quote:Naar aanleiding van mijn succesvolle topic die niet helemaal serieus was maar ik meende het wel: Hypocriete vreemdgangers.
Hier een serieuze discussie!![]()
Noem mij maar verbitterd maar in mijn ogen is het de waarheid.Mensen kunnen niet monogaam zijn. Nee! En waarom niet? Dat ga ik nu uitleggen. Je kunt nog zo'n mooie relatie hebben met de liefde van je leven (tevens houdt dat gevoel ook wel een keer op - iedereen wordt saai op den duur
) máár - als - er iemand (ontzettend aantrekkelijk, sexy, lekker, heerlijk) van het andere geslacht jou probeert te verleiden, ga je, dan val je. Sowieso. En dat is menselijk. En vooral de mannen. Mannen zijn op dat gebied zwak. Worden erg makkelijk verleid. Ja, dames, echt. En, nee, ik ben geen verzuurde mannen-hater. Ik heb dit enkel geconstateerd en dit is mijn mening.
Misschien zit ik fout, misschien heeft het te maken met mijn leeftijd maar op dit moment is dit wat ik geloof. Nu: meningen, ervaringen!
Mannen geven graag geld, goederen en diensten uit om de ander te verroveren, met wisselend succes.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe kan dat als de mannen de hoeren zijn?
Ik kan het ook niet meer volgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wacht, dus mijn schatje is lelijk... of ik juist.. aargh, it´s so confusing
Zo ben ik nog nooit veroverd eigenlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mannen geven graag geld, goederen en diensten uit om de ander te verroveren, met wisselend succes.
Dan ben je nog nooit geschaakt door een ECHTE man.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zo ben ik nog nooit veroverd eigenlijk
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:08 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit geschaakt door een ECHTE man.
want echte mannen schaken hun vrouwen middels geld en goederen? There's a memo I missed.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:08 schreef Ffleamig het volgende:
Onder andere, mannen schakelen een heel scala aan skills, karaktertrekken, uiterlijkheden, geld, aanzien, mogelijkheden en onmogelijkheden in om tussen de benen van een deerne te geraken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
want echte mannen schaken hun vrouwen middels geld en goederen? There's a memo I missed.
Mijnes ook, gelukkig. Ik vind geld en goederen net niet iets om mee geschaakt te worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
want echte mannen schaken hun vrouwen middels geld en goederen? There's a memo I missed.
Dan zal ook ik een ouderwetse houding hebben of raar zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijnes ook, gelukkig. Ik vind geld en goederen net niet iets om mee geschaakt te worden.
Maar dan zal ik wel ouderwets zijn, of raar, ofzo.
ja nu dek je je compleet in. Daarnet ging het alleen nog over materiële zaken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:12 schreef Ffleamig het volgende:
Onder andere, mannen schakelen een heel scala aan skills, karaktertrekken, uiterlijkheden, geld, aanzien, mogelijkheden en onmogelijkheden in om tussen de benen van een deerne te geraken.
O wat maakt een man ECHT dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:08 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Hoe wel?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zo ben ik nog nooit veroverd eigenlijk
Materiele zaken die wellicht soms nodig zijn om een immaterieel gebaar te maken... Netto kost leven nu eenmaal geld.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja nu dek je je compleet in. Daarnet ging het alleen nog over materiële zaken.
Post-its kunnen wel heel romantisch zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:18 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met een post-it of een sms-je.
Ja en hoe dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:18 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Iemand die een vrouw elke dag laat beleven alsof ze het middelpunt van het Universum is.
Met een hele lieve lach en een gezellig gesprek tijdens een etentje waarvan we de kosten gedeeld hebben. O.a.quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met een hele lieve lach en een gezellig gesprek tijdens een etentje waarvan we de kosten gedeeld hebben. O.a.
Je was toch ouderwets ingesteld?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met een hele lieve lach en een gezellig gesprek tijdens een etentje waarvan we de kosten gedeeld hebben. O.a.
meaning?quote:
ja lul d'r maar een puntje aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Materiele zaken die wellicht soms nodig zijn om een immaterieel gebaar te maken... Netto kost leven nu eenmaal geld.
Niet de mijne, overigens. Zeker niet aangezien dit niet een etentje was met z'n tweeen waarbij de een de ander had uitgenodigd ofzo. Er was nog een derde bij aanwezig. Dus ieder voor zichzelf betalen leek me vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:23 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Een echte man betaald het etentje... dat is geheel mijn eigen mening overigens
Dat verandert de zaak volledig, was het je toekomstige schoonmoeder die mee uit eten ging?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet de mijne, overigens. Zeker niet aangezien dit niet een etentje was met z'n tweeen waarbij de een de ander had uitgenodigd ofzo. Er was nog een derde bij aanwezig. Dus ieder voor zichzelf betalen leek me vanzelfsprekend
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:10 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je trouw thuis op de bank blijft zitten.
Jij mag ten alle tijde plaats nemen op mijn bank en trouw wezenquote:
Uiteraard ben ik het met u eensquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
Maargoed, monogamie dus. Ik ben vóór. Who's with me!
Fuck monogamie.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
Whaha, nee, dat niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:26 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat verandert de zaak volledig, was het je toekomstige schoonmoeder die mee uit eten ging?
+1quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
In mijn inziens is een groot deel van FOK! gewoon in relatie met elkaar het is net een klein dorp aan een rivier met een mooi park waar de vogels mooie liederen zingenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Whaha, nee, dat niet.
Een andere fokker
Over 3 jaar begint de inteeltquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:32 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
In mijn inziens is een groot deel van FOK! gewoon in relatie met elkaar het is net een klein dorp aan een rivier
Ik stem blanco.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
Ik. Helaas zijn een hoop van mijn exen het er niet mee eens.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
3 jaar? mijn dochter is 2,5quote:
Zie nu maar dat je een vrouwtje kan krijgen waarbij je liever je vingers afknipt dan haar te bedriegen.quote:
Dat mag dus niet, ik ben al vergevenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:29 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Jij mag ten alle tijde plaats nemen op mijn bank en trouw wezen
[..]
Uiteraard ben ik het met u eens
Mijn gup nog ouder. Maar geen fokkind.quote:
Die bestaan niet. Ik zal altijd andere vrouwen willen neuken. Ik zou het niet anders willen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:34 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zie nu maar dat je een vrouwtje kan krijgen waarbij je liever je vingers afknipt dan haar te bedriegen.
En nu het antwoord aub?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:34 schreef Garisson72 het volgende:
De vraag die voortkomt uit deel 1 is denk ik: gegeven het feit dat veel mensen (mannen, volgens de oorspronkelijke TS) vreemdgaan, hoe hou je dan toch vertrouwen binnen je relatie dat je partner monogaam kan blijven?
Dat wist ik niet mijn excuses!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat mag dus niet, ik ben al vergeven
Door het samen zo goed en leuk te hebben dat je dat niet op het spel wenst/durft te zetten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:34 schreef Garisson72 het volgende:
De vraag die voortkomt uit deel 1 is denk ik: gegeven het feit dat veel mensen (mannen, volgens de oorspronkelijke TS) vreemdgaan, hoe hou je dan toch vertrouwen binnen je relatie dat je partner monogaam kan blijven?
ik niet. gewoon vreemdgaan en zorgen dat je partner er niet achter komt. wat niet weet, wat niet deert immers.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
Waarom moet hij conformeren aan jouw beeld van hoe het moet zijn? Als de afspraak binnen HyperViper's relatie werkt, wat zou daar mis mee zijn dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:34 schreef Ffleamig het volgende:
Zie nu maar dat je een vrouwtje kan krijgen waarbij je liever je vingers afknipt dan haar te bedriegen.
Het is je vergeven hoor.quote:
Deze mening deel ik ten zeerste niet, iedere leugentje zal zijn staartje krijgenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:36 schreef dawg het volgende:
[..]
ik niet. gewoon vreemdgaan en zorgen dat je partner er niet achter komt. wat niet weet, wat niet deert immers.
Ik ga daarvan uit tot het tegendeel bewezen is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:34 schreef Garisson72 het volgende:
Omdat dat zo niet langdurig werkt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom moet hij conformeren aan jouw beeld van hoe het moet zijn? Als de afspraak binnen HyperViper's relatie werkt, wat zou daar mis mee zijn dan?
De Engelsen noemen het een leap of faith.quote:
Door eerst te zorgen dat je zelfvertrouwen weer op peil is na een aantal relaties waarbij de partner is vreemdgegaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:34 schreef Garisson72 het volgende:
als er niet naar gevraagd wordt en je vertelt zelf ook niets, is er ook geen sprake van een leugen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Deze mening deel ik ten zeerste niet, iedere leugentje zal zijn staartje krijgen
Het werkt al 5 jaar en ik zie het niet zo ophouden. Maak je maar niet druk om me, ik red het wel! Wel tof van je though.quote:
Weleens vreemdgegaan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:37 schreef dawg het volgende:
[..]
als er niet naar gevraagd wordt en je vertelt zelf ook niets, is er ook geen sprake van een leugen.
En dat ga jij voor hem bepalen? Goed man.quote:
U heeft een aparte zienswijze, meneer!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:37 schreef dawg het volgende:
[..]
als er niet naar gevraagd wordt en je vertelt zelf ook niets, is er ook geen sprake van een leugen.
Ja precies. Tot het tegendeel bewezen is ben ik vol vertrouwen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De Engelsen noemen het een leap of faith.
wie zegt dat het mijn zienswijze is?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:39 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
U heeft een aparte zienswijze, meneer!
Tot je zelf met bloemkool op je lul wakker schrikt, goh had ze toch zelf ook een geheimpje...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik zijn laatbloeiersquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zijn de FOK! kinderen van het eerste uur 15
Zal ook wel erg vermoeiend zijn als je dat niet bentquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies. Tot het tegendeel bewezen is ben ik vol vertrouwen.
Ja, zie de oorspronkelijke TS, dodelijk vermoeiend mensquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:40 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Zal ook wel erg vermoeiend zijn als je dat niet bent
Als dat gebeurd kan ik haar altijd nog aan de kant zetten. Tot die tijd vertrouw ik haar en hebben we het leuk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:40 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Tot je zelf met bloemkool op je lul wakker schrikt, goh had ze toch zelf ook een geheimpje...
helemaal niet. er zijn nu eenmaal mensen die mijn redenatie hanteren. kun je het niet mee eens zijn, maar daar hebben die mensen schijt aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:41 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je komt toch niet om het te kunnen trolleren in dit topic?
Niet doen! Mannen zijn eng en gaan alleen maar vreemd, TS heeft het bewezen met haar onderzoekquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
hallon, is deze topic voor om een verkering te krijge??? ik zeok nog een lueken vriendje.
Uiteraard hebben zij schijt aan mijn mening iets wat mij doch ook aan mijn achterste kan verroesten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:42 schreef dawg het volgende:
[..]
helemaal niet. er zijn nu eenmaal mensen die mijn redenatie hanteren. kun je het niet mee eens zijn, maar daar hebben die mensen schijt aan natuurlijk.
Ga weg jaloers krengquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:42 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Niet doen! Mannen zijn eng en gaan alleen maar vreemd, TS heeft het bewezen met haar onderzoek
Ontken vooral dat iemand graag een presentje krijgt, of dat nou een etentje is wat betaald wordt of een versgeplukt bloemetje...quote:
En als ooit met een vriendin ter sprake is gekomen wat zij wel of niet als vreemdgaan beschouwt? Heb je dan ook zoiets van 'als ze 't niet weet dan is het geen vreemdgaan'?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:42 schreef dawg het volgende:
[..]
helemaal niet. er zijn nu eenmaal mensen die mijn redenatie hanteren. kun je het niet mee eens zijn, maar daar hebben die mensen schijt aan natuurlijk.
Al die energie en tijd die je nu moet liegen om je vreemdgaanderij te verbloemen kun je ook steken in het beminnen van nog meer vrouwen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:41 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Als dat gebeurd kan ik haar altijd nog aan de kant zetten. Tot die tijd vertrouw ik haar en hebben we het leuk.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:42 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Niet doen! Mannen zijn eng en gaan alleen maar vreemd, TS heeft het bewezen met haar onderzoek
toch blijkt dat vaak niet zo te zijn. getuige diverse topics uit het verleden zijn er genoeg mensen die zich storen aan een dergelijke moraal.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:43 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Uiteraard hebben zij schijt aan mijn mening iets wat mij doch ook aan mijn achterste kan verroesten.
Maar je bent dus weleens vreemdgegaan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:42 schreef dawg het volgende:
[..]
waar lees je dat ik zoiets heb? ik ben op een enkele keer na tot nu toe altijd de bedrogene geweest.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:43 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
En als het ooit met een vriendin ter sprake is gekomen over wat zij wel of niet als vreemdgaan beschouwt? Heb je dan ook zoiets van 'als ze 't niet weet dan is het geen vreemdgaan'?
Gebrek aan moraal zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:44 schreef dawg het volgende:
[..]
toch blijkt dat vaak niet zo te zijn. getuige diverse topics uit het verleden zijn er genoeg mensen die zich storen aan een dergelijke moraal.
Uiteraard zijn daar lieden aanwezig die zich kunnen storen aan bepaalde opmerkingen dat houd je nu eenmaal overal zowel op een forum als in het hedendaagse leven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:44 schreef dawg het volgende:
[..]
toch blijkt dat vaak niet zo te zijn. getuige diverse topics uit het verleden zijn er genoeg mensen die zich storen aan een dergelijke moraal.
Snel laat je tieten zien, dan krijg jij ook weer wat aandacht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:45 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n onderzoek gedaan inderdaad
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:46 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Snel laat je tieten zien, dan krijg jij ook weer wat aandacht.
U wacht smachtend op een antwoord op al uw vragen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:48 schreef twi het volgende:
Heel veel antwoorden worden er hier ook niet gegeven hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |