Ik lees net jouw stukje ver die placenta en dat bloedverlies. Dat is dus wat hier is gebeurd. Ik kan je angst niet wegnemen, maar in het zkh ben je in goeie handen. Ik wil m'n bevalligsverhaal nog in het topic zetten ergens de komende weken, maar Uhh ja. Ik riep ook toen ik uit narcose kwam "whoaaa ik leef nog " en barstte toen in tranen uit. Je gevoel is dus heel herkenbaar. Schaam je er niet voor en uit het naar de mensen die er dan zijn. Denk ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Ieuw beter lees ik over dat flauwvalgedeelte heen tijdens de zwangerschap want ik heb een paniekstoornis en flauw vallen is wel zo'n beetje mijn grootste angst![]()
Als ik ook al lees dat je liters bloed verliest als je placenta niet vaneigens los komt en dat soort grapjes. Ben niet eens bang voor de pijn die bij een bevalling komt kijken maar meer dat ik niet dood ga door andere dingen![]()
Lach er nu wel een klein beetje om maar is wel een serieus probleem voor mij. Maar goed .. volgende week bij de VK stort ik mijn hart volledig uit.. Alles voor het boontje!
Dat wil ik ook!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:01 schreef Gerberaatje het volgende:
ik geloof dat ik bij muppet zo'n 2 avocado'sper dag opvroot (op een vers pistoletje met kaas en bosui en lekker veel peper en wat zout
)
Die eten wij absurd vaak de afgelopen tijdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:03 schreef Sorbootje het volgende:
Nu heb ik dus zin in aardappelkroketjes
Ik heb doordat ik draagmoeder ben een verhoogd risico op een vastzittende placenta. Ik ga er maar vanuit dat ze dat in het ziekenhuis prima voor me kunnen oplossen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik lees net jouw stukje ver die placenta en dat bloedverlies. Dat is dus wat hier is gebeurd. Ik kan je angst niet wegnemen, maar in het zkh ben je in goeie handen. Ik wil m'n bevalligsverhaal nog in het topic zetten ergens de komende weken, maar Uhh ja. Ik riep ook toen ik uit narcose kwam "whoaaa ik leef nog " en barstte toen in tranen uit. Je gevoel is dus heel herkenbaar. Schaam je er niet voor en uit het naar de mensen die er dan zijn. Denk ik.
Verder las ik iets van SEJ. Succes!! Uh en verder weet ik het effe biet. We krijgen extra kraam hier ivm m'n gezondheid. Heel fijn!
Dikke knuf voor een ieder die hem nodig heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:03 schreef Sorbootje het volgende:
Nu heb ik dus zin in aardappelkroketjes
Haha morgen aardappelkrokettendag!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:12 schreef Regenboogjes het volgende:
That's it. Ik ga morgen een frituurpan kopen en aardappelkroketten eten.
Ik gooi ze altijd in de ovenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:12 schreef Regenboogjes het volgende:
That's it. Ik ga morgen een frituurpan kopen en aardappelkroketten eten.
Ik zal maar niet zeggen welk vlees hier wordt genuttigd momenteelquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:05 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb zin in biefstukmet écht bier....
Helaas pindakaas
Mog een bijkomend 'voordeel' van manueel verwijderen is minder vloeien. Ze zorgen echt wel goed voor jequote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:05 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik heb doordat ik draagmoeder ben een verhoogd risico op een vastzittende placenta. Ik ga er maar vanuit dat ze dat in het ziekenhuis prima voor me kunnen oplossen.
Het kán ook wel, maar het ligt gewoon echt niet lekker meer als je een grote buik hebt. Dan lig je met een kromme rug en een beeb die zich afzet op het matrasquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:11 schreef Enfermera het volgende:
Ik las in mn boek (Bevallen en Opstaan) dat je gewoon probleemloos op je buik kan slapen de hele zwangerschap, als je dat lekker vindBeeb wordt beschermd door vliezen + water
![]()
Nu heb ik zo'n zin in guacamole!! Met tortilla-chips!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:01 schreef Gerberaatje het volgende:
Qua eetlust is het ook zo anders deze keer! Ik heb zin in van alles, maar eet uiteindelijk nagenoeg niksik geloof dat ik bij muppet zo'n 2 avocado's
per dag opvroot (op een vers pistoletje met kaas en bosui en lekker veel peper en wat zout
) cruesli, chocola, gewoon ALLES!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |