Fuifduif! Brings back memories.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieve Garisson, check de historie even. Ik denk nu alleen niet meer dat het een nieuwe versie van Fuifduif is, maar slechts een lame wannabe.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:49 schreef Ffleamig het volgende:
Maar we zijn elkaar wel openlijk aan het afvallen, leer eerst maar eens door cynisme heen te lezen. Je wilde zeker al op jonge leeftijd iets met schrijven doen maar ik weet 100 % zeker dat er ooit ergens een leraar je erop gewezen heeft dat begrijpend lezen niet je sterkste kant is.
Mensen zijn walgelijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Exact. Daar zit ik niet op te wachten.
In hindsight was die eigenlijk best okay.quote:
Het gebruik van louter een smiley (hoe grappig hij dan ook is) is totaal ongepast en een zwaktebod, zeker voor iemand die zijn geld met woorden bijeenschraapt.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:54 schreef Ffleamig het volgende:
Het gebruik van louter een smiley (hoe grappig hij dan ook is) is totaal ongepast en een zwaktebod, zeker voor iemand die zijn geld met woorden bijeenschraapt.
En toch vertelt hij een heel verhaal aan de goede verstaander.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:54 schreef Ffleamig het volgende:
Het gebruik van louter een smiley (hoe grappig hij dan ook is) is totaal ongepast en een zwaktebod, zeker voor iemand die zijn geld met woorden bijeenschraapt.
Die smiley is als een lauw biertje waar ik een prachtige rode wijn had verwacht van Copycat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En toch vertelt hij een heel verhaal aan de goede verstaander.
Daar druipt het ook weer zo vanaf.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:58 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Die smiley is als een lauw biertje waar ik een prachtige rode wijn had verwacht van Copycat.
Kijk is eerst, luister komt daarna?quote:
Zou je dit willen samenvatten in 1 smiley?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:01 schreef picardmike het volgende:
Jeetje eindelijk een leuk topic waar ik over mijn toekomstige kinderen kan praten en ik hoe ze met mij omgaan. Moet die kopierpoes weer de grote rechter uithangen hoor door met haar kornuiten Ffleaming aan te vallen op zijn gedrag. Kijk is eerst naar jezelf zou ik zeggen.
Jawel, en vermakelijk. En qua niveau zo slecht nog niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
In hindsight was die eigenlijk best okay.
Hij had ook meer kanten dan alleen een postierlijke. Maar misschien romantiseer ik het nu ...quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:05 schreef miss_sly het volgende:
Jawel, en vermakelijk. En qua niveau zo slecht nog niet.
Vroegah was alles beter *insert melancholieke smileyquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij had ook meer kanten dan alleen een postierlijke. Maar misschien romantiseer ik het nu ...
Dit topic is aardig gecrashed door Copycat, en dan durft ze mij ook nog te beschuldigen van hooghartigheid en trolgedrag, zonde, gelukkig dat ik helemaal dol op haar ben anders was ik zowaar uit mijn slof geschoten tegen dat jonge meisje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:01 schreef picardmike het volgende:
Jeetje eindelijk een leuk topic waar ik over mijn toekomstige kinderen kan praten en hoe ze met mij omgaan. Moet die kopierpoes weer de grote rechter uithangen hoor door met haar kornuiten Ffleaming aan te vallen op zijn gedrag. Kijk is eerst naar jezelf zou ik zeggen.
Grappig hoe dat na een tijdje toch altijd weer boven komt drijven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:09 schreef muhahaha het volgende:
Nou TS, dan open je toch weer een ander pareltje over hoe slecht de vrouwen wel niet zjin? Dat is vaak de ondertoon van je gal hier.
Ja ik vind kopierpoes ook altijd wel grappig. Ik stel haar altijd voor als zoiemand die als niemand kijkt stiekum met haar kont op de scanner van de multifunctional gaat zitten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:08 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dit topic is aardig gecrashed door Copycat, en dan durft ze mij nog te beschuldigen ook nog van hooghartigheid en trolgedrag, zonde, gelukkig dat ik helemaal dol op haar ben anders was ik zowaar uit mijn slof geschoten tegen dat jonge meisje.
Nja ik vind ze allemaal wel vies. Vooral kinderen die een boterham eten en vervolgens hun hele gelaat onder de pasta smeren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind volwassenen trouwens veel meer stinken dan mijn kind. Dan welk kind dan ook.
Chocoladepasta is lekker. Ik begrijp het wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:11 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nja ik vind ze allemaal wel vies. Vooral kinderen die een boterham eten en vervolgens hun hele gelaat onder de pasta smeren.
Om op te eten, niet om te smeren. Tis niet zo dat iemand anders het eraf gaat likken. of je moet het met vriendjes erbij doen natuurlijk..quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Chocoladepasta is lekker. Ik begrijp het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |