ja lul d'r maar een puntje aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Materiele zaken die wellicht soms nodig zijn om een immaterieel gebaar te maken... Netto kost leven nu eenmaal geld.
Niet de mijne, overigens. Zeker niet aangezien dit niet een etentje was met z'n tweeen waarbij de een de ander had uitgenodigd ofzo. Er was nog een derde bij aanwezig. Dus ieder voor zichzelf betalen leek me vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:23 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Een echte man betaald het etentje... dat is geheel mijn eigen mening overigens
Dat verandert de zaak volledig, was het je toekomstige schoonmoeder die mee uit eten ging?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet de mijne, overigens. Zeker niet aangezien dit niet een etentje was met z'n tweeen waarbij de een de ander had uitgenodigd ofzo. Er was nog een derde bij aanwezig. Dus ieder voor zichzelf betalen leek me vanzelfsprekend
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:10 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je trouw thuis op de bank blijft zitten.
Jij mag ten alle tijde plaats nemen op mijn bank en trouw wezenquote:
Uiteraard ben ik het met u eensquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
Maargoed, monogamie dus. Ik ben vóór. Who's with me!
Fuck monogamie.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
Whaha, nee, dat niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:26 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat verandert de zaak volledig, was het je toekomstige schoonmoeder die mee uit eten ging?
+1quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
In mijn inziens is een groot deel van FOK! gewoon in relatie met elkaar het is net een klein dorp aan een rivier met een mooi park waar de vogels mooie liederen zingenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Whaha, nee, dat niet.
Een andere fokker
Over 3 jaar begint de inteeltquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:32 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
In mijn inziens is een groot deel van FOK! gewoon in relatie met elkaar het is net een klein dorp aan een rivier
Ik stem blanco.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
Ik. Helaas zijn een hoop van mijn exen het er niet mee eens.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
3 jaar? mijn dochter is 2,5quote:
Zie nu maar dat je een vrouwtje kan krijgen waarbij je liever je vingers afknipt dan haar te bedriegen.quote:
Dat mag dus niet, ik ben al vergevenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:29 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Jij mag ten alle tijde plaats nemen op mijn bank en trouw wezen
[..]
Uiteraard ben ik het met u eens
Mijn gup nog ouder. Maar geen fokkind.quote:
Die bestaan niet. Ik zal altijd andere vrouwen willen neuken. Ik zou het niet anders willen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:34 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zie nu maar dat je een vrouwtje kan krijgen waarbij je liever je vingers afknipt dan haar te bedriegen.
En nu het antwoord aub?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:34 schreef Garisson72 het volgende:
De vraag die voortkomt uit deel 1 is denk ik: gegeven het feit dat veel mensen (mannen, volgens de oorspronkelijke TS) vreemdgaan, hoe hou je dan toch vertrouwen binnen je relatie dat je partner monogaam kan blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |