Ben nu 20 jaar. Heb tot mijn 18e gevoetbald en toen aan mijn meniscus geopereerd. Toen op kamers gegaan en sindsdien stilgezeten. Enige beweging die ik kreeg was in de kroeg met bier naar binnen gooien. En sinds deze maand loop ik elke week 3x ongeveer 7,5 km. En het gaat heerlijk. Nog geen top tijden maar gemiddeld met een snelheid van 9,65 gaat het de goede kant op.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Eerste maand lopen en nu al op 80KM?? Heb je voorheen ook gelopen of ben je vanuit het niets begonnen?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:45 schreef Krav-Jo het volgende:
[..]
Ben nu 20 jaar. Heb tot mijn 18e gevoetbald en toen aan mijn meniscus geopereerd. Toen op kamers gegaan en sindsdien stilgezeten. Enige beweging die ik kreeg was in de kroeg met bier naar binnen gooien. En sinds deze maand loop ik elke week 3x ongeveer 7,5 km. En het gaat heerlijk. Nog geen top tijden maar gemiddeld met een snelheid van 9,65 gaat het de goede kant op.
Qft.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Voor de toeschouwer of voor haar? Me thinks: fail.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haringstad? Er is maar 1 haringstad en dat is Vlaardingen!
en geen idiote snelheid, maar zoals Swets zei, pas goed op en overhaast nietsquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ik vind het heftig! Let op blessures, maar je bent nog jong
Ja bevalt me zo primaquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ik vind het heftig! Let op blessures, maar je bent nog jong
Ik heb dat met mijn 10 km/h, dus ik weet ook dat ik zeker niet de illusie moet hebben ooit 11 te kunnen halen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:15 schreef nozem het volgende:
Ik heb nu al het gevoel dat ik al die tijd gesprint heb..
Ik word wel beetje bij beetje wat sneller, maar of ik nog ooit echt snel (voor mij meer dan 12,5/13 km/uur op langere afstanden) valt te bezien..quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb dat met mijn 10 km/h, dus ik weet ook dat ik zeker niet de illusie moet hebben ooit 11 te kunnen halen.
Het is nou eenmaal zo.
dat gevoel heb ik ook wel eens, de wereldrecordhouder deed het met een gangetje van zo'n 20km per uur.....quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:15 schreef nozem het volgende:
Zojuist een prestatieloopje van 5 km gedaan in een recordtijd - voor mij althans - van 26 minuut 36 seconden. Dat is een gemiddelde van 11.3 km/uur. Onvoorstelbaar daarom dat er mensen zijn die een marathon lopen met een gemiddelde van +15 km/uur. Ik heb nu al het gevoel dat ik al die tijd gesprint heb..
Dat vind ik op de fiets al snel voor 42km.....quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook wel eens, de wereldrecordhouder deed het met een gangetje van zo'n 20km per uur.....
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:32 schreef datisstom het volgende:
Ik loop momenteel met een 12 km/h als het goed gaat, maar ik vraag me af of het niet beter is om naar de 10km toe te werken met 14 km/h. Scheelt heel wat intervaltrainingen.
En goed gedaan nozem!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wapen Vlaardingen
[ afbeelding ]
wapen Enkhuizen...
enough said..!!
en nu weer on topic
Mhaw ik zou beginnen met een basissnelheid van 9/10 en tijdens je loop een interval inpassen van 12/13km/h Langzaam zal je basissnelheden toenemen en kan je interval ook wat uitbreiden cq versnellen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:32 schreef datisstom het volgende:
Ik loop momenteel met een 12 km/h als het goed gaat, maar ik vraag me af of het niet beter is om naar de 10km toe te werken met 14 km/h. Scheelt heel wat intervaltrainingen.
Je zou nog advies vragen aan de medewerkers van Run2Day ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:32 schreef datisstom het volgende:
misschien wel maar dan wel een goede...of hij is zo puberlijk naief dat hij iedere keer de confrontatie bijft opzoeken "met de grote mensen die stom zijn en denken dat ze het beter weten"quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of ben je een troll en zit iedereen hier al weken te happen?![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |