Darwin komt 18 jaar te laat, ze heeft al 2 kinderenquote:
Doodmaken dat mens.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:05 schreef roos94 het volgende:
Wat vind jij van de vurige wens van deze vrouw om de dikste moeder ter wereld te worden?
Als deze voor de trein springt krijg je een ongeval waarin de trein verliest denk ik....quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:36 schreef Tokamak het volgende:
Waar een wil is, is een lijdensweg...
Is weer eens wat anders dan voor de trein springen
20.000 calorieën per dag wtfquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:41 schreef zarGon het volgende:
zo zo, sinds augustus 2011 is ze zo'n 100 kilo 'gegroeid'
Susanne wil meer dan 1000 kilo wegen
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:17 schreef Ferry_76 het volgende:
Lekker zelf alle ziektekosten etc. laten betalen als het eigen wil is!
De vorige recordhoudster is trouwens maar 34 jaar geworden, en die was nog 234 kilo afgevallen (En weer 81 kilo bijgekomen) voor haar dood: http://nl.wikipedia.org/wiki/Carol_Yager
727 kilo's en alsnog een vriendquote:Gepubliceerde rapporten geciteerd door haar toenmalige vriend melden,
Vlees bakken en naar Afrika sturen, hebben ze daar ook eens wat te eten.quote:
Die zullen er nu wel weer af zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:17 schreef Ferry_76 het volgende:
Lekker zelf alle ziektekosten etc. laten betalen als het eigen wil is!
De vorige recordhoudster is trouwens maar 34 jaar geworden, en die was nog 234 kilo afgevallen (En weer 81 kilo bijgekomen) voor haar dood: http://nl.wikipedia.org/wiki/Carol_Yager
Je zou zo iemand cremeren zeg, dat fikt nog dagen door.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:14 schreef Ronaldsen het volgende:
730 kilo kan volgens mij nooit, het zal wel pond zijn
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:22 schreef LXIV het volgende:
Kijk dit lijstje eens van de dikste mensen ooit:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_zwaarste_mensen
De VS zijn in deze discipline nog absoluut wereldrecordhouder!
Bedanktquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:27 schreef Resistor het volgende:
Ik werk met tilliften (reparatie en onderhoud), maar als ze niet mobiel meer is heeft ze toch echt een probleem...
Arjo Tenor, tot 320kg, en verzorgenden hebben een probleem met manoeuvreren: denk aan een autootje die je moet duwen en trekken
Arjo MaxiSky 1000, plafondlift, 455kg, maar dat komt ook nog eens aan het plafond te hangen.
United Care StatureGaat hem ook niet worden met zijn 227kg swl.
De Oxford Pro Calibre van Joerns gaat tot 386kg, potentiële winnaar, maar dan loop je nog als verzorgende te duwen en te trekken aan een auto.
Lopital Viking XL tot 300kg.
Tiltechniek Victor 2600 tot 227kg.
JoyInCare heeft wel een mooi product, de PowerMove, voorkomt wel veel duw- en trekwerk bij verzorgenden (die daarbij regelmatig over hun eigen tenen rijden![]()
), maar ze zijn weer zo 'handig' om het maximum cliëntgewicht niet te vermelden.
Guldmann heeft de GH3 Twin Lifting module (plafondlift) met in een bepaalde configuratie tot 500kg, maar dat is ook wel indrukwekkend (het moet toch aan het plafond hangen) maar niet voldoende
Het Tilcentrum heeft de Lexa Plus, die tot 250kg gaat, en het Runner onderstel waarmee je met een joystick kan rijden.
Dan denk ik dat ze toch maar meer op de minder mooie dingen uit gaat komen als een garagekraan met wat kettingen
Maar voor mij eens een mooie reden om eens bij de andere bedrijven rond te kijken met wat ze hebbenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |