Volgens mij moet je dit topic nog maar eens doorlezen.quote:
Dat heb ik idd niet gedaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dit topic nog maar eens doorlezen.
Was ook geen bash, maar wel een volkomen onlogische reactie. Excelsior kan europa in zelfs als ze eventueel degraderen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heb ik idd niet gedaan.Vond t gewoon leuk om even te reageren. Was niet als bash oid bedoeld.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Was ook geen bash, maar wel een volkomen onlogische reactie. Excelsior kan europa in zelfs als ze eventueel degraderen.
quote:Voorwaarde om een ticket te verzilveren is dat een team in de Eredivisie speelt.
Dat klopt toch, Excelsior speelt Eredivisie en dit jaar krijgen ze het ticket. Discussie is overigens al geweest dit topic, moet je even terugkijkenquote:
Top thx. Ik hou mn harses en veel plezier in Europa als het lukt!quote:Op zondag 1 april 2012 17:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat klopt toch, Excelsior speelt Eredivisie en dit jaar krijgen ze het ticket. Discussie is overigens al geweest dit topic, moet je even terugkijken
Edit: Deze post bedoelde ik: Excelsior europa in.. Doe het zo, omdat er een quote in staat die belangrijk is
Hahah briljant gedaanquote:
Haha, prachtig die zelfspot. Mooie gevonden, Calandquote:
Ah, das nieuwe info voor mij. Heb je er een link voor?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:25 schreef GGMM het volgende:
Het valt nog te bezien of Excelsior Europa in wil trouwens. Het kost meer dan dat het oplevert.
Dat is een mythequote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:25 schreef GGMM het volgende:
Het valt nog te bezien of Excelsior Europa in wil trouwens. Het kost meer dan dat het oplevert.
Maakt niets uit of ze degraderen of nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:05 schreef BobW het volgende:
Als Excelsior degradeert maken ze toch geen kans hierop?
Excelsior staat van de eredivisieteams 3e, achter twente en heerenveenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat is de stand in het fairplay klassement in Nederland?
Ligt ook aan Heerenveen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef Caland het volgende:
Dus kort gezegd: als Twente de evt. Play Offs wint gaat Excelsior Europa in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |