Ohhquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:14 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Volgens de VK en Visboer mag je alleen verse eten, en niet de vacuumverpakte
Tis niet dat ik er 10 van in een week op vreet, alhoewel ik t wel zou kunnen
Zwanger zekerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:48 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn guacemole (schreef ik het net écht met een q?) is de bom. Deze week nog maar een keer maken.
Morgen brandnetelrisotto. Ook zo'n verslaving, risotto.... En brandnetels genoeg hier
Succes SWJ en SWJ-Vrouw, en gelijk heeft ze wel natuurlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:49 schreef SuperwormJim het volgende:
En ik ben weer thuis van het ziekenhuis.
Ik heb m'n vrouw achter gelaten daar. Ik moest naar huis van d'r: 'Een nacht goed slapen heb je nodig. Je moet er (over)morgen voor me zijn!'. Daar heeft ze gelijk in ook.![]()
Pfffff .... zo ga je smorgens zonder zorgen naar je werk, en aan het eind van de dag blijkt dat alles sneller gaat dan verwacht en kan ik morgen of overmorgen die kleine al in mn armen hebben
Van harte! Ik heb de OP aangevuld met jouw 3,4cm grote wonderquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:21 schreef Spockjuh_ het volgende:
vanavond eerste keer naar de verloskundige geweest. alles zit erop en eraan, 3,4 cm groot en nu 10 weken en 1 dag onderweg aldus de expert..uitgerekend zijn we op 22 oktober, op naar de 20 weken echo!
Ja hoor, dat is ook een keuze. Maar dan nog vind ik het een vreemd onderzoek. Op het moment dat je beslist mee te doen, is het een soort van Russisch roulette geworden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:53 schreef Asyniur het volgende:
SWJ, je kan toch ook gewoon níet deelnemen aan het onderzoek?
I know. Mijn tweede is dmv IUI verwekt... daarvoor heb ik ook Pregnyl gebruikt en toen ik zwanger was geplast voor MvM.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou daar zou ik dus ook niet aan mee gaan werken dan.
Diaan ik ben twee weken terug ook begonnen met MvM. Kleine moeite en je doet er een hoop anderen een hoop plezier mee
Het is gewoon een (dubbel)blind onderzoek. Niks vreemds aan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is ook een keuze. Maar dan nog vind ik het een vreemd onderzoek. Op het moment dat je beslist mee te doen, is het een soort van Russisch roulette geworden.
-ruimte in de vriezer voor ijsjes en aardappelkroketjesquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:06 schreef Regenboogjes het volgende:
Uhm, wat zijn ook alweer de praktische dingen die je moet regelen als zwangere? Ik kwam op dit lijstje:
- Aanmelden bij verloskundige / ziekenhuis
- Melding doen bij de huisarts
- Kraamzorg aanvragen
- Kraampakket aanvragen
- Kinderdagverblijf regelen (mits gewenst natuurlijk)
- Werkgever inlichten
- Zwangerschapsverlof regelen
- Zwangerschapsgym/yoga/whatever bekijken en eventueel aanmelden
Mis ik iets?
En ja, ik weet dat er ook spullen voor de baby etc. nodig zijn, het gaat me echt even om de regeldingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |