SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Is lekker manquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nog nooit gebruikt ofzo.En ben er ook geen fan van..
[..]
GOEDZOOOO
Achjaa, ik ben gewoon heul goedquote:
Als je er zelf maar in gelooft.quote:
Vuile stinkerdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:17 schreef HappyBob het volgende:
Vieze lapohunterEven TR doen.. weg met je tagje
[..]
Als je er zelf maar in gelooft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
miauw miauw ik hou van jou
[ afbeelding ]
Ik zeg toch niks negatiefs joh. Vrouwenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vuile stinkerdDoe ik een keer iets op tijd
Is het nog niet goed.
Zolang niemand anders het maar zag ;'( IK SCHAAM ME KAPOTquote:
Ik vind je ook wel lief, maar dit gaat me te verquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
miauw miauw ik hou van jou
[ afbeelding ]
Oh jeetje, dat dacht ik joh. Jemig, wees dan duidelijk ja!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zeg toch niks negatiefs joh. Vrouwen
[..]
Zolang niemand anders het maar zag ;'( IK SCHAAM ME KAPOT
(._. ) okayquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind je ook wel lief, maar dit gaat me te verIets te vroeg nog.
JAAAquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.bakkenvooreenf(...)ken/piraten-koekjes/
Zullen we een keer gaan meeten en dan die koekjes maken en dan samen opeten?![]()
![]()
?
[..]
(._. ) okay
Op een verjaardag wel wantquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.bakkenvooreenf(...)ken/piraten-koekjes/
Zullen we een keer gaan meeten en dan die koekjes maken en dan samen opeten?![]()
![]()
?
[..]
(._. ) okay
quote:Een jarige piraat trakteert natuurlijk op een piraten traktatie: piratenkoekjes van eigen deeg! Lekker met een hoofddoekje van chocola en ogen van mini-dropjes. Zelfs de allergevaarlijkste piraten smelten voor deze heerlijke piraten traktatie.
Zelfs ik ben nog eerder jarigquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik moet nog iets minder dan 4 maanden wachten
Daar zit nu een Starbucks aan vastgeplakt die bijna alle zitplekken hebben vernietigd van de Burger Kingquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Daar zit nu een Starbucks aan vastgeplakt die bijna alle zitplekken hebben vernietigd van de Burger King![]()
Damn you Hipsters !!!
![]()
Ik ga altijd lekker met m'n Macbook, m'n schoolboeken en m'n hipsterbril in de Starbucks leren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Daar zit nu een Starbucks aan vastgeplakt die bijna alle zitplekken hebben vernietigd van de Burger King![]()
Damn you Hipsters !!!
![]()
Dan is de strandmeet ook ongeveerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:38 schreef Furdinand het volgende:
ik word over een maandje 21 realiseer ik mij net
Hey, dat vroeg ik mij even af he. Waarom wachtte je niet tot je 21 was en ging je meteen fysiotherapie volgen? Door middel van die 21+ toets?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:38 schreef Furdinand het volgende:
ik word over een maandje 21 realiseer ik mij net
SPOILER: liefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel het ons, zodat we: 'ahhwwww' kunnen zeggen.quote:
Gewoon een lief klein gebaar naar iemand toequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vertel het ons, zodat we: 'ahhwwww' kunnen zeggen.
quote:
Bloemp, je haalt me de woorden uit mn vingers.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vertel het ons, zodat we: 'ahhwwww' kunnen zeggen.
Wat liefquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon een lief klein gebaar naar iemand toe
ssst deze ontdekking houden we undergroundquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga altijd lekker met m'n Macbook, m'n schoolboeken en m'n hipsterbril in de Starbucks leren.
[..]
Dan is de strandmeet ook ongeveerDit kan geen toeval zijn.
Not this shit againquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon een lief klein gebaar naar iemand toe
Sorryquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:45 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ssst deze ontdekking houden we underground
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey, dat vroeg ik mij even af he. Waarom wachtte je niet tot je 21 was en ging je meteen fysiotherapie volgen? Door middel van die 21+ toets?omdat die opleiding aan loting doet. en met zo'n 21+ ding kom je er bijna niet in.SPOILER: liefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat bedoel je????quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Not this shit again
[..]
SorryIk heb nu toch niet het verrassingsfeest verpest he?
Overal heeft die opleiding een loting ja?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
omdat die opleiding aan loting doet. en met zo'n 21+ ding kom je er bijna niet in.
ja erg populaire opleiding schijnt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Overal heeft die opleiding een loting ja?Dat wist ik heel niet!
Halve verhalen.quote:
Strandmeet bij het strand hier mag ik niet over praten en alles die meetquote:
Sorry ik ben vaag vaak want ik houd er niet van om veel van mezelf te vertellen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Halve verhalen.
[..]
Strandmeet bij het strand hier mag ik niet over praten en alles die meet
Waar is gezeik dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:50 schreef Bloempje. het volgende:
Gezeik over die meet zeg. Het lijkt mij keileuk, ik ben voor, ik ga wel op het strand zitten op een bepaalde datum en dan kijken jullie maar of jullie komen.
Neeheequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar is gezeik dan?Eerst zie je al negativiteit in mijn reacties en nu dit.. tijd van de maand?
Maar toch vertel je de helftquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry ik ben vaag vaak want ik houd er niet van om veel van mezelf te vertellen.
Klinkt spannend hoor
Liggen jullie daar allemaal zo op het strand en denken jullie van 'hey, waarom is Bobje er niet'. Kom is als een baas zo met m'n surfboard op een golfje het strand op surfenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neeheezo naar was dat niet bedoeld joh
Maar dr was toch wel gedoe om enzulks
Dus laten we dan maar gewoon allemaal toevallig tegelijk naar het strand gaan
.
Of doe dat juist wel, maar dan wel het hele verhaalquote:
Dat klinkt als een tof planquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Liggen jullie daar allemaal zo op het strand en denken jullie van 'hey, waarom is Bobje er niet'. Kom is als een baas zo met m'n surfboard op een golfje het strand op surfenhihi
[..]
Of doe dat juist wel, maar dan wel het hele verhaal
Ga je eerst naar Chernobyl en dan pas naar het strandquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat klinkt als een tof planAls jullie mij niet kunnen vinden: ik ben degene die licht geeft.
Ja, doe ik altijdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga je eerst naar Chernobyl en dan pas naar het strand
quote:
Ja inderdaad, je krijgt een soort harde korst op je huid van al die straling, daar komt geen zonnestraaltje meer doorheen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]Doe ik ook altijd.. gewoon om de weerstand te verhogen en alles. Scheelt een hoop zonnebrand. Alles tegen huidkanker
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:00 schreef Furdinand het volgende:
hou maar weer hier over op anders gaan er weer users huilen die niet gewenst zijn.
Jijboosquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:00 schreef Furdinand het volgende:
hou maar weer hier over op anders gaan er weer users huilen die niet gewenst zijn.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Furdi mag niet komen maar dat weet hij nog niet..
zoals het er nu uit ziet wil ik ook niet komen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Furdi mag niet komen maar dat weet hij nog niet..
weet ik niet. ik denk gewoon dat jij niet zou komen. zou er geen probleem mee hebben als je wel komt.quote:
Ja het spijt mequote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dan heb je bloempje die het altijd, maar dan ook echt altijd, beter weet![]()
![]()
![]()
eigenlijk zou ik alleen met jou een probleem hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:07 schreef Henkie94 het volgende:
Alsof jij er problemen mee gaat kunnen hebben.
En dat begon dus allemaal met jouw opmerkingquote:
Ik had denk ik de illusie dat we hier als normale mensen een leuke meet konden plannen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dat begon dus allemaal met jouw opmerkingJij saboteur.
Maak maar een privé event aan op fbquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik had denk ik de illusie dat we hier als normale mensen een leuke meet konden plannen.
Zullen we gewoon de mensen die lopen te janken buitensluiten?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik had denk ik de illusie dat we hier als normale mensen een leuke meet konden plannen.
Maar, jij hebt geen facebook. Toch? En wat is een strandmeet zonder strand?quote:
Ik hoor het wel via viaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar, jij hebt geen facebook. Toch? En wat is een strandmeet zonder strand?
Ik houd niet van mensen buitensluiten, ik was namelijk altijd degene die buitengesloten werdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zullen we gewoon de mensen die lopen te janken buitensluiten?
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
eigenlijk zou ik alleen met jou een probleem hebben.
Jij jankebalquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik houd niet van mensen buitensluiten, ik was namelijk altijd degene die buitengesloten werd
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik houd niet van mensen buitensluiten, ik was namelijk altijd degene die buitengesloten werd
Jajablablaquote:
wij allemaal tochquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:12 schreef Beach het volgende:
[..]dat is waar, dat is wel een erg naar gevoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:14 schreef Beach het volgende:
Nodigen we Danger.Mouse ook uit? [ afbeelding ]Als die wil komen, moet ie dat vooral doen. Van mij mag bijna iedereen komen. Sowieso iedereen die hier post mag komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Een beetje.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
VOLGENS MIJ HEB IK VANDAAG ZOVEEL GEPOST DAT IK OP NUMMER 5 GEËINDIGD BEN, ZIJN JULLIE NU BLIJ????
Het doet me vrij weinigquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
VOLGENS MIJ HEB IK VANDAAG ZOVEEL GEPOST DAT IK OP NUMMER 5 GEËINDIGD BEN, ZIJN JULLIE NU BLIJ????
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:14 schreef Beach het volgende:
Nodigen we Danger.Mouse ook uit? [ afbeelding ]Laat maar keaumen die gappie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:![]()
Smakelijk wel.quote:
Groot hart heb jijquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Als die wil komen, moet ie dat vooral doen. Van mij mag bijna iedereen komen. Sowieso iedereen die hier post mag komen.
Ik heb vandaag ook veel gepostquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
haha je zei ik komquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:16 schreef Furdinand het volgende:
mja ik kom alleen bij een select groepje. kleine kans dus dat jullie mij ooit zien
hoezo? wat heb je te verbergen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:16 schreef Furdinand het volgende:
mja ik kom alleen bij een select groepje. kleine kans dus dat jullie mij ooit zien
story of my lifequote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook veel gepostEn verder ook vrij weinig uitgevoerd. Voel me zo nutteloos..
ik heb niks te verbergen. ik heb gewoon geen zin heel FOK! te gaan ontmoeten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoezo? wat heb je te verbergen?
heel fokquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
[..]
ik heb niks te verbergen. ik heb gewoon geen zin heel FOK! te gaan ontmoeten.
Gewoon niet met mensen praten die je niet magquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik heb niks te verbergen. ik heb gewoon geen zin heel FOK! te gaan ontmoeten.
quote:
ik ben erg consequent. maarja daar moet niemand iets persoonlijk van aan trekken weetje. gewoon principiële kwestie. 1 iemand deed dat wel en gedroeg zich als een mongool en die is nu wel persoonlijk uitgesloten van mijn meetlijstquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heel fokwe zijn je broeders en zusters ja ga niet zo doen
![]()
Jij gaat 2 meter verderop zitten en iedereen alleen maar eng aanstaren?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon niet met mensen praten die je niet magDoe ik ook gewoon. Wordt ook een hele eenzame meet voor mij
Laat eens wat plaatjes zien.quote:
okok dat kan allemaal jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik ben erg consequent. maarja daar moet niemand iets persoonlijk van aan trekken weetje. gewoon principiële kwestie. 1 iemand deed dat wel en gedroeg zich als een mongool en die is nu wel persoonlijk uitgesloten van mijn meetlijst
hahahaha ik moest gniffelenquote:
Klinkt bijna autistisch man.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik ben erg consequent. maarja daar moet niemand iets persoonlijk van aan trekken weetje. gewoon principiële kwestie. 1 iemand deed dat wel en gedroeg zich als een mongool en die is nu wel persoonlijk uitgesloten van mijn meetlijst
jij staat wél op mijn wil meeten lijstje hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
okok dat kan allemaal ja
[..]
hahahaha ik moest gniffelen
quote:
Ik staar naar de grond. Als ik jullie niet zie, zien jullie mij ook niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij gaat 2 meter verderop zitten en iedereen alleen maar eng aanstaren?
vroeger werkte dit nog.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik staar naar de grond. Als ik jullie niet zie, zien jullie mij ook niet.
wat bedoel je 'vroeger'quote:
Zal ik eens wat verklappen? We zien je welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik staar naar de grond. Als ik jullie niet zie, zien jullie mij ook niet.
Vooral met monsters in je kamerquote:
Welke van de 4000?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vooral met monsters in je kamerGewoon onder de dekens en je bent veilig
![]()
Weet iemand dat plaatje te vinden?
Leugensquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zal ik eens wat verklappen? We zien je wel
Dat is nog steeds toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vooral met monsters in je kamerGewoon onder de dekens en je bent veilig
![]()
Weet iemand dat plaatje te vinden?
is da je hipsterbril?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
LeugensIk zet mijn onzichtbaarheidsbril op.
Jongen, daar kijk ik met mijn superkrachten dwars doorheen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
LeugensIk zet mijn onzichtbaarheidsbril op.
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trusten Beach!
[..]
Dat is nog steeds toch?
Weet ik nietquote:
Neequote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trusten Beach!
[..]
Dat is nog steeds toch?
Ik ben geen vieze hipsterquote:
Jij hebt geen superkrachten. JANKEBAL!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jongen, daar kijk ik met mijn superkrachten dwars doorheen.
Ik heb een hipsterbril, een macbook en starbucks is ook te regelen. Daar ga ik gewoon zo irritant mee voor je neus zitten, dat je niet meer kunt ontkennen dat wij er zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weet ik nietDoe maar de leukste
[..]
NeeLaatst probeerde ik het maar werd toen anaal vernederd door 3 monsters
MONSTERCOCK!!
[..]
Ik ben geen vieze hipster
[..]
Jij hebt geen superkrachten. JANKEBAL!!
Wij? Je bent dan alleen en verlaten..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb een hipsterbril, een macbook en starbucks is ook te regelen. Daar ga ik gewoon zo irritant mee voor je neus zitten, dat je niet meer kunt ontkennen dat wij er zijn.
Jeetje. Steun mij nouquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij? Je bent dan alleen en verlaten..
Jajablabla, ik zocht een monsterplaatje maar ik vond dat eerst.quote:
fotoshoppen dan tochquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jajablabla, ik zocht een monsterplaatje maar ik vond dat eerst.
als je bier drinkt? gloglgolgloglgquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:31 schreef Furdinand het volgende:
gag is zeg maar het geluid wat ik maak maar dan 9 keer.
Van een penis te ver in je keel?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:31 schreef Furdinand het volgende:
gag is zeg maar het geluid wat ik maak maar dan 9 keer.
Niks mis met een beetje broeder liefde.quote:
Pff..jullie zullen me toch niet herkennen. Mijn Facebook is namelijk nepquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb een hipsterbril, een macbook en starbucks is ook te regelen. Daar ga ik gewoon zo irritant mee voor je neus zitten, dat je niet meer kunt ontkennen dat wij er zijn.
Deze is wel leuk, maar ik wil met monstersquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pff..jullie zullen me toch niet herkennen. Mijn Facebook is namelijk nep
[..]
Deze is wel leuk, maar ik wil met monsters
Leugens.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pff..jullie zullen me toch niet herkennen. Mijn Facebook is namelijk nep
[..]
Deze is wel leuk, maar ik wil met monsters
Ik wacht in spanning op mijn uitnodiging.quote:
Too latequote:
Ik weet alleen niet of mensen het event kunnen zien, dus ik ben bang om mensen uit te nodigenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning op mijn uitnodiging.
HAHAquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Too late
[..]
Ik weet alleen niet of mensen het event kunnen zien, dus ik ben bang om mensen uit te nodigen
Weet ik dus nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HAHAkun je niet instellen dat alleen uitgenodigde mensen het mogen zien?
Is dat dan als die op 'Invite Only' staat?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als het een geheime groep is ziet niemand het, behalve de leden.
EEN GEHEIME CLUB! Hebben we dan ook een geheim wachtwoord?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als het een geheime groep is ziet niemand het, behalve de leden.
sterker nog. waarom maak je een geheime groep en vertel je dat hier... nu is het geen geheim meer toch!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bob... waarom maak je er een aan als je geen idee hebt hoe het moet?
Omdat niemand anders het doetquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bob... waarom maak je er een aan als je geen idee hebt hoe het moet?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:40 schreef Furdinand het volgende:
er komt een nieuw album van tenaciousD
Heel veel dingenquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat boeit je dan wel lieve Cosje?
Een gezond dieet bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Heel veel dingenzo lang het maar betrekking heeft tot iets positiefs
haterquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mannen, het is ook nooit goed hè.
kusquote:Op woensdag 28 maart 2012 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Whehehe, liefde voor jullie terug toch.
quote:
Haha ja kloptquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:41 schreef HappyBob het volgende:
Ik zie dat je steeds minder ver looptIs ook niet te doen in die heerlijke zon natuurlijk
Maar. Maar. Dan krijg ik nooit een supermodellen lichaam. Nu ook niet, maargoed. Nu heb ik nog het idee dat ik er iets aan doequote:
Doe Skype aan dan!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar. Maar. Dan krijg ik nooit een supermodellen lichaam. Nu ook niet, maargoed. Nu heb ik nog het idee dat ik er iets aan doe
Als je 'dreigt te sterven' kun je ook gewoon even een stukje lopen om op adem te komenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haha ja kloptHoewel, dit is het zelfde stukje als ik laatst gedaan had en toen was het 1,5 kilometer?
Maar ik ga nu gewoon steeds dit stukje doen denk, totdat ik er niet meer van dreig te sterven. En dan steeds verder. In plaats van als een dolle stier in een keer een roteind gaan rennen en dan 3 dagen niet meer kunnen lopen
.
Maar is toch lekker om fit te zijn?quote:
Die is al heel lang aan vlegel, maar jij bent niet online!quote:
Dat is inderdaad jammer. Maar ik doe gewoon heel hard muziek aan en staar een beetje wazig in de verte en dan doe ik net alsof ze me niet zien.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef Beach het volgende:
Overdag rennen wanneer mensen je kunnen zien
Ja oke, dat is ook weer waarquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je 'dreigt te sterven' kun je ook gewoon even een stukje lopen om op adem te komenMaar drie dagen niet meer kunnen lopen is weer net iets teveel van het goede
[..]
Maar is toch lekker om fit te zijn?Voel je je ook stukken beter.
Oh bij mij staat van welquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die is al heel lang aan vlegel, maar jij bent niet online!
Okequote:Op woensdag 28 maart 2012 11:51 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Oh bij mij staat van welEven afmelden en inloggen.
quote:
dag Cosmo2.0 hoe staat het leven?quote:
Ik was een grootste hallo aan het schrijven, maar dat is nu verstoord.quote:
heyquote:
jajaquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik was een grootste hallo aan het schrijven, maar dat is nu verstoord..
okquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
verwarring die kan ontstaan wanneer we twee letters die meestal één klinker of tweeklank voorstellen (bijvoorbeeld aa of ui), in een woord toch afzonderlijk moeten lezen (dus als a-a of u-i) omdat ze tot verschillende lettergrepen behoren. We kunnen klinkerbotsing oplossen met een koppelteken of een trema. Voorbeeld: auto-onderdelen, ruïne.
zittend, saai SQL collegequote:
zit stiekem al te rukken onder de tafel, ff ontspannenquote:
hipster commentquote:
ik kan hem niet whatsappen, de boeler heeft geen smartphonequote:Op woensdag 28 maart 2012 12:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ga dat maar aan Dastan vertellen, rukkende hipster.
Ik ben toch te introvert om echt wat te doen.quote:
Ik haal het extroverte uit iedereen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben toch te introvert om echt wat te doen.
bij de film niet schuchtere boyquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik haal het extroverte uit iedereen.
verklaar uzelfquote:
Komt zo'n jongen naar me toe, geen idee wie. Gelukkig is Dastan daar zodat ik 1+1 kan doen dus realiseer dat je leeell bent. Nog steeds ken ik je niet ofzo, maar je blijft praten over dingen (geen idee wat trouwens).quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Komt zo'n jongen naar me toe, geen idee wie. Gelukkig is Dastan daar zodat ik 1+1 kan doen dus realiseer dat je leeell bent. Nog steeds ken ik je niet ofzo, maar je blijft praten over dingen (geen idee wat trouwens).
ik mag wel, als ik jou was zou ik mezelf niet vertonen, met zon kop als een stoeptegelquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:03 schreef Trollscience het volgende:
leell mag toch helemaal niet alleen naar de bioscoop?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:04 schreef leeell het volgende:
[..]
ik mag wel, als ik jou was zou ik mezelf niet vertonen, met zon kop als een stoeptegel
Hij komt tenminste boven een stoeprand uit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:04 schreef leeell het volgende:
[..]
ik mag wel, als ik jou was zou ik mezelf niet vertonen, met zon kop als een stoeptegel
het was een grappende steekquote:
de eerste keer dat ie gemaakt werd was ie nog wel leukquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij komt tenminste boven een stoeprand uit.
weenie hoevaak die gemaakt wordt hoor, schenk er niet zo veel aandacht aan verderquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:05 schreef leeell het volgende:
[..]
de eerste keer dat ie gemaakt werd was ie nog wel leuk
Ik moest anders wel lachen, in tegenstelling tot jouw grapje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:05 schreef leeell het volgende:
[..]
de eerste keer dat ie gemaakt werd was ie nog wel leuk
slimquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weenie hoevaak die gemaakt wordt hoor, schenk er niet zo veel aandacht aan verder
Je kijkt al snel over zulke grapjes heen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weenie hoevaak die gemaakt wordt hoor, schenk er niet zo veel aandacht aan verder
daarom zeg ik altijd; niveau is relatiefquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik moest anders wel lachen, in tegenstelling tot jouw grapje.
waar worden ze zoal gemaakt dan? ik zie leeell eigenlijk niet zo vaak, soms hier en soms in baggertopics waarin hij zegt dat het een baggertopic isquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je kijkt al snel over zulke grapjes heen.
mijn hoogtijdagen zijn geweestquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waar worden ze zoal gemaakt dan? ik zie leeell eigenlijk niet zo vaak, soms hier en soms in baggertopics waarin hij zegt dat het een baggertopic is
Ik weet niet, goede vraag man.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waar worden ze zoal gemaakt dan? ik zie leeell eigenlijk niet zo vaak, soms hier en soms in baggertopics waarin hij zegt dat het een baggertopic is
die gaat in mn sigquote:
ik ga weer aan de slag dan dikkequote:Op woensdag 28 maart 2012 13:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Minimaal het dubbele van wat je nu hebt.
Ik ben onschuldig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:13 schreef Flippiee het volgende:
Nu zet je helemaal die jongen tot baggeren aan,
Ik zal mijn oordeel hier nog niet over vellen.quote:
Papzak is het.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:14 schreef Trollscience het volgende:
cosmo is helemaal niet dik [ afbeelding ]
Sigwaardig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Snel msn, cam aan, kleren uit en gaan!
JAquote:
Ik wil ook naar buitenquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zit in het zonnetje met boekje en muziek, dat wou ik even melden. Dat ik heus wel buiten kom.
met een ketting aan de verwarming in de kamer vast?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zit in het zonnetje met boekje en muziek, dat wou ik even melden. Dat ik heus wel buiten kom.
ontkenn0n heeft geen zinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |