goody good shoes...quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben ook puber geweest, maar wel een verstandige.
Dan ben je de eerste verstandige puber ooitquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat is volgens mij ook een vrij probleemloze puber was trouwensquote:Op vrijdag 30 maart 2012 06:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste verstandige puber ooit
Dan was je de eerste verstandige puber ooitquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook. Zelfs ik begin daar niet aan en ik zet met een half jaar trainen nu rond de 10Km. Voor het trainen voor een hele marathon komt echt wel wat meer kijken en dan hebben we nog die discussie over die schoenenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Voor de toeschouwer of voor haar? Me thinks: fail.
Ik ben nog steeds een lastige puber.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 06:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat is volgens mij ook een vrij probleemloze puber was trouwens
hoeveel renmeneren en mevrouwen zitten er eigenlijk in je groep en is het nivo van alle lopers ongeveer gelijk?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik was als puber best wel nasty, maar alleen tegen m'n ouderstegen de 'rest' was er niks aan de hand, zelfs op school was ik poeslief
Morgen weer met m'n Start to Run groepje rennen
We zijn ongeveer met 20 man/vrouw, maar de verdeling man/vrouw is opvallend genoeg ongeveer 50/50. Ik ben één van de jongsten, samen met een paar andere meiden van mijn leeftijd, maar er is ook een meisje van 20 met haar vader. Er zijn ook een aantal heren en dames die zeker al met pensioen zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoeveel renmeneren en mevrouwen zitten er eigenlijk in je groep en is het nivo van alle lopers ongeveer gelijk?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Het is echt je eigen schuld dat hier vervelend op je gereageerd wordt als je al duizenden malen is gezegd dat je rustig aan moet doen en het niet moet overhaasten.
Intervaltrainingen zijn er om je snelheid op te krikken. Die ga je dus niet overslaan omdat je eerder naar een hogere snelheid wilt.
Je loopt nu toch prima, hopelijk blessurevrij, met 12 km/h. Dat is zelfs snel te noemen. Waarom wil je én zo snel naar 10 km, én per se naar 14 km/h? Je snelheid verhogen met 2 km/h is echt veel.
Of ben je een troll en zit iedereen hier al weken te happen?![]()
Je leest het advies wat Wyccie je geeft niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:52 schreef datisstom het volgende:
[..]. Laat maar, ik ben toch maar een domme puber.
Ja, maar hij/zij maar er zijn/haar eigen verhaaltje van. Ik heb NOOIT gezegd dat ik wil rushen naar de 10km en ik wil ook niks overhaasten. Ik vraag alleen of het niet beter is als ik gelijk begin met een hogere snelheid.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je leest het advies wat Wyccie je geeft niet?
En uit haar verhaaltje kun je toch opmaken "beter van niet". Dan is het toch goed?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:57 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ja, maar hij/zij maar er zijn/haar eigen verhaaltje van. Ik heb NOOIT gezegd dat ik wil rushen naar de 10km en ik wil ook niks overhaasten. Ik vraag alleen of het niet beter is als ik gelijk begin met een hogere snelheid.
Het is een raar iets, dat snelwandelen. Het is nog best moeilijk ook, want je moet altijd contact met de grond houden. Je mag dus geen zweefmoment hebben, zoals bij hardlopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
wat betreft het snelwandelen, afgelopen deed ik een off road run waarbij ook een oudere man aan mee deed die eigenlijk geen runner was een wedstrijdsnelwandelaar.... maar deed mee als runner.
In het begin was het geen probleem om voor te blijven totdat we in de heuvels kwamen en hij snelwandelend net zo snel heuvel op ging als de runners.
dan heb je nog een half jaar om te trainen, dat moet inderdaad haalbaar zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:53 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga me al inschrijven voor de halve marathon van Eindoven, denk ikVindt het best spannend, ook een soort mijlpaal en iets van mijn bucketlist. Maar wel haalbaar
Het kan aan je ademhalling liggen dus probeer daar beter op te letten. Misschien in het begin overdreven ademhalen, zodat je niet deze steken krijgt. Als het echt even niet lukt kan je tempo wat vertragen en moet het langzaam wegtrekken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:30 schreef linebear het volgende:
Net les 3 van Evy gelopen. Was pittig, koud en nat. UIteindelijk 4,5 km gelopen net onder de 27 min.
Krijg rond de twee minuten wel last van mijn zij. Wat is daar aan te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |