Kan je niet een héél klein beetje schuiven? Verstand op 0 en even ontspannen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:42 schreef VKV het volgende:
Stomme tentamenweek, geen tijd om les 8 van Evy te doenM'n dagen zijn gevuld met leren, leren en ehhh leren. Bleh
Een uurtje relaxen is heel goed voor zowel lichaam en geestquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:42 schreef VKV het volgende:
Stomme tentamenweek, geen tijd om les 8 van Evy te doenM'n dagen zijn gevuld met leren, leren en ehhh leren. Bleh
PR op de 5 kan ik gaan doen, maar de 10 is beter gezien de voorbereiding op de 10 van Delft.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Als je 10 aan kan dan de 10. Of je moet echt voor een pr gaan op de 5.
quote:Beste XXXXXX,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 10 km Oxxio Prestatieloop.
Startnummer en eventuele bon voor het Running shirt worden in de week voor de loop via de post toegestuurd.
Kijk regelmatig op www.spierenvoorspierencityrun.nl voor de laatste informatie over de Spieren voor Spieren City Run.
Wij wensen u veel succes met de voorbereiding en zien u aan de start op zondag 22 april 2012 in Hilversum.
Organisatie Spieren voor Spieren City Run
Gooise Atletiek Club
www.spierenvoorspierencityrun.nl
cool, dan zie ik je misschien wel daarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
PR op de 5 kan ik gaan doen, maar de 10 is beter gezien de voorbereiding op de 10 van Delft.
[..]
Wat is je huidige pr op de 5km?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
PR op de 5 kan ik gaan doen, maar de 10 is beter gezien de voorbereiding op de 10 van Delft.
[..]
jij gaat ook voor de 10?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:44 schreef Jumparound het volgende:
[..]
cool, dan zie ik je misschien wel daar
jaquote:
ow, dan kunnen wel tzt wel nummertjes ed uitwisselen. Leek me wel leuk om in m'n geboortedorp te gaan lopen. En heb er m'n basisschooljaren versleten.quote:
Heb zelf 10 jaar in Huizen gewoond, ben bekend in het Gooi.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:10 schreef Jumparound het volgende:
dat is goed
Ik loop er omdat het lekker om de hoek is (woon in bussum)
ah, oke :-)quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Heb zelf 10 jaar in Huizen gewoond, ben bekend in het Gooi.
Te lang het leren voor uitgesteld hehequote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:04 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Kan je niet een héél klein beetje schuiven? Verstand op 0 en even ontspannen?
Ooh! Alle versies? Of alleen Android?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:22 schreef Wiehoe het volgende:
Ahhh endomondo heeft nu ook een interval optie. Heel handig
Al 20 jaar niet meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:36 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ah, oke :-)
maar nu niet meer dus?
dit dusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik loop lange stukken zonder rustmomenten, maar je kan het gewoon doen in een training hoor. Daar is helemaal niks mis mee. Vind het zelf alleen niet prettig omdat ik vaak bij een onderbreking het tempo niet terug kan vinden (of daar bang voor ben).
niets meer frustrerend dan verplichte rust.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:13 schreef Fallen het volgende:
Ik houd nog een paar dagen rust ivm achillespees, maar meeeehnnn.... ik wil lopen!
Dat maakt zeker uit, de nifty features zitten niet in de free versie.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:59 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
In elk geval Android. En ik heb Endomondo Pro. Dus ik weet niet of dat ook wat uitmaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |