abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:25:54 #1
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_109591739
Sherlock is een Britse zesdelige tv-serie, gecreëerd door Steven Moffat (Doctor Who, Jekyll, Coupling) en Mark Gatiss (The League of Gentlemen, Doctor Who). De serie is een moderne vertelling van de Sherlock Holmes-verhalen van Arthur Conan Doyle, met Benedict Cumberbatch als Holmes en Martin Freeman (The Office, The Hitchhiker's Guide to the Galaxy) als Dr. John Watson. Hun huisbaas Mrs Hudson wordt gespeeld door Una Stubbs en Inspector Lestrade door Rupert Graves. Mark Gatiss speelt Holmes' broer Mycroft.



De iconische details van Conan Doyle's originele boeken zijn overheid gebleven in de serie: Holmes en Watson wonen op het bekende adres 221b Baker Street in London, ze hebben dezelfde naam en ergens wacht aartsvijand Moriarty op hen. De serie speelt echter in hedendaags London.

Steven Moffat: "Conan Doyle's stories were never about frock coats and gas light; they're about brilliant detection, dreadful villains and blood-curdling crimes – and frankly, to hell with the crinoline. Other detectives have cases, Sherlock Holmes has adventures, and that's what matters."

De BBC is afgelopen zondag begonnen met de eerste aflevering, en de tweede en derde aflevering staan voor respectievelijk aanstaande en volgende week zondag op het programma.

Verder lezen (en bronnen voor bovenstaande):

» Programma-informatie van de BBC
» The Science of Deduction (website van Sherlock Holmes)
» Dr John Watson's Blog
» Programmapagina op FOK!
» Wikipedia

Vorige topics
[UK] Sherlock (BBC)

[ Bericht 0% gewijzigd door Stefan op 28-03-2012 01:00:18 ]
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:26:59 #2
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_109591785
Die ringtone wil ik ook nog :)

En ik hoop ergens dat we Irene nog terug gaan zien en dat je een zwoele Aaahhhh van Sherlock op haar telefoon hoort.
Zou een mooi begin zijn van seizoen 3.
pi_109591820
Heb ik wat gemist of is de OP niet helemaal recent meer :?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:30:06 #4
2651 svann
night-hawk
pi_109591919
Die zucht zou je eigenlijk moeten horen bij het openen van het topic.
Technisch moet dat mogelijk zijn.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_109592834
Zo, ik heb alle zes de afleveringen er in een weekje doorheen gejaagd. Ik ben behoorlijk laat op de Sherlock bandwagon gestapt, maar alle afleveringen binnen een paar dagen kunnen bekijken is ook smullen, kan ik je vertellen! O+

En nu wachten tot.. laat 2013?
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_109599004
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:53 schreef Sprouts het volgende:
Zo, ik heb alle zes de afleveringen er in een weekje doorheen gejaagd. Ik ben behoorlijk laat op de Sherlock bandwagon gestapt, maar alle afleveringen binnen een paar dagen kunnen bekijken is ook smullen, kan ik je vertellen! O+

En nu wachten tot.. laat 2013?
Zal wel begin 2014 worden...
pi_109733493
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:26 schreef SiGNe het volgende:
Die ringtone wil ik ook nog :)

En ik hoop ergens dat we Irene nog terug gaan zien en dat je een zwoele Aaahhhh van Sherlock op haar telefoon hoort.
Zou een mooi begin zijn van seizoen 3.
Ugh nee, ik ergerde me dood aan Irene Adler. Ze begon Johnlock in de weg te staan.
pi_109733502
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:40 schreef pietjansma het volgende:

[..]

Zal wel begin 2014 worden...
Volgens mij was het Moffat die zei dat ze zouden beginnen met filmen in begin 2013.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:27:27 #9
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_109734375
sowieso is er met kerst de Doctor Who Christmas special dus Sherlock zal er voor of er na worden uitgezonden.
Januari 2014 is opzich wel logisch aangezien ze dit jaar ook in januari uitzonden.
pi_109746234
Maandag begint kro met online uitzenden van seizoen 2 :

http://sherlock.kro.nl/se(...)scandal_in_belgravia
  zondag 1 april 2012 @ 10:58:30 #11
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_109756265
Cumberbatch zat in War Horse ... mét snor :D
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zondag 1 april 2012 @ 11:14:50 #12
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_109756577
Ik heb nog maar 1 aflevering te gaan ;( Zonde..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 7 april 2012 @ 22:36:16 #13
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_110039819
De eerste 5 afleveringen niet gezien en net op Canvas de 'laatste' aflevering gezien.

De ultimate mindfuck, zelden bij een serie zo in de war geweest!
So confused when you're lost in the groove
pi_110041161
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 22:36 schreef The_Groove het volgende:
De eerste 5 afleveringen niet gezien en net op Canvas de 'laatste' aflevering gezien.

De ultimate mindfuck, zelden bij een serie zo in de war geweest!
Toch gaat het na een tijdje wennen. In het begin word je vaak op het verkeerde been gezet, maar na een tijdje denk je bij elke twist: Er zullen wel weer één of twee of drie addertjes onder het gras zitten _O-. Niet dat het dan extreem voorspelbaarder wordt, maar wel dat je kunt voorspellen dat het waarschijnlijk anders zit.
  zaterdag 7 april 2012 @ 23:18:15 #15
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_110041604
vraag me af of er iemand al een correcte theorrie heeft bedacht, al zullen de schrijvers dat toch nooiot erkennen..
sterker nog, het maakt het eigenlijk leuker als ze zeggen dat iedereen er naast zit, daat iedereen weer doordenken terwijl het helemaal niet hoeft. :)
  zaterdag 7 april 2012 @ 23:21:50 #16
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_110041741
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 april 2012 23:09 schreef pberends het volgende:

[..]

Toch gaat het na een tijdje wennen. In het begin word je vaak op het verkeerde been gezet, maar na een tijdje denk je bij elke twist: Er zullen wel weer één of twee of drie addertjes onder het gras zitten _O-. Niet dat het dan extreem voorspelbaarder wordt, maar wel dat je kunt voorspellen dat het waarschijnlijk anders zit.
Ja, kan ik me zeker voorstellen maar ik viel hier midden in en werd vrij snel het verhaal ingetrokken.
Erg knap gemaakt.
So confused when you're lost in the groove
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:09:01 #17
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_110137730
En wat is de theorie onder de Fokkers omtrent de laatste aflevering, mindfuck & twist??
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:38:22 #18
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_110139018
Spierverslapper, hulp van Molly en evt. via de vrachtwagen gesprongen.
Sowieso is in een aflevering gezegd dat je pas zeker dood bent als je van 8 verdiepingen hoog valt, het ziekenhuis was 4 verdiepingen, Sherlock zou dan wel flink gewond zijn maar niet dood.
De scene bij het graf was iets van een half jaar later, tijd genoeg om breuken te helen.

(Vraag me overigens nog steeds af of de zwarte vlekken op de richel waar Sherlock op stond bloed was of niet, zo ja.. wat deed dat bloed daar en hoe kwam het er?)
pi_110139521
Ik heb het idee dat Mycroft iets geregeld heeft met een aantal trucages, al zal sherlock er niet zonder kleerscheuren af zijn gekomen.

Ik vraag me ook af of Moffat de zelfde opzet gaat volgen als de versie met Jeremy Brett, dus na de sprong een aflevering die met Watson die solo een zaak aanneemt.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  dinsdag 10 april 2012 @ 18:27:36 #20
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_110145688
Ik denk dat Sherlock gewoon wel echt is gesprongen, geland in de vuilniswagen, bestuurt door Molly, lijk van de dubbelganger van Sherlock, wat al onder de vuilniszakken lag, op de stoep gegooid (waar het jonge meisje 'Grietje' zo'n schrik voor had). Vuilniswagen rijdt ook meteen weg.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_110149442
Sherlock is echt gesprongen, zal ook wel echt gewond zijn geraakt. Door afspraken met Molly en het feit dat hij dicht bij een ziekenhuis was, kreeg hij heel snel de hulp die hij nodig had. Daarna is hij een lange revalidatieperiode ingegaan. Hij heeft genoeg voorzorgsmaatregelen genomen om het te overleven. Dat hij geen polsslag had was ook door zijn eigen toedoen; vlak voordat hij sprong heeft hij een balletje onder z'n oksel fijngeknepen waardoor zijn pols zogenaamd stopte.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2012 @ 16:37:42 #22
187254 Giertje
lets all make believe
pi_110187330
wat een geweldige serie ik heb het pas ontdekt moet seizoen 2 nog effe kijken en dan ben ik weer bij :D
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  zaterdag 14 april 2012 @ 00:07:26 #23
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_110302185
Eindelijk de laatste aflevering gezien. Van mij hadden ze Sherlock wel "dood" mogen laten tot de eerste aflevering van het seizoen. Voor de rest een heerlijke aflevering. Andrew Scott doet het als Moriarty ook wel erg goed moet ik zeggen.

Mijn theorie; Sherlock is gesprongen, op het moment dat Watson werd aangereden door de fiets heeft molly gecheckd dat Sherlock ok was en misschien een middeltje gegeven zodat zn hartslag naar beneden ging (zodat Watson zn pols niet kon voelen).

De genoemde dubbelganger had ik nog niet aan gedacht. Had eerde gedacht dat die kinderen gewoon een foto van Sherlock te zien hadden gekregen oid.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_110318795
Wanner wordt S03 verwacht?
  zaterdag 14 april 2012 @ 17:38:09 #25
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110319255
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:25 schreef kort het volgende:
Wanner wordt S03 verwacht?
2013
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_110320252
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

2013
Aangezien ze in 2013 beginnen met filmen en seizoen 2 in januari begon denk ik dat het eerder jan 2014 wordt. (vergeet ook niet dat dit seizoen eigenlijk voor de zomer van 2011 op de planning stond...)
  zaterdag 14 april 2012 @ 22:23:56 #27
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_110330333
Ik snap dat het een immense productie is, maar zo lang moeten wachten?
pffff

Tot dusver het grootste minpuntje wat ik aan Sherlock heb kunnen ontdekken...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zaterdag 14 april 2012 @ 22:57:02 #28
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110331902
quote:
8s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:51 schreef Poemgirl het volgende:

[..]

Ugh nee, ik ergerde me dood aan Irene Adler. Ze begon Johnlock in de weg te staan.
ik vond haar echt geweldig :@ ik miste haar al erg snel :P

Jammer dat het zo lang gaat duren voor we meer zien :(
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zaterdag 14 april 2012 @ 22:58:09 #29
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110331951
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:27 schreef Patch het volgende:
Ik denk dat Sherlock gewoon wel echt is gesprongen, geland in de vuilniswagen, bestuurt door Molly, lijk van de dubbelganger van Sherlock, wat al onder de vuilniszakken lag, op de stoep gegooid (waar het jonge meisje 'Grietje' zo'n schrik voor had). Vuilniswagen rijdt ook meteen weg.
interessante theorie :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_110332770
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 22:23 schreef Patch het volgende:
Ik snap dat het een immense productie is, maar zo lang moeten wachten?
pffff

Tot dusver het grootste minpuntje wat ik aan Sherlock heb kunnen ontdekken...
Het heeft er vooral mee te maken dat de hoofdrolspelers ook veel films moeten opnemen de komende tijd.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 15 april 2012 @ 02:25:49 #31
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_110339023
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:07 schreef Cheiron het volgende:
Eindelijk de laatste aflevering gezien. Van mij hadden ze Sherlock wel "dood" mogen laten tot de eerste aflevering van het seizoen. Voor de rest een heerlijke aflevering. Andrew Scott doet het als Moriarty ook wel erg goed moet ik zeggen.

Mijn theorie; Sherlock is gesprongen, op het moment dat Watson werd aangereden door de fiets heeft molly gecheckd dat Sherlock ok was en misschien een middeltje gegeven zodat zn hartslag naar beneden ging (zodat Watson zn pols niet kon voelen).

De genoemde dubbelganger had ik nog niet aan gedacht. Had eerde gedacht dat die kinderen gewoon een foto van Sherlock te zien hadden gekregen oid.
"I'm a fake, tell it to anyone who will listen to you" Watson weet dus al dat het niet echt is (als ie even nadenkt)
"That's what people do, leave a note" en vervolgens gooit ie z'n telefoon op eht dak. Watson kan die straks ophalen (en dan de clu achterhalen)

Sherlock zegt "het is een goocheltruc", goocheltrucs werken omdat je de aandacht van mensen afleid van daar waar de truc gebeurd. Sherlock zegt "kijk naar mij", Watson doet dit trouw en wordt onder de voet gelopen. Mogelijk dus dat er op dat moment iets gebeurd. Alleen geen idee wat :D

2 mogelijkheden:
Sherlock heeft iets voorbereid. In dat geval kon hij er niet van uit gaan dat Moriaty zichzelf omzeep zou helpen. Hij had dus een truc nodig die ook van boven gezien werkt, want op het moment dat hij het voorbereide ging hij er van uit dat Moriaty mee zou kijken.
De truc zal hem dan zitten in iets na de landing, want Moriaty zal wel blijven kijken tot de landing, maar veel langer niet.

Sherlock heeft niets voorbereid. In dit geval weet hij dat Moriaty kassiewijle is en voert de show alleen op voor Watson. Dit is typisch Sherlock, ter plekke iets verzinnen. Dit is ook de reden dat Watson moest blijven staan waar hij was, anders was er niet genoeg tijd om de truc uit te halen.

Sherlock vraagt om wat privacy. Is dat om na te denken? Of om afstand te creëren zodat hij een truc uit kan halen voordat Moriaty bij de rand is en kan zien wat er gebeurd? Het moment dat hij hem zelfmoord aanpraat lijkt een plotselinge ingeving te zijn, maar hij vraagt bewust om die privacy.

[ Bericht 8% gewijzigd door Tanin op 15-04-2012 02:51:47 ]
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  zondag 15 april 2012 @ 02:33:39 #32
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_110339199
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 02:25 schreef Tanin het volgende:

[..]

"I'm a fake, tell it to anyone who will listen to you" Watson weet dus al dat het niet echt is (als ie even nadenkt)
"That's what people do, leave a note" en vervolgens gooit ie z'n telefoon op eht dak. Watson kan die straks ophalen (en dan de clu achterhalen)

Sherlock zegt "het is een goocheltruc", goocheltrucs werken omdat je de aandacht van mensen afleid van daar waar de truc gebeurd. Sherlock zegt "kijk naar mij", Watson doet dit trouw en wordt onder de voet gelopen. Mogelijk dus dat er op dat moment iets gebeurd. Alleen geen idee wat :D

Sherlock heeft iets voorbereid, maar hij ging er niet van uit dat Moriaty zichzelf omzeep zou helpen. Hij had dus een truc nodig die ook van boven gezien werkt, want op het moment dat hij het voorbereide ging hij er van uit dat Moriaty mee zou kijken.
Goeie :)
Dan komt de bodydouble ook weer naar voren, die ligt op de vrachtwagen, Sherlock springt, kickt de bodydouble op de grond, vrachtwagen rijdt veilig weg met sherlock.
Moriarity (als hij zichzelf niet neergeknald had) kijkt tevreden naar beneden naar het lijk.
Op die afstand is sowieso niet te zien of het een double is of niet.

Het is inderdaad wel iets om rekening mee te houden, dat Sherlock niet verwacht had dat Moriarity zelfmoord zou plegen, was ikzelf helemaal vergeten.
  zondag 15 april 2012 @ 02:38:45 #33
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_110339292
Ik heb het nog even aangepast, lees het nog een keer.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  zondag 15 april 2012 @ 02:48:34 #34
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_110339443
Het weggooien van de telefoon kan ook bedoeld zijn geweest om Moriarity te vertragen.
Een laatste bericht van Sherlock, zijn laatste woorden, zijn testament... volgens mij voor Moriarity interessant genoeg om eerst op te pakken (evt te te lezen) voordat hij over de rand naar het lijk gaat kijken.
't is toch een momentje van triomf, je vijand zo aanpakken dat die zichzelf moet doden.
En ook voor Watson is die speech een manier om 'm te vertragen.

Interessante theorie in elk geval, wel jammer dat we nog zo enorm lang moeten wachten op het antwoord.
Moffat kan in elk geval genoeg kanten op, kan zelfs nog Doctor Who nog langs sturen.. ;)
  zondag 15 april 2012 @ 02:54:12 #35
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_110339500
De vraag is of hij Moriaty wilde vertragen en de truc eerst uithalen, of Moriaty zo snel mogelijk bij de rand wilde hebben, zodat hij ook zo snel mogelijk weer weg zou zijn om de truc daarna te doen.

Het eerste geval lijkt waarschijnlijker, dat leek hij immers eerst ook van plan toen hij om privacy vroeg.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  zondag 15 april 2012 @ 08:52:20 #36
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_110341120
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:17 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het heeft er vooral mee te maken dat de hoofdrolspelers ook veel films moeten opnemen de komende tijd.
Ik zou er imdb voor op moeten nakijken, maar The Hobbit is toch al bijna klaar?
En Benedict hoeft voor zover ik weet, alleen maar voice-over werk daarvoor te doen.
Neemt niet weg dat er natuurlijk ook andere producties voor hen op stapel staan, maar toch, blijf het een minpunt vinden.

Tot dusver vond ik elke 2e aflevering de minste van het seizoen. Nog steeds een ontzettend goede aflevering, maar net ietsjes minder dan de eerste en de derde.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_110341694
Er zat toch ook een sniper mee te kijken? Die op Watson zou moeten schieten in het geval Sherlock niet zou springen. Ik geloof niet echt in theorieën met body-doubles en landen in vrachtwagens. Ik denk dat hij gewoon echt gesprongen is maar van tevoren al het mogelijk heeft gedaan om zo'n val te overleven en door middel van het balletje onder z'n oksel omstanders te laten denken dat zijn pols gestopt was.

Vervolgens is hij met hulp van Molly een langdurig revalidatietraject ingegaan. Gedurende dit traject moesten zijn tegenstanders denken dat hij dood was.

[ Bericht 16% gewijzigd door Nielsch op 15-04-2012 10:04:04 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 15 april 2012 @ 09:57:06 #38
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_110341846
Body doubles geloof ik ook niet in. Zeker omdat Watson het lichaam inclusief gezicht van dichtbij ziet
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 15 april 2012 @ 12:44:36 #39
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_110345999
Wie zegt dat Watson niet weet dat ie nog leeft
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_110346708
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 09:57 schreef Cheiron het volgende:
Body doubles geloof ik ook niet in. Zeker omdat Watson het lichaam inclusief gezicht van dichtbij ziet
Watson dénkt in elk geval dat hij het lichaam en gezicht van Sherlock van dichtbij ziet. Maar één van de theorieën is ook dat de fietser die hem aanrijdt in het complot zit en hem snel een hallucinerend middel (à la het spul dat we zagen in the Hounds of the Baskervilles, waarmee je zeer gevoelig bent voor suggestie) injecteert.

quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 12:44 schreef Stefan het volgende:
Wie zegt dat Watson niet weet dat ie nog leeft
Dat lijkt me gezien de laatste scène nogal onwaarschijnlijk. Voor wie voert hij het toneelstukje van rouw dan op?
  zondag 15 april 2012 @ 13:25:42 #41
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_110347255
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 12:44 schreef Stefan het volgende:
Wie zegt dat Watson niet weet dat ie nog leeft
Ik denk dat de eerste aflevering van het volgende seizoen 2 dingen gaat zijn:
Watson die zijn eigen case aanneemt, en Watson die ontdekt (door alle hints die Sherlock gegeven heeft) dat Sherlock nog leeft.

Verder ben ik een beetje huiverig van hele complottheorieën, daar Sherlock slechts sporadisch op andere mensen vertrouwd, en als hij op hen vertrouwd zijn het goede vrienden (Watson, Hudson) die hij niet verteld iets te doen, maar waarvan hij er vanuit gaat dat ze iets doen (de taxi chauffeur neerschieten, de telefoon achterover drukken)

Wat me opvalt is dat er meerdere dingen van eerdere afleveringen terugkomen:
-Iemand lazert van een gebouw en de hulpdiensten zijn snel ter plaatsen (omdat ze van te voren gewaarschuwd zijn?)
-Mensen praten elkaar een zelfmoord aan

Mogelijk is dat een thema en dat de eerdere opmerking tegen Sherlock "voor jouw moet alles slim zijn" dan eindelijk is aangekomen en hij nu inderdaad voor iets simpels gaat - gewoon te pletter storten :D
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  zondag 15 april 2012 @ 13:28:45 #42
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_110347350
Watson zei aan het eind dat t lang genoeg had geduurd dus Watson weet t
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 15 april 2012 @ 18:24:28 #43
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_110359222
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 13:28 schreef Stefan het volgende:
Watson zei aan het eind dat t lang genoeg had geduurd dus Watson weet t
Nee, hij vermoed het en hoopt het maar is niet helemaal zeker van z'n zaak.
Anders zou hij minder verdrietig zijn.
pi_110361306
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 12:44 schreef Stefan het volgende:
Wie zegt dat Watson niet weet dat ie nog leeft
Dat denk ik niet. Ik kon echt geen enkele aanwijzing vinden dat hij het zou weten. Natuurlijk hoopt hij het enorm, maar hij weet het niet. Zou ook prima in lijn zijn met de originele verhalen dat hij het een jaar of 2 niet weet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 15 april 2012 @ 19:26:11 #45
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_110361477
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:21 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Ik kon echt geen enkele aanwijzing vinden dat hij het zou weten. Natuurlijk hoopt hij het enorm, maar hij weet het niet. Zou ook prima in lijn zijn met de originele verhalen dat hij het een jaar of 2 niet weet.
Het was geen 2 jaar later. We zien Watson aan het begin bij de pschycholoog zitten en dan kent ie Sherlock nog niet

En Watson zegt: kom terug, het heeft lang genoeg geduurd
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_110361574
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:26 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het was geen 2 jaar later. We zien Watson aan het begin bij de pschycholoog zitten en dan kent ie Sherlock nog niet

En Watson zegt: kom terug, het heeft lang genoeg geduurd
Huh, volgens mij is dat eerste echt niet waar. En dat tweede is slechts een kwestie van interpretatie.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_110366609
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:26 schreef Stefan het volgende:

[..]
Watson zegt: kom terug, het heeft lang genoeg geduurd
Weleens van denial gehoord?
  zondag 15 april 2012 @ 21:18:42 #48
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_110368608
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:50 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Weleens van denial gehoord?
Daar wil ik helemaal niets van weten, denial :{w
  zondag 15 april 2012 @ 21:35:26 #49
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_110369916
Net de eerste aflevering S2 gekeken, was weer top :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115908802
Binnenkort nieuws over S3!

steven_moffat twitterde op donderdag 23-08-2012 om 15:01:20 Last year it was Woman, Hound, Fall. This year's three words revealed tomorrow at #MGEITF #Sherlock Master Class. reageer retweet
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:13:08 #51
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_115908913
Oh god, tumblr gaat uit z'n dak morgen :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_115913255
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:10 schreef lunapuella het volgende:
Binnenkort nieuws over S3!

steven_moffat twitterde op donderdag 23-08-2012 om 15:01:20 Last year it was Woman, Hound, Fall. This year's three words revealed tomorrow at #MGEITF #Sherlock Master Class. reageer retweet
^O^
pi_115956731
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:10 schreef lunapuella het volgende:
Binnenkort nieuws over S3!

steven_moffat twitterde op donderdag 23-08-2012 om 15:01:20 Last year it was Woman, Hound, Fall. This year's three words revealed tomorrow at #MGEITF #Sherlock Master Class. reageer retweet
Ben benieuwd! *O* Ik las trouwens dat Benedict Cumberbatch vanavond te gast is in The One Show, om 8 uur Nederlandse tijd op BBC1. :)
pi_115956846
Markgatiss twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 10:00:54 Off to Edinburgh for #Sherlock event at the TV festival. I'm revealing the 'three words' for S3 early. Pipe. Slippers. Bed. There you go. reageer retweet
Mark Gatiss is gemeen ;(

Ik denk dat het eerste woord "house" of "gun" zal zijn. Maar ik gok meer op house.
pi_115956877
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:13 schreef wonderer het volgende:
Oh god, tumblr gaat uit z'n dak morgen :')
Is al gebeurd, direct na de tweet :@
pi_115959293
Het is dus "Rat" "Wedding" en "Bow".
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:28:19 #57
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_115961076
Dus... enige speculatie welke verhalen er gebruikt gaan worden?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:55:26 #58
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_115962276
Ik gok:

- A Scandal in Bohemia (wedding)
- His Last Bow (bow)

Geen idee wat Rat moet voorstellen. Het enige dat ik kan vinden is "The Tale of the Giant Rat of Sumatra" maar dat is geen Sherlock-verhaal (maar een parodie).
451 °F
pi_115962304
In ieder geval:

His Last Bow

Dat is een van de vier verhalen die in de 3de persoon verteld is (en niet door Dr. Watson). Misschien zegt dat iets? Geen idee.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_115962325
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:55 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik gok:

- A Scandal in Bohemia (wedding)
- His Last Bow (bow)

Geen idee wat Rat moet voorstellen. Het enige dat ik kan vinden is "The Tale of the Giant Rat of Sumatra" maar dat is geen Sherlock-verhaal (maar een parodie).
Scandal of Bohemia is al gedaan in seizoen 2 (Scandal in Belgravia).

Zal wel iets te maken hebben met het huwelijk van Dr. Watson. Geen idee in welk verhaal dat is.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:57:21 #61
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_115962358
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Scandal of Bohemia is al gedaan in seizoen 2.
Oh ... :)

In dat geval ... geen idee!
451 °F
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:07:46 #62
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_115962740
Misschien gaat wedding over A Case of Identity (http://en.wikipedia.org/wiki/A_Case_of_Identity)
451 °F
pi_115962950
Sign of the Four kan ook (Wedding), daarin ontmoet Watson zijn aanstaande.
pi_115963042
quote:
Zou kunnen inderdaad.

quote:
In "The Adventure of the Sussex Vampire", Holmes mentions to Watson the case of the Giant Rat of Sumatra, referring to it as "a story for which the world is not yet prepared". This single reference has been expanded upon by other authors and performers several times.
Misschien verzinnen ze zelf het verhaal over The Giant Rat of Sumatra. Dat zou wel gaaf zijn; dan hebben ze echt complete vrijheid om zelf een verhaal te verzinnen, aangezien dit verhaal nooit is geschreven door Conan Doyle.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:31:47 #66
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_115963577
Het zou meteen een soort van eerbetoon zijn :)
451 °F
pi_115963932
Op andere sites worden inderdaad ook genoemd:

- A Case Of Identity (Wedding)

- The Giant Rat of Sumatra (Rat)

- His Last Bow (Bow)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_115963952
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:55 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik gok:

- A Scandal in Bohemia (wedding)
- His Last Bow (bow)

Geen idee wat Rat moet voorstellen. Het enige dat ik kan vinden is "The Tale of the Giant Rat of Sumatra" maar dat is geen Sherlock-verhaal (maar een parodie).
Geen parodie dus, maar een avontuur waarnaar wordt gerefereerd in andere verhalen van Sherlock Holmes.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:49:21 #69
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_115964375
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Geen parodie dus, maar een avontuur waarnaar wordt gerefereerd in andere verhalen van Sherlock Holmes.
Het verhaal (van een andere schrijver) dat ik had gevonden was een parodie. ;)

Had er zelf nog nooit eerder van gehoord.
451 °F
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:54:19 #70
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_115964640
Shadow of the Rat, kent dan niemand zijn klassiekers?
Een lijk in een rivier, met de pest geinfecteerd
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_115964731
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Shadow of the Rat, kent dan niemand zijn klassiekers?
Zou ook kunnen. Geen origineel verhaal van Conan Doyle though.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:57:08 #72
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_115964795
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:57:34 #73
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_115964817
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zou ook kunnen. Geen origineel verhaal van Conan Doyle though.
Daar heb jij weer gelijk in
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_115964913
Bovendien speelt The Giant Rat of Sumatra ook een rol in The Shadow of the Rat. Die laatste is wel gaaf qua verhaal trouwens. Ben benieuwd!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_115973083
Mary Morstan!
pi_115973140
Voor 'wedding' dus. Rat voor wat Nielsch zei. Bow kan niet voor His Last Bow zijn want dat zou moeten betekenen dat het de laatste aflevering is en ze gaan toch niet na 3 seizoenen stoppen ;(? TOCH!?
pi_115974526
His Last Bow is inderdaad chronologisch gezien wel het laatste verhaal ja, alleen niet als laatst verschenen. Geen idee ja, misschien dat ze na 3 seizoenen gaan stoppen. Geen idee.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_115974554
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee, His Last Bow speelt in 1917 (net na de 1ste WO) en daarna zijn er nog nieuwe verhalen uitgekomen die in 1927 spelen. Dus niet per sé het einde.
Aha. Dat wist ik niet.
pi_115974595
Of nee, misschien zit ik fout...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_115974681
nevermind....
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:13:26 #81
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_115976159
Misschien stoppen ze wel na drie seizoenen. Typisch brits, stoppen op je hoogtepunt :)

Edit: aan de andere kant zijn er genoeg Britse detective-series die 15 seizoenen hebben :s
451 °F
pi_115976954
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:13 schreef Charles.Darwin het volgende:
Misschien stoppen ze wel na drie seizoenen. Typisch brits, stoppen op je hoogtepunt :)

Edit: aan de andere kant zijn er genoeg Britse detective-series die 15 seizoenen hebben :s
Gezien de steeds succesvollere carrières van Cumberbatch en Freeman kan ik het me voorstellen dat het gewoon te moeilijk wordt om hierna nog de tijd te vinden voor de serie. Je draait elke keer eigenlijk toch drie films...
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:12:25 #83
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_115983224
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:13 schreef Charles.Darwin het volgende:
Misschien stoppen ze wel na drie seizoenen. Typisch brits, stoppen op je hoogtepunt :)

Edit: aan de andere kant zijn er genoeg Britse detective-series die 15 seizoenen hebben :s
En dan ieder seizoen 12 afleveringen ipv 3
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:36:17 #84
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_115985622
Ik kan me ook prima voorstellen dat er gewoon een grens zit aan de genialiteit van de schrijvers, en dat ze van andere verhalen niet zoiets moois kunnen maken als wat ze nu gedaan hebben. En dan kun je beter stoppen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:47:13 #85
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_115985825
In de VS is nu ook een nieuwe SH serie bezig danwel begint snel
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:01:58 #86
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_115987515
Yup, deze.

Dr. Joan Watson ^_^
451 °F
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:45:36 #87
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_115988606
Een vrouwelijke Watson? :') Zullen we een wedje leggen in welke aflevering er voor het eerst gezoend gaat worden? :r
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_116028912
Waar en wanneer is serie 3 te zien?
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
pi_116029069
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:39 schreef Nielsch het volgende:
Op andere sites worden inderdaad ook genoemd:

- A Case Of Identity (Wedding)

- The Giant Rat of Sumatra (Rat)

- His Last Bow (Bow)
Is dit definitief?
pi_116029261
Gister Amazing Grace gekeken. Cumberbatch speelt daar ook in. Wel irritant dat ik telkens aan Sherlock moest denken. Al speelt hij in die film ook voortreffelijk. :)
pi_116030688
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is dit definitief?
Nee, behalve de woorden hebben de makers nog niks losgelaten over S3. Dit is allemaal speculatie van de fans (soms wel goed gefundeerde speculatie, maar desalniettemin speculatie).
  zondag 26 augustus 2012 @ 17:30:59 #92
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_116030837
Shadow of the Rat is wel mooi naar de tegenwoordige tijd te zetten, biologische wapens in handen van terroristen...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 26 augustus 2012 @ 17:35:37 #93
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_116031028
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 16:48 schreef soklos het volgende:
Gister Amazing Grace gekeken. Cumberbatch speelt daar ook in. Wel irritant dat ik telkens aan Sherlock moest denken. Al speelt hij in die film ook voortreffelijk. :)
Ik moest aan Saving Grace denken, haalde de films door elkaar.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:37:02 #94
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_116127190
De Reuzenrat van Sumatra is wel geinig. Tenminste de comic-adaptie / interpretatie van dat verhaal.
Ratten van Moriarty die ingespoten zijn met drugs waardoor gebeten personen hallucinaties krijgen. Plus een extreem grote rat verborgen in een kelder van een Indonesisch schip.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:41:36 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116127550
dat doet me teveel denken aan die episode met die HOUND
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:24:18 #96
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_116130565
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:41 schreef Maanvis het volgende:
dat doet me teveel denken aan die episode met die HOUND
De inhoud van het verhaal is alleen geïnterpreteerd door andere schrijvers, dus de makers van Sherlock kunnen zelf helemaal los (en hoeven dus niet persee voor "giftige" ratten te gaan). :)
451 °F
pi_116137693
En moriarty is best dood toch ? :)
pi_116137750
Dood of niet, de schrijvers hebben in ieder geval al laten weten dat Moriarty in het 3de seizoen niet of heel weinig zal voorkomen en geen rol van betekenis zal spelen. Volgens mij wilden ze een nieuwe bad guy.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_116138047
Volgens een artikel in The Guardian heeft Gatiss al bevestigd dat de eerste aflevering deels gebaseerd zal zijn op The Adventure of the Empty House, het eerste post-Reichenbach verhaal.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:11:02 #100
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_116251713
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:43 schreef dapluiz het volgende:
En moriarty is best dood toch ? :)
Jigsaw ging ook vrij snel dood in de Saw-reeks, en kwam daarna toch nog iedere keer opdraven in videoboodschappen en flashbacks.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_117290836
Vanavond weer die Joran look-alike in 'the hounds'.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 26 september 2012 @ 22:04:42 #102
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_117293103
Alonso :Y
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 15 oktober 2012 @ 00:29:15 #103
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_117983538
In een weekje ofzo alle 6 de afleveringen bekeken. Moriarty vond ik geniaal geacteerd. De finale van seizoen twee was in één woord briljant. Hoe verzin je het, _O_
  maandag 15 oktober 2012 @ 02:06:54 #104
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_117985353
Welkom, nu mag je met ons meewachten in spanning. Jarenlang.
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:26:50 #105
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_117992856
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 02:06 schreef egeltje1985 het volgende:
Welkom, nu mag je met ons meewachten in spanning. Jarenlang.
:'( 2013 komt het nieuwe seizoen toch?
pi_117994156
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:26 schreef JochemP het volgende:

[..]

:'( 2013 komt het nieuwe seizoen toch?
productie gaat begin 2013 beginnen... zou best wel eens 2014 kunnen worden voordat het af is.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:40:40 #107
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_118007115
Het wordt sowieso lastig om de eerste seizoenen te overtreffen omdat Moriarty dood is :P
  woensdag 17 oktober 2012 @ 20:19:26 #108
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_118096274
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:40 schreef JochemP het volgende:
Het wordt sowieso lastig om de eerste seizoenen te overtreffen omdat Moriarty dood is :P
Zou ie dood zijn ja?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  woensdag 17 oktober 2012 @ 20:37:59 #109
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_118097294
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:40 schreef JochemP het volgende:
Het wordt sowieso lastig om de eerste seizoenen te overtreffen omdat Moriarty dood is :P
Mijn theorie is dat Moriatry een acteur heeft ingehuurd
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 17 oktober 2012 @ 20:45:35 #110
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_118097652
Er zijn toch wel meer bad guys die ze kunnen gebruiken? Ben benieuwder hoe ze Watson weer op de hoogte gaan brengen dat Sherlock nog leeft.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:09:51 #111
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118099051
Ik ben benieuwd hoe ze ons gaan laten zien hoe Sherlock heeft kunnen overleven.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:12:43 #112
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_118099235
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:37 schreef Stefan het volgende:

[..]

Mijn theorie is dat Moriatry een acteur heeft ingehuurd
Die zelfmoord pleegt?
Ze kunnen ook gewoon met de tijd spelen, de nieuwe afleveringen voor de eerste 6 afleveringen af laten spelen.
Heeft Arthur C. Clarke ook gedaan na de Reichenbach falls, daar was Sherlock eigenlijk dood.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:17:06 #113
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118099491
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:12 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Die zelfmoord pleegt?
Ze kunnen ook gewoon met de tijd spelen, de nieuwe afleveringen voor de eerste 6 afleveringen af laten spelen.
Heeft Arthur C. Clarke ook gedaan na de Reichenbach falls, daar was Sherlock eigenlijk dood.
Waarom zou er niet gewoon een nieuwe bad guy geïntroduceerd kunnen worden dan?
pi_118099749
quote:
99s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze ons gaan laten zien hoe Sherlock heeft kunnen overleven.
Niet?
జ్ఞ‌ా
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:21:28 #115
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_118099753
quote:
99s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Waarom zou er niet gewoon een nieuwe bad guy geïntroduceerd kunnen worden dan?
Dat kan uiteraard ook maar van Moriarity werd gezegd dat het de sterkste vijand van Sherlock was, alle andere bad guys zullen voor Sherlock dus niet zo'n grote uitdaging zijn.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:25:30 #116
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118100008
quote:
5s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef µ het volgende:

[..]

Niet?
Kan ook, en dan het nieuwe seizoen inderdaad als flashback. Maar omdat ie eerst met dat balletje stond te klooien denk ik toch dat hij het op een ingenieuze manier overleefd heeft.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:30:28 #117
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_118100365
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dat kan uiteraard ook maar van Moriarity werd gezegd dat het de sterkste vijand van Sherlock was, alle andere bad guys zullen voor Sherlock dus niet zo'n grote uitdaging zijn.
Wat op zichzelf natuurlijk al interessant is. Hoe gaat hij daarmee om?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:33:29 #118
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_118100566
quote:
99s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Kan ook, en dan het nieuwe seizoen inderdaad als flashback. Maar omdat ie eerst met dat balletje stond te klooien denk ik toch dat hij het op een ingenieuze manier overleefd heeft.
Op het eind stond ie ook naar Watson bij z'n graf te kijken dus dat ie het overleefd heeft is zeker.
Hoe is de grote vraag inderdaad, hij heeft het vallen al goed kunnen testen op die bad guy die Mrs. Hudson had vastgebonden.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:35:04 #119
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118100672
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Op het eind stond ie ook naar Watson bij z'n graf te kijken dus dat ie het overleefd heeft is zeker.
Hoe is de grote vraag inderdaad, hij heeft het vallen al goed kunnen testen op die bad guy die Mrs. Hudson had vastgebonden.
Owja, doh. :')
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:48:56 #120
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_118101511
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:12 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Die zelfmoord pleegt?
Ze kunnen ook gewoon met de tijd spelen, de nieuwe afleveringen voor de eerste 6 afleveringen af laten spelen.
Heeft Arthur C. Clarke ook gedaan na de Reichenbach falls, daar was Sherlock eigenlijk dood.
Sherlock is niet dood

En de acteur hadmisschien een dodelijke ziekte of werd gechanteerd
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:49:29 #121
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_118101548
quote:
5s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef µ het volgende:

[..]

Niet?
Aan t eind van EP6 zie je Sherlock leven
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_118102823
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:49 schreef Stefan het volgende:

[..]

Aan t eind van EP6 zie je Sherlock leven
Dus hoeven ze toch niet meer precies te laten zien hoe dat nu gelopen is?
జ్ఞ‌ా
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:15:47 #123
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_118102933
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:13 schreef µ het volgende:

[..]

Dus hoeven ze toch niet meer precies te laten zien hoe dat nu gelopen is?
Dat doen ze wel neem ik aan omdat t een clifhanger was
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:16:50 #124
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_118102994
Ik ga ervanuit dat ze het goed doordacht hebben, dus eigenlijk boeit het me niet zo. Ik vind de wisselwerking tussen de personages veel interessanter.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_118104058
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:12 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Die zelfmoord pleegt?
Ze kunnen ook gewoon met de tijd spelen, de nieuwe afleveringen voor de eerste 6 afleveringen af laten spelen.
Heeft Arthur C. Clarke ook gedaan na de Reichenbach falls, daar was Sherlock eigenlijk dood.
Volgens mij bedoel je Arthur Conan Doyle... ;)
  maandag 26 november 2012 @ 22:52:05 #126
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_119658651
quote:
'Sherlock' season 3 might not air until 2014

Expecting the return of Sherlock next summer?

Try late 2013. Perhaps even 2014, depending where you live.

Start of production on the third cycle of the fan-adored detective drama has been moved from January to March. Sources say the shift was necessary to accommodate the busy schedules of the show’s breakout stars, Benedict Cumberbatch (who’s in Star Trek 2) and Martin Freeman (starring in The Hobbit).

The BBC has not announced a premiere date for season three, but given that January was previously announced as the start of production, fans hoped to see Holmes and Watson return in the summer. Sources say the BBC will air Sherlock series three in late 2013. PBS has to wait until after the BBC’s window. A PBS spokesperson says Sherlock will air either late 2013 — or early 2014.

The first cycle of Sherlock debuted in the UK in July, 2010. The eagerly anticipated second season premiered last January, with PBS debuting the three 90-minute episodes in May. With its second season cliffhanger and increasing critical acclaim and worldwide buzz, anticipation for the next cycle of Sherlock is stronger than ever. From the BBC’s perspective, however, nothing about its schedule has really changed. Though production is starting slightly later than originally hoped, the company has only previously said the show will run sometime next year and recently hinted that a fall debut is likely. But for fans, particularly U.S. fans wanting more Sherlock as soon as possible, well, Holmes would advise patience.

Bron
-O- :{ -O-
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_119665259
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:52 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

-O- :{ -O-
Was al bekend.
  dinsdag 27 november 2012 @ 09:39:58 #128
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_119665785
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:12 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Arthur C. Clarke ook gedaan na de Reichenbach falls, daar was Sherlock eigenlijk dood.
Faal.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 27 november 2012 @ 09:45:34 #129
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_119665881
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:11 schreef pietjansma het volgende:

[..]

Was al bekend.
EW brengt het als exclusief nieuws. Daar bedoelen ze dan blijkbaar mee dat het geen nieuws bevat :')
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_119665928
Het zal ook wel meteen het laatste seizoen zijn, als je kijkt wat voor dikke filmrollen die twee aangeboden krijgen ;(.
Amen.
  dinsdag 27 november 2012 @ 09:51:26 #131
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_119665985
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:45 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

EW brengt het als exclusief nieuws. Daar bedoelen ze dan blijkbaar mee dat het geen nieuws bevat :')
:D
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_121153547
Eerste aflevering gezien en die vond ik heeel erg leuk. De rest ook maar even kijken de komende tijd!
pi_121999826
Martin Freeman's reaction upon hearing "Downton Abbey" won best series over his show "Sherlock" at the National Television Awards

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
జ్ఞ‌ా
  donderdag 24 januari 2013 @ 20:37:40 #134
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_122001565
_O-
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:38:46 #135
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_122005369
:D
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_122005432
:D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Admin donderdag 24 januari 2013 @ 21:40:05 #137
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_122005434
Priceless :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_122013260
Haha!
  donderdag 24 januari 2013 @ 23:56:12 #139
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_122013324
:D
  vrijdag 25 januari 2013 @ 08:59:19 #140
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_122019388
quote:
3s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:09 schreef µ het volgende:
Martin Freeman's reaction upon hearing "Downton Abbey" won best series over his show "Sherlock" at the National Television Awards

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en terecht :Y
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  vrijdag 25 januari 2013 @ 10:07:43 #141
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_122021008
Freeman _O-
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 18:12:28 #142
276860 Fuzzlet
all art is quite useless
pi_122039087
I'm Sherlocked <3

Iemand enig idee wat er met t audiocommentaar is van de Nederlandse versie van seizoen 2? Op t dvdhoesje staat het wel aangegeven maar kan het nergens vinden. Op internet ook gezocht, en veel verder dan een comment op bol.com dat het audiocommentaar ontbreekt, kom ik ook niet.

(ja ik weet het..NL-versie..maar goed t was een kado)
Truth is stranger than fiction
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:20:45 #143
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_123978445
quote:
Benedict Cumberbatch says 'Sherlock' season 4 is a go

With the BBC’s Sherlock set to get back into production (finally!) there may be more good news on the horizon for fans of TV’s best crime drama.

Star Benedict Cumberbatch told an interviewer there will be a fourth season of Sherlock. “We’ve agreed to two more series but I could get into trouble for saying that,” the actor told RadioTimes. “All I know at the moment is I’m doing these three [episodes for Series 3] and another three [episodes for Series 4].”

The actor even hinted that the show could go beyond a fourth season, though noted it depends on his availability, and the schedules of co-star Martin Freeman and co-creator Steven Moffat. “I’d love to keep it going,” he says.

With Cumberbatch and Martin getting major exposure to U.S. audiences (the former with his upcoming villainous turn in Star Trek Into Darkness and the latter with role as Bilbo Baggins in Peter Jackson’s Hobbit trilogy), some Sherlock fans worried the stars would no longer continue on the relatively humble TV drama — especially after the start of the third season was briefly delayed. But it sounds like Cumberbatch is committed to making it work. Here in the states, PBS will air the third season of Sherlock sometime after the series has its fall/winter BBC premiere.

A Sherlock spokesperson did not immediately reply for a comment request. We will update this story if we learn something more official.

Bron
Het wachten duurt lang maar als dit blijkt te kloppen zijn we gelukkig nog lang niet van Sherlock af *O*
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_123979038
*G*
జ్ఞ‌ా
pi_123982451
Gelukkig kun je vanaf vanavond Benedict wekelijks zien bij de VRT in Parade's End.
pi_123994691
Seizoen 4! Whoohoo! Gewoon nog 6 nieuwe Sherlock 'films' in de planning.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_124023892
Dat is echt goed nieuws! *O*
pi_124195631
Markgatiss twitterde op maandag 18-03-2013 om 09:11:25 Exclusive! Ep 1 will be called 'The Empty Hearse'. The game is on! #Sherlock http://t.co/9WMjWVdGPQ reageer retweet
En speculeert u maar!
pi_124200971
Gebasseerd op "The empty house" denk ik zo.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Empty_House
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  maandag 18 maart 2013 @ 12:25:00 #150
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_124201284
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:15 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gebasseerd op "The empty house" denk ik zo.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Empty_House
1e verhaal na reichenbach fall, en betekent lege lijkwagen, leuke woordspeling :D
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_124570833
Nieuw castlid! Amanda Abbington (partner van Martin Freeman) gaat meedoen in seizoen 3: http://www.hypable.com/20(...)in-significant-role/
pi_124570979
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:15 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gebasseerd op "The empty house" denk ik zo.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Empty_House
Inderdaad...

Komt in eerste instantie nog niet overeen met de drie woorden die eerder waren getweet: Rat. Wedding. Bow.

Wellicht dat dit nog inhoudelijk komt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_124574172
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Inderdaad...

Komt in eerste instantie nog niet overeen met de drie woorden die eerder waren getweet: Rat. Wedding. Bow.

Wellicht dat dit nog inhoudelijk komt.
Is ook bij de woorden gezegd, dat je niet meteen moest denken aan de bijbehorende boeken en dat het niets hoefde te betekenen.
pi_126044754
Benedict Cumberbatch nu op BBC1

Hopelijk niet alleen over Star Trek
  zaterdag 4 mei 2013 @ 00:23:35 #155
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_126046116
Volgens mij zijn ze nog niet bezig met opnames voor sherlock dus het zal vast voornamelijk over star trek gaan
pi_126047941
Ging wel even over Sherlock maar geen nieuws.
  zondag 2 juni 2013 @ 16:50:57 #157
332574 µ
alt-m
pi_127325102


:')
జ్ఞ‌ా
pi_127325610
quote:
3s.gif Op zondag 2 juni 2013 16:50 schreef µ het volgende:
[ afbeelding ]

:')
:D.
pi_127325903
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 00:23 schreef SiGNe het volgende:
Volgens mij zijn ze nog niet bezig met opnames voor sherlock dus het zal vast voornamelijk over star trek gaan
Ze waren bezig nu even gestopt en dan gaan ze na de zomer weer door. Dus hopelijk begin 2014 de uitzendingen.
pi_127327791
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 17:15 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Ze waren bezig nu even gestopt en dan gaan ze na de zomer weer door. Dus hopelijk begin 2014 de uitzendingen.
Jup, ep 1 en 2 zijn volgens mij opgenomen, na de zomer doen ze nr 3.
pi_127328535
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 18:15 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Jup, ep 1 en 2 zijn volgens mij opgenomen, na de zomer doen ze nr 3.
zoiets was het inderdaad wist alleen niet of ze afl. nou voor of na de zomer zouden opnemen.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 19:47:24 #162
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_127958915
Gister de finale van s2 gezien en er was me nog iets niet duidelijk, wellicht dat iemand daar wat verheldering in kan brengen?

Hoe zijn de huurmoordenaars van ms. Hudson en Lestrade nou geseind dat Sherlock gesprongen was? De sniper ziet het gebeuren, maar die andere 2 niet en Moriarty had zichzelf al neergeschoten.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 18 juni 2013 @ 20:12:04 #163
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_127959907
Dan zal die sniper de anderen wel hebben gebeld of er was nog een 4e persoon die contact had met de snipers.
Of ze gingen ervanuit dat Sherlock geen andere keus had.
Science of deduction :)
  dinsdag 18 juni 2013 @ 20:29:55 #164
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_127960656
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:12 schreef SiGNe het volgende:
Dan zal die sniper de anderen wel hebben gebeld of er was nog een 4e persoon die contact had met de snipers.
Of ze gingen ervanuit dat Sherlock geen andere keus had.
Science of deduction :)
Maar Moriarty claimde toch dat hij een sein moest geven, anders werden ze allemaal vermoord. Ik kan me niet voorstellen dat Moriarty al van tevoren wist dat hij zelfmoord ging plegen en dat het dus aan de sniper was om de mensen in te seinen.
Als ze ervan uitgingen dat Sherlock geen andere keus had, dan waren die huurmoordernaars niet eens nodig geweest, dan had Moriarty het kunnen bluffen dat ze er waren. Sherlock zou dat toch nooit meer kunnen controleren.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 18 juni 2013 @ 20:58:50 #165
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_127961951
Ik denk nog steeds dat hij een acteur was en de echte M in seizoen 3 komt
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:01:55 #166
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_127962094
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:29 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Maar Moriarty claimde toch dat hij een sein moest geven, anders werden ze allemaal vermoord. Ik kan me niet voorstellen dat Moriarty al van tevoren wist dat hij zelfmoord ging plegen en dat het dus aan de sniper was om de mensen in te seinen.
Als ze ervan uitgingen dat Sherlock geen andere keus had, dan waren die huurmoordernaars niet eens nodig geweest, dan had Moriarty het kunnen bluffen dat ze er waren. Sherlock zou dat toch nooit meer kunnen controleren.
Kwestie van afspraken maken.. als je niks meer van me hoort en sherlock blijft leven: kill the others.
Het doel om Sherlock voor het blok te zetten was kennelijk groter dan het levensdoel.

Overigens, ook als je een pistool met losse flodders in je mond zet blaas je je hersenen eruit door het exploderende kruit en de gassen die daarbij ontstaan.
Dus Moriarity is echt dood, daar kan zelfs Sherlock geen andere theorie over verzinnen.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:19:18 #167
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127962886
Tenzij dat z'n evil twin was.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:10:48 #168
192683 AMDB
Visionair.
pi_127965540
Maakt niet uit wie het was, als Moriarty maar in seizoen 3 te zien is. 8-)
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:23:41 #170
332574 µ
alt-m
pi_128553411
-edit- meh, verkeerd op kalender gekeken. Sorry :*
జ్ఞ‌ా
pi_128963908
Dit weekend de pilot gekeken

_O_ Wauw! _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_128963930
Benedict bij Top Gear was kei tof. Ik ben geen cumberbitch maar ik kreeg wel de giechels van hem.
  maandag 15 juli 2013 @ 10:38:51 #173
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128963935
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:37 schreef wolfrolf het volgende:
Dit weekend de pilot gekeken

_O_ Wauw! _O_
Wel de goeie toch, er zijn 2 versies van de pilot
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_128964026
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:38 schreef Stefan het volgende:

[..]

Wel de goeie toch, er zijn 2 versies van de pilot
Ja die van anderhalf uur. Niet die van 55 minuten.

Ik heb mijn huiswerk gedaan.
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 15 juli 2013 @ 10:57:31 #176
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_128965893
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_128967451
Benedict Cumberbatch is een koning _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 15 juli 2013 @ 13:28:54 #180
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_128968364
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:39 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Hihi, die Graham-imitatie was echt eng goed!
Handig als Graham een keertje ziek is inderdaad..

Lijkt me overigens humor als Cumberbatch en David Walliams iets samen zouden doen.
  woensdag 17 juli 2013 @ 18:35:22 #181
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_129053983
Ondertussen speelt hij ook nog even Julian Assange, samen met oa Carice van Houten.

Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 17 juli 2013 @ 18:53:23 #182
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_129054625
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ondertussen speelt hij ook nog even Julian Assange, samen met oa Carice van Houten.

Assange is zelf niet echt blij met de film, hij noemt het leugens.
Zo maken ze in de film bijv. bekend dat Iran kernwapens heeft terwijl dat ten eerste niet zekers is en ten tweede ontkend wordt door iran.
pi_129057919
Andere Sherlock-ster Mark Gatiss heeft ook weer een project: hij gaat in seizoen 4 van Game of Thrones spelen. Welke rol is niet bekend gemaakt.

http://insidetv.ew.com/2013/07/17/game-of-thrones-sherlock/
  woensdag 17 juli 2013 @ 20:24:51 #184
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_129058132
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 20:18 schreef lunapuella het volgende:
Andere Sherlock-ster Mark Gatiss heeft ook weer een project: hij gaat in seizoen 4 van Game of Thrones spelen. Welke rol is niet bekend gemaakt.

http://insidetv.ew.com/2013/07/17/game-of-thrones-sherlock/
Wist niet dat hij ook aan Sherlock meegeschreven heeft.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 18 juli 2013 @ 01:05:38 #185
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_129070155
Let je niet op de credits dan?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_129084285
Geniale serie. Jammer dat de productie zo traag is, alhoewel dat ook wel een soort exclusiviteit geeft en het speciaal maakt.
pi_129101541
Aflevering 2, seizoen 1

"And... could I use your balcony?? O-) "

"... what???"

_O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:47:41 #188
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_129104009
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:05 schreef wonderer het volgende:
Let je niet op de credits dan?
Credits, als ze al in de download zitten, zet ik altijd af. Die tijd kan beter besteed worden aan het aanzetten van de volgende aflevering ;)
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 18 juli 2013 @ 23:23:28 #189
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_129105580
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:38 schreef friekin_ het volgende:
Benedict bij Top Gear was kei tof. Ik ben geen cumberbitch maar ik kreeg wel de giechels van hem.
Cumberbitches. :')

Ik vind het een toffe gast, maar van die hype om hem word ik een beetje kriegel.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  vrijdag 19 juli 2013 @ 01:47:17 #190
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_129109761
Hij moet blijven bulken . In Star Trek zag hij er bruut uit.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_129141333
Aflevering 3 heet His Last Vow. Geïnspireerd dus door His Last Bow.
http://en.wikipedia.org/wiki/His_Last_Bow
  zaterdag 20 juli 2013 @ 00:46:10 #192
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_129143758
Heerlijk variatie op de Hound of Baskerville weer vanavond, een aangenaam weerzien
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_129149366
Benedict vertelt even haarfijn hoe Sherlock de val kon overleven. Met knuffels.
Wat een held is het toch.
Bron
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_129150295
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 23:23 schreef VeX- het volgende:

[..]

Cumberbitches. :')

Ik vind het een toffe gast, maar van die hype om hem word ik een beetje kriegel.
Ik wil zijn Cumberbitch wel zijn. :9~
pi_129150412
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 11:40 schreef Sprouts het volgende:
Benedict vertelt even haarfijn hoe Sherlock de val kon overleven. Met knuffels.
Wat een held is het toch.
Bron
Hehe leuk. :D
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 23:26:37 #196
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_129633392
Net na de herhaling op BBC1 was er een preview van het nieuwe seizoen, watson heeft een baardje!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_129633598
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Net na de herhaling op BBC1 was er een preview van het nieuwe seizoen, watson heeft een baardje!
Dat baardje viel me niet eens op, wel zijn megafoute snor.
pi_129634146
Die snor wtf.
pi_129634287
Dat hebben mannen toch wel eens? Dat ze bij ingrijpende veranderingen in hun leven (zoals de dood van je beste vriend Sherlock) ook direct iets aan hun uiterlijk willen veranderen.
Somebody that I used to know
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 23:58:34 #201
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_129634881
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:45 schreef Postbus100 het volgende:
Dat hebben mannen toch wel eens? Dat ze bij ingrijpende veranderingen in hun leven (zoals de dood van je beste vriend Sherlock) ook direct iets aan hun uiterlijk willen veranderen.
Nee.. da's volgens mij meer een vrouwending (zoals haar kort knippen als ze gaan studeren)
Mannen zoeken dan over het algemeen meer afleiding om er maar niet aan te denken
pi_129675529
Na die trailer kijk ik helemaal uit naar het nieuwe seizoen! Ik ga binnenkort de eerste twee seizoenen nog maar een keer kijken. :Y

Ik las net dat Lars Mikkelsen ook een rol gaat spelen in seizoen 3 van Sherlock. Tofheid. *O*
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:41:11 #203
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_129677177
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:33 schreef takkfyrir het volgende:
Na die trailer kijk ik helemaal uit naar het nieuwe seizoen! Ik ga binnenkort de eerste twee seizoenen nog maar een keer kijken. :Y

Ik las net dat Lars Mikkelsen ook een rol gaat spelen in seizoen 3 van Sherlock. Tofheid. *O*
Mikkelsen _O_
pi_129764570
ik ga seizoen 2 nog maar eens herkijken voordat het weer begint!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:09:04 #205
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_129764627
Zou mikkelsen toch de echte moriatry zijn en die ander idd een acteur
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:11:54 #206
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_129764735
Ga de oude Moriarty wel missen trouwens, wat een geniaal heerlijke gek
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:46:41 #207
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_129774803
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:09 schreef Stefan het volgende:
Zou mikkelsen toch de echte moriatry zijn en die ander idd een acteur
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_130710048
De BBC heeft vandaag een trailer gelanceerd waarin ook wat nieuwe beelden van Sherlock te zien zijn:

pi_131231188
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 02:25 schreef Tanin het volgende:

[..]

Sherlock vraagt om wat privacy. Is dat om na te denken? Of om afstand te creëren zodat hij een truc uit kan halen voordat Moriaty bij de rand is en kan zien wat er gebeurd? Het moment dat hij hem zelfmoord aanpraat lijkt een plotselinge ingeving te zijn, maar hij vraagt bewust om die privacy.
Sherlock doet eerst heel 'dom', zodat Moriarty verzucht dat het hem tegenvalt hoe Sherlock denkt en hem nog even uitscheldt voor dommerik etc.
Moriarty denkt hem zover te hebben dat Sherlock zelfmoord gaat plegen, maar dan vraagt Sherlock om privacy. En begint dan hard te lachen. Allemaal vooropgezet om Moriarty nu aan het twijfelen te brengen en de rollen om te draaien. Moriarty gaat inderdaad twijfelen: 'Wat heb ik over het hoofd gezien?' Daarna gaat Sherlock door met het opvoeren van zijn overwicht op Moriarty, en zijn plan slaagt, Moriarty zit in het nauw en pleegt zelfmoord.
Dan is het nog een kwestie van de huurmoordenaars op het verkeerde been te zetten.

Allemaal een vooropgezet plan dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Loekie1 op 16-09-2013 11:26:40 ]
pi_131231378
Aaah ik wil een datum voor seizoen 3 horen, kom op BBC!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_131231432
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 23:23 schreef VeX- het volgende:

[..]

Cumberbitches. :')

Ik vind het een toffe gast, maar van die hype om hem word ik een beetje kriegel.
Blijkbaar staat hij bovenaan de nieuwe A-list in Hollywood...

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_131231447
Dit is een van de weinige series waar je bij het kijken naar de herhalingen steeds meer ziet.
  Redactie Frontpage maandag 16 september 2013 @ 11:37:37 #213
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131231730
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2013 17:22 schreef takkfyrir het volgende:
De BBC heeft vandaag een trailer gelanceerd waarin ook wat nieuwe beelden van Sherlock te zien zijn:

Pas op t eind had ik door dat t een trailer is met 5 series, dacht dat we flashbacks zagen
pi_131231973
De scene waarin Moriarty en Sherlock elkaar in de ogen kijken: Sherlock zegt daar dat hij net als Moriarty is. Komt erop neer dat het goede het kwaad altijd een stap voor is, omdat het kwaad eendimensionaal is en het goede alles in zich heeft en alles begrijpt: zowel goed als kwaad. De moraal van het verhaal is dat het goede daarom altijd zal overwinnen.
En terwijl Moriarty drie seizoenen bezig is om Sherlock zelfmoord te laten plegen, heeft Sherlock uiteindelijk aan een paar seconden genoeg om Moriarty zelfmoord te laten plegen.

Met Irene Adler deed hij hetzelfde: zij was hele aflevering bezig hem het onderspit te laten delven, en hij had er een paar seconden voor nodig om haar van superarrogantie naar complete wanhopigheid te krijgen. Hij heeft haar uiteindelijk toch gered omdat ze gevoel had.
Moriarty heeft geen gevoel, die is het ultieme kwaad.

Maar waarom heeft Moriarty geen reddingsactie voor hemzelf op touw gezet? Hij had het pistool bij zich dus hij hield er rekening mee dat Sherlock hem zou overtroeven. Blijkt ook uit zijn reactie: 'wat heb ik over het hoofd gezien?' Zijn handlangers die niet deden wat hij wilde, dreigde hij te zullen villen. Er zal dus niemand zijn geweest die bereid was hem net zo te redden als Sherlock gered is. Daarom is Moriarty nu echt dood.

[ Bericht 16% gewijzigd door Loekie1 op 16-09-2013 12:03:13 ]
pi_131233783
Voor de geinteresseerden die de dvds/blurays niet hebben en/of niet willen downloaden:

Seizoen 1 en 2 zijn via www.netflix.nl in HD te kijken. 30 dagen gratis op proef, dus sla je slag :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131954293
Vrijdag avond Benedict Cumberbatch bij Graham Norton op de BBC

http://www.bbc.co.uk/programmes/b03d0zv9

Vast voor The Fifth Estate maar hopelijk ook wat Sherlock nieuws.
pi_131961298
Zo'n zin in season 3 he!!! Januari begint het gok ik!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131965313
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 07:58 schreef wolfrolf het volgende:
Zo'n zin in season 3 he!!! Januari begint het gok ik!
4 december al.

4 januari


[ Bericht 10% gewijzigd door schijffie op 08-10-2013 17:36:52 ]
pi_131965383
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:52 schreef schijffie het volgende:

[..]

4 december al.
WHAAA? ECHT WAAR?

Bron???
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_131965477
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:52 schreef schijffie het volgende:

[..]

4 december al.
Wikipedia heeft Series 3 toch echt in 2014 staan:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Sherlock_episodes#Series_3
జ్ఞ‌ా
pi_131965508
Volgens dit stuk op een BBC website is het ook 2014:

http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-24295792
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_131975284
Klopt.

Heb het hiervandaan . Linksboven staat december, maar dat is voor de pagina daarvoor. Even overheen gelezen.

Blij met een dooie mus ;(
pi_131977153
NICE en hier in schiedam is BBC in HD dus dat is ultra genieten geblazen _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin donderdag 7 november 2013 @ 10:06:05 #224
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_132994420
Eerste foto van Sherlock 3:



Aflevering 1 heet The Empty Hearse. Dit is de omschrijving van de BBC bij de release van de foto:
quote:
With anticipation building around the return of Sherlock, BBC One has today released the first official picture of the new series.

The question on everyone's lips will finally be answered when Sherlock returns with three brand-new action-packed adventures. How did he do it? And how will John take the news that his best friend faked his own death? What will Sherlock think when he finds out John has fallen in love with Mary Morstan? She's sensible, quick-witted and not at all taken in by Sherlock's posturing. Once again, the game is on for Sherlock and John in the first episode of the new series, The Empty Hearse written by Mark Gatiss.

Speaking about the return of the series, executive producer, writer and co-creator Steven Moffat said: "It's been a long time since Sherlock Holmes jumped off that roof - it's time to reveal the truth about what happened between him and the pavement."

Executive producer, writer and co-creator Mark Gatiss added: “Sherlock and John Watson are back at last! And they're just where we want them - on the streets of London having mad, thrilling adventures."

Sherlock is written and created by Steven Moffat and Mark Gatiss, and inspired by the works of Sir Arthur Conan Doyle. Sherlock is produced by Sue Vertue and the executive producers are Beryl Vertue, Mark Gatiss and Steven Moffat for Hartswood Films, Bethan Jones for the BBC and Rebecca Eaton for Masterpiece.

The drama was commissioned by Danny Cohen, former Controller of BBC One (now Director of BBC Television) and Ben Stephenson Controller, Drama Commissioning, BBC.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_132995072
_O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132995820
19 januari zendt PBS in de VS de eerste aflevering van S3 uit. Hij komt in ieder geval daarvoor op de BBC.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_132995860
15 december is de premiere van S3 tijdens een speciale screening in Londen, dus hij komt ergens tussen 15 dec en 19 jan op de BBC.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 7 november 2013 @ 11:30:13 #228
192683 AMDB
Visionair.
pi_132997265
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:57 schreef Nielsch het volgende:
15 december is de premiere van S3 tijdens een speciale screening in Londen, dus hij komt ergens tussen 15 dec en 19 jan op de BBC.
_O_ Kan niet wachten
pi_132998172
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:57 schreef Nielsch het volgende:
15 december is de premiere van S3 tijdens een speciale screening in Londen, dus hij komt ergens tussen 15 dec en 19 jan op de BBC.
Laat maar komen _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132999070
Godverdomme _O_

Bijna alweer, sowieso nummer 1 serie ooit bij mij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_132999368
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:57 schreef Nielsch het volgende:
15 december is de premiere van S3 tijdens een speciale screening in Londen, dus hij komt ergens tussen 15 dec en 19 jan op de BBC.
*O*
pi_133004289
*O* *O* *O*
Tails tell tales
pi_133004653
Ik schat de kans microscopisch, maar ik hoop echt dat er ook nog een seizoen 4 zal komen ... ik ben ongetwijfeld de enige die dat hoopt!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133004933
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:43 schreef wolfrolf het volgende:
Ik schat de kans microscopisch, maar ik hoop echt dat er ook nog een seizoen 4 zal komen ... ik ben ongetwijfeld de enige die dat hoopt!
ik hoop het ook hoor.

Cumberbatch heeft in een interview gezegd dat zowel hij als Freeman getekend hebben voor seizoen 3 én 4. De kans is dus best aanwezig.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133005049
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:43 schreef wolfrolf het volgende:
Ik schat de kans microscopisch, maar ik hoop echt dat er ook nog een seizoen 4 zal komen ... ik ben ongetwijfeld de enige die dat hoopt!
http://screenrant.com/sherlock-season-4-bbc-benedict-cumberbatch/
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_133044586
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:43 schreef wolfrolf het volgende:
Ik schat de kans microscopisch, maar ik hoop echt dat er ook nog een seizoen 4 zal komen ... ik ben ongetwijfeld de enige die dat hoopt!
Dat wil iedereen die deze serie leuk vindt, toch wel??? :o (Tenzij seizoen 3 bagger wordt, maar zou vreemd zijn om daar nou al vanuit te gaan :D ).
Tails tell tales
pi_133066418
Dat ik de enige zou zijn was natuurlijk een grappie!

En ik weet dat Cumberbaas dat heeft gezegd van season 4. Maar hij is echt een megaster in Hollywood... dus of hij nog beschikbaar kan zijn voor opnames van Sherlock is maar zeer de vraag.

Zelfde geld voor Freeman.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133066743
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
Dat ik de enige zou zijn was natuurlijk een grappie!

En ik weet dat Cumberbaas dat heeft gezegd van season 4. Maar hij is echt een megaster in Hollywood... dus of hij nog beschikbaar kan zijn voor opnames van Sherlock is maar zeer de vraag.

Zelfde geld voor Freeman.
Oh :@
Tails tell tales
pi_133066784
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:30 schreef Forbry het volgende:

[..]

Oh :@
Seizoen 3 pakt niemand ons meer af in elk geval *O*

En dat is fcking geweldig _O_ Kan echt niet wachten.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133066916
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:31 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Seizoen 3 pakt niemand ons meer af in elk geval *O*

En dat is fcking geweldig _O_ Kan echt niet wachten.
Inderdaad, kijk er heel erg naar uit... zeker vanwege het sterke einde van het vorige (afgelopen) seizoen *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 08-11-2013 23:43:00 ]
Tails tell tales
pi_133067113
Kijk er naar uit :9

Denk dat ze tijdens kerst uitzenden ofzo.
pi_133073299
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk er naar uit :9

Denk dat ze tijdens kerst uitzenden ofzo.
Ik zet in op begin januari, net als met seizoen 2.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 9 november 2013 @ 19:48:21 #243
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_133086679
Misschien wachten ze wel met seizoen 4 tot Cumberbaas z'n carriere wat begint vast te lopen?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_133119078
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 19:48 schreef Tanin het volgende:
Misschien wachten ze wel met seizoen 4 tot Cumberbaas z'n carriere wat begint vast te lopen?
Nou, dat gaat voorlopig niet gebeuren denk ik.

Die gaat de komende 2-3 jaar wel een keer oscar winnen denk ik.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133119146
Hij zou sowieso een Emmy moeten krijgen voor zijn rol als Sherlock.

Tenzij Emmy's alleen naar Amerikaanse televisieprogramma's gaan, dan kan het natuurlijk niet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133119198
Ah, je hebt de International Emmy's.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 10 november 2013 @ 20:05:06 #247
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133120837
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:06 schreef Breuls het volgende:
Eerste foto van Sherlock 3:

[ afbeelding ]

Aflevering 1 heet The Empty Hearse. Dit is de omschrijving van de BBC bij de release van de foto:

[..]

Ah, dan weten we ook meteen welke rol de partner van Freeman gaat spelen...
pi_133121183
quote:
2s.gif Op zondag 10 november 2013 19:26 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nou, dat gaat voorlopig niet gebeuren denk ik.

Die gaat de komende 2-3 jaar wel een keer oscar winnen denk ik.
Ik vind het wel een fijne acteur, maar echt briljant is hij niet. Sommige rollen zijn te geforceerd geacteerd... (Star Trek, The Fifth Estate).
pi_133121897
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:11 schreef Flixxy het volgende:

[..]

Ik vind het wel een fijne acteur, maar echt briljant is hij niet. Sommige rollen zijn te geforceerd geacteerd... (Star Trek, The Fifth Estate).
Ik vind het een fenomenaal acteur.

Fifth Estate nog niet gezien. Khan vind ik ijzersterk.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133127815
Ik vond hem in Starters For Ten ook erg grappig
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 10 november 2013 @ 21:51:50 #251
300718 Kenju
Say It!!??
pi_133128659
De norm om iemand goed te noemen ligt sowieso niet al te hoog meer. Hij zet zijn rol goed neer, maar een geweldig acteur is hij zeker niet.

Verder is Sherlock een toffe serie, maar moeten we ook niet overdrijven. Veel verbanden zijn iets te ver gezocht om als 'briljante logica' gezien te worden, en persoonlijk ben ik ook wel klaar het het idee dat iedereen die briljant is, een lul moet zijn. Dat was echt een trend een paar jaar geleden, en mag wat mij betreft wel doorbroken worden. Sherlock moet zich dus meer ontwikkelen. Dat laatste was mijn voornaamste kritiek. Alle afleveringen zijn, afgezien van het aanspreken van de rode draad, voor elkaar uit te wisselen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_133197089
  dinsdag 12 november 2013 @ 21:14:21 #253
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_133197520
Moet ik nog tot januari wachten :o
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_133198176
Dat zijn de Amerikaanse uitzenddata, BBC is nog niet bekend maar zal eerder zijn.
pi_133198417
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:30 schreef lunapuella het volgende:
Dat zijn de Amerikaanse uitzenddata, BBC is nog niet bekend maar zal eerder zijn.
*O*
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 12 november 2013 @ 21:44:44 #256
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133198827
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:30 schreef lunapuella het volgende:
Dat zijn de Amerikaanse uitzenddata, BBC is nog niet bekend maar zal eerder zijn.
Ik dacht ergens gelezen te hebben 4 januari..
En ook dat er ook nog een 4e seizoen komt inderdaad, beiden 3 afleveringen.
seizoen 3 is in elk geval helemaal klaar met opnames.
pi_133198959
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik nog tot januari wachten :o
Muis O+

Sherlock _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133198977
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:30 schreef lunapuella het volgende:
Dat zijn de Amerikaanse uitzenddata, BBC is nog niet bekend maar zal eerder zijn.
Wat vervelend dat ik BBC One HD hier via de kabel heb
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133406104
Geniale serie dit! :) Heb in de afgelopen dagen alle 2 de seizoenen op Netflix gekeken en kan echt niet wachten op S3.

Moriarty _O_
Feyenoord Rotterdam
pi_133406185
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:51 schreef Kenju het volgende:
De norm om iemand goed te noemen ligt sowieso niet al te hoog meer. Hij zet zijn rol goed neer, maar een geweldig acteur is hij zeker niet.

Verder is Sherlock een toffe serie, maar moeten we ook niet overdrijven. Veel verbanden zijn iets te ver gezocht om als 'briljante logica' gezien te worden, en persoonlijk ben ik ook wel klaar het het idee dat iedereen die briljant is, een lul moet zijn. Dat was echt een trend een paar jaar geleden, en mag wat mij betreft wel doorbroken worden. Sherlock moet zich dus meer ontwikkelen. Dat laatste was mijn voornaamste kritiek. Alle afleveringen zijn, afgezien van het aanspreken van de rode draad, voor elkaar uit te wisselen.
Sherlock (en bijv House) zouden lang niet zo interessant zijn zonder een complex en -jawel- enigszins sociopatisch karakter. Dat de briljante logica soms vergezocht is ben ik het wel mee eens.
pi_133406207
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 11:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Moriarty _O_
De perfecte psychopaat. _O_
  dinsdag 19 november 2013 @ 11:40:51 #262
300718 Kenju
Say It!!??
pi_133406417
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sherlock (en bijv House) zouden lang niet zo interessant zijn zonder een complex en -jawel- enigszins sociopatisch karakter. Dat de briljante logica soms vergezocht is ben ik het wel mee eens.
Het was deel van het concept natuurlijk. Maar het wordt te ver doorgevoerd als een soort van regel en tegenwoordig gewoon niet meer origineel. House en Sherlock Holmes staan natuurlijk niet los van elkaar maar die klootzak-mentaliteit is echt erin gebracht rond de tijd van House en aangehouden in allerlei films en series. Met het originele Holmes-verhaal heeft het weinig te maken. Arrogantie staat tegenwoordig synoniem voor dat iemand ook een klootzak moet zijn, terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_133407723
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 11:40 schreef Kenju het volgende:

[..]

Het was deel van het concept natuurlijk. Maar het wordt te ver doorgevoerd als een soort van regel en tegenwoordig gewoon niet meer origineel. House en Sherlock Holmes staan natuurlijk niet los van elkaar maar die klootzak-mentaliteit is echt erin gebracht rond de tijd van House en aangehouden in allerlei films en series. Met het originele Holmes-verhaal heeft het weinig te maken. Arrogantie staat tegenwoordig synoniem voor dat iemand ook een klootzak moet zijn, terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is.
Jawel? Arrogantie is per definitie geen positieve eigenschap, of je moet het verwarren met zelfvertrouwen. Op zich vind ik het wel passen bij een genie om anti-sociaal te zijn. Normale mensen boeien dan wellicht een stuk minder omdat ze zo 'simpel' zijn in het ogen van een genie.
  dinsdag 19 november 2013 @ 12:45:09 #264
300718 Kenju
Say It!!??
pi_133407954
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 12:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jawel? Arrogantie is per definitie geen positieve eigenschap, of je moet het verwarren met zelfvertrouwen. Op zich vind ik het wel passen bij een genie om anti-sociaal te zijn. Normale mensen boeien dan wellicht een stuk minder omdat ze zo 'simpel' zijn in het ogen van een genie.
Anti-sociaal betekent ook niet per definitie dat je een lul bent. En arrogantie gaat over meer dan zelfvertrouwen. Het gaat over een overtuigdheid in je eigen kunnen, waarbij je geen oog meer hebt voor anderen. Dat maakt je geen lul. Het enige dat House een lul maakte, was dat hij mensen wel eens beledigde en moedwillig geen rekening hield met gevoelens (dus niet per definitie altijd anti-sociaal gedrag).

Een goede vriend van mij is ontzettend arrogant. Denkt altijd dat hij de slimste in de kamer is, en vind zijn eigen grappen hilarisch. Maar het is ook de eerste die zijn hulp aanbiedt wanneer iemand dat nodig heeft, zelfs op momenten dat het minder populair is om te doen, en zet zich bijv. ook overtuigd in voor het goede doel.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_133408464
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 12:45 schreef Kenju het volgende:

[..]

Anti-sociaal betekent ook niet per definitie dat je een lul bent. En arrogantie gaat over meer dan zelfvertrouwen. Het gaat over een overtuigdheid in je eigen kunnen, waarbij je geen oog meer hebt voor anderen. Dat maakt je geen lul. Het enige dat House een lul maakte, was dat hij mensen wel eens beledigde en moedwillig geen rekening hield met gevoelens (dus niet per definitie altijd anti-sociaal gedrag).
Dat is wel anti-sociaal gedrag. Bovendien deed House wel meer dan dat, maar dat past niet echt in dit topic. Ik zie arrogantie niet enkel als een overtuigdheid in eigen kunnen (zelfvertrouwen), maar als het jezelf verheven voelen boven anderen.
pi_133408880
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:44 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik dacht ergens gelezen te hebben 4 januari..
En ook dat er ook nog een 4e seizoen komt inderdaad, beiden 3 afleveringen.
seizoen 3 is in elk geval helemaal klaar met opnames.
Soms kondigt de BBC pas een paar dagen van tevoren aan wanneer ze een serie gaan uitzenden. Dit doen ze om het de commerciele zenders in GB moeilijk te maken met hun programmering.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133411319
Er is een heel goeie detective op het internet. Lees dit maar:
http://eva-christine.tumblr.com/post/27733467733/iou-expl

Een fragment:
It looks like he’s just having a major freak-out, but we’ve already decided that this is not the case. The camera is circling around Sherlock, and we can’t get a good look at what exactly he’s doing, but he is definitely doing something to his head. We see him touch his hair and then his nose and mouth. It seems unlikely, but in the absence of any other explanation, I’m going to assume that he strategically attaches little fake blood packets behind his ears and inside his nostrils (hey, I told you it was a crackpot theory XD). When he falls from a gigantic pillow (or a mattress, or a net, or a rubber ducky) onto the pavement, the fake blood packets burst open. Notice how he’s only “bleeding” from his ears and nose (the little bit of blood on the side of his mouth could also come from his nasal cavity area). He has no visible wounds or gashes, but it still looks realistic and not like someone just poured a bucket of fake blood on his face. The blood stain on the right side of his forehead is the result of him lying on his side in the pool of blood before his body is turned over.

IOU staan voor drie nummers die hij ziet onder de microscoop als hij de chemische structuur van glycerol bekijkt: 53, 8 en 92. En die nummers correleren weer met de nummers van sprookjes in het sprookjesboek van Grimm dat Moriarty heeft achtergelaten. Die sprookjes zijn Sneeuwwitje (rode appel!), De Violist en de De koning van de gouden berg.

Nu wil ik wel heel graag dat boek: 'Grimm's Fairytales' van Pantheon Books 1944/1972.
Maar hoe kom je daaraan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Loekie1 op 19-11-2013 15:54:05 ]
  dinsdag 19 november 2013 @ 15:18:59 #268
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_133412435
Tvp.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 19 november 2013 @ 16:15:58 #269
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_133414170
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:38 schreef Loekie1 het volgende:
Er is een heel goeie detective op het internet. Lees dit maar:
http://eva-christine.tumblr.com/post/27733467733/iou-expl

Een fragment:
It looks like he’s just having a major freak-out, but we’ve already decided that this is not the case. The camera is circling around Sherlock, and we can’t get a good look at what exactly he’s doing, but he is definitely doing something to his head. We see him touch his hair and then his nose and mouth. It seems unlikely, but in the absence of any other explanation, I’m going to assume that he strategically attaches little fake blood packets behind his ears and inside his nostrils (hey, I told you it was a crackpot theory XD). When he falls from a gigantic pillow (or a mattress, or a net, or a rubber ducky) onto the pavement, the fake blood packets burst open. Notice how he’s only “bleeding” from his ears and nose (the little bit of blood on the side of his mouth could also come from his nasal cavity area). He has no visible wounds or gashes, but it still looks realistic and not like someone just poured a bucket of fake blood on his face. The blood stain on the right side of his forehead is the result of him lying on his side in the pool of blood before his body is turned over.

IOU staan voor drie nummers die hij ziet onder de microscoop als hij de chemische structuur van glycerol bekijkt: 53, 8 en 92. En die nummers correleren weer met de nummers van sprookjes in het sprookjesboek van Grimm dat Moriarty heeft achtergelaten. Die sprookjes zijn Sneeuwwitje (rode appel!), De Violist en de De koning van de gouden berg.

Nu wil ik wel heel graag dat boek: 'Grimm's Fairytales' van Pantheon Books 1944/1972.
Maar hoe kom je daaraan.
Zo dat was iemand met heel veel tijd te veel die 2x een oplossing bedenkt.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  dinsdag 19 november 2013 @ 18:24:52 #270
192683 AMDB
Visionair.
pi_133418058
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:38 schreef Loekie1 het volgende:
Er is een heel goeie detective op het internet. Lees dit maar:
http://eva-christine.tumblr.com/post/27733467733/iou-expl

Een fragment:
It looks like he’s just having a major freak-out, but we’ve already decided that this is not the case. The camera is circling around Sherlock, and we can’t get a good look at what exactly he’s doing, but he is definitely doing something to his head. We see him touch his hair and then his nose and mouth. It seems unlikely, but in the absence of any other explanation, I’m going to assume that he strategically attaches little fake blood packets behind his ears and inside his nostrils (hey, I told you it was a crackpot theory XD). When he falls from a gigantic pillow (or a mattress, or a net, or a rubber ducky) onto the pavement, the fake blood packets burst open. Notice how he’s only “bleeding” from his ears and nose (the little bit of blood on the side of his mouth could also come from his nasal cavity area). He has no visible wounds or gashes, but it still looks realistic and not like someone just poured a bucket of fake blood on his face. The blood stain on the right side of his forehead is the result of him lying on his side in the pool of blood before his body is turned over.

IOU staan voor drie nummers die hij ziet onder de microscoop als hij de chemische structuur van glycerol bekijkt: 53, 8 en 92. En die nummers correleren weer met de nummers van sprookjes in het sprookjesboek van Grimm dat Moriarty heeft achtergelaten. Die sprookjes zijn Sneeuwwitje (rode appel!), De Violist en de De koning van de gouden berg.

Nu wil ik wel heel graag dat boek: 'Grimm's Fairytales' van Pantheon Books 1944/1972.
Maar hoe kom je daaraan.
Wauw, ongelofelijk.
pi_133563216
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_133565248
quote:
FUUUUCKKK GEEF NOU GVD EENS DE DATUM!!!!

Ja jij niet maar de BBC
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133566844
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 02:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

FUUUUCKKK GEEF NOU GVD EENS DE DATUM!!!!

Ja jij niet maar de BBC
Voor 19 januari.
pi_133568544
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 24 november 2013 @ 13:35:10 #275
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_133571400
Zijn er nog mensen naar de Dutchlockian Meet vandaag? :')

http://dutchlockians.tumblr.com/
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_133571579
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 13:35 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er nog mensen naar de Dutchlockian Meet vandaag? :')

http://dutchlockians.tumblr.com/
Bwehehehe :') _O-

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_133571870
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 24 november 2013 @ 13:53:06 #278
192683 AMDB
Visionair.
pi_133571987
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 13:35 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er nog mensen naar de Dutchlockian Meet vandaag? :')

http://dutchlockians.tumblr.com/
Meer chicks dan op alle FOK!-meets ooit bij elkaar. Wat doen we fout hier?
  zondag 24 november 2013 @ 13:56:04 #279
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_133572076
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:53 schreef AMDB het volgende:

[..]

Meer chicks dan op alle FOK!-meets ooit bij elkaar. Wat doen we fout hier?
Ik hoorde ook van die meet via een facebookvriend(in) :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 24 november 2013 @ 13:57:39 #280
192683 AMDB
Visionair.
pi_133572149
Stiekem wil ik me ook als Sherlock kleden O+
pi_133573793
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 13:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Bwehehehe :') _O-

[ afbeelding ]
:')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133579344
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:53 schreef AMDB het volgende:

[..]

Meer chicks dan op alle FOK!-meets ooit bij elkaar. Wat doen we fout hier?
Zijn dat nou allemaal van die Cumberbitches?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133587390
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 17:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zijn dat nou allemaal van die Cumberbitches?
Ja en die smachten allemaal naar zijn Cucumberflatsch.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133589366
Want een vrouw kan niet alleen gek zijn op de serie immers.
pi_133590007
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:28 schreef friekin_ het volgende:
Want een vrouw kan niet alleen gek zijn op de serie immers.
  zondag 24 november 2013 @ 21:44:47 #286
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_133590345
quote:
9s.gif Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ja en die smachten allemaal naar zijn Cucumberflatsch.
Cumberschwanz..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 24 november 2013 @ 21:45:47 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_133590384
Misschien als Ryan Gosling of Reynolds Sherlock hadden gespeeld misschien. :P

Trouwens nu een Britse film aan het kijken met Watson, eh... Martin Freeman: The World's End (2013) - IMDb .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_133592887
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:45 schreef shiznuts het volgende:
Misschien als Ryan Gosling of Reynolds Sherlock hadden gespeeld misschien. :P

Trouwens nu een Britse film aan het kijken met Watson, eh... Martin Freeman: The World's End (2013) - IMDb .
Die viel me een partijtje tegen. Shaun en Hot Fuzz waren zoveel sterker.
  zondag 24 november 2013 @ 22:30:08 #289
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_133593008
Net afgelopen en... inderdaad. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_133643921
Sherlock keert blijkbaar deze Kerst terug!

https://www.facebook.com/(...)62605&type=1&theater

Met dit en Doctor Who denk ik dat ik mijn kerstplannen maar moet aanpassen, want no way dat ik dit allemaal bij de familie kan kijken...
  dinsdag 26 november 2013 @ 15:43:57 #291
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_133644292
Iets leuks om naar uit te kijken met Kerst.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_133645379
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:30 schreef lunapuella het volgende:
Sherlock keert blijkbaar deze Kerst terug!

https://www.facebook.com/(...)62605&type=1&theater

Met dit en Doctor Who denk ik dat ik mijn kerstplannen maar moet aanpassen, want no way dat ik dit allemaal bij de familie kan kijken...
Oh snap

Dat zal dan kijken met vertraging worden ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133646178
Perfect nieuws, Kerst is toch een kuttijd.
pi_133676073
Zal hoogstws pas na Kerst kijken worden, maar echt zin in zeg *O*
Tails tell tales
pi_133676563
Ik hoop echt zo dat ze hem voor of na de Doctor Who Kerstspecial uitzenden (1ste kerstdag). Die dag hebben we namelijk helemaal niets; geen familiebezoek of iets dergelijks. Gewoon lekker voor de TV hangen om Doctor Who en Sherlock te kijken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133677067
Trouwens, Kerst en Sherlock, dat valt volgens mij -zeker qua sfeer- echt heel goed te combineren denk ik persoonlijk. Zullen ze dat in deze aflevering ook doen eigenlijk of dat niet?
Tails tell tales
pi_133677163
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:38 schreef Forbry het volgende:
Trouwens, Kerst en Sherlock, dat valt volgens mij -zeker qua sfeer- echt heel goed te combineren denk ik persoonlijk. Zullen ze dat in deze aflevering ook doen eigenlijk of dat niet?
We hebben Sherlock al eens kerst zien vieren, volgens mij in de eerste aflevering van het tweede seizoen.
pi_133677184
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:41 schreef Rearviewmirror het volgende:

[..]

We hebben Sherlock al eens kerst zien vieren, volgens mij in de eerste aflevering van het tweede seizoen.
Echt? Ben ik helemaal vergeten dan :@
Tails tell tales
pi_133677202
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:41 schreef Forbry het volgende:

[..]

Echt? Ben ik helemaal vergeten dan :@
Een mooie reden om de afleveringen eens opnieuw te kijken ;)
pi_133677225
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:42 schreef Rearviewmirror het volgende:

[..]

Een mooie reden om de afleveringen eens opnieuw te kijken ;)
Misschien wel ja :D
Tails tell tales
pi_133677447
vol
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')