Élke dag tot laat bij de opvang heeft niets meer met zielig te maken, maar met de verantwoording die je dient te nemen als ouder. Ik kan geen begrip opbrengen voor mensen die wel een kind willen maar er geen offers voor willen maken. Een kind moet zich veilig kunnen hechten, daar is gewoon tijd met papa en mama voor nodig. Ik ben overigens helemaal niet anti-kinderopvang, een combinatie van veel thuis en een klein beetje opvang vind ik ideaal.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het nooit erg gevonden. Dat zielig vinden wordt alleen gedaan door de moeders zelf die zichzelf heel belangrijk vinden voor hun kind, wat ze natuurlijk ook wel zijn, maar het hoeft toch echt geen 24/7 om het kind gelukkig te laten worden. 's Avonds je ouders zien is lang genoeg.
Oh ik ben ook niet tegen opvang an sich hoor. Net wat jij zegt, een beetje van beiden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Élke dag tot laat bij de opvang heeft niets meer met zielig te maken, maar met de verantwoording die je dient te nemen als ouder. Ik kan geen begrip opbrengen voor mensen die wel een kind willen maar er geen offers voor willen maken. Een kind moet zich veilig kunnen hechten, daar is gewoon tijd met papa en mama voor nodig. Ik ben overigens helemaal niet anti-kinderopvang, een combinatie van veel thuis en een klein beetje opvang vind ik ideaal.
Mijn zoon van 4 heeft dat besef al. Heeft letterlijk wel eens gezegd dat hij boos is dat hij zo vaak naar de gastouder moest en veel liever bij mij is. Het heeft hier wel tot problemen geleid, hem (te) veel naar de opvang brengen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou dat echt zo zijn, dat ze dat besef niet hebben? Vooral als ze wat ouder zijn?
Lekker door levenquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:50 schreef Ffleamig het volgende:
Zeg het maar, wie wil er hier kinderen of wie wil er lekker zelf door leven?
Mocht je al kinderen hebben, heb je er spijt van of valt er wel mee te leven?
Dat is natuurlijk anders, want dan ben je zelf overdag weg en je ouders savonds. Zie je elkaar zelden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:45 schreef missbehavin het volgende:
Sja, het is natuurlijk ook net wat je gewend ben, I guess. Ik weet wel van mezelf, dat ik het vroeger echt niet tof vond dat allebei mijn ouders zo veel weg waren, hadden een restaurant, dus 's avonds waren ze er niet.
Haha, beetje dubieuze reden om aan kinderen te beginnen. Maar mijn relatie gaat niet op de klippen lopenquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:14 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Kijk jij maar uit. Je bent 31, en als je relatie onverwacht op de klippen loopt, dan ben je zo 35 en dan wordt je te oud voor kinderen.
Ik zie wel de voordelen van om thuis te blijven als moeder hoor, vooral voor de kinderen. Het is best fijn als je weet dat er altijd iemand thuis voor je is. En rust, reinheid, regelmaat enzoquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had altijd de indruk dat vooral kinderen die helemaal thuis zijn opgevoed zo denken over de kinderen die naar een opvang zijn geweest, die zijn opgevoed met het idee en vinden het normaal, terwijl de thuiskinderen zich altijd verbaasd afvragen of dat niet vreselijk is dat je na school niet naar huis kunt waar de verse thee al gezet is en ze eens lekker de dag kunnen doornemen.
Tja nou ik bedoel alsof het vanaf nu logisch is als je in 2050 een vol pensioen krijgt met al die wisselende banen. Zou er toch een paar kinderen bijnemen, just to be sure.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:37 schreef Geelman het volgende:
Het is een oerinstinct van de mens om zich voort te planten en dus kinderen te krijgen. Alleen feministen en rusteloze mannen zonder verantwoordelijkheidsgevoel willen geen kinderen.
Ik wil gewoon een ouderwets gezin, dus kinderen en een vrouw die voor de kinderen zorgt. Geen gekkigheid, zo hoort dat.
Waarom help je zelf niet mee met het opvoeden van je kinderen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:37 schreef Geelman het volgende:
Het is een oerinstinct van de mens om zich voort te planten en dus kinderen te krijgen. Alleen feministen en rusteloze mannen zonder verantwoordelijkheidsgevoel willen geen kinderen.
Ik wil gewoon een ouderwets gezin, dus kinderen en een vrouw die voor de kinderen zorgt. Geen gekkigheid, zo hoort dat.
2 kapiteinen op een schip werkt gewoon niet alleen als je meerdere kinderen hebt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waarom help je zelf niet mee met het opvoeden van je kinderen?
Dat haalde ik er niet uit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Kan alleen na vijven en in het weekend!quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
En mensen die dat niet willen, daar moet wel iets mis mee zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:37 schreef Geelman het volgende:
Heb je er onderzoek naar gedaan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:41 schreef Ffleamig het volgende:
Vrouwen die vreemd gaan hebben meestal een saaie uitgebluste kerel thuis zitten, weliswaar een leuke lieve vader met genegenheids- en gewoonteseks maar voor de echte rauwe vonken van passie moeten ze toch een foute kerel uit de kroeg op pikken.
totdat je ze zelf hebt dan zijn het engeltjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:18 schreef HyperViper het volgende:
Geen kinderen. Fuck dat. Kinderen zijn irritant, stinken en leveren meer stress dan plezier.
En de karrevracht blaatzucht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:21 schreef Lienekien het volgende:
Vergeet de berg aan zelfoverschatting niet.
Beetje zoals de gemiddelde medemens, ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:18 schreef HyperViper het volgende:
Geen kinderen. Fuck dat. Kinderen zijn irritant, stinken en leveren meer stress dan plezier.
Nacht na nacht liggen we te woelen in ons bed, dromend over deze echte man. Erudiet, vermogend, een uit marmer gehouwen kaak en o zo bescheiden gebleven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:24 schreef Lienekien het volgende:
Maar ja, we zijn natuurlijk zwaar verliefd op Ffleaming. Denkt hij in zijn waanzin.
Ik lees: 0,0 ervaring proberen te compenseren door een grote mond.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:19 schreef Ffleamig het volgende:
Combinatie van hoogbegaafdheid, geletterdheid en een K2 aan ervaring.
Jij bent subtieler.quote:
Ik bemerk dat ik mooie zinnen uit je trek, zonder mij ben je een mindere schrijfster, ik ben je muze.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:30 schreef Copycat het volgende:
Weer een illusie aan flarden geschoten. Vaarwel kalverliefde, vaarwel katzwijm, hallo werkelijkheid.
Ja. Ik verdien er ook pas geld mee sinds jij hier bent. Een wijf ben je verder zeker.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:32 schreef Ffleamig het volgende:
Ik bemerk dat ik mooie zinnen uit je trek, zonder mij ben je een mindere schrijfster, ik ben je muze.
Die laatste zin faalt, ik begrijp hem niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ik verdien er ook pas geld mee sinds jij hier bent. Een wijf ben je verder zeker.
Lieve Garisson, check de historie even. Ik denk nu alleen niet meer dat het een nieuwe versie van Fuifduif is, maar slechts een lame wannabe.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:40 schreef Garisson72 het volgende:
Ik had je toch wel zo hoog ingeschat dat je niet in trollenpoep zou stappen, Cc. In all fairness.
Jij faalt. Muze! Wijf!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:39 schreef Ffleamig het volgende:
Die laatste zin faalt, ik begrijp hem niet.
Nu weet ik toevallig dat je niet echt snugger hoeft te zijn om de school voor de Journalistiek met goed gevolg te doorlopen maar dat ze je aldaar tegenwoordig louter ordinair schelden leren dat is nieuw voor mij.quote:
Ik ken de historie, maar ik denk dat deze poeet nu vooral zijn groteske figuur aan het cultiveren is, om te verhoeden dat hij moet onderkennen dat het achterlijke vormen begint aan te nemen. Dat noem ik 'trolling'.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:41 schreef Copycat het volgende:
Lieve Garisson, check de historie even. Ik denk nu alleen niet meer dat het een nieuwe versie van Fuifduif is, maar slechts een lame wannabe.
Tegenwoordig? Ik heb mijn diploma al jaren op zak.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:43 schreef Ffleamig het volgende:
Nu weet ik toevallig dat je niet echt snugger hoeft te zijn om de school voor de Journalistiek met goed gevolg te doorlopen maar dat ze je aldaar tegenwoordig louter ordinair schelden leren dat is nieuw voor mij.
Hè, dat doet me nou goed.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ken de historie, maar ik denk dat deze poeet nu vooral zijn groteske figuur aan het cultiveren is, om te verhoeden dat hij moet onderkennen dat het achterlijke vormen begint aan te nemen. Dat noem ik 'trolling'.
Dan weet je ook dat een polemiek sterft bij degene die zich aan schelden waagt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Ik heb mijn diploma al jaren op zak.
Oh, dat op zeker: Trolling it is. Ik dacht even dat je bedoelde dat ik dat niet doorhad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ken de historie, maar ik denk dat deze poeet nu vooral zijn groteske figuur aan het cultiveren is, om te verhoeden dat hij moet onderkennen dat het achterlijke vormen begint aan te nemen. Dat noem ik 'trolling'.
Je zit op een forum, we zijn geen open brieven naar elkaar aan het schrijven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:45 schreef Ffleamig het volgende:
Dan weet je ook dat een polemiek sterft bij degene die zich aan schelden waagt.
Maar we zijn elkaar wel openlijk aan het afvallen, leer eerst maar eens door cynisme heen te lezen. Je wilde zeker al op jonge leeftijd iets met schrijven doen maar ik weet 100 % zeker dat er ooit ergens een leraar je erop gewezen heeft dat begrijpend lezen niet je sterkste kant is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zit op een forum, we zijn geen open brieven naar elkaar aan het schrijven.
Exact. Daar zit ik niet op te wachten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Beetje zoals de gemiddelde medemens, ja.
Fuifduif! Brings back memories.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieve Garisson, check de historie even. Ik denk nu alleen niet meer dat het een nieuwe versie van Fuifduif is, maar slechts een lame wannabe.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:49 schreef Ffleamig het volgende:
Maar we zijn elkaar wel openlijk aan het afvallen, leer eerst maar eens door cynisme heen te lezen. Je wilde zeker al op jonge leeftijd iets met schrijven doen maar ik weet 100 % zeker dat er ooit ergens een leraar je erop gewezen heeft dat begrijpend lezen niet je sterkste kant is.
Mensen zijn walgelijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Exact. Daar zit ik niet op te wachten.
In hindsight was die eigenlijk best okay.quote:
Het gebruik van louter een smiley (hoe grappig hij dan ook is) is totaal ongepast en een zwaktebod, zeker voor iemand die zijn geld met woorden bijeenschraapt.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:54 schreef Ffleamig het volgende:
Het gebruik van louter een smiley (hoe grappig hij dan ook is) is totaal ongepast en een zwaktebod, zeker voor iemand die zijn geld met woorden bijeenschraapt.
En toch vertelt hij een heel verhaal aan de goede verstaander.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:54 schreef Ffleamig het volgende:
Het gebruik van louter een smiley (hoe grappig hij dan ook is) is totaal ongepast en een zwaktebod, zeker voor iemand die zijn geld met woorden bijeenschraapt.
Die smiley is als een lauw biertje waar ik een prachtige rode wijn had verwacht van Copycat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En toch vertelt hij een heel verhaal aan de goede verstaander.
Daar druipt het ook weer zo vanaf.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:58 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Die smiley is als een lauw biertje waar ik een prachtige rode wijn had verwacht van Copycat.
Kijk is eerst, luister komt daarna?quote:
Zou je dit willen samenvatten in 1 smiley?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:01 schreef picardmike het volgende:
Jeetje eindelijk een leuk topic waar ik over mijn toekomstige kinderen kan praten en ik hoe ze met mij omgaan. Moet die kopierpoes weer de grote rechter uithangen hoor door met haar kornuiten Ffleaming aan te vallen op zijn gedrag. Kijk is eerst naar jezelf zou ik zeggen.
Jawel, en vermakelijk. En qua niveau zo slecht nog niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
In hindsight was die eigenlijk best okay.
Hij had ook meer kanten dan alleen een postierlijke. Maar misschien romantiseer ik het nu ...quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:05 schreef miss_sly het volgende:
Jawel, en vermakelijk. En qua niveau zo slecht nog niet.
Vroegah was alles beter *insert melancholieke smileyquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij had ook meer kanten dan alleen een postierlijke. Maar misschien romantiseer ik het nu ...
Dit topic is aardig gecrashed door Copycat, en dan durft ze mij ook nog te beschuldigen van hooghartigheid en trolgedrag, zonde, gelukkig dat ik helemaal dol op haar ben anders was ik zowaar uit mijn slof geschoten tegen dat jonge meisje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:01 schreef picardmike het volgende:
Jeetje eindelijk een leuk topic waar ik over mijn toekomstige kinderen kan praten en hoe ze met mij omgaan. Moet die kopierpoes weer de grote rechter uithangen hoor door met haar kornuiten Ffleaming aan te vallen op zijn gedrag. Kijk is eerst naar jezelf zou ik zeggen.
Grappig hoe dat na een tijdje toch altijd weer boven komt drijven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:09 schreef muhahaha het volgende:
Nou TS, dan open je toch weer een ander pareltje over hoe slecht de vrouwen wel niet zjin? Dat is vaak de ondertoon van je gal hier.
Ja ik vind kopierpoes ook altijd wel grappig. Ik stel haar altijd voor als zoiemand die als niemand kijkt stiekum met haar kont op de scanner van de multifunctional gaat zitten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:08 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dit topic is aardig gecrashed door Copycat, en dan durft ze mij nog te beschuldigen ook nog van hooghartigheid en trolgedrag, zonde, gelukkig dat ik helemaal dol op haar ben anders was ik zowaar uit mijn slof geschoten tegen dat jonge meisje.
Nja ik vind ze allemaal wel vies. Vooral kinderen die een boterham eten en vervolgens hun hele gelaat onder de pasta smeren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind volwassenen trouwens veel meer stinken dan mijn kind. Dan welk kind dan ook.
Chocoladepasta is lekker. Ik begrijp het wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:11 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nja ik vind ze allemaal wel vies. Vooral kinderen die een boterham eten en vervolgens hun hele gelaat onder de pasta smeren.
Om op te eten, niet om te smeren. Tis niet zo dat iemand anders het eraf gaat likken. of je moet het met vriendjes erbij doen natuurlijk..quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Chocoladepasta is lekker. Ik begrijp het wel.
Ik was niet serieus..quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om op te eten, niet om te smeren. Tis niet zo dat iemand anders het eraf gaat likken. of je moet het met vriendjes erbij doen natuurlijk..
jong schei toch uit met je halftamme beeldspraak.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:58 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Die smiley is als een lauw biertje waar ik een prachtige rode wijn had verwacht van Copycat.
Ik kan het niet verkroppen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Chocoladepasta is lekker. Ik begrijp het wel.
Ik heb me constant serieus bezig gehouden met de vraag waar het mee begon, jullie kunnen het gewoon niet hebben dat ik een hekel aan ordinaire goedkope vrouwen heb, hoe raar is dat dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Grappig hoe dat na een tijdje toch altijd weer boven komt drijven.
Nou, zoveel boeit het ons nou ook weer niet, denk ik zo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:15 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik heb me constant serieus bezig gehouden met de vraag waar het mee begon, jullie kunnen het gewoon niet hebben dat ik een hekel aan ordinaire goedkope vrouwen heb, hoe raar is dat dan?
Het zit hem in je verheven hooghartigheid, meld ik wellicht ten overvloede.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:15 schreef Ffleamig het volgende:
Ik heb me constant serieus bezig gehouden met de vraag waar het mee begon, jullie kunnen het gewoon niet hebben dat ik een hekel aan ordinaire goedkope vrouwen heb, hoe raar is dat dan?
Dan heb ik nog een leuk verhaal voor je. Ik ken een dame die bij haar kinderen het snot uit de neusgaten zoog (true story). Als die kinderen dan aan het spelen waren en ze zag zo'n belletje hangen dan moest dat kind bij haar komen.. Slurrppppppp.. En ze zoog het er zo uit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk. Zo heb ik een snottebellenallergie, huuhhh.
We kunnen het niet hebben dat je hier vele topics aan wilt wijden... Jou mening over dat soort vrouwen vind ik niet interessant meer... Die is nu wel duidelijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:15 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Leer zijn vlijmscherp en o zo erudiet cynisme lezen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:16 schreef Garisson72 het volgende:
Het zit hem in je verheven hooghartigheid, meld ik wellicht ten overvloede.
Oh, nee wacht:.
de kat is er anders heel blij mee hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om op te eten, niet om te smeren. Tis niet zo dat iemand anders het eraf gaat likken. of je moet het met vriendjes erbij doen natuurlijk..
Jij geeft je kat chocopasta?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:20 schreef simmu het volgende:
[..]
de kat is er anders heel blij mee hoor![]()
nou, de intentie is dat het kind chocopasta krijgtquote:
Heb ik moeite mee, ik snap alleen nog taalfalende KLB-streetlingo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:17 schreef Copycat het volgende:
Leer zijn vlijmscherp en o zo erudiet cynisme lezen!
Nu nog af en toe de tandjes erin en dan is het kind zo opquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:22 schreef simmu het volgende:
[..]
nou, de intentie is dat het kind chocopasta krijgt![]()
maar dat wordt dan dus vanzelf ook de kat. we hebben een kinderkat. die is dol op de kinderen. en op chocopasta
Katten gaan toch dood van chocolade? Of zeg ik nu iets heel doms?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:22 schreef simmu het volgende:
[..]
nou, de intentie is dat het kind chocopasta krijgt![]()
maar dat wordt dan dus vanzelf ook de kat. we hebben een kinderkat. die is dol op de kinderen. en op chocopasta
maar we hebben dus niet zo veel toetendoekjes nodig hierquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu nog af en toe de tandjes erin en dan is het kind zo op
nope, en daarom krijgen ze hier dus meestal pindakaasquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Katten gaan toch dood van chocolade? Of zeg ik nu iets heel doms?
Gaat dat tweede deel over deze post van je?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:27 schreef Re het volgende:
het mag idd wel weer wat ontopic, negeren is ook een prima alternatief
Zo zie ik nog mijn zoon zitten, nog in de box, met zijn broodje of koekie. Met zijn handje door de spijlen om de honden te lokken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:26 schreef simmu het volgende:
[..]
nope, en daarom krijgen ze hier dus meestal pindakaas![]()
zelfde verhaal. of worst. nog erger. oudste kat vreet ook gewoon droog brood. rotbeesten schooien zich een ongeluk sinds we kinderen hebben
neequote:Op donderdag 29 maart 2012 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaat dat tweede deel over deze post van je?
Okay. Ik taai al af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |