met de onderdelen die je erbij krijgt kan je een setup bouwen vanaf 45km/u tot ong. 90 km/uquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 03:09 schreef welkominspace het volgende:
Hoe snel gaat ie met de snelle setup?
daar ben ik ook bang voor ja, maar toch laat ik hem staan, kunnen de mensen met de Plasic schakels van tegenwoordig zien hoe de èchte eruit zagenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:59 schreef SplashO het volgende:
Ik denk dat je vraagprijs te hoog is voor hier, een verzamelaar weet wat het waard is, maar voor 1500euro koopt de gemiddelde brommerrijder liever een plastic tzr of rs.
kan wel een nieuw fototje regelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat een beauty
misschien ff een nieuwe foto posten hier lijken wat olieplekjes onder de fiets te liggen.
Tomosforum, jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Er is toch ook een nl tomos club? Daar al aangeboden?
elke keer als ik hem omhoog kick doet het me pijn dat ie kwijt moetquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
we zijn er nog. voor het geval je dacht dat je topic stiekem onzichtbaar was geworden
* hug *quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:14 schreef leeell het volgende:
[..]
elke keer als ik hem omhoog kick doet het me pijn dat ie kwijt moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
5 bak voetgeschakeldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:13 schreef lipjes het volgende:
Heb hem vroeger ook gereden.
Is dit de automaat, 4 bak of 5 bak variant?
genoteerd en verworpenquote:
ding werd ook verkocht als motoruitvoering dus frame en alles is er op gebouwd en hij is laagtoerig dus nog super comfortabel op die snelheid ookquote:Op maandag 26 maart 2012 23:28 schreef Miniem het volgende:
WTF +100km/h op een brommertje
Dan moet je wel ballen hebben.
Mooi ding!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |