SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Is lekker manquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nog nooit gebruikt ofzo.En ben er ook geen fan van..
[..]
GOEDZOOOO
Achjaa, ik ben gewoon heul goedquote:
Als je er zelf maar in gelooft.quote:
Vuile stinkerdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:17 schreef HappyBob het volgende:
Vieze lapohunterEven TR doen.. weg met je tagje
[..]
Als je er zelf maar in gelooft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
miauw miauw ik hou van jou
[ afbeelding ]
Ik zeg toch niks negatiefs joh. Vrouwenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vuile stinkerdDoe ik een keer iets op tijd
Is het nog niet goed.
Zolang niemand anders het maar zag ;'( IK SCHAAM ME KAPOTquote:
Ik vind je ook wel lief, maar dit gaat me te verquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
miauw miauw ik hou van jou
[ afbeelding ]
Oh jeetje, dat dacht ik joh. Jemig, wees dan duidelijk ja!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zeg toch niks negatiefs joh. Vrouwen
[..]
Zolang niemand anders het maar zag ;'( IK SCHAAM ME KAPOT
(._. ) okayquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind je ook wel lief, maar dit gaat me te verIets te vroeg nog.
JAAAquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.bakkenvooreenf(...)ken/piraten-koekjes/
Zullen we een keer gaan meeten en dan die koekjes maken en dan samen opeten?![]()
![]()
?
[..]
(._. ) okay
Op een verjaardag wel wantquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.bakkenvooreenf(...)ken/piraten-koekjes/
Zullen we een keer gaan meeten en dan die koekjes maken en dan samen opeten?![]()
![]()
?
[..]
(._. ) okay
quote:Een jarige piraat trakteert natuurlijk op een piraten traktatie: piratenkoekjes van eigen deeg! Lekker met een hoofddoekje van chocola en ogen van mini-dropjes. Zelfs de allergevaarlijkste piraten smelten voor deze heerlijke piraten traktatie.
Zelfs ik ben nog eerder jarigquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik moet nog iets minder dan 4 maanden wachten
Daar zit nu een Starbucks aan vastgeplakt die bijna alle zitplekken hebben vernietigd van de Burger Kingquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Daar zit nu een Starbucks aan vastgeplakt die bijna alle zitplekken hebben vernietigd van de Burger King![]()
Damn you Hipsters !!!
![]()
Ik ga altijd lekker met m'n Macbook, m'n schoolboeken en m'n hipsterbril in de Starbucks leren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Daar zit nu een Starbucks aan vastgeplakt die bijna alle zitplekken hebben vernietigd van de Burger King![]()
Damn you Hipsters !!!
![]()
Dan is de strandmeet ook ongeveerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:38 schreef Furdinand het volgende:
ik word over een maandje 21 realiseer ik mij net
Hey, dat vroeg ik mij even af he. Waarom wachtte je niet tot je 21 was en ging je meteen fysiotherapie volgen? Door middel van die 21+ toets?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:38 schreef Furdinand het volgende:
ik word over een maandje 21 realiseer ik mij net
SPOILER: liefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |