quote:
Op zondag 1 april 2012 14:52 schreef Sc0tTy het volgende:[..]
Die was maar even in beeld daarna weer weg, zal wel ziek zijn geweest ofzo, vond dat niet zo'n super set overigens...
Samen met Krullie switchen als een malle als der weer een vette plaat werd gedraaid

Ik zei nog tegen der dat wij het best goed hadden, dit had je niet kunnen doen als je er was

Armin's classic set was baas

maar Cosmic Gate viel echt hard tegen

Voor de rest veel (hard)trance opgezocht zodra er een housetrance plaat voorbij kwam was et NEXT!
Was echt relaxt

Als we het 'klikken' in 't echt hadden gedaan hadden we echt heel veel kilimeters afgelegd, haha

Maar dit was ongeveer wat ik heb geluisterd en tevens ook 't beste wat ASOT te bieden had want iedere zoveel minuten checkte ik alle kanalen.
20.00 - 21.00 Warmup van Armin, suuuperchill!
21.00 - 22.00 Mix tussen Super8 & Tab (Green), Matt Darey (Yellow), Miss Nine (Pink) en Antillas (Red)
22.00 - 23.30 Mix tussen Orjan Nilsen (Green) en Protoculture (Yellow)
23.30 - 00.00 Mix tussen Vicky Devine (Pink) die er nog Ferry Corsten - Made of Love op gooide

en Protoculture (Yellow) die nog Adiago for Strings heeft gedraait!
00.00 - 00.45 Vicky Devine (Pink), Gabriel & Dresden (Blue) die nog 'As the Rush Comes' en 'Sun & Moon' hebben gedraaid & Arty o.a. tijdens 'A&W - A thing called love'.
00.45 - 02.00 Kleine stukjes Armin van Buuren (Blue) maar vooral veel Jorn van Deynhoven (Yellow)! Wat een heerlijke set was dat

Dennis Sheperd was ook wel nice
02.00 - 03.15 Ferry Corsten heeft écht een ballenset gedraait

Maar in de Red was echt echt héél vet, dikke Techtrance met Sebastian Brandt!!

Leon Bolier heeft nog wel Riff gedraaid van Sander van Doorn en Sophie Sugar in de Pink draaide fijne dromerige trance

03.15 - 04.30 Armin van Buuren; WOW!! Dikke vette Classics set, de meeste plaatjes kun je een stukje terug vinden, echt heel hard genoten van zijn set

Cosmic Gate hebben maar twee klassiekertjes gedraait en voor de rest net zo'n ballen-house set als Ferry. Claudia Cazacu (Pink) heeft ook nog een dikke set gedraaid

04.30 - 05.45 W&W hebben ook een ballenset weggegeven, zijn echt heel goed in het vernaaien van klassiekers

Bobina in de Yellow was met vlagen wel leuk (nog 'As the Rush Comes' gehoord) maar vooral naar Aly & Fila geluisterd met een fijne set! Alleen 't grootste gedeelte van de tijd stond er maar één persoon. Er kwam ook nog een chick heel ongemakkelijk erlangs staan die niet wist wat voor houding ze aan moest nemen en die viel op een gegeven moment achterover. Toen was een van de monitoren gevallen door haar haha wat een faal
05.45 - 06.30 Nog geswitched tussen John O'Callaghan (Blue) en Giuseppe Ottaviani (Green) waarbij ik John een heel klein beetje leuker vond. Om 06.30 mijn bed ingedoken
Wat een heerlijk feest en ik heb al het leuks kunnen horen zonder hard te hoeven rennen
Edit; Ooh wacht bijna de tips & tops vergeten 
- Mijn wijn vergeten koud te zetten
- Geen passende snacks in huis gehaald
- WC was wel 5 meter lopen
- Lichtshow was matig, alleen een schemerlampje
- Communicatie was erg moeilijk, heel raar maar duurde wel erg lang voordat mijn vrienden antwoord gaven op mijn vragen. Leek net alsof het via een telefoonpaal moest

+ Top muziek
+ Topsfeertje! Maximaal chairraven met Scotty en ook nog een tijdje met mijn moeder geluisterd
+ Erg goedkope consumpties! Gratis water en goedkope thee, voor een paar cent rare Portugese koffiebroodjes
+ Open minded publiek, heb een Portugees zonder al te veel moeite kunnen overtuigen dat Trance echt vet is en toen ging hij ook mee chair-raven voor een uurtje!
+ Goeie nieuwe ontwikkeling dat je tegenwoordig met een klik op een knopje kunt teleporteren naar een andere zaal!
[ Bericht 6% gewijzigd door Krulliewullie op 01-04-2012 18:00:53 ]
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee