Zeg dat nou niet!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:46 schreef Labelloo het volgende:
[..]
Nu heb ik zo'n zin in guacamole!! Met tortilla-chips!!
Ja wij waren in de winkel ook al aan het zingenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
Das lang geleden zeg! Die irritante reclames.van vroeger.
K ga zo ook nof.aan mn knetterijsjes
Ik heb er vandaag één opquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:21 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh en ik heb nog steeds géén Liuk ijsjes opknap hè? Morgen maar eens echt gaan kopen..
Oh!! Zo'n zin in!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:54 schreef Sorbootje het volgende:
Ik had afgelopen weekend zon heeeerlijke quacemole gemaakt
Gerookte makreel?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef maffemuts het volgende:
Rare etens-gerelateerde dingen sinds zwangerschap : slagers en visboeren maken misselijkbloemenwinkels idem.
Wat ik dan wel weer kan weg schrokken (vers) broodje gerookte makreel
Chocolamaar Chocolade melk
![]()
Kortom ben n gek mens
Opschrijven voor jezelf en een nagesprek aanvragen. Heb ik destijds ook gedaan nadat ik een naar gevoel overhield aan de bevalling. Na het gesprek met het ziekenhuis met veel uitleg en vragen kon ik het echt meteen een plekje geven, was een soort van wondermiddel zeg maar...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik lees net jouw stukje ver die placenta en dat bloedverlies. Dat is dus wat hier is gebeurd. Ik kan je angst niet wegnemen, maar in het zkh ben je in goeie handen. Ik wil m'n bevalligsverhaal nog in het topic zetten ergens de komende weken, maar Uhh ja. Ik riep ook toen ik uit narcose kwam "whoaaa ik leef nog " en barstte toen in tranen uit. Je gevoel is dus heel herkenbaar. Schaam je er niet voor en uit het naar de mensen die er dan zijn. Denk ik.
Verder las ik iets van SEJ. Succes!! Uh en verder weet ik het effe biet. We krijgen extra kraam hier ivm m'n gezondheid. Heel fijn!
Dikke knuf voor een ieder die hem nodig heeft.
Heel veel succes de komende dagen, probeer zolang de weeën nog niet echt begonnen zijn zoveel mogelijk slaap en rust te pakken samen. Als het een paar dagen gaat duren heb je alle energie nodig... Bijna in armen SWJ, bijna....quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Nou ... nieuws uit het ziekenhuis:
M'n vrouw is voor hoge bloeddruk naar het ziekenhuis moeten gaan. Bloedprikken, urine controleren, een half uur de bloeddruk en hartslag van mijn vrouw én de hartslag van de baby gecontroleerd. Conclusie: bloed en urine prima, bloeddruk van mijn vrouw varieert tussen 135/92 en 97/66, bovendien reageert de hartslag van de baby behoorlijk op harde buiken.
Uiteindelijk is besloten, omdat ze nu toch al 39 weken en 2 dagen zwanger is, om te beginnen met de inleiding. Eerste stap: met een ballon de baarmoedermond zachter maken. Geen idee wie dat gaat opblazen.![]()
Het kan blijkbaar nog een dag of 3 duren voordat daadwerkelijk de kleine er uit is.
Volgens de VK en Visboer mag je alleen verse eten, en niet de vacuumverpaktequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:07 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Gerookte makreel?had gelezen dat je geen jachtvis (?) mocht eten.
Vind t zelf ook heel lekker en baalde ervan dat ik t niet kon eten.
Maar t mag dus wel?
Het gaat erom dat in roofvissen (in bepaalde makreelsorten dus) kwik zit. Je kan daar dus beter niet teveel van eten. Aldus het Voedingscentrum (ben te lui om de daadwerkelijke link te zoeken). Maar lijkt me verder niet echt een punt hoor. Ik at ook eens per maand lekker sushi toen ik zwanger wasquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:14 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Volgens de VK en Visboer mag je alleen verse eten, en niet de vacuumverpakte
Tis niet dat ik er 10 van in een week op vreet, alhoewel ik t wel zou kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |