingquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Recht hierboven is het blauw, maar verder richting de horizon wordt het steeds grijzer...
Dat is zeg maar de kant die ik op kijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
En richting Kaatsheuvel? Ik ga naar de Efteling
Efteling!quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Idd!! Heb al die comix gedownloadquote:Op donderdag 29 maart 2012 07:08 schreef bijdehand het volgende:
Yo thijske
Shifto, dit is gaaf: http://www.bookdepository(...)irkman/9781607060765
Thanks! Altijd leuk met het vrouwtje hahaquote:
En volgens mij hebben jullie ook de voorlopig laatste mooie dag te pakken!quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Thanks! Altijd leuk met het vrouwtje haha
Ja godver morgenmiddag heb ik eindelijk een soort van vrij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
En volgens mij hebben jullie ook de voorlopig laatste mooie dag te pakken!
oh shit het is nog onze jubileumdag ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
En volgens mij hebben jullie ook de voorlopig laatste mooie dag te pakken!
Sorry dat is mijn schuld. Ik hoef dit weekend niet te werken, dus dan is het geen mooi weer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja godver morgenmiddag heb ik eindelijk een soort van vrij.
Haha snugger, snel nog even iets romantisch fixen dan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
oh shit het is nog onze jubileumdag ook![]()
![]()
Wel echt heel stom toeval voor je zeg!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Sorry dat is mijn schuld. Ik hoef dit weekend niet te werken, dus dan is het geen mooi weer.
Geen toeval. Het is een natuurwet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wel echt heel stom toeval voor je zeg!
Inderdaad, zul je zien dat het weekend weer hopeloos isquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja godver morgenmiddag heb ik eindelijk een soort van vrij.
veel plezier!quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ahhw, mijn auto's zijn er dit jaar (bij hoge uitzondering) een keer glansrijk doorheen gekomen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:00 schreef shifto het volgende:
Auto APK afgekeurd, kost weer klauwen met geld
Ah kerel das KHUTquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:00 schreef shifto het volgende:
Auto APK afgekeurd, kost weer klauwen met geld
Jouw schuld! Schokbreker rechts is lek, en wie zit er altijd als passagier?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ah kerel das KHUTik hoop seriously dat het meevalt.
Dan zal ik voorlopig maar met de fiets blijven gaan; net Bossche Bollen gegetenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Jouw schuld! Schokbreker rechts is lek, en wie zit er altijd als passagier?Stalen hekje all over again...
Mag ik achterop?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan zal ik voorlopig maar met de fiets blijven gaan; net Bossche Bollen gegeten
Nope, maar ik ga vanmiddag wel een nieuwe fiets bestellen via mn werkquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Mag ik achterop?dan verkoop ik mijn auto en halen we crack
Herkenbaarquote:
Ja is hier sloom.quote:
Ah, dan heeft zo'n LOI-IT'er als Shifty zeker de infrastructuur aangelegd bij jullie?quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ah, dan heeft zo'n LOI-IT'er als Shifty zeker de infrastructuur aangelegd bij jullie?
Je zult maar tot 5u moeten werken in hilversum en daarna nog adviseursvergadering in utrecht hebben tot 9uquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je zult maar tot 5u moeten werken in hilversum en daarna nog adviseursvergadering in utrecht hebben tot 9u
Dit. En vanavond ook nog werken.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit. En vanavond ook nog werken.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:01 schreef MohMi het volgende:
Ik zal een biertje nemen om de boel wat op te vrolijken
Ik zal aan je denken als ik niks aan het doen benquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit. En vanavond ook nog werken.
What's up?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik bestempel mij hierzelf met pechvogel.
Watistquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik bestempel mij hierzelf met pechvogel.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
en geloof me, ik heb altijd pechaltijd
Lees het zo schatjequote:Op donderdag 29 maart 2012 17:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Omdat ik erachter ben gekomen dat ik altijd in mijn leven pech heb
Ik ben bijvoorbeeld altijd de enige van de groep die een broodje met saus op zn broek laat vallen. Zonder eigen schuld.
Just sayin'
Oh en verder is er nog iets, maar dat valt onder de BDH-TFM Code
idd, maar ik heb wel de kracht dat ik van mezelf weet dat alles wat mij kleiner hoort te maken, mij juist sterker maaktquote:
Denk zo, wie je niet groot heeft gebracht, kan je ook niet klein krijgen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
idd, maar ik heb wel de kracht dat ik van mezelf weet dat alles wat mij kleiner hoort te maken, mij juist sterker maakt
Wat een onzin barriequote:Op donderdag 29 maart 2012 17:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk zo, wie je niet groot heeft gebracht, kan je ook niet klein krijgen.
Hoe bedoel je, sociaal niet de sterkste?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ben iemand die altijd hoopt op t betere en daarmee groot blijft.
Ik ben sociaal nou niet bepaald de sterkste en dat is echt kut geloof me
Maar ik blijf mezelf proberen te verbeteren
Mwah ergens ben ik het er wel mee eens. Hoe dom het ook klinkt.quote:
Maar je hebt toch vrienden enzo?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ga hier niet lopen zeiken over mezelf in dit topicWie weet wie dit allemaal leest..
Maar kennelijk doe ik altijd iets 'fout' sociaalEn op een gegeven moment ben ik een makkelijk doelwit
quote:
I feel ya, brother.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ga hier niet lopen zeiken over mezelf in dit topicWie weet wie dit allemaal leest..
Maar kennelijk doe ik altijd iets 'fout' sociaalEn op een gegeven moment ben ik een makkelijk doelwit
Haha tuurlijkquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar je hebt toch vrienden enzo?
quote:
Wel kut TM..quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Haha tuurlijkstabiele vriendengroep alles
Maar op school is het altijd ff lastig.
En nee ik word niet gepest
Ja weet niet wat ik moet zeggen.quote:
Zeg dat tegen Ed Geinquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mwah ergens ben ik het er wel mee eens. Hoe dom het ook klinkt.
Was kei positief dit keer!quote:
Oh op school ook gewoon vrienden hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja weet niet wat ik moet zeggen.Ben blij voor je dat je buiten school wel gewoon matties hebt.
Fuck die stomme mensen op school.Hoe is het met die chick?
Onderste laag van de samenlevingquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Oh op school ook gewoon vrienden hoorHeb alles, ik bedoel, mijn klas zit vol met de onderste laag van de samenleving
Maar zoals ik al zei doe ik sociaal altijd iets fout haha
Met de chick is het ongeveer hetzelfde
Ik ben er echt niet op af gestapt als je dat soms denktquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Onderste laag van de samenleving![]()
Serieus ik denk dat er maar weinig zijn die wel op dat meisje waren afgestapt en nu dr nummer hadden gefixt. Hoe makkelijk sommige er ook over praten.
Nee dat dacht ik niet. Dacht wel dat jij en jouw altijd sociaal iets fout doen gelijk stelt met niet op haar afstappen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik ben er echt niet op af gestapt als je dat soms denkt
Maar die shit gaat komen
Haha nee dat zit algemenerquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik niet. Dacht wel dat jij en jouw altijd sociaal iets fout doen gelijk stelt met niet op haar afstappen.
Maar je bent dus van plan om met haar te gaan praten?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Haha nee dat zit algemener
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |