Nacht na nacht liggen we te woelen in ons bed, dromend over deze echte man. Erudiet, vermogend, een uit marmer gehouwen kaak en o zo bescheiden gebleven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:24 schreef Lienekien het volgende:
Maar ja, we zijn natuurlijk zwaar verliefd op Ffleaming. Denkt hij in zijn waanzin.
Ik lees: 0,0 ervaring proberen te compenseren door een grote mond.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:19 schreef Ffleamig het volgende:
Combinatie van hoogbegaafdheid, geletterdheid en een K2 aan ervaring.
Jij bent subtieler.quote:
Ik bemerk dat ik mooie zinnen uit je trek, zonder mij ben je een mindere schrijfster, ik ben je muze.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:30 schreef Copycat het volgende:
Weer een illusie aan flarden geschoten. Vaarwel kalverliefde, vaarwel katzwijm, hallo werkelijkheid.
Ja. Ik verdien er ook pas geld mee sinds jij hier bent. Een wijf ben je verder zeker.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:32 schreef Ffleamig het volgende:
Ik bemerk dat ik mooie zinnen uit je trek, zonder mij ben je een mindere schrijfster, ik ben je muze.
Die laatste zin faalt, ik begrijp hem niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ik verdien er ook pas geld mee sinds jij hier bent. Een wijf ben je verder zeker.
Lieve Garisson, check de historie even. Ik denk nu alleen niet meer dat het een nieuwe versie van Fuifduif is, maar slechts een lame wannabe.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:40 schreef Garisson72 het volgende:
Ik had je toch wel zo hoog ingeschat dat je niet in trollenpoep zou stappen, Cc. In all fairness.
Jij faalt. Muze! Wijf!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:39 schreef Ffleamig het volgende:
Die laatste zin faalt, ik begrijp hem niet.
Nu weet ik toevallig dat je niet echt snugger hoeft te zijn om de school voor de Journalistiek met goed gevolg te doorlopen maar dat ze je aldaar tegenwoordig louter ordinair schelden leren dat is nieuw voor mij.quote:
Ik ken de historie, maar ik denk dat deze poeet nu vooral zijn groteske figuur aan het cultiveren is, om te verhoeden dat hij moet onderkennen dat het achterlijke vormen begint aan te nemen. Dat noem ik 'trolling'.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:41 schreef Copycat het volgende:
Lieve Garisson, check de historie even. Ik denk nu alleen niet meer dat het een nieuwe versie van Fuifduif is, maar slechts een lame wannabe.
Tegenwoordig? Ik heb mijn diploma al jaren op zak.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:43 schreef Ffleamig het volgende:
Nu weet ik toevallig dat je niet echt snugger hoeft te zijn om de school voor de Journalistiek met goed gevolg te doorlopen maar dat ze je aldaar tegenwoordig louter ordinair schelden leren dat is nieuw voor mij.
Hè, dat doet me nou goed.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ken de historie, maar ik denk dat deze poeet nu vooral zijn groteske figuur aan het cultiveren is, om te verhoeden dat hij moet onderkennen dat het achterlijke vormen begint aan te nemen. Dat noem ik 'trolling'.
Dan weet je ook dat een polemiek sterft bij degene die zich aan schelden waagt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Ik heb mijn diploma al jaren op zak.
Oh, dat op zeker: Trolling it is. Ik dacht even dat je bedoelde dat ik dat niet doorhad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ken de historie, maar ik denk dat deze poeet nu vooral zijn groteske figuur aan het cultiveren is, om te verhoeden dat hij moet onderkennen dat het achterlijke vormen begint aan te nemen. Dat noem ik 'trolling'.
Je zit op een forum, we zijn geen open brieven naar elkaar aan het schrijven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:45 schreef Ffleamig het volgende:
Dan weet je ook dat een polemiek sterft bij degene die zich aan schelden waagt.
Maar we zijn elkaar wel openlijk aan het afvallen, leer eerst maar eens door cynisme heen te lezen. Je wilde zeker al op jonge leeftijd iets met schrijven doen maar ik weet 100 % zeker dat er ooit ergens een leraar je erop gewezen heeft dat begrijpend lezen niet je sterkste kant is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zit op een forum, we zijn geen open brieven naar elkaar aan het schrijven.
Exact. Daar zit ik niet op te wachten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Beetje zoals de gemiddelde medemens, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |