Ohhquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:14 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Volgens de VK en Visboer mag je alleen verse eten, en niet de vacuumverpakte
Tis niet dat ik er 10 van in een week op vreet, alhoewel ik t wel zou kunnen
Zwanger zekerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:48 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn guacemole (schreef ik het net écht met een q?) is de bom. Deze week nog maar een keer maken.
Morgen brandnetelrisotto. Ook zo'n verslaving, risotto.... En brandnetels genoeg hier
Succes SWJ en SWJ-Vrouw, en gelijk heeft ze wel natuurlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:49 schreef SuperwormJim het volgende:
En ik ben weer thuis van het ziekenhuis.
Ik heb m'n vrouw achter gelaten daar. Ik moest naar huis van d'r: 'Een nacht goed slapen heb je nodig. Je moet er (over)morgen voor me zijn!'. Daar heeft ze gelijk in ook.![]()
Pfffff .... zo ga je smorgens zonder zorgen naar je werk, en aan het eind van de dag blijkt dat alles sneller gaat dan verwacht en kan ik morgen of overmorgen die kleine al in mn armen hebben
Van harte! Ik heb de OP aangevuld met jouw 3,4cm grote wonderquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:21 schreef Spockjuh_ het volgende:
vanavond eerste keer naar de verloskundige geweest. alles zit erop en eraan, 3,4 cm groot en nu 10 weken en 1 dag onderweg aldus de expert..uitgerekend zijn we op 22 oktober, op naar de 20 weken echo!
Ja hoor, dat is ook een keuze. Maar dan nog vind ik het een vreemd onderzoek. Op het moment dat je beslist mee te doen, is het een soort van Russisch roulette geworden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:53 schreef Asyniur het volgende:
SWJ, je kan toch ook gewoon níet deelnemen aan het onderzoek?
I know. Mijn tweede is dmv IUI verwekt... daarvoor heb ik ook Pregnyl gebruikt en toen ik zwanger was geplast voor MvM.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou daar zou ik dus ook niet aan mee gaan werken dan.
Diaan ik ben twee weken terug ook begonnen met MvM. Kleine moeite en je doet er een hoop anderen een hoop plezier mee
Het is gewoon een (dubbel)blind onderzoek. Niks vreemds aan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is ook een keuze. Maar dan nog vind ik het een vreemd onderzoek. Op het moment dat je beslist mee te doen, is het een soort van Russisch roulette geworden.
-ruimte in de vriezer voor ijsjes en aardappelkroketjesquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:06 schreef Regenboogjes het volgende:
Uhm, wat zijn ook alweer de praktische dingen die je moet regelen als zwangere? Ik kwam op dit lijstje:
- Aanmelden bij verloskundige / ziekenhuis
- Melding doen bij de huisarts
- Kraamzorg aanvragen
- Kraampakket aanvragen
- Kinderdagverblijf regelen (mits gewenst natuurlijk)
- Werkgever inlichten
- Zwangerschapsverlof regelen
- Zwangerschapsgym/yoga/whatever bekijken en eventueel aanmelden
Mis ik iets?
En ja, ik weet dat er ook spullen voor de baby etc. nodig zijn, het gaat me echt even om de regeldingen.
Zou ik doen jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:07 schreef Sorbootje het volgende:
Die ijsjes at/eet ik altijd op vakantie in Italië. Toen AH ze een paar jaar geleden ineens ook in NL ging verkopen heb ik met mezelf afgesproken dat ik ze niet ga kopen. Ze horen voor mij bij Italië. Nu kom ik daar doorgaans zeker twee keer per jaar, dus het is te doen(nog zes weekjes...het is zo fijn om zwanger te zijn in Italië, mensen reageren daar zo leuk op een zwangere buik én op kleine kinderen. Ik denk alleen dat ik het draagmoederschapverhaal maar een beetje voor me ga houden zo tussen de katholieken
)
Even voor mijn begrip: wat is daar erg aan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:07 schreef nijnepijn het volgende:
Ik doe deze keer (net als vorige keer) niet mee aan mvm. Ik woon in een flat, en zag een paar jaar terug dat de flessen worden opgehaald bij de buitendeur van de flat. Dat is niet heel erg praktisch. Toen heb ik zo'n krat met flessen best een tijd bij die deur zien staan.
Dat een van die flessen in de bosjes lag na verloop van tijd. Ik woon niet in de meest nette buurt van de stad.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:09 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Even voor mijn begrip: wat is daar erg aan?
Onze kraam bij Lennon is verhuisd naar Amsterdamquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef nijnepijn het volgende:
Dat lijstje heb ik ook in mijn hoofd regenboogjes. Vanaf wanneer eigenlijk kraamzorg aanvragen? Na de echo? Ik wil graag weer dezelfde kraam als de vorige keer.
Ik ook niet. Volgens mij gaat dat automatisch bij mijn uitvaartverzekering! Wij hebben Dela.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:16 schreef Kersjes het volgende:
een begrafenisverzekering regelen? Dat heb ik nog nooit bedacht, bij geen van de zwangerschappen.
Erkenning tijdens de zwangerschapquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Gerberaatje het volgende:
Als je niet getrouwd bent gezag regelen?? (geen idee wanneer je dat moet doen, ik ben getrouwd dus niet aan hoeven denken...)
Ik moet sowieso huilen van die stem. En da's niet positiefquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:17 schreef Kyara het volgende:
Kleertjes kopen Regenboogjes, heel veel kleertjes en spuugdoekjes en hydrofielen en luiers en nou ja, you get the picture.
Wie trouwens nog even lekker wil janken: even het nummer for the first time van Rod Stewart downloaden luisteren.
heb je nu al een ijsje op?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:26 schreef Gerberaatje het volgende:
Oké, ik ben weer helemaal om... goddelijk! Alleen het dropstaafje is wat taaiig, maar daar wennen we wel weer aan![]()
Ik ga maar eens wat doen geloof ik
Dat is juist zo lekker!quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:26 schreef Gerberaatje het volgende:
Alleen het dropstaafje is wat taaiig
Is het niet mogelijk het naar een depot te brengen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:12 schreef nijnepijn het volgende:
[..]
Dat een van die flessen in de bosjes lag na verloop van tijd. Ik woon niet in de meest nette buurt van de stad.
Dat!quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:07 schreef Sorbootje het volgende:
Die ijsjes at/eet ik altijd op vakantie in Italië. Toen AH ze een paar jaar geleden ineens ook in NL ging verkopen heb ik met mezelf afgesproken dat ik ze niet ga kopen. Ze horen voor mij bij Italië. Nu kom ik daar doorgaans zeker twee keer per jaar, dus het is te doen(nog zes weekjes...het is zo fijn om zwanger te zijn in Italië, mensen reageren daar zo leuk op een zwangere buik én op kleine kinderen. Ik denk alleen dat ik het draagmoederschapverhaal maar een beetje voor me ga houden zo tussen de katholieken
)
Dank je!quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:50 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja je kunt gewoon zelf bellen... het ligt aan de pijntjes wat voor fysio, anders gewoon even bellen en voorleggen?
Volgens mij niet... maar die slaapt dan denk ik wel uitquote:
Dit is Dela in elk geval... Yarden was ik ten tijde van muppets zwangerschap verzekerd en die deden het ook.quote:Kinderen zijn vanaf 24 weken zwangerschap tot twee maanden na de geboorte automatisch meeverzekerd voor de Basisverzekering van het UitvaartPlan. Meldt na de geboorte uw zoon of dochter zo snel mogelijk aan voor het DELA UitvaartPlan. Geef de geboorte door:
Ook de test van MvM was duidelijk positief, fijn om het nog een keer bevestigd te zien.quote:Is mijn baby tijdens de zwangerschap verzekerd?
Kinderen zijn vanaf 24 weken zwangerschap tot twee maanden na de geboorte automatisch meeverzekerd voor de Basisverzekering van het UitvaartPlan. Meldt na de geboorte uw zoon of dochter zo snel mogelijk aan voor het DELA UitvaartPlan. Geef de geboorte door:
via ons wijzigingenformulier
telefonisch op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur via tel. 040 260 16 36
schriftelijk via een brief naar DELA, Postbus 522, 5600 AM Eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |