quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:51 schreef Ffleamig het volgende:
Als je vriendin van het kamp af komt zal ze dit wel kunnen waarderen, wat een spuuglelijke ordinaire dingen, geef er anders nog een stretch tijgerprint jurkje bij.
afschuwelijk, maar ja met juwelen met een prijs onder de 100 euro dat kan het ook nooit veel soeps zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:42 schreef Warrick21 het volgende:
Mijn vriendin is pas in juni jarig. Maar ik weet ze houdt van "steentjes" en gewoon mooie sieraden. Hierbij een test onder de dames van fok of ze tevreden zouden zijn met dit kado:
http://www.superdagdeal.nl/
Ik vind ze zelf prachtig en de korting is alleen maar fijn.
Daar hebben we onze relfeminist weer hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:51 schreef Ffleamig het volgende:
Als je vriendin van het kamp af komt zal ze dit wel kunnen waarderen, wat een spuuglelijke ordinaire dingen, geef er anders nog een stretch tijgerprint jurkje bij.
Je kunt dan ook normaal reageren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:51 schreef Ffleamig het volgende:
Bij nader inzien, bij jou zouden ze wel prachtig staan hoor Lithia, geen sieraad is lelijk genoeg om jou te ontsierenquote:
"Is dit goed genoeg?"quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat een rare vraag ook 'of ze hier tevreden mee zou zijn'
Nee is het ook niet. Alsof ze zo verwend is dat ze gaat steigeren als ze geen perfect kado krijgtquote:
6jes mentaliteit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat een rare vraag ook 'of ze hier tevreden mee zou zijn'
Het gaat om de gedachte erachter.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee is het ook niet. Alsof ze zo verwend is dat ze gaat steigeren als ze geen perfect kado krijgt
Hoe ben je dan hier gekomen?quote:
Pimp.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:47 schreef fruityloop het volgende:
Dat kan. Ik heb mijn liefooit spontaan een juwelier mee ingesleept, en dit swarovski setje gekocht. Was ze erg blij mee.
![]()
[ link | afbeelding ]
Dat is het belangrijke deel. Ze kan zelf uitzoekenquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:47 schreef fruityloop het volgende:
Dat kan. Ik heb mijn liefooit spontaan een juwelier mee ingesleept, en dit swarovski setje gekocht. Was ze erg blij mee.
![]()
[ link | afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:09 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Bij nader inzien, bij jou zouden ze wel prachtig staan hoor Lithia, geen sieraad is lelijk genoeg om jou te ontsieren
En maak dat het ene eind vast aan iets in de keuken en het andere eind aan haar nekquote:
Originele garp welquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:44 schreef Mirjam het volgende:
een motorslipcursus, geen idee, vind jij het zelf mooi?
Ja, tenzij ze geen motorrijbewijs heeft. Dan lijkt het me een minder goed cadeau.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat ze die motorslipcursus wel heel vet vindt.
ik hou niet van goud (witgoud dan weer wel maar dat is nog onbetaalbaar voor me), omdat ik de kleur niets vind, zilver vind ik een stuk subtieler en in mijn ogen mooier. Dat het goedkoper is heeft daar niets mee te maken. Het verkleur redelijk snel, maar daarom heb ik bij de juwelier spul en een doekje om het 'zwarte' (zoals het bij mijn huid wordt) tegen te gaan en weg te halen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:52 schreef klipper het volgende:
Het valt mij op dat veel posters hier niet van goud houden maar van zilver.
En bij veel mensen verkleurd het zilver toch behoorlijk tot zwart vanwege de huideigenschappen van veel mensen.
Is het niet zo dat de meeste van zilver houden omdat goud gewoon te duur voor ze is?
Zelf houd ik totaal niet van zilver, ook niet bij mijn vrouw.
Maar goed zirkonia's vindt ik ook niets.
Heeft misschien ook te maken met waar je opgegroeid bent, cultuur, iets kiest wat het beste bij je huidskleur, kledingstijl of iets anders bij past.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:52 schreef klipper het volgende:
Het valt mij op dat veel posters hier niet van goud houden maar van zilver.
En bij veel mensen verkleurd het zilver toch behoorlijk tot zwart vanwege de huideigenschappen van veel mensen.
Is het niet zo dat de meeste van zilver houden omdat goud gewoon te duur voor ze is?
Zelf houd ik totaal niet van zilver, ook niet bij mijn vrouw.
Maar goed zirkonia's vindt ik ook niets.
Als je in een woonwagen woont misschien.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef Geester het volgende:
Als je van die lijkbleke mensen hebt dan past goud daar beter bij vind ik.. Zilver tjaaa....goud is ook meer een status tegenover zilver denk ik
je hebt ook goud dat niet schreeuwt dat je een kamper bent ofzoquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je in een woonwagen woont misschien.
Ik vind goud juist beter staan bij een donkere huid.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef Geester het volgende:
Als je van die lijkbleke mensen hebt dan past goud daar beter bij vind ik.. Zilver tjaaa....goud is ook meer een status tegenover zilver denk ik
En bij een gelige huid?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:17 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik vind goud juist beter staan bij een donkere huid.
twijfelachtig. iig beter dan een bleke huid denk ikquote:
Weet ik nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:23 schreef Lithia het volgende:
[..]
twijfelachtig. iig beter dan een bleke huid denk ik
Mijn vriendin vindt zilver, witgoud, platina of titanium ook mooier dan goud(kleurig). Voordeel van dat swarovski setje wat ze heeft gekregen van me (zie aantal posts hierboven), is dat het metaal geen zilver is, maar rhodium, wat niet zwart uitslaat na verloop van tijd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:57 schreef livalo het volgende:
[..]
ik hou niet van goud (witgoud dan weer wel maar dat is nog onbetaalbaar voor me), omdat ik de kleur niets vind, zilver vind ik een stuk subtieler en in mijn ogen mooier. Dat het goedkoper is heeft daar niets mee te maken. Het verkleur redelijk snel, maar daarom heb ik bij de juwelier spul en een doekje om het 'zwarte' (zoals het bij mijn huid wordt) tegen te gaan en weg te halen.
Een flesopener!quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:51 schreef fruityloop het volgende:
Doe wat origineels van Miss Bibi.![]()
[ link | afbeelding ]
JOH!quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zal wel de nieuwe deal zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |