Ik wil zoals gezegd wel ff komen kijken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:41 schreef T-Force het volgende:
[..]
baas
Nog mensen van hier die komende vrijdag naar Strangerz gaan? Settime 22-23.30 en jullie mogen weer wat pareltjes uit "The Golden Years" verwachten natuurlijk. KNALLEN!
jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:08 schreef onlogisch het volgende:
Deze dagjespersoon komt weer eens posten :
Is het defqon 2012 anthem al bekend, en zo ja wie heeft hem gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Headhunterz, Noisecontrollers & Wildstylez. Best een leuk nummer, mooi zomers.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:08 schreef onlogisch het volgende:
Deze dagjespersoon komt weer eens posten :
Is het defqon 2012 anthem al bekend, en zo ja wie heeft hem gemaakt?
Godallemachtig wat een koningenplaat zeg. Ik zit er al op te azen sinds Thrillogy... live gaat die plaat zooo hard, heerlijke sfeer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:57 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Loudness cdIs ie al uit of is dit alleen nog de tl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Loudness cdCD 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is nog niet uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Is ie al uit of is dit alleen nog de tl?
En ik heb zojuist maar ff een loudnesswallpapertje aangezet.
gr gr
Loudness cdDie CD2 daar kan ik wel wat meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(jahaa dat rijmt)
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Die laatste ziet er inderdaad gruwelijk uit! Die afsluiter ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:41 schreef Krulliewullie het volgende:
Die CD2 daar kan ik wel wat mee(jahaa dat rijmt)
+1quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga voor dat plaatje van jou +
[ afbeelding ]![]()
godverdomme heb ik het helemaal teruggekeken, zit je te grappenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Nu de Magic Show op NL3 bij DWDD!
Ze hebben het nu zelfs over The Greatest Show on Earth.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
godverdomme heb ik het helemaal teruggekeken, zit je te grappen
maar hans klok is wel een baas
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
godverdomme heb ik het helemaal teruggekeken, zit je te grappen
Wil jij wat poep voor je brein?quote:Op zondag 1 april 2012 01:57 schreef Sc0tTy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
OP ME STOEL
Zit je ook in Portugal?quote:Op zondag 1 april 2012 03:02 schreef Sc0tTy het volgende:
I DONT CARE MOTHERFUCKER !
Nee ik zit met Krullie al de halve avond ASOT te luisteren
Jaaa echt wat een feest, wat een feest! Lekker chairraven en stoelwiebelenquote:Op zondag 1 april 2012 03:02 schreef Sc0tTy het volgende:
Nee ik zit met Krullie al de halve avond ASOT te luisteren
quote:Op zondag 1 april 2012 03:25 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Jaaa echt wat een feest, wat een feest! Lekker chairraven en stoelwiebelen![]()
En Armin van Buuren draait nu een classics set![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmz, je mist de State of Pink!quote:
Er is zooveel langs geweest... nu gewoon SERENITYquote:
Mjah het is gewoon te gek voor woorden zoveel goeds komt er voorbijquote:Op zondag 1 april 2012 04:19 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Er is zooveel langs geweest... nu gewoon SERENITY
Amen
quote:Op zondag 1 april 2012 04:26 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Mjah het is gewoon te gek voor woorden zoveel goeds komt er voorbij
Dat is deze natuurlijk!!quote:Op zondag 1 april 2012 05:12 schreef Krulliewullie het volgende:
Raad de plaat! In welke hardstyle track zitten deze vocals ook?
En Scotty mag niet raden
Daar trap ik niet in hoorquote:
quote:
Ditquote:Op zondag 1 april 2012 11:06 schreef 16meter het volgende:
Armin een classics set gisteren? DSFRAgrwhbgNJRVGwsrgNreGhjaewnfca:kjsnc aq>kbfjebf
Ik mis altijd de beste fissa's.
Op nieuwsgroepen staat al een .rar file met volgens mij alle setjes..quote:Op zondag 1 april 2012 11:30 schreef ElDani het volgende:
[..]
Hopelijk zijn er snel een berg ASOT setjes!
Dat komt goed uit, want dat heb ik niet. Wacht wel even tot iemand ze op LSDB zet of op soundcloud, EDMtunesTV is erg snel daar.quote:Op zondag 1 april 2012 12:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Op nieuwsgroepen staat al een .rar file met volgens mij alle setjes..
HAHAHAHAHAHA XDquote:
Ik kan `m anders ook wel downloaden en de volledige rar op m`n host zetten en link PM'en?quote:Op zondag 1 april 2012 12:54 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, want dat heb ik niet. Wacht wel even tot iemand ze op LSDB zet of op soundcloud, EDMtunesTV is erg snel daar.
Ik ga ze morgen gewoon 1 voor 1 luisterenquote:Op zondag 1 april 2012 12:59 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik kan `m anders ook wel downloaden en de volledige rar op m`n host zetten en link PM'en?
Bazengtrack, Vazard & Delete keeping it real, keiharde pitchkickzzquote:
Doe ik wel eens ooit vaker hoorquote:
Ik gok er eigenlijk op dat dit de nieuwe standaard gaat worden. 2.80 voor een aangelengd biertje van 20 cl, met liefde verkracht onder de massatap. Eigenlijk best wel jammer.quote:Op zondag 1 april 2012 13:58 schreef T-Force het volgende:
Minpunten:
11 euro voor 4 munten![]()
![]()
![]()
1 euro extra betalen bij pinnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die was maar even in beeld daarna weer weg, zal wel ziek zijn geweest ofzo, vond dat niet zo'n super set overigens...quote:Op zondag 1 april 2012 14:12 schreef ElDani het volgende:
Toch zonde dat je dan net alles mist doordat die poortjes dichtgingen. Vorig jaar Above & Beyond en Armin was echt waanzinnig. Stukje Aly & Fila gezien/geluisterd op youtube (waar die tweede was uit de naam?). Klonk erg fijn.
Vet dat je ook video hadquote:Op zondag 1 april 2012 14:52 schreef Sc0tTy het volgende:
Samen met Krullie switchen als een malle als der weer een vette plaat werd gedraaidIk zei nog tegen der dat wij het best goed hadden, dit had je niet kunnen doen als je er was
Armin's classic set was baasmaar Cosmic Gate viel echt hard tegen
Voor de rest veel (hard)trance opgezocht zodra er een housetrance plaat voorbij kwam was et NEXT!
Uhu dat was echt heerlijk, deed me beetje aan vroeger denken. Toen zat ik MSN met een maatje te webcammen en dan Sensation Black luisteren/kijkenquote:Op zondag 1 april 2012 15:09 schreef T-Force het volgende:
[..]
Vet dat je ook video had! Luister nu Aly & Fila, klinkt wel heel erg goed hoor! Ooh kut, nu een soort houseplaat
![]()
Ben blij dat ik voor Armin classic gekozen heb i.p.v. Cosmic Gate danDie eerste plaat van Armin al, pure euforie! Wat was dat mooi zeg
Kan er me wel iets bij voorstellen ja, dat je echt kapot bent. Maar slapen tijdens een feest? Dat zou ik dus echt niet kunnen. A) Vanwege het harde geluid; B) Omdat ik het zonde van m`n geld vind; C) Zonde van m`n tijd vindquote:Op zondag 1 april 2012 14:04 schreef T-Force het volgende:
[..]
Doe ik wel eens ooit vaker hoorGewoon tegen de muur zitten, zo in slaap vallen en daarna weer door
Was ook al vanaf 6.30 op he! En continu aan het werk geweest, dus was echt moe
Was echt relaxtquote:Op zondag 1 april 2012 14:52 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Die was maar even in beeld daarna weer weg, zal wel ziek zijn geweest ofzo, vond dat niet zo'n super set overigens...
Samen met Krullie switchen als een malle als der weer een vette plaat werd gedraaidIk zei nog tegen der dat wij het best goed hadden, dit had je niet kunnen doen als je er was
Armin's classic set was baasmaar Cosmic Gate viel echt hard tegen
Voor de rest veel (hard)trance opgezocht zodra er een housetrance plaat voorbij kwam was et NEXT!
I'm interested!quote:Op zondag 1 april 2012 12:59 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik kan `m anders ook wel downloaden en de volledige rar op m`n host zetten en link PM'en?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Krulliewullie op 01-04-2012 17:02:25 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op zondag 1 april 2012 16:46 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
I'm interested!
Edit; laat maar heb ze al
Muchos gracias!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Ok, deze dan:quote:Op zondag 1 april 2012 05:12 schreef Krulliewullie het volgende:
Raad de plaat! In welke hardstyle track zitten deze vocals ook?
En Scotty mag niet raden
Niet echt, zou me misschien wel vermaken... maar denk niet dat het hem wordtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Was wel een sterke grap idd.![]()
Heb jij trouwens geen zin in Loudness, trekt de line-up je niet?
quote:Op zondag 1 april 2012 04:19 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Er is zooveel langs geweest... nu gewoon SERENITY
Amen
x2quote:
langste report van iemand die niet eens bij het feest was dat ik ooit heb gezienquote:
ik heb nu even geen geluid maar wat is dit? titel klinkt als een dj jan liedje.quote:
Er zitten nog net geen kermisgeluiden inquote:Op zondag 1 april 2012 17:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik heb nu even geen geluid maar wat is dit? titel klinkt als een dj jan liedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |