Je hebt 5K in je hoofd ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik gok op 2x 2,5 ja. Na bijna een jaar niet lopen.
Jij had ook 90kg mee te slepen dikke.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah 7:25 , 5km inclusief wandelen , in 40 minz , zoiets liep ik denk ook , weet alleen dat mijn eerste afstanden niet veel verder waren dan 3 km ofzo.
Ach tegenwoordig nog maar 79quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij had ook 90kg mee te slepen dikke.
Dat scheelt ruim 2KM he...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah 7:25 , 5km inclusief wandelen , in 40 minz , zoiets liep ik denk ook , weet alleen dat mijn eerste afstanden niet veel verder waren dan 3 km ofzo.
We slingeren Google maps wel ff aan? Ik ken de buurt en het park niet? Maar ik wil wel half uurtje lopen ja. Kom op, normaal zou je uurtje sporten, dus je wint een half uur, met je luie donder.quote:
Die 3km liep ik in 25 ofzo met evy ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat scheelt ruim 2KM he...
Anyway, als ze het wel gelopen heeft zal ik het nog 1 keer zeggen... STOP! Pak evy en ga opbouwen, want in dit tempo heb je binnen een maand een serieuze blessure.
We rennen gewoon ff door dat park joh , runkeepert op de gps en gaan ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We slingeren Google maps wel ff aan? Ik ken de buurt en het park niet? Maar ik wil wel half uurtje lopen ja. Kom op, normaal zou je uurtje sporten, dus je wint een half uur, met je luie donder.
de tijden en kaarten zijn verder hetzelfde, al wijkt mijn route op sommige punten af. Als je zijn route als uitgangspunt neemt, kun je er heus vanuit gaan dat het klopt verder. Sorry dat ik onderweg vergeten ben foto's te maken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog steeds heb ik serieuze twijfels J...
Serieus ? weeg jij 90kg ? Tering ben je zo lang dan ? want je ziet er echt fucking slank uit ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Draadnagel...
Ik sleep nog steeds 90KG mee.
J. heeft nog voldoende spek hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Draadnagel...
Ik sleep nog steeds 90KG mee.
Zit je me nou de sportschool in te jagen ?quote:
ik weeg ergens tussen de 87 en 90 kilo en ben 1.78.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Serieus ? weeg jij 90kg ? Tering ben je zo lang dan ? want je ziet er echt fucking slank uit ?
Swets sport iets fanatieker j.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Serieus ? weeg jij 90kg ? Tering ben je zo lang dan ? want je ziet er echt fucking slank uit ?
Oh hmmz ik ben 1.77m en nu dus 79 kilo , wil nog 5 kilootjes afvallenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik weeg ergens tussen de 87 en 90 kilo en ben 1.78.
Ja dat gaat al gauw ?quote:
Helpt het ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:30 schreef Ticootje het volgende:
Oh valt het op dat ik j. achter z'n luie reet aan zit?
Maar nog steeds die tieten van die harahdinges nietquote:
Hoeveel loop jij j??quote:
Tja jij neemt weer zo'n uitgezakte vent...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:30 schreef Ticootje het volgende:
Oh valt het op dat ik j. achter z'n luie reet aan zit?
Zit je me hier nou te beledigen ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja jij neemt weer zo'n uitgezakte vent...
8 minuten op de band , schat ik ?quote:
Ja, jij was al bezet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja jij neemt weer zo'n uitgezakte vent...
Staat toch niet voor niets NL op je auto tenslotte.quote:
quote:
Ja, vast. En het is nu klaar. Laatste waarschuwing. Duidelijk?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Zucht heb je weer zo een kutnewbie kutmod.
Kanon?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:57 schreef Jarno het volgende:
On-topic gaarne J. Anders wordt Kanonadolf boos.
Ik vind het goed dat je hiermee bezig bent. Maar een marathon is 42,195 km. Dat is heel wat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:48 schreef DJMO het volgende:
iedereen schijnt te denken dat ik een 1 april grap uithaal geloof ik.
Nee. Doe ik niet. Ik heb persoonlijke frustraties en die uit ik nu op deze manier. Prestatiedrang, whatever. Ik moet en zal dit voor elkaar krijgen, en ja, misschien overschat ik mezelf, maar toch.
Ze gaat voor 2018 J.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:00 schreef Jarno het volgende:
Zou TS trouwens weten dat de marathon al over een week of 2 is?
uit de OP:quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:00 schreef Jarno het volgende:
Zou TS trouwens weten dat de marathon al over een week of 2 is?
Nuance. Ik hou d'r van.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:01 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat je hiermee bezig bent. Maar een marathon is 42,195 km. Dat is heel wat.
Het is mijn ding niet.quote:
Cynisme dan?quote:
Je bent gewoon niet gefrustreerd genoeg J.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:04 schreef Joene het volgende:
ik ben godverdomme blij als ik zondag 2 KM aan 1 stuk kan rennen ?
Dat ligt meer in mijn straatje ja.quote:
Ik ben behoorlijk relaxed momenteel ja, ik denk dat het daar door komt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet gefrustreerd genoeg J.
Kun je niet gewoon op een bankje gaan zitten en aanwijzingen geven dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk relaxed momenteel ja, ik denk dat het daar door komt.
Ik kan het proberen ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon op een bankje gaan zitten en aanwijzingen geven dan?
Incluis paprika chips?quote:
Ik ren wel naakt, kijken hoe hard je loopt.quote:
vrij snel denk ik ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ren wel naakt, kijken hoe hard je loopt.
JE KOMT TOCH VANZELF EEN KEER TERUG? TE MOE OM NOG TEGEN TE SPARTELEN?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ren wel naakt, kijken hoe hard je loopt.
ik ga nergens zonder mn telefoon J , dat weet je.quote:
Ikweet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:12 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ga nergens zonder mn telefoon J , dat weet je.
Zoals alles?quote:
Tegenspartelen kan heel geil zijn swets.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
JE KOMT TOCH VANZELF EEN KEER TERUG? TE MOE OM NOG TEGEN TE SPARTELEN?
Ja caps maar had geen zin te deleten en opnieuw te tikken... weekend.
Een blauw oog wat minder?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tegenspartelen kan heel geil zijn swets.
2 minuten hou ik vol max.quote:
Nou daar denkt kale kano vinnie anders over.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:12 schreef DJMO het volgende:
en toen kwam de spierpijn opzetten.
van het lachen om jullie
Optimist, gebruik jij zelfde timertje als djmo?quote:
Toch stoer dat je kan zeggen dat je vriendin je een blauw oog hebt gebeukt ?quote:
klopt. ik ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou daar denkt kale kano vinnie anders over.
Ja , dreamkeeper ofzo ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Optimist, gebruik jij zelfde timertje als djmo?
Pfff, daar word ik zo moe van van die spelletjes. Gewoon een half uurtje knallen in alle gaten en klaar hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tegenspartelen kan heel geil zijn swets.
Goed dat ik er een jonger exemplaar op heb nagehouden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Pfff, daar word ik zo moe van van die spelletjes. Gewoon een half uurtje knallen in alle gaten en klaar hoor.
Tis de leeftijd denk ik.
Een halfuurtje in elk gat ? of in een half uurtje en dan alle gaatjes ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Pfff, daar word ik zo moe van van die spelletjes. Gewoon een half uurtje knallen in alle gaten en klaar hoor.
Tis de leeftijd denk ik.
Was het anders dan toen je jonger was?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tis de leeftijd denk ik.
Hey, meer jesters!quote:
Toen was die te zwaar E.T dus geen energie.quote:
Toen ik 'm leerde kennen was ie niet te zwaar..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Toen was die te zwaar E.T dus geen energie.
Bam. Mooie binnenkomst.quote:
Je hebt hem dik gevoedert ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:19 schreef E.T. het volgende:
[..]
Toen ik 'm leerde kennen was ie niet te zwaar..
dat van mij is zo weinig...quote:
Die knalt maar 2 minuten...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Goed dat ik er een jonger exemplaar op heb nagehouden.
hij ging 'gezellig' meezwangerenquote:
Kipfiletjes, je kan prima faken.quote:
Maxquote:
Zoietsquote:
Wel lief van hemquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
hij ging 'gezellig' meezwangerendrie keer...
alleen vergat hij dat ik na de bevalling 10 kilo meteen kwijt was en hij niet..
een half uur per gat??? Ik ben toch niet de conditie van DJMO???quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Een halfuurtje in elk gat ? of in een half uurtje en dan alle gaatjes ?
Sowieso, dan hou je toch geen behang meer over?!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
een half uur per gat??? Ik ben toch niet de conditie van DJMO???
Nu zit ik hier hardop te lachen dusquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
een half uur per gat??? Ik ben toch niet de conditie van DJMO???
Zorgen dat het goed vochtig blijft.... maja ik heb max 2 minz nodig dus jij hebt dit issue niet ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sowieso, dan hou je toch geen behang meer over?!
Is jouw gat behangen??quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sowieso, dan hou je toch geen behang meer over?!
Nog meer tieten !quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:25 schreef Vicky het volgende:
Ik.hoef geen.buikspieroefeningen meer te doen.. Die train ik wel door te lachen om jullie
Dat van Elo niet ?quote:
Nee, vanmiddag nog geschoren.quote:
die zijn kleiner geworden...quote:
bloemetjes behang.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |