goed stream reportquote:Op zondag 1 april 2012 16:28 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Was echt relaxtAls we het 'klikken' in 't echt hadden gedaan hadden we echt heel veel kilimeters afgelegd, haha
Maar dit was ongeveer wat ik heb geluisterd en tevens ook 't beste wat ASOT te bieden had want iedere zoveel minuten checkte ik alle kanalen.
20.00 - 21.00 Warmup van Armin, suuuperchill!
21.00 - 22.00 Mix tussen Super8 & Tab (Green), Matt Darey (Yellow), Miss Nine (Pink) en Antillas (Red)
22.00 - 23.30 Mix tussen Orjan Nilsen (Green) en Protoculture (Yellow)
23.30 - 00.00 Mix tussen Vicky Devine (Pink) die er nog Ferry Corsten - Made of Love op gooideen Protoculture (Yellow) die nog Adiago for Strings heeft gedraait!
00.00 - 00.45 Vicky Devine (Pink), Gabriel & Dresden (Blue) die nog 'As the Rush Comes' en 'Sun & Moon' hebben gedraaid & Arty o.a. tijdens 'A&W - A thing called love'.
00.45 - 02.00 Kleine stukjes Armin van Buuren (Blue) maar vooral veel Jorn van Deynhoven (Yellow)! Wat een heerlijke set was datDennis Sheperd was ook wel nice
02.00 - 03.15 Ferry Corsten heeft écht een ballenset gedraaitMaar in de Red was echt echt héél vet, dikke Techtrance met Sebastian Brandt!!
Leon Bolier heeft nog wel Riff gedraaid van Sander van Doorn en Sophie Sugar in de Pink draaide fijne dromerige trance
03.15 - 04.30 Armin van Buuren; WOW!! Dikke vette Classics set, de meeste plaatjes kun je een stukje terug vinden, echt heel hard genoten van zijn setCosmic Gate hebben maar twee klassiekertjes gedraait en voor de rest net zo'n ballen-house set als Ferry. Claudia Cazacu (Pink) heeft ook nog een dikke set gedraaid
04.30 - 05.45 W&W hebben ook een ballenset weggegeven, zijn echt heel goed in het vernaaien van klassiekersBobina in de Yellow was met vlagen wel leuk (nog 'As the Rush Comes' gehoord) maar vooral naar Aly & Fila geluisterd met een fijne set! Alleen 't grootste gedeelte van de tijd stond er maar één persoon. Er kwam ook nog een chick heel ongemakkelijk erlangs staan die niet wist wat voor houding ze aan moest nemen en die viel op een gegeven moment achterover. Toen was een van de monitoren gevallen door haar haha wat een faal
![]()
05.45 - 06.30 Nog geswitched tussen John O'Callaghan (Blue) en Giuseppe Ottaviani (Green) waarbij ik John een heel klein beetje leuker vond. Om 06.30 mijn bed ingedoken
Wat een heerlijk feest en ik heb al het leuks kunnen horen zonder hard te hoeven rennen
Edit; Ooh wacht bijna de tips & tops vergeten
- Mijn wijn vergeten koud te zetten
- Geen passende snacks in huis gehaald
- WC was wel 5 meter lopen![]()
- Lichtshow was matig, alleen een schemerlampje![]()
- Communicatie was erg moeilijk, heel raar maar duurde wel erg lang voordat mijn vrienden antwoord gaven op mijn vragen. Leek net alsof het via een telefoonpaal moest
+ Top muziek
+ Topsfeertje! Maximaal chairraven met Scotty en ook nog een tijdje met mijn moeder geluisterd![]()
+ Erg goedkope consumpties! Gratis water en goedkope thee, voor een paar cent rare Portugese koffiebroodjes![]()
+ Open minded publiek, heb een Portugees zonder al te veel moeite kunnen overtuigen dat Trance echt vet is en toen ging hij ook mee chair-raven voor een uurtje!
+ Goeie nieuwe ontwikkeling dat je tegenwoordig met een klik op een knopje kunt teleporteren naar een andere zaal!![]()
Iemand op Partyflock had het hem gevraagd en zegt het volgende;quote:Op zondag 1 april 2012 14:12 schreef ElDani het volgende:
Stukje Aly & Fila gezien/geluisterd op youtube (waar die tweede was uit de naam?).
Oja, W&W hebben nog W&W vs. Noisecontrollers - Gimme Alpha (W&W Mashup) gedraaidquote:Een van de twee heren heeft een ernstige hoorbeschadiging en kan dus niet meer vliegen en/of vertoeven in een ruimte met zoveel geluid
quote:Op zondag 1 april 2012 23:42 schreef Krulliewullie het volgende:
Oja, W&W hebben nog W&W vs. Noisecontrollers - Gimme Alpha (W&W Mashup) gedraaidHeb de track niet gehoord maar t zal mij benieuwen of het iets leuks is
![]()
Ik voel je pijn! Eerst volgende op de planning is Intentsquote:Op maandag 2 april 2012 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben wel weer toe aan een feestje![]()
gelukkig kan ik voorlopig nog steeds (ja, nog steeds) genieten van de AVIO Podcasts![]()
2 en 3 juni zie ik, mijn eerste wordt denk ik Freshtival (27 mei)quote:Op maandag 2 april 2012 20:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik voel je pijn! Eerst volgende op de planning is Intents
Misschien toch maar ergens een kaartje vandaan toveren voor 10yrs Scantraxx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.01. Intractable One - Guerilla Radio (Original FM Mix) [AVIO]
02. D-Block & S-te-Fan vs. Deepack - The Dream Goes On [Hardcopy]
03. Airtunes - Apace [4 Dots]
04. Peter Luts - The Rain (Alphaverb Hardstyle Bootleg) [CD-R]
05. Alphaverb - Get on The Floor [CD-R]
06. Josh & Wesz - DSTRCTN [CD-R]
07. Alphaverb feat. The Digital Society - 10011010001 [CD-R]
08. Alphaverb & Intractable One - Roots Of Evil [AVIO]
09. Alphaverb & Intractable One - Trauma [AVIO]
10. Alphaverb feat. MC DL! - Right..!? [CD-R]
11. High Voltage & B-Front - Everything Changes [Sys-X Records]
12. The Machine feat. Alphaverb - Enjoy [CD-R]
13. Intractable One - Ginger (Black edit) [CD-R]
14. Alphaverb - We all shall fall [CD-R]
15. VA - Hands up for the greatest magic on earth! [CD-R]
16. Masterflow - Power to the People [CD-R]
17. Toneshifterz - Depth Of Thought [Fusion]
18. Zatox - No Way Back (Qlimax Anthem 2011) [CD-R]
19. Goldkind - Elevate [Tunnel Records]
![]()
![]()
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Ik ookquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 20:24 schreef Sc0tTy het volgende:
T-Force ik had het toen bij jou over deze setSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.01. Intractable One - Guerilla Radio (Original FM Mix) [AVIO]
02. D-Block & S-te-Fan vs. Deepack - The Dream Goes On [Hardcopy]
03. Airtunes - Apace [4 Dots]
04. Peter Luts - The Rain (Alphaverb Hardstyle Bootleg) [CD-R]
05. Alphaverb - Get on The Floor [CD-R]
06. Josh & Wesz - DSTRCTN [CD-R]
07. Alphaverb feat. The Digital Society - 10011010001 [CD-R]
08. Alphaverb & Intractable One - Roots Of Evil [AVIO]
09. Alphaverb & Intractable One - Trauma [AVIO]
10. Alphaverb feat. MC DL! - Right..!? [CD-R]
11. High Voltage & B-Front - Everything Changes [Sys-X Records]
12. The Machine feat. Alphaverb - Enjoy [CD-R]
13. Intractable One - Ginger (Black edit) [CD-R]
14. Alphaverb - We all shall fall [CD-R]
15. VA - Hands up for the greatest magic on earth! [CD-R]
16. Masterflow - Power to the People [CD-R]
17. Toneshifterz - Depth Of Thought [Fusion]
18. Zatox - No Way Back (Qlimax Anthem 2011) [CD-R]
19. Goldkind - Elevate [Tunnel Records]
![]()
![]()
![]()
op 1, misschien 2 tracks na.
Wordt het beste feest van dit jaar jonge.quote:Op zondag 1 april 2012 17:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Niet echt, zou me misschien wel vermaken... maar denk niet dat het hem wordt
gr gr
Jammer, maar gezellig.quote:Op maandag 2 april 2012 21:52 schreef T-Force het volgende:
Behoor helaas niet tot de winnaars van de talentspot op Re:Set, dus komende zaterdag party machen @ RebirthWel weer een keer zin in Hardstyle!
Zeker gezellig! Heb er best wel zin in eigenlijkquote:
Mooi, net op tijd thuis dus. Zal is gaan luisterenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zeker gezellig! Heb er best wel zin in eigenlijk![]()
Over 5 minuutjes weer tijd voor m'n set op Fear.FM. Deze keer met alleen Hardstyle, geen gekkigheid dus
Tsssss....ga jij een beetje spiekenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:00 schreef StM het volgende:
Het is maar goed dat je het hier zet, ik zit tegenwoordig meestal op Hard.
De TL is trouwens wel weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SO fucking excited!
Ik weet dat dit topic openbaar is, maar ik zou het waarderen als het voorlopig alleen in dit topic blijft
[ Bericht 13% gewijzigd door Levitas op 03-04-2012 15:26:15 ]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:03 schreef Levitas het volgende:
Nice, nice, nice & nice! Tijdje geleden had ik die vragen over camera's en zei ik dat ik goed nieuws heb, en yep.. Het is nu definitief! Ik doe het wel in een spoiler, want ik wil niet dat Google het indexeertVet! Veel plezier manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SO fucking excited!![]()
Nice, nice, nice & nice! Tijdje geleden had ik die vragen over camera's en zei ik dat ik goed nieuws heb, en yep.. Het is nu definitief! Ik doe het wel in een spoiler, want ik wil niet dat Google het indexeertVet, heldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SO fucking excited!
Ik weet dat dit topic openbaar is, maar ik zou het waarderen als het voorlopig alleen in dit topic blijft
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Nice, nice, nice & nice! Tijdje geleden had ik die vragen over camera's en zei ik dat ik goed nieuws heb, en yep.. Het is nu definitief! Ik doe het wel in een spoiler, want ik wil niet dat Google het indexeertSpoilers komen gewoon in GoogleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SO fucking excited!
Ik weet dat dit topic openbaar is, maar ik zou het waarderen als het voorlopig alleen in dit topic blijftMaar heeeeeul erg vet
[ Bericht 7% gewijzigd door StM op 03-04-2012 15:22:49 ]
Vet vet vet!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:03 schreef Levitas het volgende:
Nice, nice, nice & nice! Tijdje geleden had ik die vragen over camera's en zei ik dat ik goed nieuws heb, en yep.. Het is nu definitief! Ik doe het wel in een spoiler, want ik wil niet dat Google het indexeert
SO fucking excited!
Nice, nice, nice & nice! Tijdje geleden had ik die vragen over camera's en zei ik dat ik goed nieuws heb, en yep.. Het is nu definitief! Ik doe het wel in een spoiler, want ik wil niet dat Google het indexeertHoe vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SO fucking excited!
Ik weet dat dit topic openbaar is, maar ik zou het waarderen als het voorlopig alleen in dit topic blijftSucces man!
[ Bericht 15% gewijzigd door robuust89 op 03-04-2012 15:17:11 ]Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Hmm, oke.. Aantal andere fora hebben het namelijk wel zo gemaakt dat spoilers niet worden geïndexeerd, vandaar dat ik dacht dat het hier ook wel zo zou zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:08 schreef StM het volgende:
[..]
Spoilers komen gewoon in GoogleMaar heeeeeul erg vet
Nice, nice, nice & nice! Tijdje geleden had ik die vragen over camera's en zei ik dat ik goed nieuws heb, en yep.. Het is nu definitief! Ik doe het wel in een spoiler, want ik wil niet dat Google het indexeertNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SO fucking excited!
Ik weet dat dit topic openbaar is, maar ik zou het waarderen als het voorlopig alleen in dit topic blijft(hoewel dit voor mij natuurlijk geen nieuw nieuws is
) maar als je niet wilt dat dit openbaar gaat zou ik het echt heel snel weghalen want er zijn ook een hoop mensen die alleen mee lezen en volgens mij kan Google dit gewoon oppikken (correct me if wrong)
[ Bericht 12% gewijzigd door Krulliewullie op 03-04-2012 17:23:12 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Heeft nu weinig nut, i.v.m quotesquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:16 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nice(hoewel dit voor mij natuurlijk geen nieuw nieuws is
) maar als je niet wilt dat dit openbaar gaat zou ik het echt heel snel weghalen want er zijn ook een hoop mensen die alleen mee lezen en volgens mij kan Google dit gewoon oppikken (correct me if wrong)
Nice, nice, nice & nice! Tijdje geleden had ik die vragen over camera's en zei ik dat ik goed nieuws heb, en yep.. Het is nu definitief! Ik doe het wel in een spoiler, want ik wil niet dat Google het indexeertVet, gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SO fucking excited!
Ik ga binnenkort ook een DJ volgen en filmen!
Maar is meer een reportage en aftermovie dan een interview
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Ekte? Mis ik hier een hele underground scene?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:02 schreef Sc0tTy het volgende:
Done... Volgende keer niet meer hier posten, knal et in EkteDaar word et niet geindexeerd
Ja die mis jequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:10 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ekte? Mis ik hier een hele underground scene?
Sta je ook op het podium?quote:
Ben benieuwd, als afluiters dusquote:
Ook aanwazigquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:14 schreef RickoKun het volgende:
Zaterdag mooi feestj0n in Groningen met Zany etc.(Indicator)
Vengaboysquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:17 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zaterdag keihard feesteng met oa de Vengaboys, 2 brothers on the 4th floor, Captain Jack en de Party Animals
Dat bedoelde ik inderdaad ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:19 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
In relatie tot wat ze de afgelopen tijd hebben uitgebracht, best een redelijke plaat ja
Achja 't klinkt tenminste een keer anders dan wat ze de afgelopen tijd hebben gemaaktquote:
Goed plan!quote:
r_AWquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:26 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Alcatrazz ook wel een zekerheidje ja, nu al een bazen line-up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |