abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109609463
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk het idee van niet. Paars 3 zou mijns inziens meer voor elkaar krijgen dan het huidige kabinet, juist omdat het draagvlak in de maatschappij voor zo'n kabinet groter zou zijn.

Nu wordt in feite louter de 10% van de stemmers die op de PVV hebben gestemd bediend met burkaverbod en verruimde snelwegsnelheid. :P.
Paars 1 & 2 hadden de perfecte kans om redelijk rigoreuze en erg zinvolle hervormingen door te voeren, maar dat hebben ze totaal nagelaten, lijkt me niet erg verstandig om die nu weer bij elkaar te zetten(pvda/vvd/d66 dus)
  woensdag 28 maart 2012 @ 15:23:31 #62
139330 TNA
For the stars that shine
pi_109609516
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:20 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

[..]

NOS schrijft dit.
Ik las het zojuist ook op NOS.nl. Volgens de Volkskrant waren er twee opties: bijna rond of bijna gefaald. Het lijkt de tweede optie te zijn geworden. Het zou morgen nog weleens kunnen klappen.
pi_109609785
quote:
11s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:23 schreef TNA het volgende:
Ik las het zojuist ook op NOS.nl. Volgens de Volkskrant waren er twee opties: bijna rond of bijna gefaald. Het lijkt de tweede optie te zijn geworden. Het zou morgen nog weleens kunnen klappen.
"Ja hoho, de NOS en Volkskrant zijn natuurlijk slinkse media die op deze manier de PVV in een kwaad daglicht willen stellen."

Hebben we dat ook maar gehad.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_109609848
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:20 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

[..]

NOS schrijft dit.
Het is eigenlijk al weken koffiedik kijken, maar goed ik hoop in ieder geval op nieuwe verkiezingen, dan gaan we denk ik vrij grote verschuivingen in de zetelverdeling zien, kunnen we mooi voor het eind van het jaar weer een nieuw kabinet vormen, dat daadwerkelijk bij een grote meerderheid draagvlak heeft. Dat is er gewoon niet meer, hoe je het ook bekijkt....van die verdeeldheid was opportunist Brinkman gewoon een teken aan de wand.
quote:
11s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:23 schreef TNA het volgende:

[..]

Morgen gaan alle CDA/SGP'ers nog even hard bidden, gaat wilders nog even langs de Israëlische ambassade, en gaan alle vvd'ers lekker golfen. Komt vast helemaal goed :P
pi_109609872
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:32 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als politieke partijen niet over hun eigen schaduw heen kunnen stappen en allemaal even bang zijn om impopulaire, maar strikt noodzakelijke maatregelen te nemen, dan lijkt me dat inderdaad de beste optie. Anders zijn we straks het nieuwe Griekenland of Italië.
ook onzin natuurlijk :')

bovendien is er helemaal geen consensus over nut en noodzaak van extreme bezuinigingen.

zeker niet zo simplistisch als nu gebeurt. elke debiel kan snijden. Van een regering mag je verwachten dat er een integrale visie wordt ontwikkeld.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109610038
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:32 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

ook onzin natuurlijk :')

bovendien is er helemaal geen consensus over nut en noodzaak van extreme bezuinigingen.

zeker niet zo simplistisch als nu gebeurt. elke debiel kan snijden. Van een regering mag je verwachten dat er een integrale visie wordt ontwikkeld.
En dat verwachten mensen dan nog van een stel neo-liberalen, nationalisten en achterhaalde christen-politici die in de vorige eeuw al hun bestaansrecht kwijtwaren.....er was geen visie, die is er nog steeds niet, en die zal je met een dergelijk zooitje ook nooit krijgen.
pi_109610299
Gelijk hebben ze, veel te mooi weer.
pi_109610922
quote:
9s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:42 schreef Specularium het volgende:
Gelijk hebben ze, veel te mooi weer.
Zinvolle bijdrage....laten we inderdaad het landsbelang en de toekomst van 17 miljoen mensen afhangen van de weersomstandigheden. 8)7

(ja ik snap dat het geen serieuze opmerking was, humor zal wel de bedoeling geweest zijn...better luck next time :W )
pi_109611031

Staat idd op klappen zo te zien!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2012 16:01:45 ]
pi_109611063
Jammer.
pi_109611070
quote:
11s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:00 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]

Je foto doet het niet, maar zonder 'm te kunnen zien kan ik al spitsvondig melden: Waar rook is, is vuur.

-edit- oh, net de enige foto waar ze niet roken, daar gaat mijn garpje. ;(.
pi_109611086
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Je foto doet het niet, maar zonder 'm te kunnen zien kan ik al spitsvondig melden: Waar rook is, is vuur.
Gefixed
  woensdag 28 maart 2012 @ 16:02:27 #73
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_109611097
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En dat is :) omdat? Jij bent masochist? Je houdt van pijn?
Wat een unieke sukkel ben jij toch ook :')
  woensdag 28 maart 2012 @ 16:03:11 #74
8369 speknek
Another day another slay
pi_109611129
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:22 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Paars 1 & 2 hadden de perfecte kans om redelijk rigoreuze en erg zinvolle hervormingen door te voeren, maar dat hebben ze totaal nagelaten, lijkt me niet erg verstandig om die nu weer bij elkaar te zetten(pvda/vvd/d66 dus)
De noodzaak was/leek er toen veel minder. Als er hervormingen doorgevoerd worden verwacht ik dat veel eerder van paars 3 dan welke andere coalitie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_109611297
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:03 schreef speknek het volgende:

[..]

De noodzaak was/leek er toen veel minder. Als er hervormingen doorgevoerd worden verwacht ik dat veel eerder van paars 3 dan welke andere coalitie.
Je bedoelt een lastenverzwaring voor de rijkste 3% ?
pi_109611338
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:03 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee....juist op dat moment was het perfect geweest, er was breed draagvlak, zelfs om grondwettelijk een aantal dingen te wijzigen, ook toen had men kunnen inzien dat het HRA monster zou muteren in wat het nu is. Juist toen had men dat moeten rechttrekken, hadden we dus god weet hoeveel miljarden bespaard, voor de staat althans. En dat geldt voor nog wel meer zaken naar mijn idee, afschaffen leger/fuseren met de belgen en of Duitsers in dat opzicht, etc etc.

Het is typisch menselijk, maar wel dom gedrag, om te wachten tot er een noodzaak is, een verstandig persoon, of een verstandig politiek apparaat, voorkomt juist de noodzaak, voordat hij ontstaat. DAN heb je pas visie :)
pi_109611397
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:57 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Zinvolle bijdrage....laten we inderdaad het landsbelang en de toekomst van 17 miljoen mensen afhangen van de weersomstandigheden. 8)7

(ja ik snap dat het geen serieuze opmerking was, humor zal wel de bedoeling geweest zijn...better luck next time :W )
Kom vechten dan.
  woensdag 28 maart 2012 @ 16:12:53 #78
8372 Bastard
Persona non grata
pi_109611469
We kunnen vast gaan wennen aan het idee van nieuwe verkiezingen?
The truth was in here.
pi_109611492
quote:
9s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:10 schreef Specularium het volgende:

[..]

Kom vechten dan.
Tot nu toe gaat het me verbaal nog af :P dus dat zou een beetje voorbarig zijn he hahaha _O-
pi_109611505
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:13 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Tot nu toe gaat het me verbaal nog af :P dus dat zou een beetje voorbarig zijn he hahaha _O-
homo
pi_109611593
quote:
16s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

homo
Was het maar zo, had me een hoop vrouwelijk drama bespaard _O- ....maargoed, genoeg off topic geouwehoer "Doe effe normaal man!" _O-
pi_109611786
quote:
11s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:00 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]

Het is natuurlijk een moment opname, maar als ik even naar de gezichten van de hoofdpersonen kijk....

Wilders: krijgt zn zin niet, gaat zitten mokken inclusief pruillipje en chagerijnig gezicht.
Rutte: slaat een arm om zn kleine broertje heen omdat hij ergens wel medelijden met hem heeft. Denkt ondertussen ik red me ook zonder jou wel...
Verhagen: kijkt weer eens verdomd serieus, en dat kan in zijn geval alleen maar betekenen dat er iets niet gaat zoals hij het wil, zal wel denken: shit zo kom ik natuurlijk nooit aan mn plekje bij de Wereldbank/IMF/whatever.....

Time will tell, like always :)
  woensdag 28 maart 2012 @ 16:25:30 #83
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_109611957
Wilders is gevraagd er nog eens een nachtje over te slapen.

vertaling:
Wilders wil korting op OWS en CDA wil dat niet. VVD gaat vanavond op CDA inpraten . Morgen gaat CDA door de bocht.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_109612070
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

vertaling:
Wilders wil korting op OWS en CDA wil dat niet. VVD gaat vanavond op CDA inpraten . Morgen gaat CDA door de bocht.
Dan eerder half-half, Wilders doet ook water bij de wijn.
"Wij zijn cheen cijferfetishisten, alles is beter dan Job Cohen een bandenplaksetje aan de macht."
  woensdag 28 maart 2012 @ 16:52:10 #85
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_109613080
Is het al bekend wanneer we naar de stembus mogen of houden de muppets hun spelletje nog even vol?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 28 maart 2012 @ 16:56:30 #86
241662 Jian
Well, well, well
pi_109613266
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

vertaling:
Laten we het hopen, - 0.3% lijkt me een mooi begin, vragen we aan Bill of ie de rest bij past, doet ie vast en gelukkig maar want dat bespaart Marcia Luyten dan ook weer een acute toeval ... en dan voort heren en dame er is werk aan de winkel!
En laat de verkiezingen nog maar even wachten, daar hebben we (op dit moment) echt geen zak aan!
pi_109613285
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:52 schreef Ringo het volgende:
Is het al bekend wanneer we naar de stembus mogen of houden de muppets hun spelletje nog even vol?
Wat ik had begrepen maandag een mededeling....duimen dus ;)
pi_109613325
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:56 schreef Jian het volgende:

[..]

Laten we het hopen, - 0.3% lijkt me een mooi begin, vragen we aan Bill of ie de rest bij past, doet ie vast en gelukkig maar want dat bespaart Marcia Luyten dan ook weer een acute toeval ... en dan voort heren en dame er is werk aan de winkel!
En laat de verkiezingen nog maar even wachten, daar hebben we (op dit moment) echt geen zak aan!
Rechts egoïstisch vinger aflikkend Nederland niet nee, maar die mogen van mij wel weer naar de achterbank gedegradeerd worden ;)
  woensdag 28 maart 2012 @ 16:58:49 #89
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_109613374
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:22 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Jawel, want ze zijn net bezig met de laatste moeilijke hobbels. ;)
Dat klinkt als onderhandelen op z'n politieks. Eerst dagenlang praten over waar je het zeker over eens gaat worden en dan niks kunnen besluiten vanwege de overduidelijke beren op de weg die je tot het laatst hebt bewaard :')
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  woensdag 28 maart 2012 @ 16:58:50 #90
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_109613377
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:56 schreef Jian het volgende:

Beter een half jaar vertraging met een ploeg die durft in te grijpen dan de nu-daadkracht van dit van alle kanten ingefluisterde knekelhuis.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')