Waar dat vandaag komt vraag ik me dan wel weer af. Ze moeten toch onderhand wel gewend zijn aan Wilders zijn streken? Er werd al gedaan alsof de volgende verkiezingen weer uitgeschreven waren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:33 schreef Jian het volgende:
[..]
goh, wat een teleurstelling zal dat zijn voor het journaille, ze waren gisteren zo zeker van hun zaak.
Uiteraard maar met een huizenmarkt die al op zijn gat ligt en de prijzen hard dalen, zorgt ingrijpen op de HRA alleen voor nog grotere dalingenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, aangezien de druk om wél in te grijpen nog nooit zo hoog is geweest en naarmate de HRA duurder wordt alleen maar zal toenemen. Een meerderheid van de stemmers is ook gewoon voor versobering van de HRA.
Dat denk ik niet! De onzekerheid is een belangrijke factor bij de stagnatie op de huizenmarkt! Duidelijkheid is wat mij betreft het meest significante punt om de markt vlot te trekken. Een plan, zoals van de SP zal naar mijn mening echt geen verdere stagnatie veroorzaken, hooguit bij de relatieve kleine groep van "dure" huizenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uiteraard maar met een huizenmarkt die al op zijn gat ligt en de prijzen hard dalen, zorgt ingrijpen op de HRA alleen voor nog grotere dalingen
En daar krijgen we uiteindelijk gewoon crippleware voor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:58 schreef Jian het volgende:
Zie maar af van die JSF, wat is er begroot voor dat project, iets van 8 miljard toch?!
En alleen verdere prijzendalingen óf een serieus aantrekkende economie kunnen die markt weer vlot trekken. Dat laatste zit er echt niet in de komende paar jaar (misschien wel decennia, zie Japan), dus zie ik geen kwaad in dalende huizenprijzen. Hoogstens voor een kleine groep overfinancierders die dachten dat een huis alleen maar meer waard kon worden kan dit bij verlies van inkomen een probleem opleveren. Dat hoort nou eenmaal bij de risico's des levens.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uiteraard maar met een huizenmarkt die al op zijn gat ligt en de prijzen hard dalen, zorgt ingrijpen op de HRA alleen voor nog grotere dalingen
We??????????quote:
Tel daarmaar alvast 3 miljard bovenopquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:58 schreef Jian het volgende:
Zie maar af van die JSF, wat is er begroot voor dat project, iets van 8 miljard toch?!
Het Japan-scenario lijkt me sowieso vrij realistisch voor Europa de komende decennia.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En alleen verdere prijzendalingen óf een serieus aantrekkende economie kunnen die markt weer vlot trekken. Dat laatste zit er echt niet in de komende paar jaar (misschien wel decennia, zie Japan), dus zie ik geen kwaad in dalende huizenprijzen. Hoogstens voor een kleine groep overfinancierders die dachten dat een huis alleen maar meer waard kon worden kan dit bij verlies van inkomen een probleem opleveren. Dat hoort nou eenmaal bij de risico's des levens.
Er beginnen akelig veel gelijkenissen de kop op te steken in ieder gevalquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het Japan-scenario lijkt me sowieso vrij realistisch voor Europa de komende decennia.
Ach zo slecht gaat het daar ook niet hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er beginnen akelig veel gelijkenissen de kop op te steken in ieder geval
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:05 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Tel daarmaar alvast 3 miljard bovenop
http://www.nu.nl/buitenla(...)eer-geld-kosten.html
Shit zeg, kunnen die dingen naar de maan vliegen ofzo?quote:De totale kosten van de JSF voor de Verenigde Staten zouden over de komende 50 jaar oplopen tot ruim 1450 miljard dollar, omgerekend 1090 miljard euro.
En dan te bedenken dat het een afgelebberde F-22 is, die al rondvliegt in Amerikaquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:02 schreef YazooW het volgende:
[..]
[..]
Shit zeg, kunnen die dingen naar de maan vliegen ofzo?
Over de gehele linie, een stelletje incompetente clowns! En dan dat relgeile journaille eromheen ... Om je kapot te ergerenquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:41 schreef kingmob het volgende:
En het dansje voor de bühne gaat verder. Ik ben benieuwd welke onmeetbare flauwekul ze uiteindelijk kiezen om het enorme gat te vullen. De partijpolitiek spat er vanaf (bij de oppositie trouwens ook), wat een vertoning
De "quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:59 schreef Scorpie het volgende:
"De oppositie gaat door een moeilijke fase"
G.Wilders
Tong80 == G. Wilders?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De "" had er zo onder kunnen staan als niveauindicator van het garpje.
Zo werkt deze democratie en politiek helaas, de oppositie (die in de 'lift' zit) wil altijd dat het kabinet valtquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
Op RTL7 was een interview door Frits Wester met stekkerdoos Sap en heldere licht Samsom. Opvallend dat ze precies hetzelfde zeiden.
Wat is die Samsom een idioot zeg en die Sap spant wel de kroon van domme pluchevullers. Kortom, geen van beiden had alternatieven en streven imo naar het kapotmaken van het land.
Ik vond het een schaamteloze vertoning van beide politici. Zelfs Frits Wester snapte die 2 gekken niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zo werkt deze democratie en politiek helaas, de oppositie (die in de 'ligt' zit) wil altijd dat het kabinet valtDat werkt eigenlijk niet
Welke vertoning was dat ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik vond het een schaamteloze vertoning van beide politici. Zelfs Frits Wester snapte die 2 gekken niet.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:28 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dat vind ik dus ook ja, gewoon zorgen dat je de zaken regeleld. Er is maar één team Nederland toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |