Je kan niet in de portemonnee van een ander kijken, maar autorijden zonder banden kan je ook niet. Hardloopschoenen zijn gewoon een must. Vooral als je meer dan 20 km denkt te gaan lopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
Damn, denken jullie met dat gezeur over schoenen dat het punt inmiddels niet al 10x gemaakt. En dat goede schoenen van belang zijn maar dat jullie niet in de portemonnee van een ander kunnen kijken?
DJMO ik geloof in je dat het helemaal goed gaat komen met de Rotterdamse Marathon volgend jaar!
Dat dus. Ik begon ook op verkeerde schoenen, de eerste blessure was binnen een maand. En dan heb je tijd nodig om te herstellen en dan moet je het weer kunnen oppakken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:00 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Je kan niet in de portemonnee van een ander kijken, maar autorijden zonder banden kan je ook niet. Hardloopschoenen zijn gewoon een must. Vooral als je meer dan 20 km denkt te gaan lopen.
mag wel ff zoeken naar mn tight.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:58 schreef Ticootje het volgende:
Dit topic moet ik volgen.
Zondag ga ik ook de schoenen weer onderbinden. Hè Joene? Vergeet je ze niet?!
Op je halve schoenen of heb je nog even goed schoeisel gekocht ?quote:
Goed zeg! Hoe vond je het gaan ?quote:
Overigens beste training gelijk bijna 7 km voor iemand die nog nooit heeft gelopen ?quote:
Serieus ga nou schoenen kopen , binnen 2/3 weken heb je issues.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:18 schreef DJMO het volgende:
We gingen eigenlijk voor vijf kilometer, maar met afwisselend lopen en rennen ging het bijna ongemerkt wat verder. Ik heb deze gewoon op m´n nikes gelopen. Heb verder geen last van m´n kuiten, schenen of voeten, het enige wat ik voel zijn m´n liezen
komt goed.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Serieus ga nou schoenen kopen , binnen 2/3 weken heb je issues.
Met de motivatie die DJMO heeft zijn teenslippers zelfs voldoende.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:22 schreef kanovinnie het volgende:
Nou ff nokken met dat gezeur om schoenen, het punt is duidelijk.
En hoe hard dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:26 schreef Harajuku. het volgende:
Afwisselend lopen en rennen, hoe veel heb je achter elkaar gerend dan?
Denk dat jullie eerder een rondje gaan rennen dan je dacht.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En hoe hard dan?
Ongetraind meer dan 10KM/uur rennen
volgende tip: blessureaanwijzer.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |