Paars 1 & 2 hadden de perfecte kans om redelijk rigoreuze en erg zinvolle hervormingen door te voeren, maar dat hebben ze totaal nagelaten, lijkt me niet erg verstandig om die nu weer bij elkaar te zetten(pvda/vvd/d66 dus)quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk het idee van niet. Paars 3 zou mijns inziens meer voor elkaar krijgen dan het huidige kabinet, juist omdat het draagvlak in de maatschappij voor zo'n kabinet groter zou zijn.
Nu wordt in feite louter de 10% van de stemmers die op de PVV hebben gestemd bediend met burkaverbod en verruimde snelwegsnelheid..
Ik las het zojuist ook op NOS.nl. Volgens de Volkskrant waren er twee opties: bijna rond of bijna gefaald. Het lijkt de tweede optie te zijn geworden. Het zou morgen nog weleens kunnen klappen.quote:
"Ja hoho, de NOS en Volkskrant zijn natuurlijk slinkse media die op deze manier de PVV in een kwaad daglicht willen stellen."quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:23 schreef TNA het volgende:
Ik las het zojuist ook op NOS.nl. Volgens de Volkskrant waren er twee opties: bijna rond of bijna gefaald. Het lijkt de tweede optie te zijn geworden. Het zou morgen nog weleens kunnen klappen.
Het is eigenlijk al weken koffiedik kijken, maar goed ik hoop in ieder geval op nieuwe verkiezingen, dan gaan we denk ik vrij grote verschuivingen in de zetelverdeling zien, kunnen we mooi voor het eind van het jaar weer een nieuw kabinet vormen, dat daadwerkelijk bij een grote meerderheid draagvlak heeft. Dat is er gewoon niet meer, hoe je het ook bekijkt....van die verdeeldheid was opportunist Brinkman gewoon een teken aan de wand.quote:
Morgen gaan alle CDA/SGP'ers nog even hard bidden, gaat wilders nog even langs de Israëlische ambassade, en gaan alle vvd'ers lekker golfen. Komt vast helemaal goedquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:23 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik las het zojuist ook op NOS.nl. Volgens de Volkskrant waren er twee opties: bijna rond of bijna gefaald. Het lijkt de tweede optie te zijn geworden. Het zou morgen nog weleens kunnen klappen.
ook onzin natuurlijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als politieke partijen niet over hun eigen schaduw heen kunnen stappen en allemaal even bang zijn om impopulaire, maar strikt noodzakelijke maatregelen te nemen, dan lijkt me dat inderdaad de beste optie. Anders zijn we straks het nieuwe Griekenland of Italië.
En dat verwachten mensen dan nog van een stel neo-liberalen, nationalisten en achterhaalde christen-politici die in de vorige eeuw al hun bestaansrecht kwijtwaren.....er was geen visie, die is er nog steeds niet, en die zal je met een dergelijk zooitje ook nooit krijgen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:32 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
ook onzin natuurlijk
bovendien is er helemaal geen consensus over nut en noodzaak van extreme bezuinigingen.
zeker niet zo simplistisch als nu gebeurt. elke debiel kan snijden. Van een regering mag je verwachten dat er een integrale visie wordt ontwikkeld.
Zinvolle bijdrage....laten we inderdaad het landsbelang en de toekomst van 17 miljoen mensen afhangen van de weersomstandigheden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:42 schreef Specularium het volgende:
Gelijk hebben ze, veel te mooi weer.
Je foto doet het niet, maar zonder 'm te kunnen zien kan ik al spitsvondig melden: Waar rook is, is vuur.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:00 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
Staat idd op klappen zo te zien!
Gefixedquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je foto doet het niet, maar zonder 'm te kunnen zien kan ik al spitsvondig melden: Waar rook is, is vuur.
Wat een unieke sukkel ben jij toch ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En dat isomdat? Jij bent masochist? Je houdt van pijn?
De noodzaak was/leek er toen veel minder. Als er hervormingen doorgevoerd worden verwacht ik dat veel eerder van paars 3 dan welke andere coalitie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:22 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Paars 1 & 2 hadden de perfecte kans om redelijk rigoreuze en erg zinvolle hervormingen door te voeren, maar dat hebben ze totaal nagelaten, lijkt me niet erg verstandig om die nu weer bij elkaar te zetten(pvda/vvd/d66 dus)
Je bedoelt een lastenverzwaring voor de rijkste 3% ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:03 schreef speknek het volgende:
[..]
De noodzaak was/leek er toen veel minder. Als er hervormingen doorgevoerd worden verwacht ik dat veel eerder van paars 3 dan welke andere coalitie.
Nee....juist op dat moment was het perfect geweest, er was breed draagvlak, zelfs om grondwettelijk een aantal dingen te wijzigen, ook toen had men kunnen inzien dat het HRA monster zou muteren in wat het nu is. Juist toen had men dat moeten rechttrekken, hadden we dus god weet hoeveel miljarden bespaard, voor de staat althans. En dat geldt voor nog wel meer zaken naar mijn idee, afschaffen leger/fuseren met de belgen en of Duitsers in dat opzicht, etc etc.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:03 schreef speknek het volgende:
[..]
De noodzaak was/leek er toen veel minder. Als er hervormingen doorgevoerd worden verwacht ik dat veel eerder van paars 3 dan welke andere coalitie.
Kom vechten dan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:57 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Zinvolle bijdrage....laten we inderdaad het landsbelang en de toekomst van 17 miljoen mensen afhangen van de weersomstandigheden.![]()
(ja ik snap dat het geen serieuze opmerking was, humor zal wel de bedoeling geweest zijn...better luck next time)
homoquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:13 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het me verbaal nog afdus dat zou een beetje voorbarig zijn he hahaha
Was het maar zo, had me een hoop vrouwelijk drama bespaardquote:
Het is natuurlijk een moment opname, maar als ik even naar de gezichten van de hoofdpersonen kijk....quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:00 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
Staat idd op klappen zo te zien!
Dan eerder half-half, Wilders doet ook water bij de wijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wilders is gevraagd er nog eens een nachtje over te slapen.
vertaling:
Wilders wil korting op OWS en CDA wil dat niet. VVD gaat vanavond op CDA inpraten . Morgen gaat CDA door de bocht.
Laten we het hopen, - 0.3% lijkt me een mooi begin, vragen we aan Bill of ie de rest bij past, doet ie vast en gelukkig maar want dat bespaart Marcia Luyten dan ook weer een acute toeval ... en dan voort heren en dame er is werk aan de winkel!quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wilders is gevraagd er nog eens een nachtje over te slapen.
vertaling:
Wilders wil korting op OWS en CDA wil dat niet. VVD gaat vanavond op CDA inpraten . Morgen gaat CDA door de bocht.
Wat ik had begrepen maandag een mededeling....duimen dusquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:52 schreef Ringo het volgende:
Is het al bekend wanneer we naar de stembus mogen of houden de muppets hun spelletje nog even vol?
Rechts egoïstisch vinger aflikkend Nederland niet nee, maar die mogen van mij wel weer naar de achterbank gedegradeerd wordenquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Laten we het hopen, - 0.3% lijkt me een mooi begin, vragen we aan Bill of ie de rest bij past, doet ie vast en gelukkig maar want dat bespaart Marcia Luyten dan ook weer een acute toeval ... en dan voort heren en dame er is werk aan de winkel!
En laat de verkiezingen nog maar even wachten, daar hebben we (op dit moment) echt geen zak aan!
Dat klinkt als onderhandelen op z'n politieks. Eerst dagenlang praten over waar je het zeker over eens gaat worden en dan niks kunnen besluiten vanwege de overduidelijke beren op de weg die je tot het laatst hebt bewaardquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:22 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Jawel, want ze zijn net bezig met de laatste moeilijke hobbels.
Beter een half jaar vertraging met een ploeg die durft in te grijpen dan de nu-daadkracht van dit van alle kanten ingefluisterde knekelhuis.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:56 schreef Jian het volgende:
En laat de verkiezingen nog maar even wachten, daar hebben we (op dit moment) echt geen zak aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |