Darwin komt 18 jaar te laat, ze heeft al 2 kinderenquote:
Doodmaken dat mens.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:05 schreef roos94 het volgende:
Wat vind jij van de vurige wens van deze vrouw om de dikste moeder ter wereld te worden?
Als deze voor de trein springt krijg je een ongeval waarin de trein verliest denk ik....quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:36 schreef Tokamak het volgende:
Waar een wil is, is een lijdensweg...
Is weer eens wat anders dan voor de trein springen
20.000 calorieën per dag wtfquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:41 schreef zarGon het volgende:
zo zo, sinds augustus 2011 is ze zo'n 100 kilo 'gegroeid'
Susanne wil meer dan 1000 kilo wegen
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:17 schreef Ferry_76 het volgende:
Lekker zelf alle ziektekosten etc. laten betalen als het eigen wil is!
De vorige recordhoudster is trouwens maar 34 jaar geworden, en die was nog 234 kilo afgevallen (En weer 81 kilo bijgekomen) voor haar dood: http://nl.wikipedia.org/wiki/Carol_Yager
727 kilo's en alsnog een vriendquote:Gepubliceerde rapporten geciteerd door haar toenmalige vriend melden,
Vlees bakken en naar Afrika sturen, hebben ze daar ook eens wat te eten.quote:
Die zullen er nu wel weer af zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:17 schreef Ferry_76 het volgende:
Lekker zelf alle ziektekosten etc. laten betalen als het eigen wil is!
De vorige recordhoudster is trouwens maar 34 jaar geworden, en die was nog 234 kilo afgevallen (En weer 81 kilo bijgekomen) voor haar dood: http://nl.wikipedia.org/wiki/Carol_Yager
Je zou zo iemand cremeren zeg, dat fikt nog dagen door.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:14 schreef Ronaldsen het volgende:
730 kilo kan volgens mij nooit, het zal wel pond zijn
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:22 schreef LXIV het volgende:
Kijk dit lijstje eens van de dikste mensen ooit:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_zwaarste_mensen
De VS zijn in deze discipline nog absoluut wereldrecordhouder!
Bedanktquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:27 schreef Resistor het volgende:
Ik werk met tilliften (reparatie en onderhoud), maar als ze niet mobiel meer is heeft ze toch echt een probleem...
Arjo Tenor, tot 320kg, en verzorgenden hebben een probleem met manoeuvreren: denk aan een autootje die je moet duwen en trekken
Arjo MaxiSky 1000, plafondlift, 455kg, maar dat komt ook nog eens aan het plafond te hangen.
United Care StatureGaat hem ook niet worden met zijn 227kg swl.
De Oxford Pro Calibre van Joerns gaat tot 386kg, potentiële winnaar, maar dan loop je nog als verzorgende te duwen en te trekken aan een auto.
Lopital Viking XL tot 300kg.
Tiltechniek Victor 2600 tot 227kg.
JoyInCare heeft wel een mooi product, de PowerMove, voorkomt wel veel duw- en trekwerk bij verzorgenden (die daarbij regelmatig over hun eigen tenen rijden![]()
), maar ze zijn weer zo 'handig' om het maximum cliëntgewicht niet te vermelden.
Guldmann heeft de GH3 Twin Lifting module (plafondlift) met in een bepaalde configuratie tot 500kg, maar dat is ook wel indrukwekkend (het moet toch aan het plafond hangen) maar niet voldoende
Het Tilcentrum heeft de Lexa Plus, die tot 250kg gaat, en het Runner onderstel waarmee je met een joystick kan rijden.
Dan denk ik dat ze toch maar meer op de minder mooie dingen uit gaat komen als een garagekraan met wat kettingen
Maar voor mij eens een mooie reden om eens bij de andere bedrijven rond te kijken met wat ze hebbenquote:
Wat dacht je van gewoonquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:27 schreef Resistor het volgende:
Ik werk met tilliften (reparatie en onderhoud), maar als ze niet mobiel meer is heeft ze toch echt een probleem...
Arjo Tenor, tot 320kg, en verzorgenden hebben een probleem met manoeuvreren: denk aan een autootje die je moet duwen en trekken
Arjo MaxiSky 1000, plafondlift, 455kg, maar dat komt ook nog eens aan het plafond te hangen.
United Care StatureGaat hem ook niet worden met zijn 227kg swl.
De Oxford Pro Calibre van Joerns gaat tot 386kg, potentiële winnaar, maar dan loop je nog als verzorgende te duwen en te trekken aan een auto.
Lopital Viking XL tot 300kg.
Tiltechniek Victor 2600 tot 227kg.
JoyInCare heeft wel een mooi product, de PowerMove, voorkomt wel veel duw- en trekwerk bij verzorgenden (die daarbij regelmatig over hun eigen tenen rijden![]()
), maar ze zijn weer zo 'handig' om het maximum cliëntgewicht niet te vermelden.
Guldmann heeft de GH3 Twin Lifting module (plafondlift) met in een bepaalde configuratie tot 500kg, maar dat is ook wel indrukwekkend (het moet toch aan het plafond hangen) maar niet voldoende
Het Tilcentrum heeft de Lexa Plus, die tot 250kg gaat, en het Runner onderstel waarmee je met een joystick kan rijden.
Dan denk ik dat ze toch maar meer op de minder mooie dingen uit gaat komen als een garagekraan met wat kettingen
Of zoiets:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:15 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon
[ afbeelding ]
Als ik dat been zo zie vraag ik me af waar het bot zitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
De nu nog nummer 1 uit de zwaargewichten divisie.
quote:Carol Yager[3] United States F 1960 1994 1.70 m (5.6 ft) Over 545 kg (1,200 lb; 85.8 st) 188 kg/m² Peak weight of 727 kg (1,600 lb; 114.5 st) not confirmed. Documented weight loss of 236 kg (520 lb; 37.2 st) in three months by natural means: a 5,000 kJ (1,200 kcal) per day diet. Weight at death was 545 kg (1,200 lb; 85.8 st).
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_the_heaviest_people
http://www.christianpost.(...)marrying-chef-71772/quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:45 schreef kingtoppie het volgende:
Beter dan jezelf bekeren tot het christendom.
Hij zit in het verkeerde topic of hij kan gewoon niet lezen.quote:
Nou ja, het ging over een dikke vrouw (héél zacht uitgedrukt), maar wij missen kennelijk de link met het christendom die er volgens jou wel is.quote:
Sick, snap niet dat een lichaam het aan kan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
http://www.christianpost.(...)marrying-chef-71772/
http://www.google.nl/#hl=(...)g-jL1&aql=&gs_l=hp.3..0i18i19.1394l10788l0l11200l23l16l4l3l5l2l1354l6011l6j2j1j2j1j1j1j2l25l0.frgbld.&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=dd83e36ba1568a32&biw=1024&bih=653
Ze gaat dus écht voor 1600 pound alias 725 kg...
Nou ja, 'aan kan'. Ze zijn allemaal jong overleden en activiteiten als lopen bijv. konden ze al niet meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:55 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Sick, snap niet dat een lichaam het aan kan.
Oh, was jij erbij?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:57 schreef twaalf het volgende:
Dit is natuurlijk niet waar. Op een gegeven moment had ze geen discipline meer om af te vallen, dus maakt ze haar omgeving wijs dat het een bewuste keuze is geweest. En dan komt ze alsnog als gedisciplineerd mens over omdat ze haar doel haalt.
Het is slimmer om jezelf dood te eten dan je te bekeren naar het christendom. Dat was zijn punt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:54 schreef Ferdo het volgende:
Nou ja, het ging over een dikke vrouw (héél zacht uitgedrukt), maar wij missen kennelijk de link met het christendom die er volgens jou wel is.
haha net als die verstokte 'vrijgezellig' figurenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:57 schreef twaalf het volgende:
Dit is natuurlijk niet waar. Op een gegeven moment had ze geen discipline meer om af te vallen, dus maakt ze haar omgeving wijs dat het een bewuste keuze is geweest. En dan komt ze alsnog als gedisciplineerd mens over omdat ze haar doel haalt.
In het laatste geval is je levensverwachting en kwaliteit van leven wel een stuk hoger, lijkt me.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:59 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Het is slimmer om jezelf dood te eten dan je te bekeren naar het christendom. Dat was zijn punt.
Dat hangt er vanaf... een kind dat verkracht wordt door een priester leidt misschien een lang leven, maar is het ook een gelukkig leven?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:18 schreef Ferdo het volgende:
In het laatste geval is je levensverwachting en kwaliteit van leven wel een stuk hoger, lijkt me.
Het is je bekend dat er naast een zeer klein gedeelte dat kinderen verkracht ook normale christenen zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:21 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf... een kind dat verkracht wordt door een priester leidt misschien een lang leven, maar is het ook een gelukkig leven?
Lijkt je..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In het laatste geval is je levensverwachting en kwaliteit van leven wel een stuk hoger, lijkt me.
Elke lift voor <10 personen valt dan af voor haar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:30 schreef zuiderbuur het volgende:
Het kan zo moeilijk niet zijn om een lift te vinden waar die vrouw - als ze haar doel bereikt - in haar eentje niet in mag.
Ach, net zo'n geval eigenlijk als die dame die per se op een kat wilde lijken en daarvoor alle benodigde chirurgie onderging. Voor sommige mensen kan het gewoon niet gek genoeg zijn.quote:
Ja, maar kom op zeg. Die vrouw weet toch gewoon dat zo'n gewicht hartstikke dodelijk is? Dit is gewoon niet normaal meer, 730 kilo.. damn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, net zo'n geval eigenlijk als die dame die per se op een kat wilde lijken en daarvoor alle benodigde chirurgie onderging. Voor sommige mensen kan het gewoon niet gek genoeg zijn.
Why so? Betekende het dat je rijk was en dat je daardoor (veel) eten kon kopen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Vroeger was gewicht een echt statussymbool.
Precies.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:42 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Why so? Betekende het dat je rijk was en dat je daardoor (veel) eten kon kopen?
Ja, maar dat is tegenwoordig niet meer zo. Zo'n gewicht is echt vreselijk, je kan dan niks meer zelf doen. Met haar gewicht nu kan ze bijna niks meerquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:48 schreef DrDentz het volgende:
Kijk die FOK!ers haten op iemand met een ambitie, iemand met een duidelijk doel voor ogen bereid om daarvoor te strijden.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:45 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, maar dat is tegenwoordig niet meer zo. Zo'n gewicht is echt vreselijk, je kan dan niks meer zelf doen. Met haar gewicht nu kan ze bijna niks meer.
Is deze ook al met Anne Frank vergeleken?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:48 schreef DrDentz het volgende:
Kijk die FOK!ers haten op iemand met een ambitie, iemand met een duidelijk doel voor ogen bereid om daarvoor te strijden.
Nog niet, maar die komt ongetwijfeld nog voorbij. We kunnen het 'bekeren tot het christendom' afvinken alvast.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Is deze ook al met Anne Frank vergeleken?
Snel dood willen neigt meer naar altruïsme gezien de hoeveelheid mensen op aarde.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:19 schreef Maron het volgende:
Toppunt van egoïsme imo..laat haar maar lekker in haar eigen vet gaarkoken..
Heeft niets te maken met een statement, een voorbeeld voor anderen, of what so ever..
Ze is tóch al zover, en dan is het een "piece of cake" om dan maar door te gaan om misschien tóch nog iets bijzonders te worden..
(nou ja, ze is aardig op weg) bah, het zal je moeder maar zijn die zo met haar leven speelt..
Ja echt hequote:
Bron met ondersteunende foto'squote:Susanne Eman claims she stays active by doing simple exercises and having regular health checks
Denk niet dat dat haar 'missie' is @Hans..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:22 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Snel dood willen neigt meer naar altruïsme gezien de hoeveelheid mensen op aarde.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:33 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Bron met ondersteunende foto's
Wtf....quote:"Two years ago I hit 35st (222kg) and noticed I had actually started attracting more men. It made me feel good.
En daarna opstoken voor de stadsverwarmingquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:38 schreef DjinN het volgende:
Van zulke mensen hoop ik van harte dat ze zich hartstikke dood vreten. Scheel de maatschappij weer een hoop gedoe, en onkosten etc.
Ik denk dat zo iemand, als ze haar laatste adem uitwaait, de maatschappij meer kost dan een gezond levend mens in zijn hele leven, er vanuit gaande dat hij 75 wordt...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:38 schreef DjinN het volgende:
Van zulke mensen hoop ik van harte dat ze zich hartstikke dood vreten. Scheel de maatschappij weer een hoop gedoe, en onkosten etc.
Je hebt zelfs 'liefhebbende' zgn "feeders" die hun liefje volpompen met voer om aan hun eigen gerief te komen..(geilend op hun eigen vetgemestte kuusje)quote:
Zo'n 'vriend' heeft zij dus ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:53 schreef Maron het volgende:
[..]
Je hebt zelfs 'liefhebbende' zgn "feeders" die hun liefje volpompen met voer om aan hun eigen gerief te komen..(geilend op hun eigen vetgemestte kuusje)
Zou je denken? En alle zorg die ze hoogstwaarschijnlijk straks nodig zal hebben? Die is dalijk zo volgevreten dat ze niet meer kan lopen, dus heeft ze hulp nodig. Haar kinderen kunnen haar niet 24/7 helpen dus zal ze op een gegeven moment hulp van buitenaf moeten hebben. Tel daar bij op dat ze waarschijnlijk aangepast vervoer nodig zal hebben in geval dat, (ALS ze nog vooruitkomt überhaupt), ze kan niet op een normaal bed slapen, en voor zover ik weet kost zo'n speciaal bed echt takkeduur. Dus zal dat geld ook wel uit het staatspotje moeten komen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik denk dat zo iemand, als ze haar laatste adem uitwaait, de maatschappij meer kost dan een gezond levend mens in zijn hele leven, er vanuit gaande dat hij 75 wordt...
Het is wel redelijk structureel bij jou dat je anderen ongeluk toewenst, is het niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:38 schreef DjinN het volgende:
Ze heeft kinderen en daarmee een verantwoordelijkheid.quote:
Het is wel redelijk sneu dat je nu in dit topic ook gaat lopen bokken, is het niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is wel redelijk structureel bij jou dat je anderen ongeluk toewenst, is het niet?
Ik heb ook alvast medelijden met de dragers van haar kist.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ze heeft kinderen en daarmee een verantwoordelijkheid.
Dragers van de kist ? Hoeveel mensen zullen daar voor nodig zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik heb ook alvast medelijden met de dragers van haar kist.
Ik gok 2 hijskranenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:37 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dragers van de kist ? Hoeveel mensen zullen daar voor nodig zijn
Je mag het sneu vinden. Ik vind doodsverwensingen sneu. Wat zeg ik... ik vind het dieptriest als je zo verknipt bent.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:33 schreef DjinN het volgende:
Het is wel redelijk sneu dat je nu in dit topic ook gaat lopen bokken, is het niet?
Ja en die verantwoordelijkheid neemt ze niet. Das jammer voor de kinderen maar haar keuze. Zij gaat dood en de kinderen gaan verder. Ja. Het leven is nou eenmaal hard soms.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ze heeft kinderen en daarmee een verantwoordelijkheid.
Ik met die arme Red-Ceder boom..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik heb ook alvast medelijden met de dragers van haar kist.
Ik vind dat laakbaar. Als ze morgen sterft aan een hartaanval hebben die kinderen een probleem. En DjinN lol... En ook dat is laakbaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:38 schreef Cher- het volgende:
Ja en die verantwoordelijkheid neemt ze niet. Das jammer voor de kinderen maar haar keuze. Zij gaat dood en de kinderen gaan verder. Ja. Het leven is nou eenmaal hard soms.
Dat mag je vindenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je mag het sneu vinden. Ik vind doodsverwensingen sneu. Wat zeg ik... ik vind het dieptriest als je zo verknipt bent.
Het is ook triest, meen ik oprecht en vooral voor haar kinderen. Maar het is haar keuze en daar kunnen we niks aan veranderen. Uiteindelijk is het ergste nog dat ze zichzelf ermee heeft en blijkbaar dood wil. Heb sowieso geen respect voor dit soort mensen trouwens.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind dat laakbaar. Als ze morgen sterft aan een hartaanval hebben die kinderen een probleem. En DjinN lol... En ook dat is laakbaar.
Het is gewoon dieptriest.
Kijk jij snapt hetquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:42 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het is ook triest, meen ik oprecht en vooral voor haar kinderen. Maar het is haar keuze en daar kunnen we niks aan veranderen. Uiteindelijk is het ergste nog dat ze zichzelf ermee heeft en blijkbaar dood wil. Heb sowieso geen respect voor dit soort mensen trouwens.
Doodgaan is 1 ding. Maar hoe zou je een 700 kg aan stoffelijk overschot in een huis weg moeten krijgen. Even voor de kinderen in stukken hakken en wegvoeren in zeecontainer.quote:
Kist? Zeecontainer en Taklift-4 denk ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:37 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dragers van de kist ? Hoeveel mensen zullen daar voor nodig zijn
En anders halen we Chuck Norris er wel bij!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:57 schreef Cher- het volgende:
Speculeren over hoe zij wordt meegenomen zodra ze dood is. Echte bazen zoals Cher- tillen haar met één hand op en doen er nog een dansje mee als afsluiter. Ik bedoel maar.
Alleen al het feit dat je denkt dat ik jou af zit te zeiken laat zien dat je het je enorm aantrekt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:42 schreef DjinN het volgende:
Dat mag je vindenDat zal me namelijk aan mijn reet roesten wat jij van mij of mijn reacties vind. Het zou fijn zijn als je nu weer ontopic gaat, in plaats van dat je je de hele tijd bezighoudt met mij afzeiken
Is toch super johquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je denkt dat ik jou af zit te zeiken laat zien dat je het je enorm aantrekt.
Ik reageer op jouw uitlatingen. Dat schijnt bij een discussieforum te horen.
als je haar een tijd laat liggen wordt ze vanzelf lichterquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef Legatus het volgende:
[..]
Doodgaan is 1 ding. Maar hoe zou je een 700 kg aan stoffelijk overschot in een huis weg moeten krijgen. Even voor de kinderen in stukken hakken en wegvoeren in zeecontainer.
Gezien het aantal mensen op deze planeet, zullen we deze echt niet missen. Wel moeten ze buiten gesloten worden voor vormen van sociale voorzieningen. Want jezelf op deze manier buiten spel zetten voor de arbeidsmarkt, dan verdien je geen uitkeringen, etc.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:38 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Waarom willen deze mensen dit toch?
Is gelegaliseerde zelfmoord waartegen iets kan gedaan worden en zou dus gewoon verboden moeten worden
Zoals je in die extreme gevallen vaker ziet: met een kraan, na eerst een stuk muur te slopen uit de slaapkamer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef Legatus het volgende:
[..]
Doodgaan is 1 ding. Maar hoe zou je een 700 kg aan stoffelijk overschot in een huis weg moeten krijgen. Even voor de kinderen in stukken hakken en wegvoeren in zeecontainer.
Dat vind ik nu ook. Er zijn mensen die vanwege ziektes te kampen hebben met overgewicht en er alles aan doen om dit te verminderen. Vaak zonder succes.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
Gezien het aantal mensen op deze planeet, zullen we deze echt niet missen. Wel moeten ze buiten gesloten worden voor vormen van sociale voorzieningen. Want jezelf op deze manier buiten spel zetten voor de arbeidsmarkt, dan verdien je geen uitkeringen, etc.
Misschien is dat juist wel de bedoeling?quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:44 schreef Leandra het volgende:
...
Hoe kun je iemand zo'n macht over jou geven? Want je kunt niets meer zonder de hulp van die persoon.
Ja, maar als de verzorger het zat is en zich niet verplicht voelt te blijven dan heb je dus een probleem, daarom snap ik niet dat iemand zich zo hulpbehoevend laat maken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:38 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Misschien is dat juist wel de bedoeling?
Ik weet niet met wat voor uitkering je in NL een voedingspatroon van 20.000 caloriën zou kunnen bekostigen, maar al zou het een inkomensafhankelijke uitkering als WW of WIA zijn dan moet je wel zoveel verdiend hebben dat je niet dom genoeg bent om dit als doel te stellen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat vind ik nu ook. Er zijn mensen die vanwege ziektes te kampen hebben met overgewicht en er alles aan doen om dit te verminderen. Vaak zonder succes.
Medische zorg, zoals we die in Nederland kennen, zou voor dit soort mensen in Nederland niet ontzegt kunnen worden, want mensen doen zichzelf wel meer aan dan teveel eten. Maar een uitkering als je door je eigen foute gedrag niet kunt werken, moet gekort dan wel geweigerd kunnen worden.
Als je maar genoeg arbeid verricht kom je natuurlijk weg met een veel hogere inname.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:14 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Michael Phelps (zwemmer) eet naar verluidt 12.000 kcal per dag en hij traint 6 uur per dag.
Ze woont in de VS.... kans is groot dat ze sowieso al niet geaccepteerd is bij een zorgverzekeraar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:32 schreef Oerbeer het volgende:
Hmm. Ja iets laten tekenen dat ze zelf op draait voor de kosten als ze door die dikke pens flink ziek wordt.
Welnee, gewoon een 6 uur durende liposuctie.. Het grootste deel kan via een slang via het slaapkamerraam worden afgevoerd..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef Legatus het volgende:
[..]
Skelet en spieren trekken dat echt niet. Ze zal niet meer kunnen lopen. Ook voor het hart is dat veel te veel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:09 schreef SomePerson het volgende:
730 kilo, houdt een skelet al dat vlees überhaupt?
Zoals ze er nu bijstaat heeft ze ook niet lang meer te leven, laat haar ook nog ff haar 15 minutes of fame hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Skelet en spieren trekken dat echt niet. Ze zal niet meer kunnen lopen. Ook voor het hart is dat veel te veel.
Ik kan me niet voorstellen dat je dat echt wilt. Zou die foto niet geshopt zijn en zou dit geen aprilgrap zijn? Ze weet immers dat ze snel zal sterven als ze zo zwaar wordt.. en ze is moeder ook nog.
daar is ze zelf al mee bezig samen met haar kok ehhh feederquote:
welk vleesquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:09 schreef SomePerson het volgende:
730 kilo, houdt een skelet al dat vlees überhaupt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |