SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Als jij er niet bent grijpen wij onze kans.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wil ik net wat posten, is ie alweer vol..
Jullie gaan weer als een gek zie ik
GREAT MINDS THINK AWESOMEquote:
Awesome!quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:37 schreef MohMi het volgende:
We moeten een keer een overzicht maken van alle TT
@ MR: Cake!!!![]()
![]()
Heb net een fase gehad met dat nr, nog wel eigenlijk. TE vet gewoon!
Wou net zeggenquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:37 schreef Muisraket het volgende:
@MohMi: Topicreeks: STA 's-Hertogenbosch
quote:
Ik, jij: wijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik, jij: wij
Oké, dit is wel heel klef, mijn taco's komen naar boven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Heel subtiel, die houding van dat meisje, heel subtiel.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik, jij: wij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
I know you like it.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, dit is wel heel klef, mijn taco's komen naar boven.
2 Fokt op buiken zien en dan de houding van een meisje beoordelenquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heel subtiel, die houding van dat meisje, heel subtiel.
Nee, die was echt veel te erg.quote:
Jij en bdh ja.quote:
Mweh, ben het wel gewend van de VPRO, daar was een programma waar ook altijd buiken als gezichten waren geschminkt, dus dan valt die enorm onsubtiele decolletéhouding wel meer op.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
2 Fokt op buiken zien en dan de houding van een meisje beoordelen___________
Zo'n buik en dan shifto's oude kapsel eropquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
2 Fokt op buiken zien en dan de houding van een meisje beoordelen___________
Ik voel een paint aankomen!quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo'n buik en dan shifto's oude kapsel erop
Alsof je dat niet gewend bent.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, die was echt veel te erg.
[..]
Jij en bdh ja.
ik ook niet.quote:
Jij paint met poepquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hmm, dan was dat gevoel toch een aanduiding dat ik moet poepen denk ik.
Ik word geil van jou nuquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hmm, dan was dat gevoel toch een aanduiding dat ik moet poepen denk ik.
Meestal welquote:
Dat effect heb ik vaker op mensen als ik uitgebreid over poep(-en) praatquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik word geil van jou nu
Deden de makers van The Elder Scrolls III ookquote:
Snap ikquote:[..]
Dat effect heb ik vaker op mensen als ik uitgebreid over poep(-en) praat
Die heb ik niet meerquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:49 schreef Muisraket het volgende:
Als iemand even het origineel stuurt van de shifto foto, doe ik het wel.
Hoezo datquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:50 schreef MohMi het volgende:
Ik denk dat ik ook een beetje de lol heb weggenomenKut MohMi
True. Maar poep nietquote:
Stuur es naar mijquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:08 schreef Muisraket het volgende:
Heb me gewaagd aan een paint/photoshop, maar hij lijkt meer op een liefdesbaby van shifto, bdh en Barrie Butsers (als in het personage uit de New Kids film, niet als BB) dan op shifto.Waar is Barrie trouwens?
Gaat ze nou daten met die jongen?
Barrieee!quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Neequote:Op woensdag 28 maart 2012 19:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Barrieee!Ga je nou met die gast daten?
Eigenlijk wel, dat is het erge.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie hebben ook echt heel de dag geen kut te doen he. Wat een levens.
DJ gefeliciteerd met die 10!
En MR nu ben ik benieuwd naar die paint.
Waarom niet, als ik vragen mag?quote:
Nee, want hier ga ik over een tijdje heel erg van balen.quote:
Lijkt alleen niet echt meer op shifto, maar goed, ik heb zijn gezicht dan ook wat misvormd en uitgerekt.quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lijkt alleen niet echt meer op shifto, maar goed, ik heb zijn gezicht dan ook wat misvormd en uitgerekt.
Meer een afro-matje-combinatie nu.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is waarMaar die afro herken je gelijk.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Meer een afro-matje-combinatie nu.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:28 schreef Muisraket het volgende:
Ik ga maar eens wat doen, fijne avond mensjes!
Warriequote:Op woensdag 28 maart 2012 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Ze gaat liever met mijquote:
Dag pluisjequote:Op woensdag 28 maart 2012 19:28 schreef Muisraket het volgende:
Ik ga maar eens wat doen, fijne avond mensjes!
Handjeeeeequote:Op woensdag 28 maart 2012 19:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Warrie![]()
[..]
Ze gaat liever met mij
Ergens geloof ik het niet helemaal...quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ergens geloof ik het niet helemaal...
Noemen ze dat zo tegenwoordig? Vroeger noemden we het gewoon een lijntjequote:Op woensdag 28 maart 2012 19:45 schreef shifto het volgende:
* shifto snuift snel even wat lente op op zijn balkon
Een lijntje zegt nog niks, een lijntje wat?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig? Vroeger noemden we het gewoon een lijntje
Coke.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Een lijntje zegt nog niks, een lijntje wat?Sos? Pep? Keta?
Weet je zeker dat je niet mijn zweet rook toen ik voorbij kwam gerend?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:45 schreef shifto het volgende:
* shifto snuift snel even wat lente op op zijn balkon
Jouw zweet ruikt naar lentequote:Op woensdag 28 maart 2012 19:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet mijn zweet rook toen ik voorbij kwam gerend?
Werkt wel beter dan hardlopenquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Een lijntje zegt nog niks, een lijntje wat?Sos? Pep? Keta?
quote:
Kijk met die instelling kom je nog eens ergensquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:00 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
Die ga ik zeker een keer gebruiken! 'Ik stink niet, dat is de geur van lente! Geleerd van BDH dus dan is het waar!'
Maar met die geur niet dus ik ga toch maar even douchenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kijk met die instelling kom je nog eens ergens
Bedankt namens Pokie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar met die geur niet dus ik ga toch maar even douchen
Taxi tientje!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:24 schreef rubbereend het volgende:
hallo, vraagje. Weet iemand nog een goedkope of zwarte taxi in Den Bosch?
Wat voorquote:
Aambeien cornetto. Was eventjes naar de pomp gewandeld.quote:
Groot gelijk. Is wel lekker tochquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Aambeien cornetto. Was eventjes naar de pomp gewandeld.
Die weet ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:24 schreef rubbereend het volgende:
hallo, vraagje. Weet iemand nog een goedkope of zwarte taxi in Den Bosch?
Ze hebben ook kleintjes. Al krijg je die ook in een keer weg.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Groot gelijk. Is wel lekker tochIk hou van Magnums (zowel het ijsje als het wapen) maar wordt er zo dik van
Daarom moet je gaan lopen om er een te halen. Dan heb je alvast 3 van 42083 calorieën verbrand.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Groot gelijk. Is wel lekker tochIk hou van Magnums (zowel het ijsje als het wapen) maar wordt er zo dik van
Dan zijn bonbons op een stokjequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze hebben ook kleintjes. Al krijg je die ook in een keer weg.
Ja dat is waar. Zo'n hele doos meenemenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daarom moet je gaan lopen om er een te halen. Dan heb je alvast 3 van 42083 calorieën verbrand.
Nee, voor ieder ijsje opnieuw lopen BDH!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Zo'n hele doos meenemen
Nu moet ik denken aan het feit dat mn oma net vertelde dat ze na een bonbon met alcohol erin al begint te wankelen. Kan/wil het niet gelovenquote:
Nee ik hou het wel bij waterijsjesquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, voor ieder ijsje opnieuw lopen BDH!
Jouw oma is mijn moederquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan het feit dat mn oma net vertelde dat ze na een bonbon met alcohol erin al begint te wankelen. Kan/wil het niet geloven
Dat zegt ze jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En voelt ze dat na 1 zo'n ding serieus?
Ik weet dat je wilquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef shifto het volgende:
Kheb ook zin in een ijsje maar het tankstation hier is 2x zo ver als die van DJ
[ afbeelding ]
Dan verbrand je al gauw 6 calorieën!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef shifto het volgende:
Kheb ook zin in een ijsje maar het tankstation hier is 2x zo ver als die van DJ
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |